Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
12141/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, vaan mitkä hallituksen teot synnyttävät lisää työpaikkoja ja talouskasvua? Köyhälistön etujen karsiminen ei tietääkseni auta tuossa yhtään. 

**

No ainakin se että yrittämisestä tehtäisiin kannattavaa Suomessa. Pörssiyhtiöt joutaisi ottaa enemmän vastuuta verojen maksusta kun taas PK- yritykset ja yksityisomisteiset yritykset pitäisi päästää helpommalla verotuksella, jotta yrittäminen olisi mielekästä. 

Minusta sekin on ongelma että pieni prosentti väestöä tällä hetkellä maksaa järkyttävän suuria veroja suhteessa muihin kansalaisiin. Kohtuus pitää mennä molempiin suuntiin. Jo yli 25% vero on mielestäni jo turhan suuri yhdelle ihmiselle, moni maksaa siitä vielä paljon enemmän. Minä myös. Perintövero, pääomatulovero ja lahjavero myös pois jos kyseessä on suvun välillä liikkuvaa rahaa. 

Asuminen ja ruoka tässä maassa on a

Kommenttisi toi tähän keskusteluun mitä? Ei ainakaan ratkaisuja. Erimieltä saa olla mutta esitä sitten vaihtoehtoinen rahoitusmalli.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12142/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa Suomen ongelmista loppuisi kuin taikaiskusta heti kun lakkautettaisiin kaikki sosiaaliset tulonsiirrot.  Toki se aiheuttaisi lyhyen kaaosjakson kun markkinat hinnoittelisivat lukemattomia toimintoja uudelleen mutta tämä olisi nopein ja kivuttomin ratkaisu velkaongelmaan.

Loppuisi elintasomaahanmuutto.

Loppuisi laiskottelu.

Loppuisi kiskurihinnoittelu asuntomarkkinoilla.

Jne jne, loppuisi kaikki SOSIALISMIN aiheuttamat ongelmat jotka kerrannaisvaikutuksinen ovat näivettäneet täysin markkinatalouden.

Näinkään en tätä asiaa hoitaisi...

T. Nainen KTM ja PS 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12143/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oolen kyllä niin pettynyt nykyfeminismiin ja nykyvihreisiin. 

Vierailija
12144/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri osa Suomen ongelmista loppuisi kuin taikaiskusta heti kun lakkautettaisiin kaikki sosiaaliset tulonsiirrot.  Toki se aiheuttaisi lyhyen kaaosjakson kun markkinat hinnoittelisivat lukemattomia toimintoja uudelleen mutta tämä olisi nopein ja kivuttomin ratkaisu velkaongelmaan.

Loppuisi laiskottelu.

Jne jne, loppuisi kaikki SOSIALISMIN aiheuttamat ongelmat jotka kerrannaisvaikutuksinen ovat näivettäneet täysin markkinatalouden.

T. Nainen KTM ja PS 

Et tietenkään, siksi oletkin perussuomalainen.  Suomesta kun ei markkinaliberaalia oikeistopuoluetta löydy.

Vierailija
12145/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyl mä uskon että sulla on tyttöystävä. Itselläkin lukiossa 18v kaveri samalla ikäerolla miehensä kanssa kuin te. Kihloissa olivat. Erosivat iästä johtumattomista syistä.

T. Nainen KTM ja PS"

Itse en antaisi oman 16v nuoren hengailla tähän aikaan illasta poikaystävän 20v luona. Varsinkin jos huomenna olisi koulupäivä nuorella. En muutankaan haluaisi että omat nuoret hengailisi pahojen poikien/tyttöjen kanssa.

No mutta, sähän et oo mun mutsi onneks. Kyl mä ite osaan jo omista asioist huolehtia, eikä mua tarvii kuoluun saattaa enää, osaan itekkin mennä sinne. Mitä pahoihin poikiin tulee, oma miesystävä sytytti kipinän sisälläni, kun tavattii ekan kerran.

Likkafrendin suulla kirjoitettu M20

Vierailija
12146/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Ymmärrän että tämä on myös nimimerkki mutta onko Perusjengissä harvinaista että on perustutkinto yliopistosta suoritettuna?

