Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
"Ongelma tuon ikäisillä naisilla on että heillä toinen jalka haudassa jo valmiina. Tuon ikäset naiset haisee myös mädäntyneeltä paskakasalta :D"
Kokeilepa sanoa tuo äidillesi. Ja lopeta sen jälkeen tuo teinimäinen kommentointisi. Kiitos.
T. Äiti 54 v.
Missäs päin mahdat olla, voin tulla jormani 22cm kanssa vierailulle.
T. Milf Hunter ja Jorma 22cm
"No voi voi palstamies, kun et sinä kirjoita tuollaisia kommentteja vaan kerrot kommenteissasa miten vittulimat lentää:D Sinun pitäisi itse kirjoittaa noin järkeviä kommentteja , eikä odottaa, että naiset miesten edestä/puolesta kirjoittaa. Kukaan ei estä sinua kirjoittamasta fiksusti, mutta ethän sinä kirjoita. Sinun kommentit on luokkaa: "mammat runkkaa vittulimatlentääspermaÄmpärilutka"
Ja sitten vaadit, että naisten pitäisi noihin törkyihin vastata jotenkin asiallisesti ja puolustella miehiä? Siis ihan uskomatonta.
Opettele itse kirjoittamaan järkeviä, vai pitääko naisten tehdä sekin puolestasi. Varmaan."
Riittää, että joku mielipuoli palstamamma äkkää, että voi **ttu, ton kommentin kirjoitti takuulla joku mies, niin eiku kimppuun kuin palstamamma suklaalevyn ja sidukan kimppuun. Hetken päästä onkin sitten jo joukkopsykoosi päällä ja keskustelu on pelkkää miesten mollaamista.
- Toinen palstamies
Vierailija kirjoitti:
Katselin kaupungilla pitkään ja flirttailevasti hyvännäköistä naista, selvästi minua vanhempaa, aika julkeasti oikeastaan, katse vartaloa nuollen. Olen nimittäin heikkona tuollaisiin iäkkäämpiin kaunottariin. Säpsähdin kun hän sanoikin iloisesti Moi! Kertoi muistavansa äitini ja minutkin, vaikka olinkin kovasti muuttunut sitten viime näkemän. Oli asunut samassa rapussa kuin me, ja äitini kanssa viettäneet paljon aikaa hiekkalaatikolla samanikäisine poikineen. Vuorotellen sitten myöhemmin minun isä ja äiti hän miehensä kanssa kuskasivat poikiaan urheiluharkkoihin, mutta muuttivat sitten muualle. Muistinhan minäkin lopulta entisen naapurin rouvan, vaikka vuosia olikin kulunut noista ajoista.
Kyseli kuulumiset ja kerroin että toista vuotta opiskelen yliopistolla ja olen muuttanut minäkin vuokrayksiöön pois vanhempien kodista. Vähän olin niistä katseistani vaikeana, mutta hän taisi olla kuitenkin mielissään, sen verran ehdin huomata ennen kuin kuului se yllättävä tervehdys. Hetken oltiin siinä kummatkin melkein painostavasti hiljaa ja aloin jo rykiä sanoakseni että pitää tästä jatkaa, kun hän kysyi maistuisiko opiskelijalle iltatee. Hän voisi tarjota köyhälle opiskelijapojalle kotonaan, olisi paljon evästä kun mies lähti yllättäen työmatkalle ja oma poika ei tullutkaan viikonlopuksi.Sydän pamppaillen kiitin tarjouksesta ja lähdin mukaan, hänelläkin posket punoittivat ja hengitys tihentyi. Mentiin metrolla ja matkan aikana kumpikin tiesi mitä tulisi tapahtumaan, en enää muista mistä yritettiin muka keskustella. Perillä ei puhettakaan teestä, vaan riisuimme hätäisesti ja aloimme nauttia toisistamme. Hän hyväili hoikkaa treenattua vartaloani ja kehui kaluni kokoa. Hyvässä kunnossa oli nainenkin pitänyt oman kroppansa, jota sivelin, leivoin nuolin kiihkeästi kaikkialta. Yhdyntä oli uskomatonta, nainen oli täydellisen ihana, kaluni oli halkeamaisillaan mielettömästä himosta, ja nautinnon vei huippuunsa yhteisen menneisyytemme aiheuttama tilanteen suloinen riettaus.
