Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia." 😮
Luulisi että siideri(valaat) ovat miehiä liberaalimpia vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia, kun älyttömästi tulee vastaan vauvapalstalla 🤭
Olipa hauskaa... Tuo sana "siideri(valaat)" on incelien tapa purkaa vihaa naisia kohtaan.
Tutkimusten mukaan sana incel on siiderivalaiden tapa purkaa vihaansa miehiä kohtaan.
Sehän on miesten itse lanseeraama nimitys. Älä vääristele.
Et nyt ymmärtänyt, mitä en ihmettele. Kun sinä naisena käytät sanaa incel, ilmaiset vihaa ja halveksuntaa miehiä kohtaan. Sama asia, kuin n-sana. He itse voivat käyttää sitä toisiaan kohtaan, mutta jos valkoihoinen sanoo ännää ännäksi, niin se onkin rasismia.
No mikä olisi sovelias termi naisten käyttää, kun puhutaan inceleistä? Seksittä elävät naisvihaajat? Uliulipojat? Maailma-on -meille-velkaa-naisen-runkkualustaksi -miehet? Seksittömyydestä seonneet? Vai kelpaako ihan vanha kunnon peräkammarinpojat? Minusta incel on lyhyt ja ytimekäs sana, ja jos minä sillä ilmaisen vihaa ja halveksuntaa, niin sehän menee just nappiin. Eihän inceleitä oikein voi muuta kuin halveksia.
Vierailija kirjoitti:
No mikä olisi sovelias termi naisten käyttää, kun puhutaan inceleistä? Seksittä elävät naisvihaajat? Uliulipojat? Maailma-on -meille-velkaa-naisen-runkkualustaksi -miehet? Seksittömyydestä seonneet? Vai kelpaako ihan vanha kunnon peräkammarinpojat? Minusta incel on lyhyt ja ytimekäs sana, ja jos minä sillä ilmaisen vihaa ja halveksuntaa, niin sehän menee just nappiin. Eihän inceleitä oikein voi muuta kuin halveksia.
Tuota kannattaa miettiä siltä pohjalta, että hyväksytäänkö tasapuolisuuden vuoksi myös naisille vastaavia nimityksiä. Ja en nyt oikein ymmärrä, miksi ketään pitäisi yleensäkään vihata ja halveksua. Tuo incel-sanan käyttö kohdistuu 99%:sti aivan väärään osoitteeseen, koska te haukutte sillä kaikkia palstalla eri mieltä kanssanne olevia miehiä inceleiksi, mikä on todella surullista ja ilmaisee vain sen, että haukkujalla ei ole asiat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
"Enemmän olisin sun vapaa ajasta huolissani jos selaat vieraan ihmisen kommentteja noin tarkalla intensiivisyydellä :Dd mutta kuten huomat, arkisin töissä ja vapaa ajalla sitten kaikkea muuta."
Älä suotta ole huolissasi. Ei siinä kauaa mennyt, kun selasin ketjua läpi. Ja sehän on täällä ihan yleinen tapa, että jos kirjoittaa yhden päivän aikana enemmän kuin yhden kommentin, silloin mies ainakin on incel, tämä on syrjäytynyt ja naista ei ole koskaan päässyt edes koskettamaan, paitsi äitiään kun syntyi. Minullakin on kuulemma mielikuvitusvaimo, eli olemme samassa veneessä. :D
No meissä kahdessa ei ole kyllä mitään samaa :D minä kohautan olkapäitäni jos joku epäilee jotakin sanomaani asiaa, sinä yleensä alat riehua ja melskata jos jotain sinun sanomaa kyseenalaistetaan tai ollaan eri mieltä.
Oon vaan nopea tekeen montaa eri asiaa yhdessä päivässä.
T. Nainen KTM ja PS, lounastauolta.
Vierailija kirjoitti:
>"Rikollisuus ja sodat ovat meisten masinoimia"
Rikollisuus ja sodat ovat miesten "masinoimia" siitä syystä, että yleisesti kaikki ihmiskunnan luomat asiat tällä planeetalla ovat miesten luomia. Naiset ole luoneet mainittavaa isossa mittakaavassa. Sivuseikkana pieni huomio, sodissa / rikoksissa monet erityisen sadistisina nousevat henkilöt ovat usein naisia.
>"Miehet ovat tyhmiä"
Tietokone / puhelin jolla kirjoitat on miesten luoma. Kieli jota kirjoitat ja puhut, jolla ajattelet on miesten luoma. Sähkö jolla tietokoneesi / puhelimesi toimii on miesten keksimä, sähkösi tulee pääasiassa miesten pyörittämästä voimalaitoksesta, Internet on miesten keksimä, talo jossa asut on miesten rakentama, ruokasi jota syöt on miesten tuottamaa. Lista on loputon. 99.999 % kaikesta mitä käytät on miesten luomaa ja tuottamaa.
Feministeille haaste: Luopukaa kaikesta m
Laiska töitänsä luettelee, vielä laiskempi toisten tekemiä töitä. Mikä onkaan oma panostuksesi tähän maailmaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia." 😮
Luulisi että siideri(valaat) ovat miehiä liberaalimpia vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia, kun älyttömästi tulee vastaan vauvapalstalla 🤭
Olipa hauskaa... Tuo sana "siideri(valaat)" on incelien tapa purkaa vihaa naisia kohtaan.
En juo siideriä ollenkaan, eikä ole painon kanssa ongelmaa niin sinänsä ei moinen nimitys paljoa haittaa. Toki voi jokainen tahollaan miettiä millaisin termein toisista puhuu... Incel on kai aika neutraali, jos vertaa vaikka peräkammarinpoikaan... Kumpaakaan en ole kyllä kenestäkään käyttänyt. Enkä käyttänyt noita varsin persoonattomia nimityksiä muitakaan.
T. Nainen KTM ja PS
Laiska töitänsä luettelee, vielä laiskempi toisten tekemiä töitä. Mikä onkaan oma panostuksesi tähän maailmaan?
**
Näin laskettiin sananlaskuja minunkin nuoruudessa 😂 yritin tuota samaa jo eilen kysyä, en saanut vastausta. Kai se itse tietää miten asia on...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sen verran sekavaa ja epäselvää kirjoitusta, että tuohon on vaikea menä vastaamaan.
Väkivaltaa, seksiä ja naisten halventamista...? Nyt on mammalla muumit karanneet laaksosta ja laittaneet ovenkin lukkoon.
Tarkoitukseni oli lähinnä herätellä ja provosoida naisia, jotka eivät näe metsää puilta ja pitävät itseään voimaantuneina kuningattarina, ellei jopa jumalattarina, jotka eivät tarvitse miehiä mihinkään.
Mitä voin tarjota konkreettista, Vauva-palstan foorumilla? :D :D
Tähän keskusteluun tai ylipäätään?
Haluatko elämäntarinani? Olen hyvinvoiva valkoinen lihaa syövä heteromies. Olen tuonut "ylipäätään" maailmaan paljonkin "konkreettisia" asioita, taatusti enemmän kuin 99.999 % koko maailman historian feministeistä.
Hauskaa, että korostat olevasi KTM. Kauppatieteenmaisteri? :D M
"Nyt on sen verran sekavaa ja epäselvää kirjoitusta, että tuohon on vaikea menä vastaamaan."
Sekavuudesta puheenollen, päätit sit pistää vielä paremmaksi😂
Vierailija kirjoitti:
"Mitä haet tällä? Luovu itse kaikesta, mihin nainen on ikinä koskenut. Irtisanoudu vaimostasi, mahdollisista lapsista, äidistäsi, lapsuuden perheestä. Mitä siitä saat? Onnellisen elämän tietokoneen (naisen keksimä) lämmössä? Luurinin olis, mut ei ketään kelle soittaa...ja kadulla tietty käännyt ympäri, jos vilauskin naisesta näkyy."
Haista paska tyhmä hajukolo 🤪
Tällaista tulee, kun mitään älykästä sanottavaa ei ole. Ja sit vielä kuilua ihmetellään...🤦
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on sen verran sekavaa ja epäselvää kirjoitusta, että tuohon on vaikea menä vastaamaan.
Väkivaltaa, seksiä ja naisten halventamista...? Nyt on mammalla muumit karanneet laaksosta ja laittaneet ovenkin lukkoon.
Tarkoitukseni oli lähinnä herätellä ja provosoida naisia, jotka eivät näe metsää puilta ja pitävät itseään voimaantuneina kuningattarina, ellei jopa jumalattarina, jotka eivät tarvitse miehiä mihinkään.
Mitä voin tarjota konkreettista, Vauva-palstan foorumilla? :D :D
Tähän keskusteluun tai ylipäätään?
Haluatko elämäntarinani? Olen hyvinvoiva valkoinen lihaa syövä heteromies. Olen tuonut "ylipäätään" maailmaan paljonkin "konkreettisia" asioita, taatusti enemmän kuin 99.999 % koko maailman historian feministeistä.