En tunne yhtäkään yliopiston käynyttä perussuomalaista naista itseni lisäksi. Miehistä kyllä tiedän yliopiston suorittaneita PS kannattajia. 

T. Nainen KTM ja PS 

Oho & aikamoista. Mikä siinä Perustouhussa viehättää? Koti, uskonto, isänmaa ja arvokonservatismi? 

Nyt päällimmäiseksi talouden korjaaminen jotta hyvinvointivaltio palveluineen turvataan myös jatkossa. Mutta sen r

No tässä nykyisessäkin yrityksessä painaa se, että hakevat edelleen varakkaimmille verohelpotuksia ja muita, jotka taloustutkijoiden mukaan eivät paranna yhteiskunnan tilaa. Ovat vaan lisätuloa varakkaimmille. Tästä oli täälläkin artikkeli. Se se tekee niin toivottoman olon, kun tietää, et sanovat mitä vaan, totuus on toinen. Kyse siinä artikkelissa tais olla siitä: muruja rikkaiden pöydästä -efektistä.

Sipilän hallituksen aikaan edellisen kerran tehtiin samoja manööverejä, vaikka tutkimus osoitti, että yhteiskuntaa ajatellen vaikutus on jopa negatiivinen. "Hyvä veli kerhot" jyrää aina vaan. 

Vierailija
12147/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut vetävät köyhemmän kansanosan kölin alta. Toivottavasti tämä näkyy heidän kannatuksessaankin. En ole ollenkaan varma että leikkaamalla saadaan Suomi nousuun, 2008 laman jälkimainingeissa leikkauklset aiheuttivat äärioikeiston ja äärikommarien nousua Euroopassa...

En sano tätä riitaa haastsakseni, vaan auttaakseni ymmärtämään kuka ja mikä taho maksaa hyvinvointivaltion palvelut ja esimerkiksi erilaiset tuet?

Vastaus: työssä käyvät kansalaiset (veronmaksajat).

Ongelma: huoltosuhteen epätasapaino. (Vähemmän veronmaksajia suhteessa kansantalouden menoihin)

Ratkaisu: säästöt ja yli hallituskausien mittaiset toimet joihin kaikki puolueet sitoutuvat.

Vaihtoehto: ei sitouduta säästöihin yli hallituskausien ja lopulta menetetään hyvinvointivaltio.

T. Nainen KTM ja PS 

Onko missään lukuja elintapatyöttömistä? Aina välillä sellaista haastatellaan, mutta paljon heitä oikeasti on? Tunnen vain heiyä, jotka ovat todella ahdistuneet, kun ovat hetkeksi työttömiksi joutuneet. Se, että kurjistetaan ihmisten elämää ilman vaihtoehtoa (työllistyminen), ei auta ketään, tai mitään. 

Vierailija
12148/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyl mä uskon että sulla on tyttöystävä. Itselläkin lukiossa 18v kaveri samalla ikäerolla miehensä kanssa kuin te. Kihloissa olivat. Erosivat iästä johtumattomista syistä.

T. Nainen KTM ja PS"

Itse en antaisi oman 16v nuoren hengailla tähän aikaan illasta poikaystävän 20v luona. Varsinkin jos huomenna olisi koulupäivä nuorella. En muutankaan haluaisi että omat nuoret hengailisi pahojen poikien/tyttöjen kanssa.

No mutta, sähän et oo mun mutsi onneks. Kyl mä ite osaan jo omista asioist huolehtia, eikä mua tarvii kuoluun saattaa enää, osaan itekkin mennä sinne. Mitä pahoihin poikiin tulee, oma miesystävä sytytti kipinän sisälläni, kun tavattii ekan kerran.

Likkafrendin suulla kirjoitettu M20

Siis onko tyttö taas luonasi? Eikö 16-vuotiaan tytön olisi hyvä olla kotona eikä jatkuvasti sinun luonasi? Kyllä tytöllä näyttää olevan kova uhmaikä päällä, hänen tekstiestä päätellen. Tuon ikäisen tytön ei pitäisi liikaa kiintyä aikuiseen mieheen, sillä tuossa iässä tytön mielialan vaihtelu on jatkuvaa. Tytön pitäisi ottaa seurustelu rennosti, eikä takertua vakavasti yhteen ihmiseen.

