Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
13761/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etköhän sinä puhu naisista ihan jatkuvasti huomattavasti paljon pahemmin kuin tuo lainaamasi kirjoittaja. Että olisiko nyt vähän liikaa tekopyhää uhriutumista sinulta, heh..."

Laita esimerkkejä niistä minun "pahoista" puheista. Hommahan tuppaa menemään niin, kuten jo yli 10 vuotta sitten, että lauma sekopäitä ehti puhua parisen kuukautta paskaa minun selkäni takana ja kun minut vinkattiin lukemaan sitä jauhantaa ja aloin puolustaa itseäni, niin se oli teistä pahaa puhetta naisista. Katsokaa aina peiliin, jos minulta tulee pientä negatiivista palautetta.

Ehkä suurin "loukkaus" yli 10 vuotta sitten oli toisen palstan naisille (joista takuulla iso osa on nyt täällä), että 40v mies etsi 25-35v naista. Senkin te väänsitte muotoon, että etsin 20-vuotiasta naista ja siitähän te itse saittekin riemun aikaiseksi. Eli lopettakaa se paskan länkyttäminen jo.

Sinä itse jauhat tuosta tällä palstalla uudestaan ja uudestaan. Ilman sinua minä en tuosta olisi kuullutkaan eikä se minua kiinnosta, mutta kun sinä jatkuvasti otat tuon esiin. Miksi? Anna jo olla.

Vierailija
13762/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 17-vuotias tytär sanoi näin: jos kerran erehtyy ylilaudalle, niin sen jälkeen ei ihan hirveästi tee mieli hakeutua miespuolisten seuraan. 

Erittäin pätevä tutkimus miesten käyttäytymisestä, kyseistä sivustoa kun voivat ainoastaan miehet käyttää. Tunnetusti 17- vuotiailla teineillä on myös hyvin tasapainoisia mielipiteitä asioista, ja heiltä kannattaa ottaa vastaan elämänohjeita.

Kyllä 17v. on juuri siinä hetkässä iässä, joilloin maailmakuva kehittyy, ja käsitys ihmisistä ja aikuisuudesta myös. Uskon todellakin, et ulis sen ikäiselle aiheuttaa jopa traumoja. 

Itse ainne kerran eksyin jonkun linkin kautta, eikä siinä kyl mitään sukupuolta kyselty, et miten niin vain miehet? Niin saastaisia juttuja kylläkin, ettei kukaan terve nainen siellä viihdy. Miesten puolesta en puhu, kun teidän mielenmaisema on itselle vähän hämärä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13763/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yllättävää, että aasialaisen pyllynpyörittäjän isäntä on täälläkin räksyttämässä. 

P. S. Se sun eukkos ei ole kyllä mikään kaunotar. Eikä nelikymppinem mikään nuorikaan ole."

Katsokaa miten ystävällisesti puoliksi suomalainen keski-ikäinen nainen puhuu nuoremmasta ja kauniimmasta naisesta. Kyseinen häirikkö on aloittanut mollaamiseni jo yli 10 vuotta sitten, eikä loppua näy. Luultavasti sama esitti eräällä toisella foorumilla ihan suoran tappouhkauksenkin minua kohtaan. Kaikki tuon häiriintyneen keski-ikäisen naisen kirjoittamat viestit saavat täällä runsaasti yläpeukkuja.

Jos joku mies olisi vainonnut jotain naista noin kauan, tämä olisi toimitettu jo pakkohoitoon. Ilmeisesti naisilla on jokin erityisoikeus moiseen käytökseen.

Sinä itse olet kertonut täällä todella yksityiskohtaisia asioita teidän parisuhte

Joo tämä sankari on ikävä kyllä, erittäin tunnettu ja eri ketjuissa ilmeisesti ahkerasti. Normi kommentti alkaa suomalaisten naisten haukkumisella, ja sit todella omituista settii vaimostansa. Ainoa positiivinen asia on, ettei vaimoaan hauku. Mut jutut on todella omituisia.

Vierailija
13764/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun 17-vuotias tytär sanoi näin: jos kerran erehtyy ylilaudalle, niin sen jälkeen ei ihan hirveästi tee mieli hakeutua miespuolisten seuraan. 

Erittäin pätevä tutkimus miesten käyttäytymisestä, kyseistä sivustoa kun voivat ainoastaan miehet käyttää. Tunnetusti 17- vuotiailla teineillä on myös hyvin tasapainoisia mielipiteitä asioista, ja heiltä kannattaa ottaa vastaan elämänohjeita.

Ylilauta on suosituin nuorten miesten palsta Suomessa. 

Enkä minäkään ole enää teini, mutta sama tunne tulee mm.tämän palstan lukemisesta.

