Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
"Taas kerran... TÄMÄ!
Mies käyttää minuutin tyhjentääkseen itsensä naiseen ja siitäkö naisten pitäisi innostua?
Eipä siinä, ei ihme että miehiä harmittaa kun ei ole muutakaan tarjottavaa yhteiskunnalle. Minuutin nylkytys ja tyhjä katse."
Ymmärrän minuutin nylkyttäjiä. Kauniin naisen kanssa sekstailee mielellään tuntikausia.
Vierailija kirjoitti:
Nyky yhteiskunta vaatisi kokea sodan niin sen jälkeen löytisi elämänarvot uudelleen.
Nyky yhteiskunta on sairas elämänarvot ovat rempallan,
Vierailija kirjoitti:
Nykyyhteiskunta vaatisi kokea sodan niin sen jälkeen löytisi elämänarvot uudelleen.
Entä jos vaan ajattelee ja pohtii ne elämönarvonsa ilman että teilaa ja vetää mukanaan kaikki muutkin samaan muottiin?
On selvää että tapoja nähdä, kokea ja ajatella on erilaisia. En usko että kahta samanlaista ajattelijaa löytyy edes näennäisesti samaa mieltä olevista. Varmasti jokaisella on joku oma subjektiivinen tulokulma kuhunkin asiaan.
Olen sanonnut aiemminkin, mutta sanon taas: voit ajatella ja vaikuttaa vain itseesi. Et muihin. Mutta harkitse sitä miten sinä vaikutat ja ajattelet.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuako on tuollaisesta syytetty, vai ketä? Olisko tässäkin asiassa nyt miehet nyt vähän herkillä?
Kuten siinä, että "jätä se sika" on pahinta, mitä miehestä voi sanoa (miejen sikailtua kuitenkin), mut siihen sopivat vastineet "mällir*nnistä hiivaonkaloon" on sit ihan normaalia, jossa pitää vaan ymmärtää miehen biologiaa. Ketkäs tässä näitä todellisia lumihiutaleita onkaan?
Miehet pelkää että ne nolataan ja joku sanoo rumasti.
Naiset pelkää että mies kidutusrais kaa naisen ja häpäisee ruumiin.
Eli ehkä mieskin tajuaa että puhutaan aika eri sarjan ja vakavuuden asioista.
Ei ne miehet mitään tajua. Eläimen tasolla olevia ressukoita jotka kaipaavat takaisin äitinsä
Eivätkä tajua, että se äitikin on niitä heidän haukkumiaan vittulimaspermaämpärispermarännihuoralutka ihmisiä :D
Joo onhan se nähty, että mies vielä kuolinvuoteellakin huutaa tuota vittulimaaspermaränniä avukseen. Niin on mies ristiriitainen. tai tarkennetaan, että palstamies. Oikeasthan mieht ei ole tuollaisia.
En voisi koskaan kuvitella, että suurinosa tuntemistani miehistä koskaan voisi tuollaista saastaa näppäimistään päästää. Oikeasti suurin osa miehista on kuitenkin normaaleja ihmisiä, ei mt-ongelmaisia palstamiehiä. Yleensä nää palstamiehet on kuitenkin syrjäytyneitä peräkammaripoikia.
Ei, kyllä kaikki miehet on jus tuollaisia. Ne sinunkin tuntemasi miehet ovat olleet kirjoittamassa tuota saastaa. Siellä ne uimahallin saunassa vanhat miehet naureskelee saman tasoisia juttuja. Kuvottavat siat. Palstamiehet on vain sen porukan tiivistymä. Samalla tavalla kuin naisista tänne kirjoittaa fiksuimmat, kauneimmat ja parhaissa ammateissa olevat, miehistä tänne matelee vain paskoista paskimmat. Se ei valitettavasti tarkoita että miehissä olisi muualla juurikaan sen parempia.