Vierailija
12149/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi laiskottelu.

T. Nainen KTM ja PS 

Et tietenkään, siksi oletkin perussuomalainen.  Suomesta kun ei markkinaliberaalia oikeistopuoluetta löydy.

Voi olla oikeistolainen ajamatta koko kansantaloutta ja yhteiskuntaa sekasortoon. Mieti mikä mellakka tulisi edes teoriassa jos ideasi toteutettaisi. Vähintään sisällissota ainakin jos purran sakset jo aiheuttaneet sanomalehtiuutisten arvoisen kohun. Tolkku ja järki mukaan.

+ Kannatan hyvinvointivaltiota heti kun valtion velka on kunnossa ja huoltosuhde tasapainossa.

Eli joo, sinä ja minä emme ole samanlaisia.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12150/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässä nykyisessäkin yrityksessä painaa se, että hakevat edelleen varakkaimmille verohelpotuksia ja muita, jotka taloustutkijoiden mukaan eivät paranna yhteiskunnan tilaa. Ovat vaan lisätuloa varakkaimmille. Tästä oli täälläkin artikkeli. Se se tekee niin toivottoman olon, kun tietää, et sanovat mitä vaan, totuus on toinen. Kyse siinä artikkelissa tais olla siitä: muruja rikkaiden pöydästä -efektistä.

Sipilän hallituksen aikaan edellisen kerran tehtiin samoja manööverejä, vaikka tutkimus osoitti, että yhteiskuntaa ajatellen vaikutus on jopa negatiivinen. "Hyvä veli kerhot" jyrää aina vaan. 

Minusta yhteiskunnan kuulu turvata yksilölle mahdollisuus omistaa kaikessa rauhassa. Alle 25% ansiotuloveron voin hyväksyä mutta en sitä ylittävää osuutta, enkä myöskään perintöveroa tai lahjaveroa perheen/suvun kesken. Jälkimmäiset eivät vaikuta kansantalouteen, mutta yksilöiden elämään kylläkin. Siksi siihen ei tule puuttua. 

Jokainen valitsee itse miten käy kaikille saman peruskoulun, mihin jatkaa siitä vai jatkaako mihinkään ja kaikki tulevat valinnat. Rehellisellä työllä hankittu omistaminen on ainoa tapa millä yksilö voi parantaa asemaansa, koska tasapäistäminen ei ole vaihtoehto. Jos joku on erimieltä, niin perustelee kiitos myös miten se tehdään käytännössä. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12151/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siis onko tyttö taas luonasi? Eikö 16-vuotiaan tytön olisi hyvä olla kotona eikä jatkuvasti sinun luonasi? Kyllä tytöllä näyttää olevan kova uhmaikä päällä, hänen tekstiestä päätellen. Tuon ikäisen tytön ei pitäisi liikaa kiintyä aikuiseen mieheen, sillä tuossa iässä tytön mielialan vaihtelu on jatkuvaa. Tytön pitäisi ottaa seurustelu rennosti, eikä takertua vakavasti yhteen ihmiseen."

Toiset ovat lapsellisia vielä 30-vuotiaina, toiset taas voivat olla hyvinkin vastuullisia ja päättäväisiä, jopa aikuisen tasolla jo 16-vuotiaana.

Vierailija
12152/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persut vetävät köyhemmän kansanosan kölin alta. Toivottavasti tämä näkyy heidän kannatuksessaankin. En ole ollenkaan varma että leikkaamalla saadaan Suomi nousuun, 2008 laman jälkimainingeissa leikkauklset aiheuttivat äärioikeiston ja äärikommarien nousua Euroopassa...

En sano tätä riitaa haastsakseni, vaan auttaakseni ymmärtämään kuka ja mikä taho maksaa hyvinvointivaltion palvelut ja esimerkiksi erilaiset tuet?