Ja yrittäkää nyt päättää ovatko ne teidän törkyviestinne

A) Oikeasti naisten kirjoittamia, jotta nämä pääsisivät mollaamaan miehiä niistä

vai

B) Jotain minkä naiset ansaitsevat kun ovat niin arvottomia ja pahoja

Nämähän ovat olleet ne vakiovastaukset täällä.

Vierailija
13765/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yllättävää, että aasialaisen pyllynpyörittäjän isäntä on täälläkin räksyttämässä. 

P. S. Se sun eukkos ei ole kyllä mikään kaunotar. Eikä nelikymppinem mikään nuorikaan ole."

Katsokaa miten ystävällisesti puoliksi suomalainen keski-ikäinen nainen puhuu nuoremmasta ja kauniimmasta naisesta. Kyseinen häirikkö on aloittanut mollaamiseni jo yli 10 vuotta sitten, eikä loppua näy. Luultavasti sama esitti eräällä toisella foorumilla ihan suoran tappouhkauksenkin minua kohtaan. Kaikki tuon häiriintyneen keski-ikäisen naisen kirjoittamat viestit saavat täällä runsaasti yläpeukkuja.

Jos joku mies olisi vainonnut jotain naista noin kauan, tämä olisi toimitettu jo pakkohoitoon. Ilmeisesti naisilla on jokin erityisoikeus moiseen käytökseen.

Sinä itse olet kertonut täällä

No kyllähän hän haukkuu vaimoaankin, omasta mielestään tietenkään ei, mutta hän puhuu tästä hyvin alentavasti vaikka se onkin verhottu näennäisiin kehuihin. Ei hän näe vaimoa aidosti kokonaisena persoonana eikä tasaveroisena kumppanina vaan lähinnä etnisyytensä edustajana ja hän suhtautuu tähän myös tavallaan kuin lapseen. Oli iloinen kun vaimo katsoo ylöspäin kun on niin paljon nuorempi.  

Vierailija
13766/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Etköhän sinä puhu naisista ihan jatkuvasti huomattavasti paljon pahemmin kuin tuo lainaamasi kirjoittaja. Että olisiko nyt vähän liikaa tekopyhää uhriutumista sinulta, heh..."

Laita esimerkkejä niistä minun "pahoista" puheista. Hommahan tuppaa menemään niin, kuten jo yli 10 vuotta sitten, että lauma sekopäitä ehti puhua parisen kuukautta paskaa minun selkäni takana ja kun minut vinkattiin lukemaan sitä jauhantaa ja aloin puolustaa itseäni, niin se oli teistä pahaa puhetta naisista. Katsokaa aina peiliin, jos minulta tulee pientä negatiivista palautetta.

Ehkä suurin "loukkaus" yli 10 vuotta sitten oli toisen palstan naisille (joista takuulla iso osa on nyt täällä), että 40v mies etsi 25-35v naista. Senkin te väänsitte muotoon, että etsin 20-vuotiasta naista ja siitähän te itse saittekin riemun aikaiseksi. Eli lopettakaa se paskan länkyttäminen jo.

Minä en ole ollut palstoilla kymmentä vuotta. Toista ketjua aloin lukea ja ihmettelin niitä sekopäisiä kommetteja siellä. Kaikki alkoi suomalaisen naisen haukkumisella. Pikkuhiljaa aloin tunnistaa tyylisi. Siinä oli jo aasialainen vaimo ja päiväkoti-ikäiset lapset tulleet tutuiksi. Syytit meitä mm. rasismista vaimoasi kohtaan. Kukaan ei maininnut hänestä mitään ikävää, vain myötätuntoa yleisesti aasialaisia vaimoja kohtaan, kun heidän kohtalo täällä on usein...hieroja. 

Toivottavasti ymmärrät, ettei täällä kukaan tiedä tai tunne sinua minkään muun perusteella, kuin kommenttiesi. Eli siihen ihmiset reagoivat, mitä itse sanot.

Vierailija
13767/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Reilu kymmenen vuotta sitten heitin verkot veteen ja laadin aika tavallisen profiilin eräälle deittisivustolle. "Vaatimuksiani" olivat, että nainen käy töissä, on vähintään ylioppilas, ikähaarukka 25-35v, lapseton, ei piereskele, pesee takapuolensa kun käy kakalla, pitää muutenkin huolta hygieniastaan, käy suihkussa päivittäin, osaa pukeutua tilanteen mukaan, on naisellinen, pukeutuu mielellään mekkoihin ja hameisiin, käyttää kauniita kenkiä, omat hampaat, on ystävällinen luonteeltaan, kunnioittaa itseään ja kanssaihmisiä, ei ole jakanut peppuaan ympäri kyliä, on sopusuhtainen vartaloltaan, pitkät mielellään tummat hiukset ja omaa hauskan ja valoisan luonteen."

Tämä oli se deitti-ilmoitus, suora lainaus  tekstistäsi tältä palstalta.

