Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
12281/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kunnolliset tasa-arvoa haluavat miehet vielä parisuhteita saa. Luulen, että tälläiset miehet jotka hoitavat puolet kodista, lapsista ja huomioivat vielä naisiakin viedään käsistä.

Saavat parisuhteita. Naisetko siinä nyt sitten antavat?

Ai että ukot, lukekaa tarkkaan mitä nämä vulvalliset julistavat. 

Kelatkaa jos miehet olisivat täällä ylpeinä kertomassa kuinka perinteisiä arvoja haluavat naiset saavat parisuhteita. Voitteko kuvitella sitä halveksunnan määrää mitä nuo muut naiset sellaisen kommentoijaan kohdistaisivat.

Voihan näitä sun tulkintoja. Jos aiheena on, miksi nuoret naiset ja miehet eivät enää kohtaa...ja arvelu on, etteivät naiset halua kotiorjiksi. Siihen luonteva jatko: tasa-arvoiset miehet varmaan parisuhteen saa. Tietenkin siihen yhtälöön kuuluu SE TOINEN osapuoli, jotta se voi olla PARI! Oletuksena on tietenkin, että parisuhteessa elävät ihmiset HALUAVAT elää parisuhteessa ja löydettyään sopivat PARIN he SAAVAT elää pariskuntana. Kyseessä voi toki olla myös hom*parit. Silloinkin molemmat SAAVAT elää parina.

Vierailija
12282/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin, et kyseenalaistanut tuota väitettä että miehet haluavat kotiorja-äidin puolisokseen.

Miksiköhän, osaatko sanoa.

Lienee itsestään selvää että kaikki miehet eivät halua koriorjaa puolisoksi? Mutta toisaalta täällä on käsketty naisia pesemään miestensä jalat sun muuta, että....

T. Nainen KTM ja PS 

Ei se ole itsestään selvää kun tuollainen väite esitetään ja naiset víttulímat valuen hyväksyvät väitteen sellaisenaan.

Täällä ei myöskään ole käsketty naisia pesemään miestensä jalkoja joten tuo vääristely on taas yksi esimerkki miesvihastasi.

Älä sinäkään jaksa jauhaa noita limajuttujasi. Onko sinulla puolisoa? Mene halaamaan ja kerro, että rakastat. Lopeta tuo omissa vihaliemissäsi kieriskely ja elä sitä

Tulee vahva vaikutelma, että tää joku kaipaa äitiä/sosiaalitätiä, joka päätä paijaten puolustaa ja lupaa, että kaikki kääntyy vielä hyväksi. Enkä sano tätä nyt ivaten. Tulee surullinen olo, kun jollakin on noin suuri tarve nähdä sitä miesvihaa ihan kaikkialla ja koko ajan. Ja sen sijaan, että kävis asiallista keskustelua aiheesta, huutaa omaa naisvihaansa sylki roiskuen. Kotisoffaspykologi kyl miettii, et mitähän hän oikeasti vihhaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12283/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta vain naisia. Sepä siinä. Sinä ja muut naiset saavat puolestasi haukkua miehiä miten haluavat, se on sinusta asiallista ja täysin hyväksyttävää. 

Jopa suotavaa.

**

Jos sinulle joku sanoo jotain takaisin, en puutu nyt tai jatkossakaan. Jos joku muu mies saa aiheetta kuulla kunniansa, voin puuttua. 

Sinulla meni äskisestä viestistänikin koko pointti taas ohi ja takerruit epäolennaisuuksiin. Keksi nyt hyvä mies jotain järkevää sanottavaa joskus niin keskustellaan. Näitä kinaamisia ei jaksa ja tämä tukahduttaa kaiken muun keskustelun.

T. Nainen KTM ja PS 

Kyse ei ole minusta vaan siitä että jok

Kommentoin oman ja yleisen kokemuksen kautta. En voi puhua miehistä oman kautta, vaan ulkopuolisena, koska en ole ollut mies. Olis aika ylimielistä väittää tietävänsä, miten miehet asiat kokevat. Siihen toivoisin teiltä miehiltä enemmän juttua. Toistaiseksi täällä enimmäkseen miehet puhuvat naisista. Naisena koen suurempaa yhteyttä ja ymmärrystä naisiin nähden. 