Vastaus: työssä käyvät kansalaiset (veronmaksajat).

Ongelma: huoltosuhteen epätasapaino. (Vähemmän veronmaksajia suhteessa kansantalouden menoihin)

Ratkaisu: säästöt ja yli hallituskausien mittaiset toimet joihin kaikki puolueet sitoutuvat.

Vaihtoehto: ei sitouduta säästöihin yli hallituskausien ja lopulta menetetään hyvinvointivaltio.

En puhunut elämäntapa työttömistä... Jos haluat niistä tilastoa, niin etsi. Tietenkään en toivo työttömyyttä kenellekään ja ymmärrän siihen liittyvät tunteet ja stressin. En syytä työttömiä. Ongelma on yhteiskunnallinen, ei henkilökohtainen. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12153/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, mä saan huomioot mun miesystävältä, sen takia oon sen kaa. Mun ikäiset pojat on ihan kakaroita viel, enkä nää niis mitään, mitä ne vois tarjota mulle.

Tämä tekstin pätkä kertoo kaiken oleellisen!

Olen 100% varma siitä, että sinun ikäisillä pojilla ei ole vielä, omaa omaisuutta tai vakituisia tuloja. Sun ikäiset pojat ovat alaikäisiä, eikä heillä ole varaa tarjota sinulle luksusta. Monet nuoret naiset eivät huomaa samanikäisiä poikia, jotka ovat kiinnostuneita heistä. Sen sijaan aikuisia miehiä, jotka ostelevat alaikäiselle tytölle kaikkea kivaa, ovat seurustelu kumppanina halutumpia kuin samanikäiset pojat. Sitten ihmetelleen miksi nuorissa miehissä on niin paljon neitsyitä, kun muutenkin nuoria miehiä on samanikäisiä naisia paljon enemmän suomessa sekä muualla länsimaissa. Kilpailu on kovaa nuorista naisista miesten keskuudessa, sillä kaikille ei naisia tule riittämään. Tilanne pahenee entisestään, kun maahan muuttajat ovat 90% nuoria miehiä, jotka tänne tulee kilpailemaan parisuhdemarkkinoille suomalaisten miesten kanssa.

Vierailija
12154/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi laiskottelu.

No sitä liberaalia markkinataloutta voi ihailla jenkkilässä. Siellähän kaikki on niiiin hyvin. Lääkäriin pääsee kuka vaan, opiskella voi mitä vaan, työpaikan voi vaikka itse luoda, jne kun on FYFFEE...

Vierailija
12155/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oolen kyllä niin pettynyt nykyfeminismiin ja nykyvihreisiin. 

Osaatko nimetä heitä vai onko kyse vaan jostain epämääräisestä, jota on hyvä syyttää kaikesta?

Vierailija
12156/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loppuisi laiskottelu.

T. Nainen KTM ja PS 

Onneks ei. Aika epäinhimmillinen maailma heidän jäljiltään. Nuorsuomalaiset sitä kyl joskus yritti...ei saanut tuulta alleen.

Vierailija
12157/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mä saan huomioot mun miesystävältä, sen takia oon sen kaa. Mun ikäiset pojat on ihan kakaroita viel, enkä nää niis mitään, mitä ne vois tarjota mulle.

Tämä tekstin pätkä kertoo kaiken oleellisen!

Olen 100% varma siitä, että sinun ikäisillä pojilla ei ole vielä, omaa omaisuutta tai vakituisia tuloja. Sun ikäiset pojat ovat alaikäisiä, eikä heillä ole varaa tarjota sinulle luksusta. Monet nuoret naiset eivät huomaa samanikäisiä poikia, jotka ovat kiinnostuneita heistä. Sen sijaan aikuisia miehiä, jotka ostelevat alaikäiselle tytölle kaikkea kivaa, ovat seurustelu kumppanina halutumpia kuin samanikäiset pojat. Sitten ihmetelleen miksi nuorissa miehissä on niin paljon neitsyitä, kun muutenkin nuoria miehiä on samanikäisiä naisia paljon enemmän suomessa sekä muualla länsimaissa. Kilpailu on kovaa nuorista naisista miesten keskuudessa, sillä kaikille ei naisia tule riittämään. Tilanne pahenee entises

**

Mitä 20v voi tarjota sellaista mitä 16v ei voi? :Dd tämä ehkä pistää enemmän itsellä silmään. Mutta ei siinä, jokaisella on omat kriteerit. 

