Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Jälleen kerran: seuraa keskustelua. Tänään(kin) kaikki nuo teemat ja aiheet käyty läpi eri konteksteissa.
T. Nainen KTM ja PS
--
Taidat olla oikeasti tyhmä, vai tahallaanko jatkat keskustelua trollien sekä häiriintyneiden typpien kanssa? Samalla ylläpidät tätä ketjua pytyssä, antamalla näillä trolleille lisää aihetta jatkaa paskan kirjoittamista...
Tähänkin olen jo vastannut 😅
elättelen naivia toivetta että omaa esimerkkiä seuraamalla oppivat hekin ajattelemaan ja argumentoimaan. Aina voi toivoa vaikkei takeita ole. Ja hei, olethan säkin täällä. Miksi? 🤔
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin kaupungilla pitkään ja flirttailevasti hyvännäköistä naista, selvästi minua vanhempaa, aika julkeasti oikeastaan, katse vartaloa nuollen. Olen nimittäin heikkona tuollaisiin iäkkäämpiin kaunottariin. Säpsähdin kun hän sanoikin iloisesti Moi! Kertoi muistavansa äitini ja minutkin, vaikka olinkin kovasti muuttunut sitten viime näkemän. Oli asunut samassa rapussa kuin me, ja äitini kanssa viettäneet paljon aikaa hiekkalaatikolla samanikäisine poikineen. Vuorotellen sitten myöhemmin minun isä ja äiti hän miehensä kanssa kuskasivat poikiaan urheiluharkkoihin, mutta muuttivat sitten muualle. Muistinhan minäkin lopulta entisen naapurin rouvan, vaikka vuosia olikin kulunut noista ajoista.
Kyseli kuulumiset ja kerroin että toista vuotta opiskelen yliopistolla ja olen muuttanut minäkin vuokrayksiöön pois vanhempien kodista. Vähän olin niistä katseistani vaikeana, mutta hän taisi olla kuitenkin mielissään, sen verran ehdin huomata ennen kuin kuului se yllättävä tervehdys. Hetken oltiin siinä kummatkin melkein painostavasti hiljaa ja aloin jo rykiä sanoakseni että pitää tästä jatkaa, kun hän kysyi maistuisiko opiskelijalle iltatee. Hän voisi tarjota köyhälle opiskelijapojalle kotonaan, olisi paljon evästä kun mies lähti yllättäen työmatkalle ja oma poika ei tullutkaan viikonlopuksi.Sydän pamppaillen kiitin tarjouksesta ja lähdin mukaan, hänelläkin posket punoittivat ja hengitys tihentyi. Mentiin metrolla ja matkan aikana kumpikin tiesi mitä tulisi tapahtumaan, en enää muista mistä yritettiin muka keskustella. Perillä ei puhettakaan teestä, vaan riisuimme hätäisesti ja aloimme nauttia toisistamme. Hän hyväili hoikkaa treenattua vartaloani ja kehui kaluni kokoa. Hyvässä kunnossa oli nainenkin pitänyt oman kroppansa, jota sivelin, leivoin nuolin kiihkeästi kaikkialta. Yhdyntä oli uskomatonta, nainen oli täydellisen ihana, kaluni oli halkeamaisillaan mielettömästä himosta, ja nautinnon vei huippuunsa yhteisen menneisyytemme aiheuttama tilanteen suloinen riettaus.
Pyysi kanta vanhaa naista hakemaan kossua alkosta kun en itsesaanut, toivat ja pyysivät puutarhamökille juomaan. Oli kuuma kesä ja akat pelkissää alkkareissa, kyllä siinä hiki tuli pienessä mökissä. Toinen nainen käski riisuu farkut pois kun oli kuuma ja huomas kun kalsarit kiristi, otti multa kalsaritkin pois kun seiso. Otti suihin ja halus panna vaikka toinen katselikin, parin paukun jälkeen toinen mamma otti housut pois ja halus että nain. Siinä tuli molempia ikä mammoja naituu moneen kertaan(toinen 72v ja toinen muka nuorempi). Aamulla oli krapula ja morkkis, muna kipee molempien eukkojen naitavana olemisesta.
Tässäpä on varmaan modeille mukavaa luettavaa ;D
"No omalla miehellä on upea, naisellinen ja huoliteltu kodinhengetär, ikävää jos sinulla ei ole. Ehkä et ole tarjonnut mitään vastineeksi naisillesi ja sitten sait sen pirttihirmun... Jokaiseen kattilaan sopiva kansi, katsos.
Laatumiehelle laatudaami, muille se mitä jää jos jää..."
Näytät ottavan lähes kaikki kommentit henkilökohtaisesti. Miksi ihmeessä ja mikä järki tuossa sitten on jossitella minun parisuhteestani? Minulla on erittäin mahtava vaimo, naisellinen, mukava ja hyvin positiivinen persoona, myös erittäin hauska.
Sinulla ei välttämättä ole oikeasti miestä ollenkaan, mutta minulle sillä ei ole merkitystä. Ainakin sunnuntaina olit palstalla aamusta iltaan. Selasin huvikseni kaikki sunnuntain kommenttiesi kelloajat ja ihmettelin, että jos jollain on hyvä parisuhde ja loistava kumppani, niin miksi ihmeessä tämä viettää koko päivän aihe vapaalla, eikä kumppaninsa kanssa. Itse kurkistin sunnuntaina aamulla tänne, mutta sitten lähdin vaimon kanssa kaupungille, kävimme ostoksilla, syömässä ravintolassa ja tulimme kotiin, otimme pienet päikkärit ja kävimme ulkoilemassa. Teimme yhdessä maittavan päivällisen ja löhöilimme loppupäivän sohvalla leffoja katsellen, kunnes menimme rakastelemaan ja nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naispsykiatrikin vahingoitti miestä, isku pu*ukolla selkään" Miksi uskoisin etteikö se sinulta onnistu?
Siis tämmöisiä on sun kommentit ja näitä pitäisi naisten sitten jotenkin ymmärtää?
Minä vastaan nyt samalla tavalla.
Miespsykiarti ta*P'poi vaimonsa, kääri ruum*iin mattoon ja aikoi hävittää.
Miksi emme uskoisit, ettetkö se sinulta onnistu?
Nyt alkaa huuto, että miesvi*haa mies*vihaa, sper*maÄmp*äri kirjoitti rumasti, naiset puolustamaan pa*stamiestä.
Joo kuule, kukaan normaali mies ei yhdy huutoihisi ja jos paremmin katsot tuota mitä tuossa on kirjoitettu, niin siinähän on sinun oma kommentti naisen tilalle vaan laitettu mies. Jos sinun kommentti ei ole naisv*ihaa, ei tuo toinenkaan ole mi*svihaa, vaan ihan normaalia kekustelua sinun mielestäsi.
Olen normaali mies ja minu
Olisit uskottava, jos huomaisit nämä miesten käyttämät halvennukset myös. Mutta tuo ykspuolisuus tekee tästä epäuskottavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mikä kuilu? Se kuilu, että naiset haluavat tasa-arvoa, myös kotona, mutta miehet yhä haluavat vanhanaikaisen kotiorja-äidin puolisokseen? Tai se kuilu, ettei naisten tarvitse enää olla riippuvaisia miehiä ja miesten rahasta, huonoon suhteeseen ei tarvitse jäääd?
Ennen oli naiset naisia, mutta nykyisin laiskoja inisijöitä, jotka eivät enää oikein osaa mitään kotihommia, joista vaativat miesten tekevän vähintään puolet. Vanhaan hyvään aikaan naiset olivat upeita kodin hengettäriä, sopivasti myös huoliteltuja ja naisellisesti pukeutuvia. Edellinen kommentoijakin on niin kakara vielä aivokapasiteetiltaan, että ei tiedä, mitä orja tarkoittaa.
Olen aivan satavarma, että aikoinaan feminismin on keksinyt joku laiska muikkeli, joka ei sitten löytänyt yhtäkään miestä heilumaan essu päällä ja palvomaan pirttihirmua.
Niin, tuo on juuri se asenne, joka karkoittaa nuoret naiset parisuhdemarkkinoilta. Kiitos kun toit elävän esimerkin. Tervemenoa takaisin sinne viiskytluvun naistenlehtimaailmaan🙋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naispsykiatrikin vahingoitti miestä, isku pu*ukolla selkään" Miksi uskoisin etteikö se sinulta onnistu?