Vierailija
12284/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen verran ylimielinen ihminen, ettei kyllä kiinnosta tämän enempää. Vahvistat käsitystäni persuista. Arjalaisia ylijumalia näytätte olevan, todellisuudessa maailmaa näkemättömiä ja kokemattomia juntteja, jotka jo kunnioitettavassa alle 30 vuoden iässä olette oikeutettuja neuvomaan muita elämässään. Vastenmielinen asenne, nuori nainen. Sinulle on näköjään kaikki tuotu eteen hopeatarjottimella ja kehtaat täällä paasata jotain persuideologiaa vielä. Opettelehan tavoille.

**

Sitten teet palveluksen molemmille...

Olet selvästi itse nähnyt paljon maailmaa ja löytänyt rauhaa sielullesi. Näkyy ja kuuluu kyllä puheista :D

Ja jos olisit edes pari viestiä joskus lukennut tietäisit että mikään mitä olen saavuttanut ei ollut ole tullut automaationa. Todennäköisesti meistä kahdesta minulla on ollut peruskoulusta huonommat paperit kuin sinulla. Ero tulee siitä mitä sen jälkeen on tehty tai jätetty tekemättä. Ja minä olen kyllä tehnyt ollakseni siinä missä tänään olen. 

En ole täällä ketään käännyttämässä. Jos taas olisit joitakin viestejä lukennut, tietäisit että kunnioitan ja arvostan sitä että ihminen itse valitsee ja toimii arvojensa mukaan. 

Jos olen joskus noin katkera toisille ihmisille kuten sinä tässä minulle niin tekisin tarkkaa itsereflektiota että missä on mennyt noin pieleen.

Anyway, tsemppiä ja hyvää jatkoa sinne

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12285/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mikä kuilu? Se kuilu, että naiset haluavat tasa-arvoa, myös kotona, mutta miehet yhä haluavat vanhanaikaisen kotiorja-äidin puolisokseen? Tai se kuilu, ettei naisten tarvitse enää olla riippuvaisia miehiä ja miesten rahasta, huonoon suhteeseen ei tarvitse jäääd?

Pitäisi olla itsestään selvää että nainen tulee tasa-arvoisesti kohdelluksi myös kotona. Nainen ei voi olla äiti miehelleen, siinä menee koko suhteen dynamiikka pilalle. Molempien on kannettava itse itsestään vastuu sekä naisen, että miehen. Huonoon suhteeseen ei todellakaan tarvitse tai pidä jäädä. 

Minunkin into vastata kotitaloudemme siivousasioista perustuu nimenomaan siihen että olen kaikilla tasoilla kunnioitettu, arvostettu ja tasavertaine

Miesvihaa väittää jotain, mitä miehet ovat itse sanoneet? Jopa tässä ketjussa. Nyt menee vaikeeks. Täällä miehet todella kaipaa sitä viisasta äitiä, joka näkee poikansa hyvyyden ja viattomuuden vaikka rysän päältä jäis kiinni. 

Semmosta sitten.

Vierailija
12286/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin oman ja yleisen kokemuksen kautta. En voi puhua miehistä oman kautta, vaan ulkopuolisena, koska en ole ollut mies. Olis aika ylimielistä väittää tietävänsä, miten miehet asiat kokevat. Siihen toivoisin teiltä miehiltä enemmän juttua. Toistaiseksi täällä enimmäkseen miehet puhuvat naisista. Naisena koen suurempaa yhteyttä ja ymmärrystä naisiin nähden. 

Juuri näin, onneksi täällä on joku jonka kanssa ollaan samalla sivulla. Oli niin hyvin sanottu että olisi melkein tällaisenaan voinut olla minun kirjoittama myös :D 

Minä myös toivoisin miesten kokemuksista asiallista näkökulmaa. Minäkään kun en naisena sitä voi tietää.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12287/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Mikä kuilu? Se kuilu, että naiset haluavat tasa-arvoa, myös kotona, mutta miehet yhä haluavat vanhanaikaisen kotiorja-äidin puolisokseen? Tai se kuilu, ettei naisten tarvitse enää olla riippuvaisia miehiä ja miesten rahasta, huonoon suhteeseen ei tarvitse jäääd?

Saas nähdä tuomitaanko viestiä yleistävänä, veikkaan ettei  :)

Et edes osannut argumentoida vastaan millään tavalla, joten olet samaa mieltä?

Miksi pitäisi argumentoida, olen tekemässä huomioita palstan miesvihaajista.

Mutta sehän ei ole ketjun aihe. Voisit aloittaa ihan oman miesvihaketjun, niin kommenttisi ehkä osuis oikeaan, edes joskus. 