En minäkään näe että ottaisin saman ikäisen/nuoremman miehen kuin itse olen. Pitää olla elämänkokemusta, perspektiiviä, ymmärrystä, työelämässä vakaasti kiinni, tuloja, koulutus ja samanlaiset arvot. Elämänkokemus ja elämänhallinta ehkä tärkein kriteeri miksi vanhempi mies. 

Ja jep, voin ostaa itse mun designer laukut sun muut luksukset. Siihen en miestä tarvitse. Mutta vakaa yhteinen elämä on arvokas asia. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12158/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli nuoret naiset miehiä liberaalimpia tai ei, niin tällainen pahapoika kuten minä, saa naisen kun naisen omaan kainaloon. Nytkin likkafrendi tuossa vieressä, jotain uutisia kännyllä selailee :)

M20

Vain alemman tason naisia viehättää paha poika, koska alemmalla tasolla taistellaan niin niukista resursseista. Lisäksi jos on väkivaltaisen lapsuuden elänyt, niin pahis saattaa viehättää, koska nainen haluaa suojelua. Usein kuitenkin käy niin, että se pahis ei suojele, vaan laittaa naista pataan yhtä paljon kuin paha isäkin aikoinaan.

Ylemmällä tasolla naista viehättää miehen status,  älykkyys ja tässä elämässä pärjääminen. Siinä pahikset jää kakkoseksi.

Uudelleen nosto tälle, koska samaa mieltä ja joku edelleen on sitä mieltä että naiset haluaa pahoja poikia. 

Hankkikaa vaan reilulla ja rehellisellä työllä elantonne. Se viehättää vielä enemmän. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
12159/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vihervassarius ja feminismi ammentavat samasta uhrimytologiasta. Ilman mustavalkoista me vastaan muut -ajattelua ei ole koko ideologialla pohjaa. Jos kaikki olisivat kaikinpuolin tasa-arvoisia ja tienaisivat yhtä paljon, niin ei olisi näitä kadehtimisesta voimaansa saavia ideologioitakaan. Mitä suurempi kuilu, niin sitä tyytyväisempi feministi. Saa ikäänkuin elämälleen tarkoituksen. 

Miten mielestäai tulisi toimia, jos huomaa jonkun ongelman? Miten se tulisi hoitaa? Yhteiskunnan tasolla siis. Jos vaikka miehiä sorrettais oikein todella, annetaanko olla vaan?

Vierailija
12160/23034 |
05.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se sulle ees kuuluu, kenen kaa mä hengailen ja mihin aikaan? Jos mua huvittaa niin en mee kouluun huomen sillä sipuli. Vanhemmat ei päätä mitä mä teen enää, sillä osaan jo itekkin päättää mun liittyvistä asioista. Kukkahattu tädit jeesustelee tääl palstalla urakalla, vaikka oli ihan samalaisii nuorena.

Täss oli mun likkafrendin sulla kirjoitettu teksti, se ei ite vaivautunut kirjoittaa tänne M20

--

Millainen isäsuhde tytöllä on? Onko niin, että tytön isä ei ole fyysisesti tai ainakin henkisesti läsnä tytön elämässä? Taitaa tyttö hakea vaan huomiota sinusta, koska kukaan ei ikinä ole häntä kauniiksi kehunut tai jotain vastaavaa. Tekstisi perusteella tyttö saattaa olla myös uhmaikäinen tai kärsiä jostain mielialan sairaudesta. Mielenterveyden ongelmat ovat räjähtäneet käsiin suomessa viime vuosina. En ih

No se on kyl hyvä, et isä on ollut hyvä. Sillä on iso merkitys tyttölasten itsetunnon kehittymiselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä