Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Lähden tästä viettämään viimeistä 15minuuttia tauosta muualle, en jaksa lukea noita irstasteluja. Koittakaa olla ihmisiksi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä15467 kirjoitti:
Onneksi nuorten naisten ja meidän vähän kypsempien miesten ajatukset sopii hyvin yhteen.
Tarkennatko hieman, että miten? 😅 Tohdin epäillä asiaa... Vaikka ei siinä, minullakin on itseä vanhempi mies.
T. Nainen KTM ja PS
Olen eri, mutta kai te naiset itsekin tiedätte, että joukossanne on aina ollut tyttöjä ja naisia, jotka ovat jo nuorina hyvin aikuisia ja järkeviä. Siksi heitä kiinnostaa aikuiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä epäuskoisena ja välillä huvittuneena luen näitä miesten ulinoita siitä, että naisilla on yhtäläiset oikeudet kuin miehillä. Siis miten se voi ottaa noin pahasti luonnon päälle?
Jostain setämies- sanasta jaksetaan mesota vuodesta toiseen, kun naiset ovat tottuneet *uoritteluun jo hyvin nuorella iällä ja varmasti jokainen nainen sitä kuullut elämänsä aikana useamman kerran.
Naiset haluavat samat ihmisoikeudet kuin miehillä, ja miehiä harmittaa, kun ei saa enää mitätöidä, *uoritella ja puristella naisia mielensä mukaan.
Tämä on oikeasti jotain ihan uskomatonta. Ei ihmekään, että kuilu kasvaa. Voisiko miehet vain hyväksyä sen, että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja ansaitsevat ihan samat ihmisoikeudet. Kuilu kuroutuisi umpeen.
Naisilla menee lähes joka ikisellä sosioekonomisella mittarilla mitattuna paremmin kuin miehillä. Kun asiat olivat vielä vuosikymmeniä sitten toisinpäin, niin naisia alettiin tukemaan, jotta heidän asemansa parantuisi. Puhuttiin rakenteista ja niiden muuttamisesta.
Nyt kun naisten asema on muuttunut huomattavasti paremmaksi kuin miesten, niin mistään rakenteista ei puhuta enää sanaakaan. Miksi naisten ongelmat yhteiskunnassa ovat aina rakenteista johtuvia ja miesten ongelmat koetaan vain ja ainoastaan yksilöiden huonoina valintoina?
Koska naisten ongelmat johtuvat rakenteista.
Vaaditaanko miehille seuralainen jotta ne pääsee ravintolaan? Saako mies omistaa omaa omaisuutta? Ottavatko naiset miehen väkisin avioliitossa ilman rangaistuksia?
Hieman kun ikää karttuu, usein näkemykset ja kokemukset kasvattavat arvomaailmaa.
Itse olin nuorena varsinainen ääliö, nyt aivan eri ihminen jonka arvot ovat hyvin erilaiset.
Melkein voisin kutsua itseäni feministiksi, ja kunnioitan kaikkia ihmisiä, luontoa sekä ympäristöä niin että viherpiipertäjäksi haukkuminen on ihan kehu.
Silti liikemiehenä RKP:tä tullut äänestettyä, tosin koko ajan kallistun vihreään suuntaan.
Kulttuuri on vaihtunut lätkästä teatteriin, kirjallisuuteen, taiteeseen ja luonnon tarkkailuun.
Kuulostan varmaan tekopyhältä, mutta näin vaan on päässyt käymään, varmaan ollut oikeanlaisessa seurassa ja opiskelu kulttuurialalla kasvatti.
Vierailija kirjoitti:Käyttäjä15467 kirjoitti:
Onneksi nuorten naisten ja meidän vähän kypsempien miesten ajatukset sopii hyvin yhteen.
Tarkennatko hieman, että miten? 😅 Tohdin epäillä asiaa... Vaikka ei siinä, minullakin on itseä vanhempi mies.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Välillä epäuskoisena ja välillä huvittuneena luen näitä miesten ulinoita siitä, että naisilla on yhtäläiset oikeudet kuin miehillä. Siis miten se voi ottaa noin pahasti luonnon päälle?
Jostain setämies- sanasta jaksetaan mesota vuodesta toiseen, kun naiset ovat tottuneet *uoritteluun jo hyvin nuorella iällä ja varmasti jokainen nainen sitä kuullut elämänsä aikana useamman kerran.
Naiset haluavat samat ihmisoikeudet kuin miehillä, ja miehiä harmittaa, kun ei saa enää mitätöidä, *uoritella ja puristella naisia mielensä mukaan.
Tämä on oikeasti jotain ihan uskomatonta. Ei ihmekään, että kuilu kasvaa. Voisiko miehet vain hyväksyä sen, että naiset ovat ihmisiä siinä missä miehetkin, ja ansaitsevat ihan samat ihmisoikeudet. Kuilu kuroutuisi umpeen.
Naisilla menee lähes
Just näin! Siitä ei ole pitkään kun vaimon sai R A I S K A T A avioliitossa. Sitä miehet haluavat takaisin ja noille te sitten teette lapsia kuvitellen että ne olisivat hyviä miehiä. Toivottavasti ette saa tyttöjä koska kyllä te tiedätte mitä se rakas puoliso tekee kun näkee pienellä tytöllä reiän.
t. nainen, sairaanhoitaja, vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä15467 kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Olen eri, mutta kai te naiset itsekin tiedätte, että joukossanne on aina ollut tyttöjä ja naisia, jotka ovat jo nuorina hyvin aikuisia ja järkeviä. Siksi heitä kiinnostaa aikuiset miehet.
Minä olin nuorena aikuinen ja järkevä ja niin oli ystävänikin. Kukaan meistä ei halunnut vanhaa ukkoa, hyi olkoon ajatuskin. Me odotettiin niin kauan, että suunnilleen meidän ikäiset pojat ja miehet aikuistui. Ikäeroa pareilla on max kolme vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä15467 kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Minä olin nuorena aikuinen ja järkevä ja niin oli ystävänikin. Kukaan meistä ei halunnut vanhaa ukkoa, hyi olkoon ajatuskin. Me odotettiin niin kauan, että suunnilleen meidän ikäiset pojat ja miehet aikuistui. Ikäeroa pareilla on max kolme vuotta.
Meidän luokalla oli tyttöporukka joka lypsi vanhemmilta miehiltä rahaa. Joku 40v naimisissa oleva insinööri luopuu paljosta kun 17v nätti tyttö kiinnittää siihen vähänkin huomiota :D
Naiset olivat varmaan luulleet, että miehet alistuisivat ja palvelisivat heitä tasa-arvon myötä. Ehei beach, men go their own way!
Vierailija kirjoitti:
Naiset olivat varmaan luulleet, että miehet alistuisivat ja palvelisivat heitä tasa-arvon myötä. Ehei beach, men go their own way!
Beach?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuako on tuollaisesta syytetty, vai ketä? Olisko tässäkin asiassa nyt miehet nyt vähän herkillä?
Kuten siinä, että "jätä se sika" on pahinta, mitä miehestä voi sanoa (miejen sikailtua kuitenkin), mut siihen sopivat vastineet "mällir*nnistä hiivaonkaloon" on sit ihan normaalia, jossa pitää vaan ymmärtää miehen biologiaa. Ketkäs tässä näitä todellisia lumihiutaleita onkaan?
Miehet pelkää että ne nolataan ja joku sanoo rumasti.
Naiset pelkää että mies kidutusrais kaa naisen ja häpäisee ruumiin.
Eli ehkä mieskin tajuaa että puhutaan aika eri sarjan ja vakavuuden asioista.
Ei ne miehet mitään tajua. Eläimen tasolla olevia ressukoita jotka kaipaavat takaisin äitinsä
Tämäpä juuri. Olisi kyllä kiinnostava tietää, mikä on johtanut palstamiehen tähän jamaan. Ihan kovin onnellinen elämä ei ole voinut olla. Jotain ikävää ollut, ihan varmsti.
Ei normimiesten aivoitukset todellakaan ole tällaisia öksypurkauksia, kuin täällä monella on.
Vierailija kirjoitti:
Ihan ällöttää nimimerkin M19 kommentti, miten käytti väkivaltaa tyttöystävää kohti, omien halujen tyydyttämiseen. Jos saisin kuulla että oma tytär joutuisi, tuollaisen sairaan teon kohteeksi, niin leikkaisin pallit irti tekijältä. Ihan sama vaikka joutuisin vankilaan teosta, olisin helpottunut että tekijä ei lisääntyisi enää.
Sen takia oma tyttäresi ei kertoisi tuollaista tapahtumaa sinulle ja tuskin kenellekään muulle, vaan pitäisi asian omana tietonaan. Hän on kokenut jo muutekin tarpeeksi nöyryytystä, miksi hän haluaisi kokoa sitä lisää, jos sinä syyllistyt rikokseen hänen vuoksi? Ajatteletko mitä seuraamuksia siitä seuraa, jos "leikkaisin pallit irti tekijältä"? Silloin kaikki saavat tietää mitä tyttärellesi on tapahtunut, se häpeä minkä tyttäresi joutuu kohtaamaan, kun tapahtuma on kaikkien tiedossa voi olla ylitse pääsemätöntä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ällöttää nimimerkin M19 kommentti, miten käytti väkivaltaa tyttöystävää kohti, omien halujen tyydyttämiseen. Jos saisin kuulla että oma tytär joutuisi, tuollaisen sairaan teon kohteeksi, niin leikkaisin pallit irti tekijältä. Ihan sama vaikka joutuisin vankilaan teosta, olisin helpottunut että tekijä ei lisääntyisi enää.
Sen takia oma tyttäresi ei kertoisi tuollaista tapahtumaa sinulle ja tuskin kenellekään muulle, vaan pitäisi asian omana tietonaan. Hän on kokenut jo muutekin tarpeeksi nöyryytystä, miksi hän haluaisi kokoa sitä lisää, jos sinä syyllistyt rikokseen hänen vuoksi? Ajatteletko mitä seuraamuksia siitä seuraa, jos "leikkaisin pallit irti tekijältä"? Silloin kaikki saavat tietää mitä tyttärellesi on tapahtunut, se häpeä minkä tyttäresi joutuu kohtaamaan, kun tapahtuma on kaikkien tiedossa voi olla ylitse pääsemätöntä.
Häpeä on vain ja ainoastaan tuon väkivaltarikollisen miehen, ei kenenkään muun. Miksi haluat nolata uhrin? Oletko itse väkivaltainen, jota pelottaa, että se tulee julki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se mies selviää hengissä, niin sille nauretaan "tuo on se munaton mies, kun yhden uhrin äiti leikkasi sen pallit irti". Varmaan kiva loppuelämä ilman munia.
"Itse olen osannut pistää naiset aina hiljaiseksi tavalla toi toisella, pienten erimielisyyksien jälkeen, joita naiset ovat alkaneet pohtimaan jälkiketeen. Tällein kaikki ovat voittaneet lopuksi."
Kuule poju, kukaan ei usko sinua. Kaikki tietää, että käyt vielä peruskoulua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää lainatko noita sairaita kommnetteja/seksifantasioita. Kun ne poistattaa, joutuu poistattamaan sen teidänkin kommentin, jossa lainaus näkyy. Kannttaa lainata aluun vaikka vähän viestin alkua johon vastaa, niin siitä selviää, mihin oma kommnetti on vastauksena. palstamies on kyllä niin häiriintytyt yksilö, että saa nähdä milloin hän menee tekemään jotakin peruuttamatonta jollekin naiselle/lapselle :( Ehkä oilsi parasta, että kukaan ei enää vastaisi hänen törkeyksiinsä.
ja todella ihmeellistä, että tämä ketju ei poistu, vaikka koko ketjun poistoa on pyydetty. Voisko kaikki vain ilmiantaa koko ketjun. Loppuis ainakin hetkeksi tämän sairaan yksilön sekoilut.
Tää palstamiehhän on suoraan sanottuna ihan mielisairaalakamaa.
Ilmiannettu asiattomasta kommentistasi! Suomessa on sananvapaus, niin kuin Jussi Halla-aho sanoi!
Tuo palsta narttu on jatkuvasti vihainen, kun aviopuoliso Mohammed hakkaa sitä kokoajan, niin purkaa pahaa oloaan täällä ketjussa sitten! 😡
Iha hyvä ett Mohammed vetää tupaa sitä, toivottavast pistää sen lehmän hiljaiseks pian!
Meneppäs takaisin ylilaudalle siitä jonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret naiset on liberaaleja nykyään, kun peppua tuolla kadulla tarjoaa :D
Tungin kerran kokistölkin vaimoni peräaukkoon 😄
Puristin kassatyttöä tissistä kerran, kun oli hyllyttämässä säilykkeitä, huhhuh hävettää vieläkin.
Villein kokemus oli 20v taaksepäin kinky-tapahtuman jatkoilla, jossa noin 24 miestä ja 3 naista järjesti orgiat. Välineitä oli vaikka muille jakaa ja puvut olivat tuhmia. Otteet myös. Miehet tulivat kaikki kerran, osa kahdesta, osa jopa neljästi. Isoin muna oli ainakin 26 cm. Paksuin oli lyhyenpi paljon, mutta 0.5l kokispullon paksuinen. Kaikki reiät tuli kokeiltua, myös osalta miehistä. Näytti hassulta kaksipäinen dildo miehillä, jotka samalla pani kahta naista. Aamulla oli ihan jumalainen olo, kun muisteli eilistä. En tiedä, kauanko kesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen oli pakko ottaa suihin. Oli vihainen ja koitin tullessaan minulle, mutta samapa tuo, kun ei olla yhdessä enää.
M19"Mä taas näin ikkunasta kännisen suomi naisen, jota nussi kolme karvaista pitsanpyörittäjää lasten hiekkalaatikon viereisellä penkillä viimekesänä. Kyllähän mies + kaks miestä on aina kivaa..siinä ei paljoa karvoja tai kulleja säästelty ja meno kesti ainakin 14 min.
Härskiä ja traagista samalla; tuli nussittua yhtä kiimasta pimua laivalla Estonian yläkannen naisten vessassa! Paatti vaan kulki silloin Ruottiin eri nimellä! Se oli sellainen diskotuttavuus ja oli pakko päästä jonnekkiin nussiin kun oli vaan kansituoli-paikka, sillä opiskelijoilla kun ei ole liiemmilti rahoja hyttiin! Tyttö oli to si mahtavan näköinen ja kroppa viimeisen päälle!!Pimulla oli mustat stringit aivan märkänä ja kun päästiin itte asiaan, niin tyttö halusi mällit aivan ehdottomasti suihinsa...kuulemma parasta herkkua! Koska molemmat oltiin Ruottissa kesätöissä ja molempia nussitti niin hirveesti, niin tapailtiin muutaman kerran maissa Tukholmassa ihan vaan nainnin merkeissä! Ja ihanaa oli...
Ei voi kuin nauraa, miten tyhmiä äm mät oikein ovat!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä15467 kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
Samaistua, mutta olen hakennut aina toista joka on riittävän kypsä ajattelemaan samalla tavalla, samalla syvyydellä ja samalla ymmärryksellä. Erityisesti tuo itsenäinen ajattelu ja asiallinen argumentointi on ollut jo teinistä asti lähtökohta joka sitten myöhemmin vahvistunut.
Olin 24 kun tapasin mieheni. Ja myönnän että en varmaan olisi kyllä parisuhteessa tai varsinkaan naimisissa asti oman ikäisen alle 30v miehen kanssa. Mutta ymmärrän että moni on.
T. Nainen KTM ja PS, kahvitauolta.
Hieman kun ikää karttuu, usein näkemykset ja kokemukset kasvattavat arvomaailmaa.
Itse olin nuorena varsinainen ääliö, nyt aivan eri ihminen jonka arvot ovat hyvin erilaiset.
Melkein voisin kutsua itseäni feministiksi, ja kunnioitan kaikkia ihmisiä, luontoa sekä ympäristöä niin että viherpiipertäjäksi haukkuminen on ihan kehu.
Silti liikemiehenä RKP:tä tullut äänestettyä, tosin koko ajan kallistun vihreään suuntaan.
Kulttuuri on vaihtunut lätkästä teatteriin, kirjallisuuteen, taiteeseen ja luonnon tarkkailuun.
Kuulostan varmaan tekopyhältä, mutta näin vaan on päässyt käymään, varmaan ollut oikeanlaisessa seurassa ja opiskelu kulttuurialalla kasvatti.
Voin samaistua että ikä kasvattaa arvomaailmaa ja tuo perspektiiviä asioihin sekä ymmärrystä. Ei kaikilla, mutta monilla.
Omat arvot on aina ollut aika samansuuntaiset lukiosta lähtien. Tosin luin pitkän filosofian mikä ei ollut kovin trendikäs aihe... Mutta kiinnosti ja tarvitsin jotain joka kehittää ajattelua entistä pidemmälle. Sopi minulle. Tämän vuoksi ymmärrän myös miksi joku muu ajattelee eri tavalla kuin minä ja millaisia tekijöitä siinä on taustalla. En siis ala eipäsjuupas-väittelyihin ollenkaan.
Kulttuuri on hyväksi kenelle tahansa. Ja kyllähän seura vaikuttaa meihin tosi paljon. Siksi priorisoin elämääni ne jotka ovat samalla tasolla. Toki ymmärrystä ja myötätuntoa on niillekin jotka eivät ole.
RKP on muuten perinteisesti ollut kokoomuksesta enemmän oikealla. Esim talouteen liittyvissä asioissa. Lähinnä toinen keulahahmoista enemmän sinne vihreään suuntaan.
T. Nainen KTM ja PS
Välil myös otetaa Matti Vanhanen mukaa leikkeihi, seki on tosi uros! GRRRR! ;😉