Kyllä palstamammat ovat nyt kateellisia, kun eivät ole päässeet elämään elämäänsä täysillä, toisin kuin oikeat naiset :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jos olen joskus noin katkera toisille ihmisille kuten sinä tässä minulle niin tekisin tarkkaa itsereflektiota että missä on mennyt noin pieleen.
Anyway, tsemppiä ja hyvää jatkoa sinne"
Minä en ole katkera, kateellinen, enkä pieleen mennytkään. Haluaisin vain herätellä sinua siitä, että tässä ketjussa ei alun perin ollut kyse sinusta. Sitä et tainnut edes huomata, kun rynnistit tänne koulutustasi, upeaa elämääsi ja persupuoluekirjaasi torvisoittokunnan kera toitottaen. Miksi omit koko ketjun? Onko nyt vaikeaa antaa muillekin tilaa itse aiheeseen? Se aihe kuoli, koska sinä tulit tänne paasaamaan omaa ideologiaasi.
Ei hän mitään ideologiaa paasaa, omaa erinomaisuuttaan kylläkin.
Äitisi luuli olevansa erinomainen, kunnes laukesin äitisi naamalle! Spermaa oli koko naama täynnä
Nekrofiili.
Vierailija kirjoitti:
"No voi voi palstamies, kun et sinä kirjoita tuollaisia kommentteja vaan kerrot kommenteissasa miten vittulimat lentää:D Sinun pitäisi itse kirjoittaa noin järkeviä kommentteja , eikä odottaa, että naiset miesten edestä/puolesta kirjoittaa. Kukaan ei estä sinua kirjoittamasta fiksusti, mutta ethän sinä kirjoita. Sinun kommentit on luokkaa: "mammat runkkaa vittulimatlentääspermaÄmpärilutka"
Ja sitten vaadit, että naisten pitäisi noihin törkyihin vastata jotenkin asiallisesti ja puolustella miehiä? Siis ihan uskomatonta.
Opettele itse kirjoittamaan järkeviä, vai pitääko naisten tehdä sekin puolestasi. Varmaan."
Riittää, että joku mielipuoli palstamamma äkkää, että voi **ttu, ton kommentin kirjoitti takuulla joku mies, niin eiku kimppuun kuin palstamamma suklaalevyn ja sidukan kimppuun. Hetken päästä onkin sitten jo joukkopsykoosi päällä ja keskustelu on pelkkää miesten mollaamista.
- Toinen palstamies
Niin, naiset täällä lietsoo miesvihaa... Sitten itkevät jos miehiä ei enää kiinnostaa, jutella heidän kanssaan!
Miehet haluavat vaientaa naiset, kuten ylläolevista kommenteista näkyy. Vaietaan sitten. Ollaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
"Naispsykiatrikin vahingoitti miestä, isku pu*ukolla selkään" Miksi uskoisin etteikö se sinulta onnistu?
Siis tämmöisiä on sun kommentit ja näitä pitäisi naisten sitten jotenkin ymmärtää?
Minä vastaan nyt samalla tavalla.
Miespsykiarti ta*P'poi vaimonsa, kääri ruum*iin mattoon ja aikoi hävittää.
Miksi emme uskoisit, ettetkö se sinulta onnistu?
Nyt alkaa huuto, että miesvi*haa mies*vihaa, sper*maÄmp*äri kirjoitti rumasti, naiset puolustamaan pa*stamiestä.
Joo kuule, kukaan normaali mies ei yhdy huutoihisi ja jos paremmin katsot tuota mitä tuossa on kirjoitettu, niin siinähän on sinun oma kommentti naisen tilalle vaan laitettu mies. Jos sinun kommentti ei ole naisv*ihaa, ei tuo toinenkaan ole mi*svihaa, vaan ihan normaalia kekustelua sinun mielestäsi.
Olen normaali mies ja minusta hän ihan aiheellisesti kritisoi tyyliänne mollata ja halventaa meitä harvoja "palstamiehiä". Minun silmiin teidän käyttäytyminen on varsin surkuhupaisaa, koska yleensä liittoudutte miehiä vastaan, mutta silti vihaatte toisianne ja tappelette kuin hyeenat. Olin nimittäin joskus kauan sitten moderaattorina useilla sivustoilla, jossa näin tietysti kaikkien yksityiskeskustelut, sekä IP-numerot. Todella, siis todella harva nainen on oikeasti niin fiksu, että kykenee keskustelemaan miesten kanssa netissä ilman, että joku ihmeellinen taisteluvimma iskee päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mikä kuilu? Se kuilu, että naiset haluavat tasa-arvoa, myös kotona, mutta miehet yhä haluavat vanhanaikaisen kotiorja-äidin puolisokseen? Tai se kuilu, ettei naisten tarvitse enää olla riippuvaisia miehiä ja miesten rahasta, huonoon suhteeseen ei tarvitse jäääd?