Siis tämmöisiä on sun kommentit ja näitä pitäisi naisten sitten jotenkin ymmärtää?
Minä vastaan nyt samalla tavalla.
Miespsykiarti ta*P'poi vaimonsa, kääri ruum*iin mattoon ja aikoi hävittää.
Miksi emme uskoisit, ettetkö se sinulta onnistu?
Nyt alkaa huuto, että miesvi*haa mies*vihaa, sper*maÄmp*äri kirjoitti rumasti, naiset puolustamaan pa*stamiestä.
Joo kuule, kukaan normaali mies ei yhdy huutoihisi ja jos paremmin katsot tuota mitä tuossa on kirjoitettu, niin siinähän on sinun oma kommentti naisen tilalle vaan laitettu mies. Jos sinun kommentti ei ole naisv*ihaa, ei tuo toinenkaan ole mi*svihaa, vaan ihan normaalia kekustelua sinun mielestäsi.
Olen normaali mies ja minu
Olisit uskottava, jos huomaisit nämä miesten käyttämät halvennukset myös. Mutta tuo ykspuolisuus tekee tästä epäuskottavan.
💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩💩
Vierailija kirjoitti:
>"Rikollisuus ja sodat ovat meisten masinoimia"
Rikollisuus ja sodat ovat miesten "masinoimia" siitä syystä, että yleisesti kaikki ihmiskunnan luomat asiat tällä planeetalla ovat miesten luomia. Naiset ole luoneet mainittavaa isossa mittakaavassa. Sivuseikkana pieni huomio, sodissa / rikoksissa monet erityisen sadistisina nousevat henkilöt ovat usein naisia.
>"Miehet ovat tyhmiä"
Tietokone / puhelin jolla kirjoitat on miesten luoma. Kieli jota kirjoitat ja puhut, jolla ajattelet on miesten luoma. Sähkö jolla tietokoneesi / puhelimesi toimii on miesten keksimä, sähkösi tulee pääasiassa miesten pyörittämästä voimalaitoksesta, Internet on miesten keksimä, talo jossa asut on miesten rakentama, ruokasi jota syöt on miesten tuottamaa. Lista on loputon. 99.999 % kaikesta mitä käytät on miesten luomaa ja tuottamaa.
Feministeille haaste: Luopukaa kaikesta m
Mitä haet tällä? Luovu itse kaikesta, mihin nainen on ikinä koskenut. Irtisanoudu vaimostasi, mahdollisista lapsista, äidistäsi, lapsuuden perheestä. Mitä siitä saat? Onnellisen elämän tietokoneen (naisen keksimä) lämmössä? Luurinin olis, mut ei ketään kelle soittaa...ja kadulla tietty käännyt ympäri, jos vilauskin naisesta näkyy.
Nyt on sen verran sekavaa ja epäselvää kirjoitusta, että tuohon on vaikea menä vastaamaan.
Väkivaltaa, seksiä ja naisten halventamista...? Nyt on mammalla muumit karanneet laaksosta ja laittaneet ovenkin lukkoon.
Tarkoitukseni oli lähinnä herätellä ja provosoida naisia, jotka eivät näe metsää puilta ja pitävät itseään voimaantuneina kuningattarina, ellei jopa jumalattarina, jotka eivät tarvitse miehiä mihinkään.
Mitä voin tarjota konkreettista, Vauva-palstan foorumilla? :D :D
Tähän keskusteluun tai ylipäätään?
Haluatko elämäntarinani? Olen hyvinvoiva valkoinen lihaa syövä heteromies. Olen tuonut "ylipäätään" maailmaan paljonkin "konkreettisia" asioita, taatusti enemmän kuin 99.999 % koko maailman historian feministeistä.
Hauskaa, että korostat olevasi KTM. Kauppatieteenmaisteri? :D Miten se liittyy mihinkään, muuhun kuin siihen, että pädet itse suurena saavutuksena pitämälläsi KTM-tutkinnolla?
Karkeasti laskien noin 20 % tuttavapiiristäni on KTM, loput ovat saaneet jotakin oikeastikin aikaan.
"Niin, tuo on juuri se asenne, joka karkoittaa nuoret naiset parisuhdemarkkinoilta. Kiitos kun toit elävän esimerkin. Tervemenoa takaisin sinne viiskytluvun naistenlehtimaailmaan🙋"
Niin, mikä asenne?
"Mitä haet tällä? Luovu itse kaikesta, mihin nainen on ikinä koskenut. Irtisanoudu vaimostasi, mahdollisista lapsista, äidistäsi, lapsuuden perheestä. Mitä siitä saat? Onnellisen elämän tietokoneen (naisen keksimä) lämmössä? Luurinin olis, mut ei ketään kelle soittaa...ja kadulla tietty käännyt ympäri, jos vilauskin naisesta näkyy."
Haista paska tyhmä hajukolo 🤪
"Mitä haet tällä? Luovu itse kaikesta, mihin nainen on ikinä koskenut. Irtisanoudu vaimostasi, mahdollisista lapsista, äidistäsi, lapsuuden perheestä. Mitä siitä saat? Onnellisen elämän tietokoneen (naisen keksimä) lämmössä? Luurinin olis, mut ei ketään kelle soittaa...ja kadulla tietty käännyt ympäri, jos vilauskin naisesta näkyy."
Vai niin?
Vierailija kirjoitti:
"No omalla miehellä on upea, naisellinen ja huoliteltu kodinhengetär, ikävää jos sinulla ei ole. Ehkä et ole tarjonnut mitään vastineeksi naisillesi ja sitten sait sen pirttihirmun... Jokaiseen kattilaan sopiva kansi, katsos.
Laatumiehelle laatudaami, muille se mitä jää jos jää..."
Näytät ottavan lähes kaikki kommentit henkilökohtaisesti. Miksi ihmeessä ja mikä järki tuossa sitten on jossitella minun parisuhteestani? Minulla on erittäin mahtava vaimo, naisellinen, mukava ja hyvin positiivinen persoona, myös erittäin hauska.
Sinulla ei välttämättä ole oikeasti miestä ollenkaan, mutta minulle sillä ei ole merkitystä. Ainakin sunnuntaina olit palstalla aamusta iltaan. Selasin huvikseni kaikki sunnuntain kommenttiesi kelloajat ja ihmettelin, että jos jollain on hyvä parisuhde ja loistava kumppani, niin miksi ihmeessä tämä viettää koko päivän aihe vapaalla, eikä kumppaninsa kanssa. Itse kurkistin sunnu
Yleistit naisia ikävästi niin osoitin ettei kaikki ole kuten luulla voisi... Mutta hyvä jos sielläkin on kotosalla siis asiat hyvin. Ei varmaan sitten tarvitse muitakaan naisia vähätellä.
Selaa huviksesi missä olin perjantai illan ja lauantaihin iltaan asti, koska en ainakaan täällä. 😉 sunnuntai on vapaapäivä myös niin eri tavalla ehtii kommentoida kuin arkena. Meillä pe-la oli deitti päivä :)
Enemmän olisin sun vapaa ajasta huolissani jos selaat vieraan ihmisen kommentteja noin tarkalla intensiivisyydellä :Dd mutta kuten huomat, arkisin töissä ja vapaa ajalla sitten kaikkea muuta.
Ja kyllä täällä on epäilty sukupuolta, puoluetta, koulutusta, ammattia, aviomiestä ja varmaan kaikkea muutakin. En välitä kun ei niitä asioita voi toiselta pois ottaa vaikkei niihin joku uskoisi. Kunhan itse tietää miten asiat on niin se on tärkeintä.
T. Nainen KTM ja PS
Hauskaa, että korostat olevasi KTM. Kauppatieteenmaisteri? :D Miten se liittyy mihinkään, muuhun kuin siihen, että pädet itse suurena saavutuksena pitämälläsi KTM-tutkinnolla?
Karkeasti laskien noin 20 % tuttavapiiristäni on KTM, loput ovat saaneet jotakin oikeastikin aikaan.
Lue keskustelun aloitus ja miten siinä ja Kauppalehden kirjoituksessa oletetaan naisten äänestävän. Mieti sitten miksi kommentoin omalla nimimerkillä. Olen vastannut tähän niin monta kertaa että en jaksaisi enää selittää... Päättele.
Jos akateemiset naiset oletuksen mukaan ajattelevat vih.vas. niin miksiköhän akateemisena naisena mainitsen nimimerkissä että toisinkin voi olla?
KTM ei ole ainoa saavutukseni. Yksi rasti elämässä. Sinä teet siitä suurempaa numeroa kuin minä. Ja nyt kun sinä ja minä emme toisiamme (toivottavasti) tunne, et voi tietää mitä olen tosiasiassa tehnyt. Joten päättelysi ei ole pätevä, ymmärtänet ehkä itsekin.
T. Nainen KTM ja PS
"Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia." 😮
Luulisi että siideri(valaat) ovat miehiä liberaalimpia vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia, kun älyttömästi tulee vastaan vauvapalstalla 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huolestuttava kehitys
Todellakin. Pojat ja miehet ovat huonossa jamassa henkisesti. fyysisesti, koulutuksellisesti, kulttuurisesti...arvoiltaan tyhjössä ja naisviha ja muutkin foobiat kukkivat. :/
Eipä nmäy KTM tuomitsevan näitä tekstejä asiattomina. Hän selvästi on samaa mieltä.
Juu, KTM ollut pienellä lemmenlomalla niin ei ole kerennyt aiemmin vastata. En ole vielä kartalla mitä täällä on kirjoiteltu, vasta luen... miesten koulutus ja henkinen tilanne on kyllä huoli minullakin. Enempää en tähän nyt tiedä kannattaako kommentoida.
T. Nainen KTM ja PS
Minua kaipasitte näköjään usemmaankin kerran perjantaina mutta kappas kun oli tosiaan muuta elämää ohi palstan. Eli etpä malttaanut taas lukea ;)
Ja kaikilla meillä on muutakin tämän palstan lisäksi :D
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tykkään reilusti kypsistä naisista, 50-60 v. Itse olen 23. Kerran etelänlomalla oli aivan mielettömän kiihottavaa nussia upean rouvan kanssa. Hän oli 57-vuotias ja kertoi olevansa vielä isoäiti. Uhkea perä ja isot rinnat, kauniit kasvot. Panin aivan kivikovana takaapäin ja tärisin irstaasta himosta kun tuo isoäiti imi karvaista kyr pää."
Eihän siinä mitään vikaa ole haluta vanhempaa naista, mutta itse suosin nuorta lihaa. Ikähaarukka on 15-25v. Olen oikea peto naisten kanssa :)
Mutta kun, vahat akat haisee paskalle! Kokemusta minulla on! Mun kerrostalossa jossa on paljon +50v vanhuksia. Se haju joka niistä lähtee on sietämätöntä. Tulee semmoinen olo että vanhukset kusevat ja paskovat housuihinsa tai minne sattuu, myös rapussa on hirveä haju!
Ehkä kerrostalossa jossa asut, voi olla joku vatsatautiepidemia. Siitä se hajukin saattaa johtua.
Vierailija kirjoitti:
"Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia." 😮
Luulisi että siideri(valaat) ovat miehiä liberaalimpia vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia, kun älyttömästi tulee vastaan vauvapalstalla 🤭
Olipa hauskaa... Tuo sana "siideri(valaat)" on incelien tapa purkaa vihaa naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa hauskaa... Tuo sana "siideri(valaat)" on incelien tapa purkaa vihaa naisia kohtaan.
Tutkimusten mukaan sana incel on siiderivalaiden tapa purkaa vihaansa miehiä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan sana incel on siiderivalaiden tapa purkaa vihaansa miehiä kohtaan.
Sehän on miesten itse lanseeraama nimitys. Älä vääristele.
Jälleen kerran: seuraa keskustelua. Tänään(kin) kaikki nuo teemat ja aiheet käyty läpi eri konteksteissa.
T. Nainen KTM ja PS
--
Taidat olla oikeasti tyhmä, vai tahallaanko jatkat keskustelua trollien sekä häiriintyneiden typpien kanssa? Samalla ylläpidät tätä ketjua pytyssä, antamalla näillä trolleille lisää aihetta jatkaa paskan kirjoittamista...