Hauskaa, ett
Ymmärsin tuosta eilen sen verran että kaveri on lihaa syövä hetero mies eikä tykkää että mä olen kauppatieteiden maisteri :D sen sijan mitään hänen panosta mihinkään asiaan en ymmärtänyt tai sitten en saanut edes vastausta, jokainen voi tulkita kummasta kyse...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkään reilusti kypsistä naisista, 50-60 v. Itse olen 23. Kerran etelänlomalla oli aivan mielettömän kiihottavaa nussia upean rouvan kanssa. Hän oli 57-vuotias ja kertoi olevansa vielä isoäiti. Uhkea perä ja isot rinnat, kauniit kasvot. Panin aivan kivikovana takaapäin ja tärisin irstaasta himosta kun tuo isoäiti imi karvaista kyr pää."
Eihän siinä mitään vikaa ole haluta vanhempaa naista, mutta itse suosin nuorta lihaa. Ikähaarukka on 15-25v. Olen oikea peto naisten kanssa :)
Mutta kun, vahat akat haisee paskalle! Kokemusta minulla on! sun kerrostalossa jossa on paljon +50v vanhuksia. Se haju joka niistä lähtee on sietämätöntä. Tulee semmoinen olo että vanhukset kusevat ja paskovat housuihinsa tai minne sattuu, myös rapussa on hirveä haju!
Yleensä kerrostalojen hajuongelma tulee siitä, että ulkopuoliset käyttävät rappuja vessaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä haet tällä? Luovu itse kaikesta, mihin nainen on ikinä koskenut. Irtisanoudu vaimostasi, mahdollisista lapsista, äidistäsi, lapsuuden perheestä. Mitä siitä saat? Onnellisen elämän tietokoneen (naisen keksimä) lämmössä? Luurinin olis, mut ei ketään kelle soittaa...ja kadulla tietty käännyt ympäri, jos vilauskin naisesta näkyy."
Haista paska tyhmä hajukolo 🤪
Tällaista tulee, kun mitään älykästä sanottavaa ei ole. Ja sit vielä kuilua ihmetellään...🤦
Mä olen kanssa yrittänyt saada sitä asiallisesti argumentoimaan jotain oikeaa asiaa mut ne on aina joku näistä kolmesta: väkivalta, seksi tai naisten halventaminen. Nyt näytti olevan kaksi viimeistä. Ens kerralla jotain muuta taas...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan sana incel on siiderivalaiden tapa purkaa vihaansa miehiä kohtaan.
Ei, incel on kyllä ihan näiden miesten itsensä kehittämä ilmaisu. Siis heidän, jotka eivät saa vaikka haluaisivat. Hassua, ettet tuota tiennyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkään reilusti kypsistä naisista, 50-60 v. Itse olen 23. Kerran etelänlomalla oli aivan mielettömän kiihottavaa nussia upean rouvan kanssa. Hän oli 57-vuotias ja kertoi olevansa vielä isoäiti. Uhkea perä ja isot rinnat, kauniit kasvot. Panin aivan kivikovana takaapäin ja tärisin irstaasta himosta kun tuo isoäiti imi karvaista kyr pää."
Eihän siinä mitään vikaa ole haluta vanhempaa naista, mutta itse suosin nuorta lihaa. Ikähaarukka on 15-25v. Olen oikea peto naisten kanssa :)
Mutta kun, vahat akat haisee paskalle! Kokemusta minulla on! sun kerrostalossa jossa on paljon +50v vanhuksia. Se haju joka niistä lähtee on sietämätöntä. Tulee semmoinen olo että vanhukset kusevat ja paskovat housuihinsa tai minne sattuu, myös rapussa on hirveä haju!