Se kuilu jossa naiset kollektivististen ideologioidensa huumaamana ajavat yhteiskunnat suoraan dystopiaan ja totalitaarisen tyranniaan, sosiaalisen oikeudenmukaisuuden nimessä.
Ai halutessaan tasa-arvoa? Että sellainen kauhea dystopia naisilla toiveissa.
Tasa-arvoa vai naisten määritelmää tasa-arvolle? Iso ero.
Pitäisikö miesten saada määritellä tasa-arvo, jot
Se ei silti tee tasa-arvosta kommunismia. Aika mielenköyhää vihjailla edes.
Omasta mielestä täällä käydään ihan asiallista keskustelua, muutama herkkis punavihreä naikkonen valittaa. Muuten miehet ovat käyttäytyneet asiallisesti, kuten aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Mikä kuilu? Se kuilu, että naiset haluavat tasa-arvoa, myös kotona, mutta miehet yhä haluavat vanhanaikaisen kotiorja-äidin puolisokseen? Tai se kuilu, ettei naisten tarvitse enää olla riippuvaisia miehiä ja miesten rahasta, huonoon suhteeseen ei tarvitse jäääd?
Se kuilu jossa naiset kollektivististen ideologioidensa huumaamana ajavat yhteiskunnat suoraan dystopiaan ja totalitaarisen tyranniaan, sosiaalisen oikeudenmukaisuuden nimessä.
Ai halutessaan tasa-arvoa? Että sellainen kauhea dystopia naisilla toiveissa.
Tasa-arvoa vai naisten määritelmää tasa-arvolle? Iso ero.
Pitäisikö miesten saada määritellä tasa-arvo, jot
Neukkulassa miehet aloittivat aamun votkaryypyllä. Siellä myös usein ajoivat kännissä ja tekivät rikoksia. Harrastivat myös sivusuhteita.
Ennen oli naiset naisia, mutta nykyisin laiskoja inisijöitä, jotka eivät enää oikein osaa mitään kotihommia, joista vaativat miesten tekevän vähintään puolet. Vanhaan hyvään aikaan naiset olivat upeita kodin hengettäriä, sopivasti myös huoliteltuja ja naisellisesti pukeutuvia. Edellinen kommentoijakin on niin kakara vielä aivokapasiteetiltaan, että ei tiedä, mitä orja tarkoittaa.
Olen aivan satavarma, että aikoinaan feminismin on keksinyt joku laiska muikkeli, joka ei sitten löytänyt yhtäkään miestä heilumaan essu päällä ja palvomaan pirttihirmua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Naispsykiatrikin vahingoitti miestä, isku pu*ukolla selkään" Miksi uskoisin etteikö se sinulta onnistu?
Siis tämmöisiä on sun kommentit ja näitä pitäisi naisten sitten jotenkin ymmärtää?
Minä vastaan nyt samalla tavalla.
Miespsykiarti ta*P'poi vaimonsa, kääri ruum*iin mattoon ja aikoi hävittää.
Miksi emme uskoisit, ettetkö se sinulta onnistu?
Nyt alkaa huuto, että miesvi*haa mies*vihaa, sper*maÄmp*äri kirjoitti rumasti, naiset puolustamaan pa*stamiestä.
Joo kuule, kukaan normaali mies ei yhdy huutoihisi ja jos paremmin katsot tuota mitä tuossa on kirjoitettu, niin siinähän on sinun oma kommentti naisen tilalle vaan laitettu mies. Jos sinun kommentti ei ole naisv*ihaa, ei tuo toinenkaan ole mi*svihaa, vaan ihan normaalia kekustelua sinun mielestäsi.
Olen normaali mies ja minu
En ole kirjoittanut mitään mikä ei kestäisi päivänvaloa niin ei haittaa 😄 kyllä täällä on varmasti monen muun kirjoitukset omiani kiinnostavampia tuosta näkökulmasta. Jos joku haluaa omia kirjoituksia tulla kyselemään tarkemmin niin voi tulla, ei ole salattavaa eikä hävettävää.