Nokkela ilmaus. En kuitenkaan ole paska. Edes sun sellainen. Eli perusta nyt vaan se oma paskaketju. 

Vierailija
12288/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis onko tyttö taas luonasi? Eikö 16-vuotiaan tytön olisi hyvä olla kotona eikä jatkuvasti sinun luonasi? Kyllä tytöllä näyttää olevan kova uhmaikä päällä, hänen tekstiestä päätellen. Tuon ikäisen tytön ei pitäisi liikaa kiintyä aikuiseen mieheen, sillä tuossa iässä tytön mielialan vaihtelu on jatkuvaa. Tytön pitäisi ottaa seurustelu rennosti, eikä takertua vakavasti yhteen ihmiseen."

Toiset ovat lapsellisia vielä 30-vuotiaina, toiset taas voivat olla hyvinkin vastuullisia ja päättäväisiä, jopa aikuisen tasolla jo 16-vuotiaana.

Se nyt on selvä, että 16-vuotias joka sanoo "sä et oo mun mutsi ja mä en mee huomenna kouluun jos mä en haluuuu" ei ole vastuullinen eikä päättäväinen. Sitten, jos se hengaa sellainen parikymppisen miehen kanssa, joka on samaa mieltä, niin siinä se tulevaisuus tulee sössittyä.

Menin tyttöystävän luo ja oli kerinnyt lähtee maalle. Sen äiti oli ollut naisten kanssa saunomassa, ja tarjos pari tuhtii paukkua. Rupes hyväilemään ja lopuksi oltiin alasti olkkarin matolla ja naitiin muiden eukkojen katsellessa. Kyllä nolotti aamulla mutta ei ole tytölleen kertonut jos ei sen naapurin muijat höpötä omille lapsilleen. Ahh niitä menneitä nuoruusvuosia.

T. Porin Pelimies!

Itse lähdin nuorena humalassa naisten luo jatkoille, en huomannut että niitä oli kuusi vanhempaa akkaa. Yksiössä ei ollut kun iso sänky ja sohva. Yksi istu syliini rinnat näytillä ja kysy halunko naida. Siinä mentiin sänkyyn muiden katsellessa, en arvannut että muutkin haluu tulla sänkyyn samaan aikaan. Siinä sai kaiken kokoista ja ikäistä vuoronperään, välillä tuntu hyvältä ja välillä että raiskataan kun innostuvat naimaan.. Sai siinä virtsat välillä päälleen kun ei kaikki voinut pidätellä mutta toisten haluja se ei haitannut, välillä sai että toinen nai ja toinen istu ja anto suuhun että piti nuolla kunnolla. Aamulla eukot tilasivat taksit ja lähtivät, olin lähdössä kun kämpän emäntä riisu mun housut ja halus naida muo törkeästi että tuntu, piti minua pari tuntia sen rattopoikanaan tai saan selkään, anto piiskaa vaikka olinkin sen mieliksi. Sen jälkeeni tehnyt mieli minkäänlaista tussukkaa eikä vanhaa posliinia.

Hyvin teillä kahdella on pyyhkinyt :D

Vierailija
12289/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miten olisi naisten sisäänrakennettu miesviha?"

Jos se on mielestäsi sisäänrakennettu, niin sittenhän sille ei voi mitään. Kukaan. Selitetään sekin biologialla, ja nyt on kaikki hyvin.

Haha, ovela veto 😂 kiitos kevennyksestä, alkoikin vähän käydä turhan vakavaksi taas...

T. Nainen KTM ja PS 

Selitetään vain, eli miehet eivät voi sille mitään että he rais kaavat ja tappavat naisia, naiset eivät voi sille mitään että vihaatte miehiä ja tapatte vauvojanne ja muita lapsia.

Nythän me päästiin siihen kuiluun? Miehiä ei oikeasti kiinnostaisi viettää aikaa miehiä vihaavien naisten kanssa jotka sietävät miehiä vain tietyistä syistä (raha, sukusolut)

Hyvä. Naisia ei kiinnosta miehet eikä miehiä naiset. No ni. Asia käsitelty. 

Vierailija
12290/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saas nähdä tuomitaanko viestiä yleistävänä, veikkaan ettei  :)

Et edes osannut argumentoida vastaan millään tavalla, joten olet samaa mieltä?

Miksi pitäisi argumentoida, olen tekemässä huomioita palstan miesvihaajista.

Mutta sehän ei ole ketjun

Ja siten omalta osaltasi ylläpidät miesvihaketjuja, jopa lisäten sitä ansiokkaasti! Välillä naisena esiintyen. Jännä, ettei tämä ole sinulle ongelma.