Yleensä kerrostalojen hajuongelma tulee siitä, et
Tai ikivanha taloyhtiö jota ei "raaskita" päivittää tälle vuosituhannelle koska se asunto-osakkeen omistajille voisi aiheuttaa kuluja.... Sietämätön tilanne josta onneksi itsellä ei vielä kokemusta mutta kaveri juuri tuskaili kun yhtiökokous ei puoltanut välttämätöntä ikkunoiden vaihtoa.... 🙄
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ei heitä tarvitse halveksia siitä, että ovat ilman, vaikka haluaisivat naisen. Mut siitä kylläkin, kun ovat katkeria, vihaisia, uliuli naisvihaajia. Nämä piirteet ovat halveksuttavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa miettiä siltä pohjalta, että hyväksytäänkö tasapuolisuuden vuoksi myös naisille vastaavia nimityksiä. Ja en nyt oikein ymmärrä, miksi ketään pitäisi yleensäkään vihata ja halveksua. Tuo incel-sanan käyttö kohdistuu 99%:sti aivan väärään osoitteeseen, koska te haukutte sillä kaikkia palstalla eri mieltä kanssanne olevia miehiä inceleiksi, mikä on todella surullista ja ilmaisee vain sen, että haukkujalla ei ole asiat hyv
En ole pitänyt asiasta tilastoa. Tässä ketjussa incel-termi toistunut aika harvoin. Sen sijaan tämä ketju on kunnostautunut naisvihassaan ihan erityisesti. Se, jos mikä, on surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mikä kuilu? Se kuilu, että naiset haluavat tasa-arvoa, myös kotona, mutta miehet yhä haluavat vanhanaikaisen kotiorja-äidin puolisokseen? Tai se kuilu, ettei naisten tarvitse enää olla riippuvaisia miehiä ja miesten rahasta, huonoon suhteeseen ei tarvitse jäääd?
Ennen oli naiset naisia, mutta nykyisin laiskoja inisijöitä, jotka eivät enää oikein osaa mitään kotihommia, joista vaativat miesten tekevän vähintään puolet. Vanhaan hyvään aikaan naiset olivat upeita kodin hengettäriä, sopivasti myös huoliteltuja ja naisellisesti pukeutuvia. Edellinen kommentoijakin on niin kakara vielä aivokapasiteetiltaan, että ei tiedä, mitä orja tarkoittaa.
Olen aivan satavarma, että aikoinaan feminismin on keksinyt joku laiska muikkeli, joka ei sitten löytänyt yhtäkään miestä heilumaan essu päällä ja palvomaan pirttihirmua.
Nykyään miehet ovat inisiöitä. Makaavat kaikki illat sohvalla tai tietsikalla vaan pelaavat. Eivät suostu tekemään edes puolia omista hommistaan.
Ennen olivat sentään herrasmiehiä, pukeutuivat hyvin, toivat vaimolle kukkia ja järjestivät kivoja lomia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota kannattaa miettiä siltä pohjalta, että hyväksytäänkö tasapuolisuuden vuoksi myös naisille vastaavia nimityksiä. Ja en nyt oikein ymmärrä, miksi ketään pitäisi yleensäkään vihata ja halveksua. Tuo incel-sanan käyttö kohdistuu 99%:sti aivan väärään osoitteeseen, koska te haukutte sillä kaikkia palstalla eri mieltä kanssanne olevia miehiä inceleiksi, mikä on todella surullista ja ilmaisee vain sen, että haukkujalla ei ole asiat hyv
Koetko kuitenkin, että ihmisellä, joka haukkuu naisia mätisäkkimällitännivittulimanartuksi, on kaikki kuitenkin hyvin ja tuo haukkuja on ihan normaali?
Sivusta ohis
ADA LOVELACE VIITOITTI TIEN
"Matemaatikko Lady Ada Lovelace on yksi historian ensimmäisistä naisista, joka omalla työllänsä ja tutkimuksillaan osoitti, että tekniikka kuuluu kaikille. Lovelacen aikaan naismatemaatikot eivät olleet suuressa suosiossa, joten tie oli pitkä ja vaivalloinen. Lovelace käsitti ensimmäisenä, että koneellisen laskennan avulla, voitaisiin ratkaista hyvin erilaisia ongelmia. Hän ymmärsi, että tietokone voisi olla paljon muutakin, kuin pelkkä laskukone ja täten loi pohjan algoritmipohjaiselle ohjelmoinnille."
"Enemmän olisin sun vapaa ajasta huolissani jos selaat vieraan ihmisen kommentteja noin tarkalla intensiivisyydellä :Dd mutta kuten huomat, arkisin töissä ja vapaa ajalla sitten kaikkea muuta."
Älä suotta ole huolissasi. Ei siinä kauaa mennyt, kun selasin ketjua läpi. Ja sehän on täällä ihan yleinen tapa, että jos kirjoittaa yhden päivän aikana enemmän kuin yhden kommentin, silloin mies ainakin on incel, tämä on syrjäytynyt ja naista ei ole koskaan päässyt edes koskettamaan, paitsi äitiään kun syntyi. Minullakin on kuulemma mielikuvitusvaimo, eli olemme samassa veneessä. :D