En ole nähnyt alkuperäistä, mutta jos se todella oli samanlainen niin mites on, nuoret naiset, kiinnostaisiko?

Vierailija
13768/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"olisihan se hienoa jos te naisetkin suojelisitte lapsia. Toisilta naisilta."

Sit olisi vielä sellainen vaihtoehto, että te miehet hoitaisitte lapsia myös. 

En jaksa hoitaa sitä ärsyttävää paskatykkiä.

T. Tosimies ja 6 kuuden lapsen isä Pohjanmaalta

Sellainen "tosimies" siellä sitten. Miksi ihmeessä olet heitä saanut? Olis ollut miehekkäämpää olla lapsia saamatta. He eivät ole ansainneet isäkseen tuollaista paskatykkiä.

Vierailija
13769/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nämä teot eivät silti ole verrannollisia. Tervepäinen ihminen ei kuitenkaan halua pilata toisen elämää vain siksi, että voi. Eikä kyl halua raisk*takaan. Mutta kiinnosti siis tietää, mikä motiivi naisilla on pilata miehen elämä, jos kaikki on ok?"

Hyvä kommentti.

Omalle kohdalle on sattunut kaksi ihan kivannäköistä, koulutettua naista ja oletin, että ovat myös fiksuja. Suhteet tyssäsivät aika alkuunsa muutamastakin syystä. Kärjistäen kumpikin tiesivät suunnilleen etunimeni, niin sänkyyn, eikä kumpikaan vaatinut käyttämään kumia, käytin kuitenkin. Muutaman kerran tapailua, ulkona syömisiä, kunnes alkoi puhe eksistä. Kummallakaan ei ollut positiivista sanottavaa ja käsittääkseni eksät olivat kuitenkin aivan tavallisia työssä käyviä miehiä, ei päihdeongelmia jne. Sängyssäkin oli sujunut alussa hyvin

En nyt ymmärrä, miten naiset eivät hoitaneet omaa osuuttaan? Eivät vaatineet kondomia? Mut miten liittyy tasa-arvoon? Typeräähän se on tuntemattoman kanssa olla ilman, mut toi kundihan siis sitä käytti. (Koko lainaus ei näy, ehkä en vaan jotain olennaista päässyt lukemaan).

Vierailija
13770/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tämä on kyl totta. Toisaalta hänen jutut ovat olleet myös niin ristiriitaisia, et vahva epäily koko vaimon olemassa olosta on tullut mieleen.

Vierailija
13771/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysy siltä vaimoltasi mitä hän tykkää siitä, mitä tietoa olet hänestä täällä levitellyt. Onko se hänestä asiallista?"

Hän om ollut ainoastaan huolissaan teidän "tiedoista" koskien häntä. On ollut myös monesti vieressä ihmettelemässä ilkeyttänne.

Oletko näyttänyt hänelle mitä olet itse kirjoittanut ensin? Entä oletko näyttänyt mitä olet kirjoittanut hänestä? Koska olethan sinä kirjoittanut todella intiimejä asioita hänestä, itsekin olen näitä kirjoituksiasi nähnyt.

Vierailija
13772/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kysy siltä vaimoltasi mitä hän tykkää siitä, mitä tietoa olet hänestä täällä levitellyt. Onko se hänestä asiallista?"

Hän om ollut ainoastaan huolissaan teidän "tiedoista" koskien häntä. On ollut myös monesti vieressä ihmettelemässä ilkeyttänne.

Hänhän ei osannut suomea. Montaa muuta kieltä kylläkin. Eli on sinun käännösten varassa.

Vierailija
13773/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko näyttänyt hänelle mitä olet itse kirjoittanut ensin? Entä oletko näyttänyt mitä olet kirjoittanut hänestä? Koska olethan sinä kirjoittanut todella intiimejä asioita hänestä, itsekin olen näitä kirjoituksiasi nähnyt."

Olen näyttänyt ja osan on hän myös pyytänyt kirjoittamaan koska hyvin huumorintajuisena on myös halunnut härnätä teitä.

Tehän ikävä kyllä ette ole penaalin terävimpiä kyniä ja kun teille heittää sopivan ärsykkeen, te lässytätte sen voimin vailka vuosikausia. Suurimman osan toki keksitte omasta päästänne. Esimerkkinä lastemme ikäluokka.

Voi kuule, kun mitään ei tartte keksiä. Kaikki jutut tulee sinulta. Viime syksynä viimeksi kerroit, kuinka välillä kuskaat lapsia päiväkotiin, kun vaimollasi ei vielä ollut autoa. Jos lopetat samojen juttujen jankkaamisen, ei kukaan muukaan niistä kirjoita. 

Vierailija
13774/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Oletko näyttänyt hänelle mitä olet itse kirjoittanut ensin? Entä oletko näyttänyt mitä olet kirjoittanut hänestä? Koska olethan sinä kirjoittanut todella intiimejä asioita hänestä, itsekin olen näitä kirjoituksiasi nähnyt."

Olen näyttänyt ja osan on hän myös pyytänyt kirjoittamaan koska hyvin huumorintajuisena on myös halunnut härnätä teitä.

Tehän ikävä kyllä ette ole penaalin terävimpiä kyniä ja kun teille heittää sopivan ärsykkeen, te lässytätte sen voimin vailka vuosikausia. Suurimman osan toki keksitte omasta päästänne. Esimerkkinä lastemme ikäluokka.

Samaa naista olet kuvaillut hyvin kohteliaaksi ja hienovaraiseksi ja kiltiksi ja viattomaksi. Ja nytkö pitäisi uskoa, että hän yllyttää sinua kirjoittamaan ällöttäviä alapään juttuja nettiin ja pitää niitä hyvänä huumorina?

Vierailija
13775/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs nyt poistui paljon viestejä. Mm. siitä, kun joku vertasi lasten huoltajuuskiistojen epäoikeudenmukaisuutta raiscauksiin. Voiko viestejä siis poistattaa, vaikka ne olisi asiallisia? Mut ite ei vaan niistä tykkää syystä X. Olen luullut, että vain asiattomat ja väärään ketjuun tulevat voi.

Vierailija
13776/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, totuus sattui! Mutta muuten menikin ihan metsään, nimittäin sinun puoleltasi. Spessu on tunnetusti suututtanut omilla naisvihamielisillä kirjoituksillaan tuhansia naisia. Tiedoksesi vaan, etten ole 10 vuotta sitten kirjoitellut yhtään millekään foorumille. Tältä palstalta sinut tunnistaa, sillä juttusi ovat kuin rikki menneen gramofonin samaan kohtaan jumiutuneen vinkuvan äänilevyn toistoa. Ja koska olet toistellut juttujasi niin usein, epäilen tunnistavani sinut irl. Asut etelä-Suomen pikkukunnassa, eikä se keski-ikäinen eukkosi mikään kaunotar tosiaan ole, joten ihan turhaan mollaat suomalaisia naisia sen varjolla.

Tappouhkauksia? Puolisuomalainen? Keski-ikäinen? Taitaa sinuun ja typeriin juttuihisi tympääntyneitä naisia olla ihan joka lähtöön. Miltä tuntuu olla keskustelupalstojen vihatuimpia miehiä, ja minkä luulet olevan syynä sille? Miesviha ei kelpaa vastaukseksi.

Vierailija
13777/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen luullut, että aasialaiset ovat seksuaalisuuden suhteen häveliäitä eli oman parisuhteen seksiasioita ei kerrota toisille. Ilmeisesti olen luullut väärin. Itse en keskustele oman parisuhteen seksistä edes lähimpien ystävieni kanssa eikä he minun. En myöskään ole kirjoittanut siitä tänne vaikka nimettömänä mitään ei pysty yhdistämään minuun tai mieheen.

Vierailija
13778/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitat ärsykkeitä ja haluat härnätä. Mutta sitten ihmettelet, kun joku näihin sun älyttömyyksiin reagoi. Huomaatko ollenkaan oman toimintasi ristiriitaa? Ärsytät, mutta ei saisi ärsyyntyä. Ja penaalin tylsä kynä oli siis...?

Vierailija
13779/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja jokainen yliopiston käynyt ja filosofiaa lukenut ymmärtää että marxilaisuus ja feminismi ovat omia koulukuntiaan/suuntauksia/näkökulmia"

Kyllä esim. aatehistoriassa etsitään ja tutkitaan eri ismien ja ideologioiden yhtäläisyyksiä, kuten myös eroja.

**

Jep, mutta pitäisin silti nämä ideologiat lähtökohtaisesti erillään.

Jo lukiossa kyllä opittiin tutkimaan asioiden syyseurauksia, yhtäläisyyksiä ja eroja. vinkki jos joku tai jonkun lapsi menossa kirjoittamaan historiaa 😄 ne kun löytyy vastauksesta niin pääsee jo hyvään alkuun.

Yliopistossa analysointiin enemmän sisältöjä yksityiskohtaisesti, diskursseja, vaikutusmekanismi ja jne. Ja oma näkemys on pitää feminismi ja Marx lähtökohtaisesti eri kategorioissa. Eri mieltä saa ja voi tietty olla. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13780/23034 |
14.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Taitaa STT hoitaa tämänkin Sanoma Oyn julkaisun sensurointia, heille ei pyhien aatteiden arvostelu sovi ellei se lisää vastakkainasettelua ja siten edistä vallankumousta."

Eli vallankumous tavoitteena? Stt:llä ja sanomalla? Siis oikeasti? Päivän salaliittoteoria.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi