Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
13641/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen se viiskymppinen mies. Miten tätä vastakkainasettelua voisi vähentää? 

IRL kai kaikki on kohtuullisen ok? Netissä kaikki kärjistyy.  Kaikki MeToo ja muut feministiset liikehdinnät ovat ok, tärkeitä ja suotavia, mutta peittävät mustavalkoisuudellaan koko kuvan, jota ehkä ( nuoret) miehet hylkivät. 

Esim. minua ahdisteltiin ihan todella rankasti 15-v. siivoustöissä esinaisen tiimoilta. Kosketteli, lääppi, puhui ällöttävästi, yritti humalassa seksiä, nosti paitaa ja nuoli vartaloani -kielsin. En ollut ainut - jätti perheensä ja meni kimppaan 18-v. kundin kanssa. Parissa suhteessa sain lintsaria ja tönimistä, lyömistä, onko tämä ok? Kerran laittomasta päihteestä "jumittuneena" Juhannuksena tapailutyttö kylmästi väkisin makasi minut ollesani  lähes tajuton. Tuleeko nämä asiat julkisuuteen? No ei.

Intti nyt vain intti. Itse kävin toki

No henkilökohtaisesti toivon, että näistä kerrottais enemmän. Ja nostettais mekkalaa. Ei ole kenenkään, edes naisten etu,  että noista vaietaan. Tavoite ei ole voittaa toinen sukupuoli, vaan tavoite on saada väärinkohtelut loppumaan!

Miksi näistä miesten kokemista vääryyksiatä ei sit puhuta, johtunee häpeästä. Meillä se patriarkkaalisuus on vielä niin vahvana, että monet kokevat häpeällisenä myöntää tulleensa miehinä väärinkohdelluiksi. Jossakin toisessa ketjussa useampi kertoi, kuin naiset ovat lähennelleet ja hiplailleet ravintoloissa. Mutta näiden miesten mielestä se ei haitannut. Heistä se ei tuntunut miltään. Joten heidän johtopäätös oli, ei voi naisistakaan tuntua ikävältä. Et se ahdistus on vain keksittyä draamailua.

Suurin osa ihmisistä tuntee sekä miehiä että naisia. Useat ovat naimisissa tai on lapsia, tyttöjä ja poikia. Tuskin suurin osa haluaa, että näitä tuntemiaan miehiä/naisia/tyttöjä/poikia kohdellaan rumasti.

Hyvä huomio tuo naisten hiplaaminen. Minä kun joskus kerroin asiasta täällä, kanssakeskustelijat (naiset) leimasivat minut harhaiseksi valehtelijaksi jolla on sairaita fantasioita.

Tämä vaikka voimme jokainen linkittää tänne uutisia joissa ammattilaiset kertovat saamastaan kohtelusta (portsarit, taksikuskit). Yksittäistapaus huudot alkavat perään kun näytetään mustaa valkoisella, ja sitten se klassikko "miehet silti ahdistelee enemmän joten tuosta puhuminen on poissa naisten oikeuksista"

Vierailija
13642/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu, kyky argumentoida näkökulmaa ja halu ymmärtää muita olis kiva. Naisten kanssa keskustellessa nämä on yleensä automaationa ja lähtökohtana vuorovaikutukselle ja myös niiden miesten kanssa joita oikeasti tunnen. Täällä palstalla tämä ei kuitenkaan ole toteutunut.

--

olet incel, kuole pois

siinä naisten arvostuksen taso sivulla 1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13643/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö palstamammat mitä 12v tyttö toivoo synttärilahjaksi :D?

Vierailija
13644/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu, kyky argumentoida näkökulmaa ja halu ymmärtää muita olis kiva. Naisten kanssa keskustellessa nämä on yleensä automaationa ja lähtökohtana vuorovaikutukselle ja myös niiden miesten kanssa joita oikeasti tunnen. Täällä palstalla tämä ei kuitenkaan ole toteutunut.

--

olet incel, kuole pois

**

Ja siinä miehen arvostuksen taso naista kohtaan heti tässä luettavissa :)

En vastaa mitä muut kirjoittaa, vaan omista kirjoituksistani. Sulla se ongelma on, ei mulla.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13645/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo että setämies pääsee vuokraamaan sinut päiväksi :) Haluaisin viedä sinut kivalle päiväreissulle, museoon, puistoon puhaltamaan saippuakuplia sitten syömään, syödessä otetaan kahdet jälkiruuat... lämpimät ja kylmät. Jäätelö pannukakkujen jälkeen maistuu niin namilta!

Toivoisin että tämmöinen palvelu olisi jo olemassa, vuokraa lapsi päiväksi katso oletko valmis isäksi.

Olet oksettava. 🤢

Vierailija
13646/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorille suunnattu kirja, josta kerrotaan hyvistä seksiasennoista aktin aikana miehen miellyttämiseksi.

Voisko ajatella, että menette ja harrastatte seksiä jonkun oman ikäisen kanssa niin ei tarvi täällä sitten koko kansan silmille heittää näitä naisia ja lapsia alentavia juttuja? 

Aina kun miehiltä loppuu asia niin aiheena seksi, väkivalta ja/tai naisten väheksyminen. Olisko jotain muuta joskus???

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13647/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivo että setämies pääsee vuokraamaan sinut päiväksi :) Haluaisin viedä sinut kivalle päiväreissulle, museoon, puistoon puhaltamaan saippuakuplia sitten syömään, syödessä otetaan kahdet jälkiruuat... lämpimät ja kylmät. Jäätelö pannukakkujen jälkeen maistuu niin namilta!

Toivoisin että tämmöinen palvelu olisi jo olemassa, vuokraa lapsi päiväksi katso oletko valmis isäksi.

Olet oksettava. 🤢

Pedari kyseessä!

Vierailija
13648/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--

olet incel, kuole pois

Niin, inceliä ja autistia nämä feministit huutavat misandrisessa raivossaan, sitten vinkuvat "yhteiskunnan syrjivistä rakenteista" toisaalla. Kyllä osaavatkin olla inhottavan kaksinaamaisia.

Vierailija
13649/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viimeisin, ja viimeinen, parisuhteeni päättyi koska halusin hellää seksiä ja nainen olisi halunnut kuritusta ja pieksentää. Ei koskaan enää, menkää pahojen poikien hakattavaksi älkääkä syyttäkö meitä normaaleja miehiä mielenhäiriöistänne!"

Kyllä naiset kuritusta ja pieksentää tarvitsevat! Itse kuritan vaimoani lasten nähden, hiuksista repimällä sekä naamaan lyömällä. Välillä jos minua alkaa ärsyttämään vaimon läsnäolo kodissani, niin rahaan vaimon tukasta perunakellariin, jonne lukitsen hänet yöksi. Lapsilleni sanon, että äiti viettää tämän yönsä perunakellarissa. Minä myös kerron lapsille, että minä miehenä sekä tiedän isänä olen perheenpää, vaimo sekä tiedän äiti on taas minun nöyrä palvelijani. Näin meillä eletään ja hyvin on toim

Etköhän se ollut kuitenkin sinä. Ja ihan turha nyt huutaa tähän, että taas naiset luulevat jokaista mieskirjoittajaa siksi, täksi ja tuoksi, kirjoitithan sinäkin minulle, että uskot minun kirjoittaneen nuo viestit että pääsisin haukkumaan miehiä.

Naiset eivät saisi reagoida, mutta miehet saavat kyllä kirjoittaa mitä oksettavinta saastaa naisista. Kun täältä ovat välillä naiset poissa, saasta jatkuu. Kun naiset reagoivat, vähänkin, saasta jatkuu ja sen päälle tulee vielä kaltaisesi setä heristämään sormea kuinka ei saisi reagoida. Ensimmäisellä sivulla peräänkuulutetaan sitä, että pitäisi puhaltaa yhteen hiileen. No tässä taas nähdään mitä se teille miehille tarkoittaa. Sitä, että miehet "keskustelevat" keskenään siitä kuinka kelvottomia naiset ovat ja kuinka feminismi on pilannut kaiken, ja naiset joko komppaavat anteeksi pyydellen tai pitävät turpansa kiinni.

Yksikään teistä ei ikinä kritisoi millään lailla näitä törkykirjoituksia, ei vaikka itsekin pitäisitte niiden tuottajia reppanoina. Ei, te tyydytte moittimaan naisia siitä, että nämä reagoivat.  

Vierailija
13650/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuorille suunnattu kirja, josta kerrotaan hyvistä seksiasennoista aktin aikana miehen miellyttämiseksi.

Voisko ajatella, että menette ja harrastatte seksiä jonkun oman ikäisen kanssa niin ei tarvi täällä sitten koko kansan silmille heittää näitä naisia ja lapsia alentavia juttuja? 

Aina kun miehiltä loppuu asia niin aiheena seksi, väkivalta ja/tai naisten väheksyminen. Olisko jotain muuta joskus???

T. Nainen KTM ja PS 

Miksi ei? Käytättehän tekin mahdollisimman pahasti vyön alle iskeviä nasevia sutkautuksia, miksipä siis ei miehetkin iskisi heikkoon paikkaan.

**

Esim mitä sutkautuksia?

Ei tuo ole heikko paikka, ei vaan jaksaisi samoja diipadaapoja lukea päivästä toiseen mitkä ei liity aiheeseen

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13651/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

olet incel, kuole pois

**

En vastaa mitä muut kirjoittaa, vaan omista kirjoituksistani. Sulla se ongelma on, ei mulla.

T. Nainen KTM ja PS 

Miksi siis kirjoitat "täällä palstalla tämä ei kuitenkaan ole toteutunut" jos sinulla ei ole ongelmaa.

Vierailija
13652/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

olet incel, kuole pois

Niin, inceliä ja autistia nämä feministit huutavat misandrisessa raivossaan, sitten vinkuvat "yhteiskunnan syrjivistä rakenteista" toisaalla. Kyllä osaavatkin olla inhottavan kaksinaamaisia.

Lisäksi suomifeministit valittavat patriarkaatista, mutta haluavat ottaa vastaan ra(a)jat auki tänne miehiä, jotka todellisia naisten sortajia (Lähi-itä, Afrikka). Missä logiikka? Ai niin kyse feministeistä.

Vierailija
13653/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen edelleen se viiskymppinen mies. Miten tätä vastakkainasettelua voisi vähentää? 

IRL kai kaikki on kohtuullisen ok? Netissä kaikki kärjistyy.  Kaikki MeToo ja muut feministiset liikehdinnät ovat ok, tärkeitä ja suotavia, mutta peittävät mustavalkoisuudellaan koko kuvan, jota ehkä ( nuoret) miehet hylkivät. 

Esim. minua ahdisteltiin ihan todella rankasti 15-v. siivoustöissä esinaisen tiimoilta. Kosketteli, lääppi, puhui ällöttävästi, yritti humalassa seksiä, nosti paitaa ja nuoli vartaloani -kielsin. En ollut ainut - jätti perheensä ja meni kimppaan 18-v. kundin kanssa. Parissa suhteessa sain lintsaria ja tönimistä, lyömistä, onko tämä ok? Kerran laittomasta päihteestä "jumittuneena" Juhannuksena tapailutyttö kylmästi väkisin makasi minut ollesani  lähes tajuton. Tuleeko nämä asiat julkisuuteen? No e

Niistä väkisinmakauksista päätyy käräjille vain hyvin pieni osa, vankat todisteet omaava sellainen, hyvin pieni osa ilmoitetaan edes poliisille. Tuomiokin tulee vain osassa käräjille päätyneistä ja yleensä hyvin pieni sellainen, ehdollista tai lyhyt vankeus.

Että voit lohduttautua sillä, että kyllä naisia pystyy hyvin vapaasti r*iskaamaan ilman seurauksia. Eiköhän se kompensoi monenkertaisesti sitä, että edes joku on joskus naisen puolella.

Vierailija
13654/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Miehiltä? Tuo on yksilö joka vastaa itse ja vain itse omista kirjoituksistaan. Sulla on se ongelma, ei mulla.

Vierailija
13655/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

olet incel, kuole pois

Mitään noista en ole käyttänyt. Enkä kirjoittele raivoissani missään tai minnekään. Ylipäätään en päästä itseäni tuollaiseen tilaan, käsittelen asian jo siinä vaiheessa jos joku ärsyttää sitten annan olla. 

