Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Näin. Jokainen loogiseen ajatteluun kykenevä ymmärtää vaistomaisesti ettei feminismissä voi olla millään tasolla kyse tasa-arvosta vaan kyseessä on marxilainen, uhri/sortaja hierarkioihin ihmisiä jakava vihaideologia. Täysin sairas tapa hahmottaa maailma. Tätä opetetaan yliopistoissa.
Ja jokainen yliopiston käynyt ja filosofiaa lukenut ymmärtää että marxilaisuus ja feminismi ovat omia koulukuntiaan/suuntauksia/näkökulmia. Feminismillä on filosofiassa vakaa asema. Marx taas on alkujaankin ollut vähän ristiriitainen että luetaanko hänet nimenomaan filosofiksi. Kyllä hänenkin asemansa on tunnettu ja tunnustettu. Nietzschen ohella toinen ehkä eniten väärin ymmärretty ja väärin tulkittu ajattelija kyseessä. Molempia näitä sovellettu mitä kauheimmissa tilanteissa historiassamme.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Äsken kävin kirkossa 😄! Siellä minua odotti alaston nunna isoineen tisseineen 😍! Taisi nunna olla liberaali 🤔?
Oliko tämä nunna kenties Johanna Tukiaisen sisko?
Vierailija kirjoitti:
Äsken kävin kirkossa 😄! Siellä minua odotti alaston nunna isoineen tisseineen 😍! Taisi nunna olla liberaali 🤔?
Muistelen kuinka kävin Vierumäen urheiluopistolla opiskelijatyttöjä tapaamassa, hauskaa meillä kaikilla makkarin puolella.
"Mutta ethän sinä tai muutkaan miehet tässä vielä varsinaisesti mitään todellista asiaa ole puhunut. Näitä samoja juttuja ilman perustaa puheille. Ei mitään uutta. Ja kun nainen kysyy mikä auttaisi tilannetta, ette vastaa. Onko siis miehillä todella tilannetta joka vaatii toimenpiteitä?
T. Nainen KTM ja PS "
En halua olla epäystävällinen. Olen kommentoinut tähän ketjuun vain silloin tällöin, eli en edes päivittäin. Esitän pienen yleisen toiveen:
Jos te naiset oikeasti haluatte saada enemmän meidän normaalien miesten mielipiteitä kuuluviin, niin malttakaa vähän, eli älkää tehkä mitään vastausmaratonia, kun olette lukeneet määrän X aiempia kommentteja. On varsin turhauttavaa lukea vain parin kiistakumppanin keskinäistä lätinää, että oliko toisen kysymys aiheeseen liittyvä tai oliko vastaus oikein argumentoitu. Minun mielestä enemmistö palstan lukijoista ja kirjoittajista ovat kuitenkin korkeintaan aivan tavallisia tallukoita.
Kiitän, jos tapahtuu jonkinlainen muutos positiivisempaan suuntaan meitä muitakin palstailijoita kohtaan, jotka emme ehdi notkua täällä aamusta iltaan. Ja toinenkin toive kaikille: Älkää poistattako kommentteja, jotka eivät sovi agendaanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän pitää tulla kertomaan seksiin liittyviä juttuja tänne?
Älä huoli, on luettu Sokrateksesta Derridaan. Tuliko mieleen että se olet sinä joka ymmärtää Nietzschen väärin? Ei tietenkään, koulutettu nainen on aina kaikessa miestä parempi, kun muka pitää olla 2 kertaa fiksumpi, että pääsee eteenpäin... ja mä vielä puolustin sua noilta po*r*nokiusaajilta...
No siis Nietzschellä on joitakin huomion arvoisia pointteja (en niitä tähän nyt kuitenkaan auki kirjoita koska on niin iso riski että joku tulkitsee väärin) mutta erityisesti hän ei ole se filosofi joka on kaikkein merkittävimmin vaikuttanut omaan ajatteluun.
Minun henkilökohtaiset oivallukset perustuvat pääasia vanhempaan länsimaalaisen filosofian tuotantoon.
No et sä kovin ansiokkaasti varmaan ole puolustanut jos nytkin otat tuollaisen asenteen kun huomautin ihan pätevän ja relevantti asian Nietzschen ja Marxin teoksista. Jos olet ne lukenut oikeasti niihin ymmärrät huomioni merkityksen etkä ota sitä henkilökohtaisena loukkauksena.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten tai siis "miesten" uhriutuminen tässä on kyllä taas...:D "kyllä naisetkin ahdistelee" kyllä kyllä, mutta yhdenkään miehen ei ole tässäkään tarvinnut pelätä tulevansa raiskatuksi, pahoinpidellyksi tai tapetuksi, tai toki muiden miesten toimesta kyllä. Tai pelätä/kohdata aina ulkosalla seksuaalista ahdistelua ja ihan suomalaiset villet ja jarit sitä on aina tehneet. Myös väkivallan/kuoleman riski on aina olemassa, kun ryhtyy parisuhteeseen suomalalaisen "kunnon miehen" kanssa...
On muuten hienoa, että suuressa maailmassa naiset ovat organisoituneet ja jakavat väkivaltaisten tai muuten epäkelpojen miesten tiedot someryhmissä (meilläkin ona naistenhuone yms!) ja erittäin hyvä niin.
Mielestäni ihmisten rikoshistoria pitäisi saada textarilla, kuten vaikka moottoriajoneuvojen tiedotkin!
Muistatko kun
Kun kerroin että Naistehuoneella kuolattiin giim*aisina niiden poliiseja am*puneden veljesten perään, niin tuli naisille kova kiire saada tuokin totuuden sisältänyt viesti pois.
En halua olla epäystävällinen. Olen kommentoinut tähän ketjuun vain silloin tällöin, eli en edes päivittäin. Esitän pienen yleisen toiveen:
Jos te naiset oikeasti haluatte saada enemmän meidän normaalien miesten mielipiteitä kuuluviin, niin malttakaa vähän, eli älkää tehkä mitään vastausmaratonia, kun olette lukeneet määrän X aiempia kommentteja. On varsin turhauttavaa lukea vain parin kiistakumppanin keskinäistä lätinää, että oliko toisen kysymys aiheeseen liittyvä tai oliko vastaus oikein argumentoitu. Minun mielestä enemmistö palstan lukijoista ja kirjoittajista ovat kuitenkin korkeintaan aivan tavallisia tallukoita.
Kiitän, jos tapahtuu jonkinlainen muutos positiivisempaan suuntaan meitä muitakin palstailijoita kohtaan, jotka emme ehdi notkua täällä aamusta iltaan. Ja toinenkin toive kaikille: Älkää poistattako kommentteja, jotka eivät sovi agendaanne.
Mukaan vaan. Kukin kirjoittaa omista lähtökohdista. :) On oikeasti mukavampi lukea hyvin argumentoituja asiallisia viestejä vs päinvastoin olevia viestejä, eikö?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö palstamammat mitä 12v tyttö toivoo synttärilahjaksi :D?
Nuorille suunnattu kirja, josta kerrotaan hyvistä seksiasennoista aktin aikana miehen miellyttämiseksi.
Voisko ajatella, että menette ja harrastatte seksiä jonkun oman ikäisen kanssa niin ei tarvi täällä sitten koko kansan silmille heittää näitä naisia ja lapsia alentavia juttuja?
Aina kun miehiltä loppuu asia niin aiheena seksi, väkivalta ja/tai naisten väheksyminen. Olisko jotain muuta joskus???
T. Nainen KTM ja PS
**
Edelleen ehdotan samaa kuin tässä aiemmin tänään. :)
T. Nainen KTM ja PS
Never the stop the madness.
"olisihan se hienoa jos te naisetkin suojelisitte lapsia. Toisilta naisilta."
Sit olisi vielä sellainen vaihtoehto, että te miehet hoitaisitte lapsia myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu siskopuolen kaa sillee ollaan ja saatu hyvät orkut onko jollain ollu sama juttu kertokaa jos on
Olen ollut myös sisarpuolen kanssa monet kerrat, asutaan syrjäseudulla ei ole madollisuutta lähtee rientohin. Olen 17v sisarpuoli 15v on pidetty tätä ihan salassa kaikilta.
Itse taas siskon kanssa vanhempien ollessa kotona 🙂
T. Kiltti poika 🙂😈
Et sinä mikään kiltti poika ole! Vaan vandaali, jota liberaali siskosi palvoo!
"Ja jokainen yliopiston käynyt ja filosofiaa lukenut ymmärtää että marxilaisuus ja feminismi ovat omia koulukuntiaan/suuntauksia/näkökulmia"
Kyllä esim. aatehistoriassa etsitään ja tutkitaan eri ismien ja ideologioiden yhtäläisyyksiä, kuten myös eroja.
"No aloitetaan helposta.
Lasten vieraannuttaminen isistään.
Nyt kun peli on avattu, nainen pääsee valehtelemaan kuinka tuota ei tapahdu ellei mies itse ole hoitamatta lapsen asioita.
Siitä päästäänkin oikeuslaitoksen puolueellisuuteen mies vs nainen oikeustapauksissa. Naisia suositaan oikeuslaitoksessa jos tulee sana vs sana tilanne."
Sinulla tästä omakohtainen kokemus? Olit läsnäoleva isä, mutta sinut ohitettiin huoltajuusasioissa? Kävit tästä oikeutta? Jos tämä on omakohtainen kokemuksesi, ymmärrän tuskasi. En itsekään olisi kestänyt elämää ilman lapsia. Etä-äitinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustelu, kyky argumentoida näkökulmaa ja halu ymmärtää muita olis kiva. Naisten kanssa keskustellessa nämä on yleensä automaationa ja lähtökohtana vuorovaikutukselle ja myös niiden miesten kanssa joita oikeasti tunnen. Täällä palstalla tämä ei kuitenkaan ole toteutunut.
--
olet incel, kuole pois
siinä naisten arvostuksen taso sivulla 1
Niin, inceliä ja autistia nämä feministit huutavat misandrisessa raivossaan, sitten vinkuvat "yhteiskunnan syrjivistä rakenteista" toisaalla. Kyllä osaavatkin olla inhottavan kaksinaamaisia.
Lisäksi suomifeministit valittavat patriarkaatista, mutta haluavat ottaa vastaan ra(a)jat auki tänne miehiä, jotka todellisia naisten sortajia (Lähi-itä, Afrikka). Missä logiikka? Ai niin kyse feminist
Juuri näin! Ja puolustakaa ihmeessä kehitysapua ja tuomitkaa jyrkästi ziionistien rotusorto ja kansanmurha Palestiinalaisia kohtaan; taistelkaa myös ilmastonmuutosta vastaan koska sieltä vasta on kohta paljon porukkaa muuttamassa eurooppaan ja skandinaviaan. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin sinut Nainen KTM ja PS.
Nyt on turha yrittää kieltää sitä, ettet sinä muka esiinny tuossa videossa!
Anna olla... Ei me tunneta. Et sä ole sen tyylinen ihminen että huomasin edes kadulla, saati kelpuuttaisin sisäpiiriini. Katsele keskenäs noita videoitasi. En avaa yhtäkään linkkiä tai mitään muutakaan tämän palstan kautta. Eli en tiedä mitä tuossa on mutta olen varma että en halua tietääkään.
T. Nainen KTM ja PS
Sulle kerrottiin jo eilen,
Joo en minäkään katso. Todellakaan. Mitään fiksua ei kuitenkaan ole. Tod. näk. naisia pilkataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi teidän pitää tulla kertomaan seksiin liittyviä juttuja tänne?
Miksi sinä sitten kommentoit näitä 🤔?
No tottakai tiedetään, ihan siitä syystä että internetin algorytmit tyrkyttävät valmiiksi oikeistolaisemmille miehille kokoajan tykimpää oikeistolaitaa ja valmiiksi vasemmistolaisemmille naisille vasenta laitaa. Mitä raflaavampaa videota tai otsikkoa tarjotaan sen helpompaa on saada klikkejä. Järkevät perustellut puheenvuorot jäävät siinä helposti jalkoihin.
Miehet elävät yhä enemmän maailmassa missä heidän sankarit ovat kirjaimellisesti miehiä jotka hyväksikäyttävät naisia ja naiset elävät yhtä enemmän maailmassa missä kaikki miehet hyväksikäyttävät naisia. Järki on jossain siinä välissä mutta ymmärrän että monille naisille ei ole riskin arvoista enää koittaa seurustella miesten kanssa ollenkaan jos pieni prosentti on kunnollisia, suuri osa esittää kunnollista ja pieni prosentti on aivan avoimesti rikollisia. Miehet taas eivät ole valmiita sekä käyttäytymään hyvin että huolehtimaan siitä että heidän ystävänsä käyttäytyvät myös. Veljeyden turvaaminen menee usein naisten turvallisuuden edelle ja ongelmat lakaistaan maton alle varsinkin silloin kun on kyse hyvää esittävistä eikä avoimesti rikollisista.
En näe asiaan mitään kovin helppoa ratkaisua, Etelä-Koreassahan naiset ovat protestina aloittaneet 4B-liikkeen ja lopettaneet seksin, seurustelun ja lisääntymisen kokonaan. En ihmettelisi jos siitä tulisi ihan globaali ilmiö. Modernilla miehillä ei ole juuri mitään tarjottavaa kun naiset tienaavat saman verran tai paremmin. Nainen antaa enemmän miehelle kun saa eikä enää halua passata ilmaiseksi. Miehet haluavat naisista usein terapeutin, siivoojan, kokin ja seksilelun. Naisen persoona ja yleisesti ottaen ystävyys jää suhteissa ihan taka-alalle heti kun suhde vähääkään vakiintuu. Kuinka moni mies edes kysyy koskaan naiselta mitä hänelle kuuluu ja on kiinnostunut tietämään?
Vierailija kirjoitti:
"Nämä teot eivät silti ole verrannollisia. Tervepäinen ihminen ei kuitenkaan halua pilata toisen elämää vain siksi, että voi. Eikä kyl halua raisk*takaan. Mutta kiinnosti siis tietää, mikä motiivi naisilla on pilata miehen elämä, jos kaikki on ok?"
Hyvä kommentti.
Omalle kohdalle on sattunut kaksi ihan kivannäköistä, koulutettua naista ja oletin, että ovat myös fiksuja. Suhteet tyssäsivät aika alkuunsa muutamastakin syystä. Kärjistäen kumpikin tiesivät suunnilleen etunimeni, niin sänkyyn, eikä kumpikaan vaatinut käyttämään kumia, käytin kuitenkin. Muutaman kerran tapailua, ulkona syömisiä, kunnes alkoi puhe eksistä. Kummallakaan ei ollut positiivista sanottavaa ja käsittääkseni eksät olivat kuitenkin aivan tavallisia työssä käyviä miehiä, ei päihdeongelmia jne. Sängyssäkin oli sujunut alussa hyvin. Kumpikin kertoivat omat tarinansa, kuinka olivat kostaneet eksilleen, vaikka olivat itse halunneet lai
"Käsittääkseni eksät olivat kuitenkin aivan tavallisia työssäkäyviä miehiä, ei päihdeongelmia jne."
Tässäpä onkin yksi iso ongelma. Väkivaltaiset tai muuten alistavat miehet ovat todella usein juuri tällaisia ihan tavallisia miehiä. Kirjoitin aiemmin siitä, kuinka tuhoavasti käyttäytyvät miehet halutaan ulkoistaa joiksikin peikoiksi joista näkee jo päällepäin, että mitään hyvää ei niistä seuraa. On olemassa tietysti myös tämä miesryhmä, mutta ongelma ei olisi niin laaja jos kyseessä eivät olisi myös tavalliset, ympäristön mielestä ihan fiksut miehet. On paljon, paljon miehiä, jotka eivät käyttäydy törkeästi kaikkialla ja kaikille. He käyttäytyvät törkeästi vain naisille, ja nimenomaan niille joiden kanssa ovat intiimissä suhteessa. Eivät työpaikallaan, eivät kavereilleen, eivät satunnaisille ihmisille kadulla. Kyse ei ole mistään "jännämiehistä" ja pahoista pojista joista te miehet täälläkin tykkäätte jankata. Vaan ihan tavallisista miehistä.
Tätä mä pelkäsinkin. Ainoa länsimaalainen filosofi jota on luettu on tietenkin Nietzsche... Mitään taustoja tai aiempia filosofeja tai filosofian kausia ei ole luettu ja Nietzscheltäkin tietysti sitä kautta missä kyseinen filosofi jo kärsi mielenterveyden ongelmista. Sattuu myös olemaan todennäköisesti maailmanhistorian väärinymmärretyin ja eniten väärin tulkittu/lainattu filosofi.
T. Nainen KTM ja PS