Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Oletkin ainoa nainen täällä, joka ei huuda inceliä ja autistia. Feministit alistuvat mielin kielin niille törkeille pettäville miehille ja purkavat sitten patoutuneen vihansa miehiin jotka ovat "maan hiljaisia".
**
Ei sovi sanavarastoon kumpikaan. Jälkimmäinen erityisen loukkaava niille joita asia koskee. Huono vitsinäkin pilkata tuollaisesta ketään..
Kannatan myös tasa-arvoa ja huomaan että ainakin tällä palstalla korostuu vielä tietyt asiat joihin toivoisin muutosta. Mutta en silti täällä ala ketään haukkumaan tai valittaa omia asioitani/valintoja/tekemisiä. Otan niistä itse vastuun.
Tästä huolimatta olen henkilökohtaisesti saanut tässä ketjussa väheksyntää osakseni vaikka en ole ketään nimitellyt.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö palstamammat mitä 12v tyttö toivoo synttärilahjaksi :D?
Nuorille suunnattu kirja, josta kerrotaan hyvistä seksiasennoista aktin aikana miehen miellyttämiseksi.
Voisko ajatella, että menette ja harrastatte seksiä jonkun oman ikäisen kanssa niin ei tarvi täällä sitten koko kansan silmille heittää näitä naisia ja lapsia alentavia juttuja?
Aina kun miehiltä loppuu asia niin aiheena seksi, väkivalta ja/tai naisten väheksyminen. Olisko jotain muuta joskus???
T. Nainen KTM ja PS
Miksi ei? Käytättehän tekin mahdollisimman pahasti vyön alle iskeviä nasevia sutkautuksia, miksipä siis
Niin edelleen haluaisit että annan sinulle ammuksia joilla teloitat minut, EN ANNA!
Vierailija kirjoitti:
Tunnen niin monia naisia, jotka esittävät vihervasemmistolaista, mutta silti haluavat olla kanssani, vaikka olen avoimesti rasistinen, antifeministinen, homovastainen ja yleisesti ottaen konservatiivinen. Naisten periaatteet lentävät heti romukoppaan, kun tuntevat tarpeeksi vetoa mieheen, joka ei nakkaa p4skaakaan pehmeän ja teennäisen yhteiskuntamme normeista, ja seisoo itsevarmasti omien arvojensa takana. Naisten feminismi on yksi iso "shit test", jolla yrittävät yllyttää miehet jälleen näyttämään kaapin paikan naiselle. Esimerkiksi, lähes aina mitä feministisempi nainen on, sitä enemmän tykkää tulla seksuaalisesti alistetuksi miehen toimesta. Jännä, eikö? Feministit tökkivät velttoja miehiä kunnes nämä kasvattavat taas kivekset ja alkavat dominoimaan, suojelemaan ja elättämään naisia.
Mitä ihmettä nyt taas... Kuulostat anteeksi vaan sen verran karsealta juttujesi kanssa että kiertäisin kaukaa ja aidosti ihmettelen jos joku muu nainen noilla puheilla matkaasi lähtee.. voi lähteä, en mä sillä. Mutta väitän että moni muukin kavahtaisi noita juttuja. Aivan älytöntä taas kerran.
Etkö osaa rakastaa naista kauniisti, arvostaen ja kunnioittaen? Se nimittäin voisi olla ehtaa valuttaa naismarkkinoilla.
T. nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen niin monia naisia, jotka esittävät vihervasemmistolaista, mutta silti haluavat olla kanssani, vaikka olen avoimesti rasistinen, antifeministinen, homovastainen ja yleisesti ottaen konservatiivinen. Naisten periaatteet lentävät heti romukoppaan, kun tuntevat tarpeeksi vetoa mieheen, joka ei nakkaa p4skaakaan pehmeän ja teennäisen yhteiskuntamme normeista, ja seisoo itsevarmasti omien arvojensa takana. Naisten feminismi on yksi iso "shit test", jolla yrittävät yllyttää miehet jälleen näyttämään kaapin paikan naiselle. Esimerkiksi, lähes aina mitä feministisempi nainen on, sitä enemmän tykkää tulla seksuaalisesti alistetuksi miehen toimesta. Jännä, eikö? Feministit tökkivät velttoja miehiä kunnes nämä kasvattavat taas kivekset ja alkavat dominoimaan, suojelemaan ja elättämään naisia.
Mitä ihmettä nyt taas... Kuulostat anteeksi vaan sen verran kar
Kyllä minä rakastankin naista kauniisti, arvostaen ja kunnioittaen. Mistä ihmeestä vedit johtopäätöksen, etten näin tekisi? Häh? Usein käy jopa niin, että haluaisin pidellä naista kuin "kukkaa kämmenellä", mutta seuraavassa käänteessä nainen ehdottaakin jotain todella ronskia ja toivoo tulevansa kohdelluksi esineenä, mistä en itse hirveästi välitä.
"Suurinta osaa raiskauksia ei koskaan ilmoiteta poliisille ja ilmoitetuistakin vain pieni osa johtaa tuomioon. Ja vaikka olisi tuomittukin, niin muilta miehiltä ja jopa naisvihan sisäistäneiltä naisilta riittää ymmärrystä tekijöille. Uhria sen sijaan epäillään ja häpäistään. Minkään muun rikostyypin uhria ei kohdella samoin."
Ihan oikein teille naisille, kun ette ilmoita viranomaisille miesten hauskanpidosta. Naisia pitääkin syyllistää, koska ovat saastaisia tautien levittäjiä, jotka joutuvat helvettiin kitumaan ikuiseksi ajoiksi!
Mr. Lothar
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedättekö palstamammat mitä 12v tyttö toivoo synttärilahjaksi :D?
Nuorille suunnattu kirja, josta kerrotaan hyvistä seksiasennoista aktin aikana miehen miellyttämiseksi.
Voisko ajatella, että menette ja harrastatte seksiä jonkun oman ikäisen kanssa niin ei tarvi täällä sitten koko kansan silmille heittää näitä naisia ja lapsia alentavia juttuja?
Aina kun miehiltä loppuu asia niin aiheena seksi, väkivalta ja/tai naisten väheksyminen. Olisko jotain muuta joskus???
T. Nainen KTM ja PS
Miehiltä? Tuo on yksilö joka vastaa itse ja vain itse omista kirjoituksistaan. Sulla on se ongelma, ei mull
Juuri näin ja kaveri voi hoitaa hommansa ilman että ränttää ne tänne. Ei liity aiheeseen.
Ei minulla ole vieläkään mitään ongelmaa. Kunhan ehdotin käypäratkaisua kaverin asiaan.
T. Nainen KTM ja PS
Koska nyt ei kenelläkään ole ongelmaa, ei tarvita ratkaisuja. Hän saa kirjoittaa mistä haluaa. Voit poistua itse jos sinulle tulee ongelma.
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitä muut kirjoittaa, vaan omista kirjoituksistani. Sulla se ongelma on, ei mulla.
**
Ja silti kuitenkin vastaat kommenttiin :DD logiikka 6/5 taas kerran. Mutta jep, samaa mieltä. Jokainen itse vastaa mitä kirjoittaa.
T. Nainen KTM ja PS
Sinäkin vastailet toisten kommentteihin kertoen miten sinä vastaat vain omista teksteistäsi.
Kyllä minä rakastankin naista kauniisti, arvostaen ja kunnioittaen. Mistä ihmeestä vedit johtopäätöksen, etten näin tekisi? Häh? Usein käy jopa niin, että haluaisin pidellä naista kuin "kukkaa kämmenellä", mutta seuraavassa käänteessä nainen ehdottaakin jotain todella ronskia ja toivoo tulevansa kohdelluksi esineenä, mistä en itse hirveästi välitä.
Ristiriitojen mies... Menee niin epäjohdonmukaisesti nämäkin kaksi kommenttiasi etten oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Ei kukaan nainen/mies/ihminen halua tulla kohdelluksi esineenä, mieti nyt vähän...
T. Nainen KTM ja PS
Koska nyt ei kenelläkään ole ongelmaa, ei tarvita ratkaisuja. Hän saa kirjoittaa mistä haluaa. Voit poistua itse jos sinulle tulee ongelma.
**
Senkun kirjoittaa, kun nyt joku maalaisjärki olisi vaan mukana kun kirjoittaa. Ehkä jopa oikea asia ja ajatuskin?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vastaa mitä muut kirjoittaa, vaan omista kirjoituksistani. Sulla se ongelma on, ei mulla.
**
Ja silti kuitenkin vastaat kommenttiin :DD logiikka 6/5 taas kerran. Mutta jep, samaa mieltä. Jokainen itse vastaa mitä kirjoittaa.
T. Nainen KTM ja PS
Sinäkin vastailet toisten kommentteihin kertoen miten sinä vastaat vain omista teksteistäsi.
Eri asia. Minä vastaan kommentteihin kuten vastaan. Ja sinä moitit minua siitä että joku muu vastaa jotain johonkin. Vain omiin kommenteihin voin katsos vaikuttaa.
T. Nainen KTM ja PS
Minä olen autistinen nainen ja kuten kirjoitin jo aiemmin, incelit eivät ole mitään maan hiljaisia. Incel ei ole termi hiljaiselle ja yksinäiselle miehelle, vaan naisvihaajalle, jonka mielestä naiset ovat miehille velkaa seksiä. Tämä porukka harjoittaa väkivaltaa naisia kohtaan ja on toteuttanut jopa joukkom*rhia. Incel on näiden itse itsestään käyttämä termi. Joten jos kirjoitatte kuin incelit niin teitä sanotaan inceleiksi.
Ettekä te myöskään ole mitään autisteja. Autisti ei ole yhtä kuin empatiakyvytön kusipää.
