Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kerroin että Naistehuoneella kuolattiin giim*aisina niiden poliiseja am*puneden veljesten perään, niin tuli naisille kova kiire saada tuokin totuuden sisältänyt viesti pois"
Joo, kyllä siellä aivan varmasti jaetaan väkiv*altaisten miesten tietoja. Mehut valuen, kli*tt*arit turvoksissa ja pikkula*bi*at innosta väpättäen.
Ja ei-jännämiehet haukutaan inkkeleiksi ja autisteiksi.
Eikö näitä naisten vihafoorumeita saada mitenkään suitsittua? PoHa:n tulisi hakea tuollaisille oikeudelta kieltoa hyvinen tapojen vastaisina.
- - - -
No PoHa tai oikeuslaitos ei tässä auta. Kai olette huomanneet miten sukupuoli vaikuttaa oikeudessa? Samoin etnisyys? Valk.mies on pahnanpohjimmainen tuolla. Paitsi jos on jännämies, tulee paljousalennus.
Totisesti totta. Tähän on tultu. Suomi on pilattu. Mitäs sitten kun
Näytät oikein odottavan sen hyökkäystä. No, te tämän palstan miehet nyt ette ainakaan tätä maata aio puolustaa, olette sen palstalla monta kertaa kertoneet. Itse aion pyrkiä vapaaehtoisena rintamalle jos tämä tilanne tulee, toivottavasti ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän tämän kahtiajaon on aiheuttanut?
Minulle viiskymppisenä kundina tasa-arvo ja kunnioitus on kaiken keskiössä. Jo päiväkodissa Peppiä ja Ronjaa, kotona Tiinaa, tösössä Charlien enkeleitä, tasa-arvoinen kohtelu.
Siis ehkä olen elänyt omassa kuplassani, mutta itse muistan esim. ysärin alun hyvin tasa-arvoisena ja kollektiivisena aikana. Cobain, Stipe, Dando puhuivat tasa-arvosta ja seks.vähemmistöistä äänellä, jota nuoret miehet kuuntelivat.
Muutama pointti, jossa te naisetkin voisitte skarpata: mutsi oli unionissa. Hän erosi, koska meno oli niin sakeaa. Tyyliin: olet menossa naimisiin upseerin kanssa- ku
Sinä siis tiedät tuntemattomista ihmisistä, että vääriä tuomioiya kaikki? Miehelle on suurempi todennäköisyys tulla itse toisen miehen raiskaamaksi kuin valheellisen raisksusilmoituksen perusteella tuomituksi. Mutta oletko sinä siis sitä mieltä, että seksuaalista väkivaltaa ei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin saada kerrankin vastauksen, että millaista tasa-arvoa tämä feministien ajama tasa-arvo on? Kovasti intetään, että feminismi olisi synonyymi tasa-arvolle, mutta ei koskaan avata millaista tasa-arvoa tarkoitetaan. Onko se sukupuolten, yhteiskuntaluokkien vai etnisten ryhmien välistä tasa-arvoa? Pyritäänkö mahdollisuuksien vai lopputuloksen tasa-arvoon? Koskeeko "positiivinen erityiskohtelu" kaikkia vai vain naisia ja erityisryhmiä? Onko uhrihierarkia kiveen hakattu ja tästä syystä valkoinen lihaa syövä heteromies ei voi olla uhri?
Yleensä feminismi-sanan pakottajille ei ole sana egalitarismi (tai edes sana tasa-arvo) kelvannut. Ranskan sana egal tarkoittaakin tasa-arvoista, joten mitään ylimääräisiä konnotaatioita sanan käyttöön ei ole. Toki mielestäni feminismiin sanaa ei pidä sotkea, sillä egalitarismin mukaan millään ryhmällä ei saa olla moraalista etuoikeutta muihin nähden. J
Paitsi ettei ole
Vierailija kirjoitti:
"olisihan se hienoa jos te naisetkin suojelisitte lapsia. Toisilta naisilta."
Sit olisi vielä sellainen vaihtoehto, että te miehet hoitaisitte lapsia myös.
En jaksa hoitaa sitä ärsyttävää paskatykkiä.
T. Tosimies ja 6 kuuden lapsen isä Pohjanmaalta
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ainoa tapa on puhua ja kuunnella. Molemmin puolin. Mitä ne puolet sitten ovatkin. Olen täälläkin kysellyt miesten kokemuksia, koska niitä en tiedä. Tai siis tiedän sen, mitä mieheni ja poikani kertovat. Mutta he kokevat olevansa niin hyväosaisia, ettei heillä ole kokemusta syrjinnästä.
Täällä jotkut miehet puhuvat paljon siitä, miten naiset jyrää ja alistaa. Mutta eivät kerro, missä tilanteissa ja miten. Jos tällaista oikeasti tapahtuu, vaikea on mitään muuttaa, jos niistä vaietaan. Toisaalta täällä saattaa olla vain näitä huutelijoita muuten vaan.
Todella hyvin sanottu ja kirjoitettu. Tästä nimenomaan on kysymys. Ja koen että monen kanssa tähän ollaan päästy ainakin jossakin määrin, mutta sitten on vielä niitä joiden kanssa ei meinaa millään onnistua.
Minäkin haluaisin kuulla missä ja miten naiset jyrää, jos tällaista oikeasti tapahtuu.
T. Nainen KTM ja PS
No nyt voin kertoa että tähän vastattiin, asiallisesti ja poistatitte vastauksen koska sen sisältö ei miellyttänyt. Se löytyy edelleen lainattuna jossa haukutte vastaajaa.
Nyt jos haluat kuulla niin ikävää, ette selvästi kestä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"olisihan se hienoa jos te naisetkin suojelisitte lapsia. Toisilta naisilta.
Olette tekin myytti, vaikka lastensuojelussa työskentelettekin."
Erittäin tärkeä pointti.
Moni pieni lapsi olisi säilynyt hengissä tai traumatisoivalta väkivallalta, jos naiset ajattelisivat järjellä sen sijaan, etteivät millään usko, että nainen todellakin on ihan tutkitusti ja todistetusti miehiin verrattuna kykenevämpi pahempiin raakuuksiin kuin mies ikinä.
Hyvänä todisteena naisten peittelystä ja suojelusta toisiaan kohtaa tällä pastalla on se, miten nopeasti kaikki fakta naisten mt-ongelmista, huumeiden käytöstä, väkivallasta ja kaikesta muustakin negatiivisuudesta häviää hetkessä kuin pieru Saharaan.
Mistä löytyvät tutkimukset ja todisteet siitä, että naiset kykenevät pahempiin raakuuk
Niin, kukaanhan ei ole sanonut etteivät naisetkin olisi syyllistyneet raakuuksiin tässä maailmassa, mutta nyt oli kyse siitä millä tavalla naiset kykenevät paljon hirveämpiin asioihin kuin miehet ikinä. Millä tavalla siis saksalaisten tai venäläisten naisten raakuudet ylittivät ko. kansojen miesten raakuudet ja mikä oli suhdeluku raakuuksien tekijöissä miehet vs. naiset? Tai miten asia oli Isisin kanssa? Millä tavalla Isis-miesten raakuudet olivat vähäisempiä kuin naisten, ja kumpia oli jäseninä enemmän?
Kuinka moni pedofiili, tai pedofiilimurhaaja, on nainen?
Kuinka suuri osa sodista on naisten aloittamia?
Kuinka suuri osa sarjamurhaajista on naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken kävin kirkossa 😄! Siellä minua odotti alaston nunna isoineen tisseineen 😍! Taisi nunna olla liberaali 🤔?
Oliko tämä nunna kenties Johanna Tukiaisen sisko?
Miksi teidän pitää tulla kertomaan seksiin liittyviä juttuja tänne?
Miksi sinä sitten kommentoit näitä 🤔?
Ei kuulu ketjun aiheeseen. Eikö teillä mitään asiallista sanottavaa ole🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äsken kävin kirkossa 😄! Siellä minua odotti alaston nunna isoineen tisseineen 😍! Taisi nunna olla liberaali 🤔?
Oon ollu siskopuolen kaa sillee ollaan ja saatu hyvät orkut onko jollain ollu sama juttu kertokaa jos on
Olen ollut myös sisarpuolen kanssa monet kerrat, asutaan syrjäseudulla ei ole madollisuutta lähtee rientohin. Olen 17v sisarpuoli 15v on pidetty tätä ihan salassa kaikilta.
Itse taas siskon kanssa vanhempien ollessa kotona 🙂
T. Kiltti poika 🙂😈
Harmi kun minulla ei ole biologista siskoa. Vähän kiihoitti tuo saunakokemus tässä ketjussa ylempänä. Mustasukkaisuus suhteessa teettää sen, että ei voi oikein toivoa saavansa kahta naista yhtä aikaa. Varmasti nauttisin sellaisesta. 17v kundi
Sanna Marinin kaltaisten itsekkäiden naisten kasvatuksen lopputulos, ovat nämä itsekkäät kakarat täällä. Nauttikaa nyt hyvät naiset, kun ette ole jaksaneet kasvattaa poikianne, vaan olette siirtäneet oman vastuunne koululle, poliisille sekä lopuksi yhteiskunnalle. Hävetkää naiset. Älkää lisääntykö, jos ette jaksa kasvattaa lapsia kunnon aikuisiksi.
Sanna Marin on itsekäs feministi! Sanna keskittyi pääministerinä ollessaan, oman imagon luomiseen, eikä suomen asioiden hoitoon. Sanna tuhosi täysin 3,5 vuodessa suomen talouden. Kehtasi vielä asettua uudestaan ehdolle eduskuntavaaleihin, minkä jälkeen erosi kansaedustaja tehtävästään ja lähti maailmalle jättäen uppoavan laivan nimeltään SUOMI!
Sanna Marin pitäisi viedä oikeuden eteen ja nostaa syyte maanpetoksesta! Paljon tuhoa on Sanna saanut lyhyessä ajassa suomessa aikaiseksi!
Tuskin tulee tapahtumaan, vaikka itse sitä toivoisin!
Vierailija kirjoitti:
No, te tämän palstan miehet nyt ette ainakaan tätä maata aio puolustaa, olette sen palstalla monta kertaa kertoneet. Itse aion pyrkiä vapaaehtoisena rintamalle jos tämä tilanne tulee, toivottavasti ei tule.
- - - - - - - - - -
Olen aktiiviresviläinen ja eliittiyksikössä.
Mihin tehtävään aiot sitten pyrkiä? Suomen pv ei käytä so*ta*no*rsu*ja, kun meillä on noi Leopardit.
Tämä oli vissiin sitten taas kerran sitä asiallista keskustelua, jota te miehet aina peräänkuulutatte?
Aion pyrkiä ihan mihin tahansa minut otetaan. Tämä on pieni kansa ja rivisotilaaksi kelvannee ihan tavallinen perusterve ihminen. Voi toki olla, että minut ammattini puolesta määrätään ihan muihin kuin sotilaallisiin tehtäviin, yhteiskunnan perustoimintojenhan pitää pyöriä oli sota tai ei. Mutta eihän sitä minulta eikä keneltäkään muultakaan kysytä, kaikilla on maanpuolustusvelvollisuus ja se voi tarkoittaa joko rintamalle menoa tai muita tehtäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon ollu siskopuolen kaa sillee ollaan ja saatu hyvät orkut onko jollain ollu sama juttu kertokaa jos on
Olen ollut myös sisarpuolen kanssa monet kerrat, asutaan syrjäseudulla ei ole madollisuutta lähtee rientohin. Olen 17v sisarpuoli 15v on pidetty tätä ihan salassa kaikilta.
Itse taas siskon kanssa vanhempien ollessa kotona 🙂
T. Kiltti poika 🙂😈
Harmi kun minulla ei ole biologista siskoa. Vähän kiihoitti tuo saunakokemus tässä ketjussa ylempänä. Mustasukkaisuus suhteessa teettää sen, että ei voi oikein toivoa saavansa kahta naista yhtä aikaa. Varmasti nauttisin sellaisesta. 17v kundi
Sanna Marinin kaltaisten itsekkäiden naisten kasvatuksen lopputulos, ovat nämä itsekkäät kakarat täällä. Nauttikaa nyt hyvät naiset, kun ette ole jaksaneet kasvattaa poikianne, vaan olette siirtäneet oman vastuunne koululle, poliisille sekä lopuksi yhteiskunnalle. Hävetkää naiset. Älkää lisääntykö, jos ette jaksa kasvattaa lapsia kunnon aikuisiksi.
Sanna Marin on itsekäs feministi! Sanna keskittyi pääministerinä ollessaan, oman imagon luomiseen, eikä suomen asioiden hoitoon. Sanna tuhosi täysin 3,5 vuodessa suomen talouden. Kehtasi vielä asettua uudestaan ehdolle eduskuntavaaleihin, minkä jälkeen erosi kansaedustaja tehtävästään ja lähti maailmalle jättäen uppoavan laivan nimeltään SUOMI!
Sanna Marin pitäisi viedä oikeuden eteen ja nostaa syyte maanpetoksesta! Paljon tuhoa on Sanna saanut lyhyessä ajassa suomessa aikaiseksi!
Omasta mielestä Sanna hoiti hyvin koronan, ilman Sannaa suomi olisi pulassa nytten.
Vierailija kirjoitti:
"Sanna Marin on itsekäs feministi! Sanna keskittyi pääministerinä ollessaan, oman imagon luomiseen, eikä suomen asioiden hoitoon. Sanna tuhosi täysin 3,5 vuodessa suomen talouden. Kehtasi vielä asettua uudestaan ehdolle eduskuntavaaleihin, minkä jälkeen erosi kansaedustaja tehtävästään ja lähti maailmalle jättäen uppoavan laivan nimeltään SUOMI!"
Palstan naiset palvoo Sannaa idoliaan!
Jälleen kerran, kukaan nainen ei ole maininnut Marinia sanallakaan. Itse otatte tän esille ja itse esitätte naisten puolesta, mitä mieltä naiset hänestä ovat. Ei ihme, että naisia vihaatte, kun olette mielikuvanne naisista luoneet omassa likaisessa päässänne. Keksitte itse, mitä mieltä olemme ja sitten meitä haukutte, koska "olemme sitä mieltä". Ihan dama, mikä totuus olisi.
Totuus kaikista woke-sateenkaaren alle piilotetuista aatteista: https://newdiscourses.com/2024/03/queer-theory-doctrine-sex-based-cult/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nämä teot eivät silti ole verrannollisia. Tervepäinen ihminen ei kuitenkaan halua pilata toisen elämää vain siksi, että voi. Eikä kyl halua raisk*takaan. Mutta kiinnosti siis tietää, mikä motiivi naisilla on pilata miehen elämä, jos kaikki on ok?"
Hyvä kommentti.
Omalle kohdalle on sattunut kaksi ihan kivannäköistä, koulutettua naista ja oletin, että ovat myös fiksuja. Suhteet tyssäsivät aika alkuunsa muutamastakin syystä. Kärjistäen kumpikin tiesivät suunnilleen etunimeni, niin sänkyyn, eikä kumpikaan vaatinut käyttämään kumia, käytin kuitenkin. Muutaman kerran tapailua, ulkona syömisiä, kunnes alkoi puhe eksistä. Kummallakaan ei ollut positiivista sanottavaa ja käsittääkseni eksät olivat kuitenkin aivan tavallisia työssä käyviä miehiä, ei päihdeongelmia jne. Sängyssäkin oli sujunut alussa hyvin. Kumpikin kertoivat omat tarinansa, kuinka olivat k
Eli tasa-arvo ajatus voidaan unohtaa kun kaikki vastuu ja velvoitteet on pelkästään miehillä kun naiset ei omaa osuuttaan vastuusta suostu kantamaan?
Vierailija kirjoitti:
"Yllättävää, että aasialaisen pyllynpyörittäjän isäntä on täälläkin räksyttämässä.
P. S. Se sun eukkos ei ole kyllä mikään kaunotar. Eikä nelikymppinem mikään nuorikaan ole."
Katsokaa miten ystävällisesti puoliksi suomalainen keski-ikäinen nainen puhuu nuoremmasta ja kauniimmasta naisesta. Kyseinen häirikkö on aloittanut mollaamiseni jo yli 10 vuotta sitten, eikä loppua näy. Luultavasti sama esitti eräällä toisella foorumilla ihan suoran tappouhkauksenkin minua kohtaan. Kaikki tuon häiriintyneen keski-ikäisen naisen kirjoittamat viestit saavat täällä runsaasti yläpeukkuja.
Jos joku mies olisi vainonnut jotain naista noin kauan, tämä olisi toimitettu jo pakkohoitoon. Ilmeisesti naisilla on jokin erityisoikeus moiseen käytökseen.
Sinä itse olet kertonut täällä todella yksityiskohtaisia asioita teidän parisuhteesta, joten ne on jäänyt mieleen. Minä en ymmärrä, miten sinä kehtaat. Ei taida vaimosi edes tietää, mitä kaikkea olet täällä hänestä kertonut alkaen hänen alapäänsä tiukkudesta ja teidän seksielämästä.
Se on ihan totta, että nelikymppinen nainen ei ole enää nuori. Nainenhan oli kolmekymppinen, kun kosit häntä. Lapsetkin vaan vuodesta toiseen pysyy päiväkoti-ikäisinä.
eri
Vierailija kirjoitti:
"Yllättävää, että aasialaisen pyllynpyörittäjän isäntä on täälläkin räksyttämässä.
P. S. Se sun eukkos ei ole kyllä mikään kaunotar. Eikä nelikymppinem mikään nuorikaan ole."
Katsokaa miten ystävällisesti puoliksi suomalainen keski-ikäinen nainen puhuu nuoremmasta ja kauniimmasta naisesta. Kyseinen häirikkö on aloittanut mollaamiseni jo yli 10 vuotta sitten, eikä loppua näy. Luultavasti sama esitti eräällä toisella foorumilla ihan suoran tappouhkauksenkin minua kohtaan. Kaikki tuon häiriintyneen keski-ikäisen naisen kirjoittamat viestit saavat täällä runsaasti yläpeukkuja.
Jos joku mies olisi vainonnut jotain naista noin kauan, tämä olisi toimitettu jo pakkohoitoon. Ilmeisesti naisilla on jokin erityisoikeus moiseen käytökseen.
Etköhän sinä puhu naisista ihan jatkuvasti huomattavasti paljon pahemmin kuin tuo lainaamasi kirjoittaja. Että olisiko nyt vähän liikaa tekopyhää uhriutumista sinulta, heh...
"Sinä itse olet kertonut täällä todella yksityiskohtaisia asioita teidän parisuhteesta, joten ne on jäänyt mieleen. Minä en ymmärrä, miten sinä kehtaat. Ei taida vaimosi edes tietää, mitä kaikkea olet täällä hänestä kertonut alkaen hänen alapäänsä tiukkudesta ja teidän seksielämästä.
Se on ihan totta, että nelikymppinen nainen ei ole enää nuori. Nainenhan oli kolmekymppinen, kun kosit häntä. Lapsetkin vaan vuodesta toiseen pysyy päiväkoti-ikäisinä.
eri"
Ja kuten kaikki huomaavat, sinua kiinnostaa vain toisten naisten alapään tiukkuus ja seksielämä, jota teillä ei itsellänne ilmeisesti ole. Jos palstan miehet alkaisivat kantaa huolta, mitä naiset puhuvat miesten vehkeitten koosta, niin johan nauru raikaisi mammojen kesken.
Te ette vaan kykene keskustelemaan kanssani asiallisesti, koska haluatte pelkästään häiriköidä ja solvata sekä minua ja koko perhettämme. En käsitä mikä ihme teitä ärsyttää minun parisuhdeasioissa.
Vierailija kirjoitti:
"Sinä itse olet kertonut täällä todella yksityiskohtaisia asioita teidän parisuhteesta, joten ne on jäänyt mieleen. Minä en ymmärrä, miten sinä kehtaat. Ei taida vaimosi edes tietää, mitä kaikkea olet täällä hänestä kertonut alkaen hänen alapäänsä tiukkudesta ja teidän seksielämästä.
eri"
Ja kuten kaikki huomaavat, sinua kiinnostaa vain toisten naisten alapään tiukkuus ja seksielämä, jota teillä ei itsellänne ilmeisesti ole. Jos palstan miehet alkaisivat kantaa huolta, mitä naiset puhuvat miesten vehkeitten koosta, niin johan nauru raikaisi mammojen kesken.
Te ette vaan kykene keskustelemaan kanssani asiallisesti, koska haluatte pelkästään häiriköidä ja solvata sekä minua ja koko perhettämme. En käsitä mikä ihme teitä ärsyt
Kysy siltä vaimoltasi mitä hän tykkää siitä, mitä tietoa olet hänestä täällä levitellyt. Onko se hänestä asiallista?
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen kommentoinut sinun viestejäsi tällä palstalla ja olet monta kertaa sanonut, että minä olen sinua vainonnut häirikkö, joka on lähettänyt sinulle tappouhkauksen ja myös olet esittänyt monta muuta erittäin häpäisevää arviota itsestäni. En ole koskaan kommentoinut vaimoasi loukkaavasti vaan myötätuntoisesti, sinua olen kyllä arvostellut rankasti, mutta en lähellekään yhtä rumasti kuin itse kirjoitat naisista. Ihan jokainen, joka kommentoi kirjoituksiasi muuten kuin olemalla samaa mieltä niistä on sinulle sama häirikkö. Luulisi, että kirjoitustyylikin kertoisi jotain, tunnistaahan sinutkin siitä joka paikassa, jonne menet. Minä olin se, joka kysyi sinulta eilen, oletko keskustellut vaimosi kanssa siitä millaisia uhkaavia tilanteita hän on kokenut miesten taholta, ja että oletko todella niin tyhmä, että luulet ettei vaimoasi ole ahdistelu kun häntä ei ole ahdisteltu sinun seurassasi. Olisiko sinulla jotain sanottavaa tähän?
Vierailija kirjoitti:
Tee rikosilmoitus. Mistä sitä viranomaiset muuten tietää toimittaa yhtään mihinkään. Tunnet ilm. irl, kun tiedät hänen etnisen taustan myös.