Vierailija
12291/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuilu jossa naiset kollektivististen ideologioidensa huumaamana ajavat yhteiskunnat suoraan dystopiaan ja totalitaarisen tyranniaan, sosiaalisen oikeudenmukaisuuden nimessä.

Ai halutessaan tasa-arvoa? Että sellainen kauhea dystopia naisilla toiveissa.

Tasa-arvoa vai naisten määritelmää tasa-arvolle? Iso ero.

Pitäisikö miesten saada määritellä tasa-arvo, jota eivät edes halua? Miten sen voisi määritellä monin tavoin? 

Vierailija
12292/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Siis onko tyttö taas luonasi? Eikö 16-vuotiaan tytön olisi hyvä olla kotona eikä jatkuvasti sinun luonasi? Kyllä tytöllä näyttää olevan kova uhmaikä päällä, hänen tekstiestä päätellen. Tuon ikäisen tytön ei pitäisi liikaa kiintyä aikuiseen mieheen, sillä tuossa iässä tytön mielialan vaihtelu on jatkuvaa. Tytön pitäisi ottaa seurustelu rennosti, eikä takertua vakavasti yhteen ihmiseen."

Toiset ovat lapsellisia vielä 30-vuotiaina, toiset taas voivat olla hyvinkin vastuullisia ja päättäväisiä, jopa aikuisen tasolla jo 16-vuotiaana.

Se nyt on selvä, että 16-vuotias joka sanoo "sä et oo mun mutsi ja mä en mee huomenna kouluun jos mä en haluuuu" ei ole vastuullinen eikä päättäväinen. Sitten, jos se hengaa sellainen parikymppisen miehen kanssa, joka on samaa mieltä, niin siinä se tulevaisuus tulee sössittyä.

Menin tyttöystävän luo ja oli kerinnyt lähtee maalle. Sen äiti oli ollut naisten kanssa saunomassa, ja tarjos pari tuhtii paukkua. Rupes hyväilemään ja lopuksi oltiin alasti olkkarin matolla ja naitiin muiden eukkojen katsellessa. Kyllä nolotti aamulla mutta ei ole tytölleen kertonut jos ei sen naapurin muijat höpötä omille lapsilleen. Ahh niitä menneitä nuoruusvuosia.

T. Porin Pelimies!

Itse lähdin nuorena humalassa naisten luo jatkoille, en huomannut että niitä oli kuusi vanhempaa akkaa. Yksiössä ei ollut kun iso sänky ja sohva. Yksi istu syliini rinnat näytillä ja kysy halunko naida. Siinä mentiin sänkyyn muiden katsellessa, en arvannut että muutkin haluu tulla sänkyyn samaan aikaan. Siinä sai kaiken kokoista ja ikäistä vuoronperään, välillä tuntu hyvältä ja välillä että raiskataan kun innostuvat naimaan.. Sai siinä virtsat välillä päälleen kun ei kaikki voinut pidätellä mutta toisten haluja se ei haitannut, välillä sai että toinen nai ja toinen istu ja anto suuhun että piti nuolla kunnolla. Aamulla eukot tilasivat taksit ja lähtivät, olin lähdössä kun kämpän emäntä riisu mun housut ja halus naida muo törkeästi että tuntu, piti minua pari tuntia sen rattopoikanaan tai saan selkään, anto piiskaa vaikka olinkin sen mieliksi. Sen jälkeeni tehnyt mieli minkäänlaista tussukkaa eikä vanhaa posliinia.

Kyllä näitä on ilo lukea! Naiset tuntuvat olevan oikeita seksipetoja näissä kertomuksissa =)

Vierailija
12293/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuilu jossa naiset kollektivististen ideologioidensa huumaamana ajavat yhteiskunnat suoraan dystopiaan ja totalitaarisen tyranniaan, sosiaalisen oikeudenmukaisuuden nimessä.

Ai halutessaan tasa-arvoa? Että sellainen kauhea dystopia naisilla toiveissa.

Tasa-arvoa vai naisten määritelmää tasa-arvolle? Iso ero.

Pitäisikö miesten saada määritellä tasa-arvo, jota eivät edes halua? Miten sen voisi määritellä m

Miten?  Neuvostoliitossa oli tasa-arvo.

Tee itse tarvittavat johtopäätökset.

Vierailija
12294/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Porin Pelimies!

Kyllä näitä on ilo lukea! Naiset tuntuvat olevan oikeita seksipetoja näissä kertomuksissa =)

Naiset hyväksi käyttävät miehiä näissä kertomuksissa, pistää vihaksi naisten kaksinaamaisuus tässä ketjussa 😤😠!

Vierailija
12295/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos olen joskus noin katkera toisille ihmisille kuten sinä tässä minulle niin tekisin tarkkaa itsereflektiota että missä on mennyt noin pieleen.

Anyway, tsemppiä ja hyvää jatkoa sinne"

Minä en ole katkera, kateellinen, enkä pieleen mennytkään. Haluaisin vain herätellä sinua siitä, että tässä ketjussa ei alun perin ollut kyse sinusta. Sitä et tainnut edes huomata, kun rynnistit tänne koulutustasi, upeaa elämääsi ja persupuoluekirjaasi torvisoittokunnan kera toitottaen. Miksi omit koko ketjun? Onko nyt vaikeaa antaa muillekin tilaa itse aiheeseen? Se aihe kuoli, koska sinä tulit tänne paasaamaan omaa ideologiaasi. 

Vierailija
12296/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos olen joskus noin katkera toisille ihmisille kuten sinä tässä minulle niin tekisin tarkkaa itsereflektiota että missä on mennyt noin pieleen.

Minä en ole katkera, kateellinen, enkä pieleen mennytkään. Haluaisin vain herätellä sinua siitä, että tässä ketjussa ei alun perin ollut kyse sinusta. Sitä et tainnut edes huomata, kun rynnistit tänne koulutustasi, upeaa elämääsi ja persupuoluekirjaasi torvisoittokunnan kera toitottaen. Miksi omit koko ketjun? Onko nyt vaikeaa antaa muillekin tilaa itse aiheeseen? Se aihe kuoli, koska sinä tulit tänne paasaamaan omaa ideologiaasi. 

Ei hän mitään ideologiaa paasaa, omaa erinomaisuuttaan kylläkin.

Vierailija
12297/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä kuitenkin aika ikävään sävyyn täällä lähestyit minua. Ja ei tässä keskustelussa ole missään vaiheessa ollut kyse minusta.. 🙄 en olisi edes koulutusta ja puoluetta tuonnut esiin mikäli alkuperäinen aihe ei olisi antanut ymmärtää ettei kaltaisiani naisia ole. 

Puoluetta en ole kenenkään käskenyt vaihtaa, en yhdessäkään viestissä. Olen korkeintaan vastannut jos joku on kysynyt miksi olen PS. Jokainen päättää itse miten äänestää ja omista arvoista ja lähtökohdistaan.

Ihan hyvin täällä näyttää keskustelu pyörivän, vaikka olisin sivussa. Sinä voit kirjoittaa tänne siinä missä kuka tahansa. Mutta ethän väitä että täällä olen ketään käännyttämässä jos koko ajan olen kannustanut ihmisiä ajattelemaan itse ja tekemään ratkaisuja omista lähtökohdista. Älä myös oleta että se hyvä mitä minulla on tänään olisi tullut jotenkin helposti/itsestään selvänä. Olen kulkenut pitkän tien tähän missä olen tänään. 

Ja mikäli se on jostain syystä vielä jollekin epäselvää, arvostan kaikkia ihmisiä yhdenvertaisesti.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12298/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hän mitään ideologiaa paasaa, omaa erinomaisuuttaan kylläkin.

Haha, kiitti tuesta. 😄 Olen kulkenut pitkän matkan sinne missä olen tänään, en pidä sitä itsestään selvänä. Ja uskon että jokainen voi tahollaan saavuttaa ja mennä kohti omia päämääriään. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12299/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ongelma tuon ikäisillä naisilla on että heillä toinen jalka haudassa jo valmiina. Tuon ikäset naiset haisee myös mädäntyneeltä paskakasalta :D"

Kokeilepa sanoa tuo äidillesi. Ja lopeta sen jälkeen tuo teinimäinen kommentointisi. Kiitos.

T. Äiti 54 v.

Vierailija
12300/23034 |
06.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persuissa jo nk. midwitit lienevät kermaa, mikäli koulutusaste on todella niin alhainen kuin huhutaan. 

Johtuu ihan siitä, että demareista, vasemmistosta ja vihreistä on loikannut niin paljon porukkaa persuihin, kun ovat järkiintyneet. Eli aidot alkuperäiset persut ovat yrittäjiä ja korkeasti koulutettuja, mutta loikkarit edustavat alempaa luokkaa.