Autismista vielä sellainen huomautus, että se on naisilla usein alidiagnosoitua ja myös vähäteltyä kun käsitys siitä, mitä on "oikea" autismi, perustuu miehille tyypilliseen autismiin. Autistinen nainen saa myös autistista miestä huomattavasti enemmän negatiivista palautetta erityispiirteistään. Tässäkin asiassa miehet ovat naisia paremmassa asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuri osa fanaattisimmista feministeistä on umpile*psoja, d*y*k*e, ollut jo kultin alus
Näitä samoja virsiä joka kerta. Mikä on oikea ongelma ja mitä toivotte niihin ratkaisuksi?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Ristiriitojen mies... Menee niin epäjohdonmukaisesti nämäkin kaksi kommenttiasi etten oikein tiedä mitä pitäisi ajatella. Ei kukaan nainen/mies/ihminen halua tulla kohdelluksi esineenä, mieti nyt vähän...
T. Nainen KTM ja PS
Voi pieni, yllättävän moni nainen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Ja kerrot siitä täällä, koska...?
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä nyt taas... Kuulostat anteeksi vaan sen verran kar
Todella. Tämä on kyllä jo erittäin pelottava tapaus, kiertäisin kaukaa. Ilmeisesti tasa-arvoinen, hellä ja molemminpuoliseen rakkauteen ja kunnioitukseen perustuva suhde on näille täysin käsittämätön asia.
Suojelemisesta sen verran, että niin paljon kuin täälläkin jotkut miehet sitä yrittävät korostaa (paradoksaalisesti samalla suoltaen uhkaavaa tekstiä naisille), niin kuten joku jo kirjoittikin, suojeleva mies on lähes myytti. Osa kyllä suojelee omaisuuttaan ja nainen on näille sitä, joten tämän vuoksi naistakin suojellaan. Toisilta miehiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin sinut Nainen KTM ja PS.
Nyt on turha yrittää kieltää sitä, ettet sinä muka esiinny tuossa videossa!
Anna olla... Ei me tunneta. Et sä ole sen tyylinen ihminen että huomasin edes kadulla, saati kelpuuttaisin sisäpiiriini. Katsele keskenäs noita videoitasi. En avaa yhtäkään linkkiä tai mitään muutakaan tämän palstan kautta. Eli en tiedä mitä tuossa on mutta olen varma että en halua tietääkään.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin sinut Nainen KTM ja PS.
Nyt on turha yrittää kieltää sitä, ettet sinä muka esiinny tuossa videossa!
Anna olla... Ei me tunneta. Et sä ole sen tyylinen ihminen että huomasin edes kadulla, saati kelpuuttaisin sisäpiiriini. Katsele keskenäs noita videoitasi. En avaa yhtäkään linkkiä tai mitään muutakaan tämän palstan kautta. Eli en tiedä mitä tuossa on mutta olen varma että en halua tietääkään.
T. Nainen KTM ja PS
Sulle kerrottiin jo eilen, ettei kukaan nainen avaa tai aio avata tota linkkiä. En tiedä mitä siinä on ja oikeastaan ihan sama. Pidä tunkkisi. Tänäänkin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Ja kerrot siitä täällä, koska...?
T. Nainen KTM ja PS
Koska mietin vähän. Ei kukaan nainen/mies/ihminen halua tulla kohdelluksi esineenä, mieti nyt vähän...
Todella. Tämä on kyllä jo erittäin pelottava tapaus, kiertäisin kaukaa. Ilmeisesti tasa-arvoinen, hellä ja molemminpuoliseen rakkauteen ja kunnioitukseen perustuva suhde on näille täysin käsittämätön asia.
Suojelemisesta sen verran, että niin paljon kuin täälläkin jotkut miehet sitä yrittävät korostaa (paradoksaalisesti samalla suoltaen uhkaavaa tekstiä naisille), niin kuten joku jo kirjoittikin, suojeleva mies on lähes myytti. Osa kyllä suojelee omaisuuttaan ja nainen on näille sitä, joten tämän vuoksi naistakin suojellaan. Toisilta miehiltä.
Mullakin tuli sellaiset vibat että toivottavasti en ikinä kohtaa... :Dd ja näköjään joo. Mutta ei kai siitä tiedä jos ei sellaista ole päässyt kokemaan. jos olisi kokenut, ei kirjoittaisi tällaisia juttuja...
Onneksi oma mies on oikeasti suojeleva ja kunnollinen, samoin muut miehet joita tunnen. Täällä näkee niin erillisen puolen ja tavan ajatella mitä omassa arjessa koskaan kohtaisi.
T. Nainen KTM ja PS
Oletkin ainoa nainen täällä, joka ei huuda inceliä ja autistia. Feministit alistuvat mielin kielin niille törkeille pettäville miehille ja purkavat sitten patoutuneen vihansa miehiin jotka ovat "maan hiljaisia".