Vierailija kirjoitti:
Täällä nämä pervot halventavat nuoria naisia sekä myös näiden äitejä.... Hyi miten sairasta tekstiä olen saanut lukea täällä. Miehillä käytöstavat tavat ovat kadonneet täysin. Haaveilevat naisten rais kaamisesta ja väkivallasta heitä kohtaan. Mikä suomessa on mennyt näin pahasti pieleen miesten kanssa, kun tällaisia ajatuksia sekä tekstiä tänne laittavat?
Miehilä ei ole mitään käytöstapoja koskaan ollutkaan. Ne on saastaisia elukoita kaikki.
Tiedättekö mitä hulluille koirille tehdään? Miksi ei miehille?
t. nainen, sairaanhoitaja, vasemmisto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinuako on tuollaisesta syytetty, vai ketä? Olisko tässäkin asiassa nyt miehet nyt vähän herkillä?
Kuten siinä, että "jätä se sika" on pahinta, mitä miehestä voi sanoa (miejen sikailtua kuitenkin), mut siihen sopivat vastineet "mällir*nnistä hiivaonkaloon" on sit ihan normaalia, jossa pitää vaan ymmärtää miehen biologiaa. Ketkäs tässä näitä todellisia lumihiutaleita onkaan?
Miehet pelkää että ne nolataan ja joku sanoo rumasti.
Naiset pelkää että mies kidutusrais kaa naisen ja häpäisee ruumiin.
Eli ehkä mieskin tajuaa että puhutaan aika eri sarjan ja vakavuuden asioista.
Ei ne miehet mitään tajua. Eläimen tasolla
En tunne tai edes tiedä ketään miestä jonka jutut olisi tätä tasoa. (Onneksi) Fiksu ja ajatteleva mies ymmärtää yhtälailla mikä on ja mikä ei ole ok tapa puhua toisista/toisille.
Useat minun tuntemat miehet myös mieluiten lämmittävät saunan kotona/mökillä. Uimahalli miehiä en tunnista lähipiiristä. Kylpylöissä joskus miehen kanssa käydään. Uimahallissa en käy edes itse.
Ilman tätä palstaa en vilpittömästi edes tietäisi että miehiä on tällaisiakin. Luulin pitkään että kyse on karkeista stereotypioista tjsp. Ilmeisesti joku mies siis käy uimahallissa vaikka minä en sellaisia tunne. Se on ihan ok.
T. Nainen KTM ja PS
Onneksi nuorten naisten ja meidän vähän kypsempien miesten ajatukset sopii hyvin yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyky yhteiskunta vaatisi kokea sodan niin sen jälkeen löytisi elämänarvot uudelleen.
Nyky yhteiskunta on sairas elämänarvot ovat rempallan,
Kuka estää ryhtymästä tienaaja-turvaajaksi? Käykää koulut kunnolla loppuun niin pääsette juttelemaan edustusrouviksi haluaville naisille. http://tinyurl.com/42es5zuf
Käyttäjä15467 kirjoitti:
Onneksi nuorten naisten ja meidän vähän kypsempien miesten ajatukset sopii hyvin yhteen.
Tarkennatko hieman, että miten? 😅 Tohdin epäillä asiaa... Vaikka ei siinä, minullakin on itseä vanhempi mies.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin jaksavat ilmota näistä asiattomista viesteistä. Poistuu nopeammin, jos useampi ilmoittaa asiattomaksi
Ime mun löysää kullii!
https://rule34xyz.b-cdn.net/posts/3281/3281582/3281582.picsmall.jpg
Av-mamman tytär otti liian ison palan :D
Ite just nussin viikonloppuna yht palstamamman 15v skootteriteini tytärt 😅. 17v kundi 😁
Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen oli pakko ottaa suihin. Oli vihainen ja koitin tullessaan minulle, mutta samapa tuo, kun ei olla yhdessä enää.
M19Siis seksuaalista väkivaltaa käytit ja kehut sillä täällä? Vankilaan sinä kuuluisit.
Tämän takia kannattaa opettaa tyttärilleen, miten tärkeätä on nuorena keskittyä opiskeluun sekä saada hyvä työpaikka ensin. Sitten kun on iän myötä järkeä tullut päähän, voi alkaa seurustelemaan. Silloin nainen on jo sen verran itsenäinen, että osaa varoa kaiken maailman renttuja.
Riippuu tyttärestä, että millainen persoona sekä luonne hänelle oikein on. Jos on hiljainen ja ujo, niin siinä tapauksessa tuo neuvo "keskittyä opiskeluun sekä saada hyvä työpaikka" voi toimia! Jos taas on äkkipikainen sekä kapinoiva teini, niin tuo sama neuvo, ei tule kyllä toimimaan hänen 98% varmuudella! Ikävää jos joku tästä nyt loukkaantuu, mutta maailma on epäreilu se mikä toimii yhdellä ei välttämättä toimi toisella, vaan pitää keksiä joku toinen keino ratkaista ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nämä pervot halventavat nuoria naisia sekä myös näiden äitejä.... Hyi miten sairasta tekstiä olen saanut lukea täällä. Miehillä käytöstavat tavat ovat kadonneet täysin. Haaveilevat naisten rais kaamisesta ja väkivallasta heitä kohtaan. Mikä suomessa on mennyt näin pahasti pieleen miesten kanssa, kun tällaisia ajatuksia sekä tekstiä tänne laittavat?
Miehilä ei ole mitään käytöstapoja koskaan ollutkaan. Ne on saastaisia elukoita kaikki.
Tiedättekö mitä hulluille koirille tehdään? Miksi ei miehille?
t. nainen, sairaanhoitaja, vasemmisto
Mitäs Raisiosta kotoisin olevien Tompan ja Susannan päivään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti muutkin jaksavat ilmota näistä asiattomista viesteistä. Poistuu nopeammin, jos useampi ilmoittaa asiattomaksi
Ime mun löysää kullii!
https://rule34xyz.b-cdn.net/posts/3281/3281582/3281582.picsmall.jpg
Av-mamman tytär otti liian ison palan :D
Ite just nussin viikonloppuna yht palstamamman 15v skootteriteini tytärt 😅. 17v kundi 😁
Laskin ex tyttöystävän polvilleen ja tungin kyrpääni väkisin hänen suuhunsa, pidin toisella kädellä hänen nenästään kiitti, lopulta hänen o
Olin verbaalisesti kapinoiva teini. Sinänsä kyllä kunnioitan vanhempiani aina, vaikka paljon sanallisesti haastoin.
Oma suoja taisi olla se etten koskaan ole ollut sellainen luonne tai persoona että pitäisi tehdä asioita kuten muut tekee. Alkoholi ja päihteet ei kiinnostanut, en ole ikinä langennut yllytyksiin tai lakannut ajattelemasta itse.
Koulu meni joskus tosi huonosti, myöhemmin tosi hyvin. Olen kiitollinen että aina kannustettiin ja tuettiin opiskelemaan. Se oli ja on tärkeää ja ehkä myös suojasi ajatutumasta väärään seuraan. Jokainen nuori ansaitsee tukea läheisistään.
T. Nainen KTM ja PS
"En tunne tai edes tiedä ketään miestä jonka jutut olisi tätä tasoa. (Onneksi) Fiksu ja ajatteleva mies ymmärtää yhtälailla mikä on ja mikä ei ole ok tapa puhua toisista/toisille.
Useat minun tuntemat miehet myös mieluiten lämmittävät saunan kotona/mökillä. Uimahalli miehiä en tunnista lähipiiristä. Kylpylöissä joskus miehen kanssa käydään. Uimahallissa en käy edes itse.
Ilman tätä palstaa en vilpittömästi edes tietäisi että miehiä on tällaisiakin. Luulin pitkään että kyse on karkeista stereotypioista tjsp. Ilmeisesti joku mies siis käy uimahallissa vaikka minä en sellaisia tunne. Se on ihan ok.
T. Nainen KTM ja PS"
Minua huolestuttaa se, että kuinkahan helvetin paljon onkaan palstamammoja, jotka ovat muuttaneet ulkonäkönsä tyypillisiksi kaljamahaisiksi ja puolikaljuiksi turjakkeiksi päästäkseen soluttautumaan uimahallien saunoihin vasikoimaan miesten juttuja. Alkaa jo mennä yli hilseen.
Suomalaisen naisen yleisin seksifantasia on että kumppani olisi ihmimillinen olento.
Tämä keskustelu todistaa sen.
Vierailija kirjoitti:
"En tunne tai edes tiedä ketään miestä jonka jutut olisi tätä tasoa. (Onneksi) Fiksu ja ajatteleva mies ymmärtää yhtälailla mikä on ja mikä ei ole ok tapa puhua toisista/toisille.
T. Nainen KTM ja PS"
Minua huolestuttaa se, että kuinkahan helvetin paljon onkaan palstamammoja, jotka ovat muuttaneet ulkonäkönsä tyypillisiksi kaljamahaisiksi ja puolikaljuiksi turjakkeiksi päästäkseen soluttautumaan uimahallien saunoihin vasikoimaan miesten juttuja. Alk
Nyt täytyy sanoa, että en tiedä kun en edelleenkään käy uimahalleissa.
Oletan että kai sentään keskimäärin yhä tunnistaa jos joku nainen sinne väärälle osastolle eksyisi. Ehkä on vielä tiettyjä ominaisuuksia jotka meidät toisista erottaa...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
Minua huolestuttaa se, että kuinkahan helvetin paljon onkaan palstamammoja, jotka ovat muuttaneet ulkonäkönsä tyypillisiksi kaljamahaisiksi ja puolikaljuiksi turjakkeiksi päästäkseen soluttautumaan uimahallien saunoihin vasikoimaan miesten juttuja. Alk
Monessa uimahallissa on yhteinen höyrysauna. Siellä teidän länkytystä, naisten tirkistelyä ja ulkonäön kovaan ääneen kommentointia saa seurata ihan itse.
Käyttäjä15467 kirjoitti:
Suomalaisen naisen yleisin seksifantasia on että kumppani olisi ihmimillinen olento.
Tämä keskustelu todistaa sen.
No sitten on tällä naisella monta aihetta iloon kun kumppani on myös inhimillinen olento. :) Onneksi niin, tuskin muuten toisillemme sopisimme.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS"
Minua huolestuttaa se, että kuinkahan helvetin paljon onkaan palstamammoja, jotka ovat muuttaneet ulkonäkönsä tyypillisiksi kaljamahaisiksi ja puolikaljuiksi turjakkeiksi päästäkseen soluttautumaan ui
Olen ilmeisesti ainoa joka kotona/mökillä käy saunassa niin, että mieluiten istuskelee siellä itsekseen pohdiskelen ja kiukaan ääniä kuunnellen...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Taas kerran... TÄMÄ!
Mies käyttää minuutin tyhjentääkseen itsensä naiseen ja siitäkö naisten pitäisi innostua?
Eipä siinä, ei ihme että miehiä harmittaa kun ei ole muutakaan tarjottavaa yhteiskunnalle. Minuutin nylkytys ja tyhjä katse."
Ymmärrän minuutin nylkyttäjiä. Kauniin naisen kanssa sekstailee mielellään tuntikausia.
Palstaukkeleillä on oma laulu:
Siinä se tuntien sekstailu
Se hyvä puoli on omassa lukihäiriössä, että jos en keskity lukemaan, niin moni törkeä kommentti menee suoraan ohi. Toki ei se tee tuollaisesta yhtään sopivampaa tai hyväksyttävämpää, mutta säästää itseä kun ei kaikkea edes lue vaan skippaa jos aloitus ei vakuuta.
Mutta olisi kyllä kiva jos jokainen miettii mitä kirjoittaa, miksi kirjoittaa ja miten kirjoittaa. Kaikki törkeydet saisi jäädä pois ja edelleen toivoisin asiallista keskustelua ja oman näkökulman argumentointia.
T. Nainen KTM ja PS