Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttaa kun en kelpaa keskitason miehenä keskitason naisille. Olen itse ihan kivan näkönen miekkonen joka tienaa keskiansion verran rahaa töistä. En ole se lentäjälääkäri kuitenkaan.
Miksi en kelpaa naisille? Ainoastaan lihavat ja rumat naiset minusta kiinnostuu eikä se tunnu kivalle.
M31
No voi voi. Minua raivostuttaa, etten viime lauantainakaan voittanut miljoonaa lotossa, vaikka kovasti tahdoin. Mitähän sitä nyt tekisi? Kai se on jatkettava elämää niillä korteilla, jotka on suotu. Vai pitäisikö ruveta ihmisvihaajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki on edellisen punavihreän hallituksen syytä. Tämä kahtia jako suomessa!
Kyllä Ismo osaa hommansa oli se mikä tahansa
Ei haittaa, en tarvitse miestä elämääni
Ihan sama. Ei ole mun elämässä naisia näkynyt tähänkään päivään asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tää kovinkin yleistä miesten keskuudessa, että asioita pitää jankuttamalla jankuttaa? (Omassa perheessä ei tällaista kokemusta). Täällä moneen kertaan todettu, että ehkäsystä ei saa valehdella. Suostumuksellisuuteen kuuluu, ettei valehtele. Siihen on lisätty, että se KONDOOMI on syytä olla aina kans. Se kun suojaa myös taudeilta. Pelkät pillerit EHKÄ raskaudelta. Kun selkeästi kyse ei tällaisessa tilanteessa ole vakaasta ja yksavioisesta parisuhteesta, se kondomi on syytä olla aina kans. Joka tapauksessa. Ilman poikkeusta. Ei tarvi pelätä tauteja, raskautta eikä syytettä suostumuksellisuuden rikkomisesta. Yksinkertaista, eikö?
**
Tuskin on yleistä. En ole ikinä kuullut näin älytöntä kinaamista kuin tällä palstalla. Jokainen aikuinen ihminen ymmärtää miten nämä asiat menee. En olisi ikinä päässyt
On se harmi ettei lainsäätäjä tajunnut raiskauslakia kirjoittaessaan säätää naisille poikkeusta pykäliin tilanteessa jossa nainen päättää salaa olla kunnioittamatta miehen suostumusta sukupuoliyhteyteen jättämällä ehkäisyn käyttämättä. So sad, voi voi.
No hemmetti. Sen kun haastatte oikeuteen naiset, jotka valehtelevat käyttävänsä ehkäisyä. Ei voi olla niin vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
No hemmetti. Sen kun haastatte oikeuteen naiset, jotka valehtelevat käyttävänsä ehkäisyä. Ei voi olla niin vaikeaa.
Ulos naurettaisiin tuollaiset miehet, ja kysyttäisiin, että miksi et käyttänyt kondomia? Kaikesta voi tehdä itselleen ongelman kun oikein kovasti yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Mammatranslator: En saa miestä elämääni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan perusteella se ei ole mikään huono asia lainkaan. Ilman törkyturpia on mukavampaa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, että lainsäädäntöä pitäisi muuttaa siten, että jos nainen huijaa miestä niin, että valehtelee miehen olevan naisen lapse biologinen isä, niin ankara rangaistus. En tiedä miten yleistä tuollainen kusettaminen on, mutta minua on yritetty nelje kertaa viilata linssiin, onnistumatta. Onneksi olivat vain seksisuhteita tai kertapanoja, niin pääsi eroon helpolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta tuli mieleen, että lainsäädäntöä pitäisi muuttaa siten, että jos nainen huijaa miestä niin, että valehtelee miehen olevan naisen lapse biologinen isä, niin ankara rangaistus. En tiedä miten yleistä tuollainen kusettaminen on, mutta minua on yritetty nelje kertaa viilata linssiin, onnistumatta. Onneksi olivat vain seksisuhteita tai kertapanoja, niin pääsi eroon helpolla.
Et sitten toisen tapauksen kohdalla miettinyt, että ehkä nuo irtosuhteet kannattaa jättää väliin? Tai olisit vähän harkinnut, ketä panet ja ketä et. Ne jännittävät naiset ovat tuollaisia ja ihan itse ne valitsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulos naurettaisiin tuollaiset miehet, ja kysyttäisiin, että miksi et käyttänyt kondomia? Kaikesta voi tehdä itselleen ongelman kun oikein kovasti yrittää.
Ei naureta. Jonkun on oltava se ensimmäinen, joka haluaa ennakkotapauksen. Tarvitaan vain yksi rohkea mies, mutta sellaisia ei taida olla ainakaan tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan perusteella se ei ole mikään huono asia lainkaan. Ilman törkyturpia on mukavampaa.
-eri
Mammatranslator: En naisena siedä, että miehillä on omia mielipiteitä ja varsinkin jos ne on eri mieltä kuin mä. Haluan olla pää pensaassa.
Manspleinaajista ei pidetä, mutta jatka toki. Minulle sinun kaltaistesi mielipiteet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei naureta. Jonkun on oltava se ensimmäinen, joka haluaa ennakkotapauksen. Tarvitaan vain yksi rohkea mies, mutta sellaisia ei taida olla ainakaan tällä palstalla.
On kyllä aika vaikeaa todistaa, että nainen on tietoisesti asiasta valehdellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä tietää että rais kaus ei olekaan rais kaus jos siinä käytetään kumia.
**
Onko edes teoriassa mahdollista antaa sinua miellyttävää vastausta?
Kaikki on sanonut että älä harrasta seksiä jos et halua. Ohjeistanut käyttämään kondomia. Ja kertonut että molempien suostumus tietenkin tarvitaan. Mikä nyt vieläkin on epäselvää? Sun logiikka on älytön, huono ja tyylitön. En voi muuta sanoa.
T. Nainen KTM ja PS
Tämä jankutus johtuu siitä, kun hän oli niin voitonriemuinen, kun keksi, et naista voidaan syyttää raiscauksesta, jos nainen valehtelee käyttävänsä pillereitä, eikä käytä. Tämä luulee olevansa erityisen nokkela tässä asiassa. Eikä suostu ymmärtämään omaa etuaan yksinkertaisella asialla: KUMILLA. Mut jos käyttää kumia, ei voi naista syyttää...se on
Syyttää?
Puhe ei ole kumista vaan suostumuksesta.
Hei, nainen voi omilla toimillaan välttää sammumisen jotta miehet ei voi käyttää sen humalatilaa hvyäkseen.
Miltä kuulostaa jos miehet selittää tuollaista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väititte että naiset tienaa enemmän. Todistettiin se valheeksi.
**
Pääasia että tienaa ja pääasia että itse tekee asialle jotain jos on tyytymätön ansioihinsa. Eikä syyttele täällä muita, niinkuin se olisi muiden asia tai ongelma.
T. Nainen KTM ja PS
Jos se on se pääasia miksi valehtelette että naiset tienaa enemmän?
Tilastokeskus valehtelee, että nuoret naiset ansaitsee enemmän kuin nuoret miehet.
Aika väsynyttä. 18-20 vuotiailla "naiset" tienaa enemmän, 21 vuotiaista eteenpäin miehet ansaitsee enemmän.
Lähde: KUVIO 1. NAISTEN JA MIESTEN HENKILÖKOHTAISET MEDIAANITULOT IKÄVUOSITTAIN, EUROA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon sitä suostumuksellisuutta pitää hokea? Se on itsestään selvyys. Ollut jo ennen lakia ainakin naisille. Luulis, ettei kenellekkään epäselvää
Niin olisi luullut, mutta todistitte itse ettei se ole itsestäänselvyys.
Eikä varsinkaan naisille.
Nainen jättää salaa pois ehkäisyn -> ei raiskaus.
Mies jättää salaa pois ehkäisyn -> raiskaus.
Looginen ristiriita. Älyllisesti epärehellistä.
Älyllisesti, mikä on tuomio, jos molemmat valehtelevat ehkäisystä? Kumoaako ne toisensa, vai saako molemmat tuomion raisgauksesta?
Jos tuossa on naisten laintuntemuksen taso niin nyt alkaa huolestuttaa...
Jos kaksi henkilöä pahoinpitelee toisensa, molemmat saavat tuomion.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä aika vaikeaa todistaa, että nainen on tietoisesti asiasta valehdellut.
Niin on muuten suostumuksen puutekin.
Siksi syyttävän sana riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Mammatranslator: En naisena siedä, että miehillä on omia mielipiteitä ja varsinkin jos ne on eri mieltä kuin mä. Haluan olla pää pensaassa.
Manspleinaajista ei pidetä, mutta jatka toki. Minulle sinun kaltaistesi mielipiteet ovat ihan yhtä tyhjän kanssa.
Tämän kaltaiset manspleinaajat vain vahvistavat tyytyväisyyttä elää itekseen. Jatka siis ihmeessä👍👌
Tilastokeskus valehtelee, että nuoret naiset ansaitsee enemmän kuin nuoret miehet.