Voithan sä tukea itse toista miestä jos koet että sellaiseen on tarvetta. Tai sitten ehkä huomaat mihin sävyyn hän täällä kirjoittelee ja huomaat itsekin miksi ei huvita puolustaa häntä naisen näkökulmasta...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestä täällä käydään ihan asiallista keskustelua, muutama herkkis punavihreä naikkonen valittaa. Muuten miehet ovat käyttäytyneet asiallisesti, kuten aina.
No kyllähän tässä taas keskustelun aiheet komiasti kääntyi miehille tuttuihin teemoihin... :D seksi, väkivalta ja naisten halventaminen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persuissa jo nk. midwitit lienevät kermaa, mikäli koulutusaste on todella niin alhainen kuin huhutaan.
Johtuu ihan siitä, että demareista, vasemmistosta ja vihreistä on loikannut niin paljon porukkaa persuihin, kun ovat järkiintyneet. Eli aidot alkuperäiset persut ovat yrittäjiä ja korkeasti koulutettuja, mutta loikkarit edustavat alempaa luokkaa.
Ja näin sitä historiaa voi yrittää kirjoittaa uusix😁. Vain persu tähän kykenee. Proffien kanssa se timo-poika istuikin kaljoilla pitkin maakuntia, alkuperäisten perssujen kanssa😂
Vierailija kirjoitti:
Ennen oli naiset naisia, mutta nykyisin laiskoja inisijöitä, jotka eivät enää oikein osaa mitään kotihommia, joista vaativat miesten tekevän vähintään puolet. Vanhaan hyvään aikaan naiset olivat upeita kodin hengettäriä, sopivasti myös huoliteltuja ja naisellisesti pukeutuvia. Edellinen kommentoijakin on niin kakara vielä aivokapasiteetiltaan, että ei tiedä, mitä orja tarkoittaa.
Olen aivan satavarma, että aikoinaan feminismin on keksinyt joku laiska muikkeli, joka ei sitten löytänyt yhtäkään miestä heilumaan essu päällä ja palvomaan pirttihirmua.
Niin ja ennen ei tarvinut naisen käydä töissä tuodakseen osaltaan leipää talon pöytään. Ennen mies toi rahan ja leivän taloon. Mikähän siinä onkin kun se ei tänäpä enää menekään noin.
No omalla miehellä on upea, naisellinen ja huoliteltu kodinhengetär, ikävää jos sinulla ei ole. Ehkä et ole tarjonnut mitään vastineeksi naisillesi ja sitten sait sen pirttihirmun... Jokaiseen kattilaan sopiva kansi, katsos.
Laatumiehelle laatudaami, muille se mitä jää jos jää...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittää, että joku mielipuoli palstamamma äkkää, että voi **ttu, ton kommentin kirjoitti takuulla joku mies, niin eiku kimppuun kuin palstamamma suklaalevyn ja sidukan kimppuun. Hetken päästä onkin sitten jo joukkopsykoosi päällä j
Kyllä tämä palstamiesviha on ihan palstamiesmammojen itseaiheuttamaa. Hetken olikin rauhallista, kunnes alkoi limat taas lentää.
Ja sit nää sekopäiset fantasiat, mihin niiin usein liittyy joku äiti??? Wtf??? Joku viisaampi varmaan osais diagnosoida nämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän tässä taas keskustelun aiheet komiasti kääntyi miehille tuttuihin teemoihin... :D seksi, väkivalta ja naisten halventaminen.
T. Nainen KTM ja PS
Siis mitä? Seksiä joo, mutta väkivalta ja naisten halventamista? Missä kohtaa miehet ovat halventaneet naisia täällä? Miehet ovat kehuneet näissä kertomuksissa naisia, eivätkä halventaneet. Sitä paitsi naiset ovat käyttäneet väkivaltaa miehiä kohtaan, kun ovat tyydyttäneet tarpeitaan miehillä sekä hyväksikäyttäneet mies parkoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Siis mitä? Seksiä joo, mutta väkivalta ja naisten halventamista? Missä kohtaa miehet ovat halventaneet naisia täällä? Miehet ovat kehuneet näissä kertomuksissa naisia, eivätkä halventaneet. Sitä paitsi naiset ovat käyttäneet väkivaltaa miehiä kohtaan, kun ovat tyydyttäneet tarpeitaan miehillä sekä hyväksikäyttäneet mies parkoja...
Jälleen kerran: seuraa keskustelua. Tänään(kin) kaikki nuo teemat ja aiheet käyty läpi eri konteksteissa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
>"Rikollisuus ja sodat ovat meisten masinoimia"
Rikollisuus ja sodat ovat miesten "masinoimia" siitä syystä, että yleisesti kaikki ihmiskunnan luomat asiat tällä planeetalla ovat miesten luomia. Naiset ole luoneet mainittavaa isossa mittakaavassa. Sivuseikkana pieni huomio, sodissa / rikoksissa monet erityisen sadistisina nousevat henkilöt ovat usein naisia.
>"Miehet ovat tyhmiä"
Tietokone / puhelin jolla kirjoitat on miesten luoma. Kieli jota kirjoitat ja puhut, jolla ajattelet on miesten luoma. Sähkö jolla tietokoneesi / puhelimesi toimii on miesten keksimä, sähkösi tulee pääasiassa miesten pyörittämästä voimalaitoksesta, Internet on miesten keksimä, talo jossa asut on miesten rakentama, ruokasi jota syöt on miesten tuottamaa. Lista on loputon. 99.999 % kaikesta mitä käytät on miesten luomaa ja tuottamaa.
Feministeille haaste: Luopukaa kaikesta m
...Ja minua jos olisin mies enkä kykenisi mihinkään mihin aiemmat sukupolvet ja muut vertaiset miehet kykenevät.
Mitä sä tuot pöytään ja keskusteluun? Vähättelet naisia, no okei, tuli selväksi. Mitä muuta, mitä omaa? Jos väkivaltaa, seksiä ja naisten halventamista ei lasketa, mitä voit tarjota konkreettista? Tähän keskusteluun tai ylipäätään?
T. Nainen KTM ja PS
Katselin kaupungilla pitkään ja flirttailevasti hyvännäköistä naista, selvästi minua vanhempaa, aika julkeasti oikeastaan, katse vartaloa nuollen. Olen nimittäin heikkona tuollaisiin iäkkäämpiin kaunottariin. Säpsähdin kun hän sanoikin iloisesti Moi! Kertoi muistavansa äitini ja minutkin, vaikka olinkin kovasti muuttunut sitten viime näkemän. Oli asunut samassa rapussa kuin me, ja äitini kanssa viettäneet paljon aikaa hiekkalaatikolla samanikäisine poikineen. Vuorotellen sitten myöhemmin minun isä ja äiti hän miehensä kanssa kuskasivat poikiaan urheiluharkkoihin, mutta muuttivat sitten muualle. Muistinhan minäkin lopulta entisen naapurin rouvan, vaikka vuosia olikin kulunut noista ajoista.
Kyseli kuulumiset ja kerroin että toista vuotta opiskelen yliopistolla ja olen muuttanut minäkin vuokrayksiöön pois vanhempien kodista. Vähän olin niistä katseistani vaikeana, mutta hän taisi olla kuitenkin mielissään, sen verran ehdin huomata ennen kuin kuului se yllättävä tervehdys. Hetken oltiin siinä kummatkin melkein painostavasti hiljaa ja aloin jo rykiä sanoakseni että pitää tästä jatkaa, kun hän kysyi maistuisiko opiskelijalle iltatee. Hän voisi tarjota köyhälle opiskelijapojalle kotonaan, olisi paljon evästä kun mies lähti yllättäen työmatkalle ja oma poika ei tullutkaan viikonlopuksi.
Sydän pamppaillen kiitin tarjouksesta ja lähdin mukaan, hänelläkin posket punoittivat ja hengitys tihentyi. Mentiin metrolla ja matkan aikana kumpikin tiesi mitä tulisi tapahtumaan, en enää muista mistä yritettiin muka keskustella. Perillä ei puhettakaan teestä, vaan riisuimme hätäisesti ja aloimme nauttia toisistamme. Hän hyväili hoikkaa treenattua vartaloani ja kehui kaluni kokoa. Hyvässä kunnossa oli nainenkin pitänyt oman kroppansa, jota sivelin, leivoin nuolin kiihkeästi kaikkialta. Yhdyntä oli uskomatonta, nainen oli täydellisen ihana, kaluni oli halkeamaisillaan mielettömästä himosta, ja nautinnon vei huippuunsa yhteisen menneisyytemme aiheuttama tilanteen suloinen riettaus.