Eli en tiedä mistä olen ansainnut teiltä henkilökohtaisiakin moitteita ja halventamista.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13656/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Viimeisin, ja viimeinen, parisuhteeni päättyi koska halusin hellää seksiä ja nainen olisi halunnut kuritusta ja pieksentää. Ei koskaan enää, menkää pahojen poikien hakattavaksi älkääkä syyttäkö meitä normaaleja miehiä mielenhäiriöistänne!"

Kyllä naiset kuritusta ja pieksentää tarvitsevat! Itse kuritan vaimoani lasten nähden, hiuksista repimällä sekä naamaan lyömällä. Välillä jos minua alkaa ärsyttämään vaimon läsnäolo kodissani, niin rahaan vaimon tukasta perunakellariin, jonne lukitsen hänet yöksi. Lapsilleni sanon, että äiti viettää tämän yönsä perunakellarissa. Minä myös kerron lapsille, että minä miehenä sekä tiedän isänä olen perheenpää, vaimo sekä tiedän äiti on taas minun nöyrä p

Etköhän se ollut kuitenkin sinä. Ja ihan turha nyt huutaa tähän, että taas naiset luulevat jokaista mieskirjoittajaa siksi, täksi ja tuoksi, kirjoitithan sinäkin minulle, että uskot minun kirjoittaneen nuo viestit että pääsisin haukkumaan miehiä.

Naiset eivät saisi reagoida, mutta miehet saavat kyllä kirjoittaa mitä oksettavinta saastaa naisista. Kun täältä ovat välillä naiset poissa, saasta jatkuu. Kun naiset reagoivat, vähänkin, saasta jatkuu ja sen päälle tulee vielä kaltaisesi setä heristämään sormea kuinka ei saisi reagoida. Ensimmäisellä sivulla peräänkuulutetaan sitä, että pitäisi puhaltaa yhteen hiileen. No tässä taas nähdään mitä se teille miehille tarkoittaa. Sitä, että miehet "keskustelevat" keskenään siitä kuinka kelvottomia naiset ovat ja kuinka feminismi on pilannut kaiken, ja naiset joko komppaavat anteeksi pyydellen tai pitävät turpansa kiinni.

Yksikään teistä ei ikinä kritisoi millään lailla näitä törkykirjoituksia, ei vaikka itsekin pitäisitte niiden tuottajia reppanoina. Ei, te tyydytte moittimaan naisia siitä, että nämä reagoivat.  

Kirjoitat yleistäen miehistä.

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
13657/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Miksi ei? Käytättehän tekin mahdollisimman pahasti vyön alle iskeviä nasevia sutkautuksia, miksipä siis

Esim mitä sutkautuksia?

Ei tuo ole heikko paikka, ei vaan jaksaisi samoja diipadaapoja lukea päivästä toiseen mitkä ei liity aiheeseen

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13658/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--

olet incel, kuole pois

**

T. Nainen KTM ja PS 

Miksi siis kirjoitat "täällä palstalla tämä ei kuitenkaan ole toteutunut" jos sinulla ei ole ongelmaa.

**

Varmaan just siksi, että minulla ei ole ongelmaa :D voin antaa olla ja ohittaa niitä juttuja mitä en täällä arvosta. Toisaalta voin silti sanoa että jotkut asiat voisi hoitaa tämän palstan ulkopuolella kuten muutkin tekee... 

Ja saan todeta ilmiöön liittyen että tällä palstalla asiallinen keskustelu ja argumentointi ei ole toteutunut.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13659/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Miehiltä? Tuo on yksilö joka vastaa itse ja vain itse omista kirjoituksistaan. Sulla on se ongelma, ei mulla.

Juuri näin ja kaveri voi hoitaa hommansa ilman että ränttää ne tänne. Ei liity aiheeseen. 

Ei minulla ole vieläkään mitään ongelmaa. Kunhan ehdotin käypäratkaisua kaverin asiaan.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
13660/23034 |
13.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

**

Ja silti kuitenkin vastaat kommenttiin :DD logiikka 6/5 taas kerran. Mutta jep, samaa mieltä. Jokainen itse vastaa mitä kirjoittaa.

T. Nainen KTM ja PS