Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Palataanko nyt tähän aiheeseen? Eli miksi suomalaiset naiset haluavat rajat auki kaikki ma tu nee kerit elukat Suomeen, ja suomalaiset miehet eivät tätä halua? Puhutaan nyt tästä.
Noniin...
Tämähän ei ole tämän keskustelun aihe ollut missään vaiheessa.
1) en ole halunnut rajoja auki
2) olen aina halunnut että ongelmat hoidetaan paikallisesti ja omassa kohteessa kansainvaellusten sijaan, koska seurauksena on kuitenkin kulttuurien yhteen törmäys minkä näkee sinunkin viestistä.
3) rasistiksi ei tule ryhtyä tai ketään kohdella tästäkään huolimatta.
Mitä siis haluat vielä kysyä vai selvensikö riittävästi? Ja jos voit kysyä yhdessä viestissä yhden kerran niin kiitos jo etukäteen...
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Naiselle luontevaa. No tietysti, miehen ikiaikainen rooli on ollut toimia mahdollistajana.
Nyt naiset ovat hankkiutuneet siitä omasta taakastaan eroon, olisi aika muuttaa myös tuota.
Ainakin jos meinaa saada miehen joka siivoaa naisen puolesta. Miehille kun on luontevaa jättää se puuha naiselle
**
Alkuun kiitos. Tässä oli jo huomattavan asiallista argumentointia ilman henkilökohtaisuuksia. Kerrankin ilo vastata.
Jos miehen näkee kuten sanoit, mahdollistajana, ymmärrät naisen näkökulmaa ainakin osittain. Toki voisin myös itse mahdollistaa, mutta jos ja kun sen tekee mies myös niin miksi ei? Enempi mietin miksi tämä asetelma on nykyään muuttunut.
Minä siivoan meillä edelleen 😄 mies osaa myös mutta hän osallistuu todennäköisemmin palkatulla siivoojalla siinä missä minä siivoan mielelläni päivittäin. Ja kyllä mieskin omat jälkensä siivoaa vaikka vastaan omasta tahdosta kotit
Sinä teet noin, teillä tapahtuu noin... jutellaanko me nyt kuitenkin siitä yleisestä ilmapiiristä jossa naiset raivovat etteivät he suostu olemaan piikoja, mutta samalla vaativat miestä maksamaan asiat ensitreffeillä ja sen jälkeen kaikkialla muuallakin.
Sitä näkee tässäkin ketjussa, naiset julistavat kuinka eivät alennu piikatytöksi. Eikä kukaan vieläkään heitä pakota siihen, mutta he yrittävät pakottaa miehet johonkin rooliin.
Miten tuo noin muka toimisi :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataanko nyt tähän aiheeseen? Eli miksi suomalaiset naiset haluavat rajat auki kaikki ma tu nee kerit elukat Suomeen, ja suomalaiset miehet eivät tätä halua? Puhutaan nyt tästä.
Noniin...
2) olen aina halunnut että ongelmat hoidetaan paikallisesti ja omassa kohteessa kansainvaellusten sijaan, koska seurauksena on kuitenkin kulttuurien yhteen törmäys minkä näkee sinunkin viestistä.
Mitä siis haluat vielä kysyä vai selvensikö riittävästi? Ja jos voit kysyä yhdessä viestissä yhden kerran niin kiitos jo etukäteen...
T. Nainen KTM ja PS
aijai, nyt veeti sai huomiota.
Vierailija kirjoitti:
"Miksi mies ei voi valita omalla tasolla olevaa kumppania? Et ehkä saa akateemista naista helposti jos ollenkaan, mutta miksi toinen kouluttamaton ei kelpaa?
Perhe on ainoa kommuuni joka voi edes teoriassa toimia ja sekään ei kaikilla selvästi toimi, niin ehkä tuohon ei tarvitse syvemälle mennä.
T. Nainen KTM ja PS"
Minulla on ollut hyvin laajalta skaalalta erilaisia naisia. On ollut lääkäriä, sairaanhoitajaa, yrittäjää, tohtoria, opiskelijaa, erikoislääkäriä, maisteria, ylioppilasta jne. Itse olen vanhan ajan teknikko, en siis akateeminen ollenkaan. Se on tullut koettua, ettei koulutustasolla ole mitään merkitystä sen suhteen, miten parisuhde toimii. Hörähdin muuten nauramaan ääneen, kun eräs morsmaikku kysyi, että miten mahdan kestää, kun hän on korkeammin koulutettu. Tuumasin, että kestän kyllä, mutta sinun on kyettävä todistamaan, että olet sen lisäksi älykäs, sillä koulutus ei välttämättä
Kiitos myös sinulle asiallisesta ja asiallisesti perustellusta vastauksestasi.
Hyvä näkökulma ja pointti sinulla. On totta että koulutuskaan ei tee autuaaksi. Karsii se kai vähän jyviä akanoista kuitenkin. Näen että oppiminen jatkuu koko eliniän.
T. Nainen KTM ja PS
älkää antako veetille virtaa reagoimalla sen viesteihin. Ilmoitatte nopeammin 10 viestiä ylläpidolle kuin vastaatte kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselle luontevaa. No tietysti, miehen ikiaikainen rooli on ollut toimia mahdollistajana.
Nyt naiset ovat hankkiutuneet siitä omasta taakastaan eroon, olisi aika muuttaa myös tuota.
Ainakin jos meinaa saada miehen joka siivoaa naisen puolesta. Miehille kun on luontevaa jättää se puuha naiselle
**
Alkuun kiitos. Tässä oli jo huomattavan asiallista argumentointia ilman henkilökohtaisuuksia. Kerrankin ilo vastata.
Jos miehen näkee kuten sanoit, mahdollistajana, ymmärrät naisen näkökulmaa ainakin osittain. Toki voisin myös itse mahdollistaa, mutta jos ja kun sen tekee mies myös niin miksi ei? Enempi mietin miksi tämä asetelma on nykyään muuttunut.
Minä siivoan meillä edelleen 😄 mies osaa myös mutta hän osallistuu todennäköisemmin palkatulla siivoojalla siinä missä minä siivoan mielelläni päivittäin. Ja kyllä mieskin omat jä
Kiitos toisesta asiallisesta vastauksesta. Näihin on huomattavasti kivempi vastata. :)
Minun on vähän vaikea sanoa tai arvioida miten muut parit toimivat. Lähtisin siitä että kumpikin, mies ja nainen, voi kertoa ja esittää omia toiveita toiselle. Sitten tavoittelisin kompromisseja ja konsensusta asioihin.
Minulle on aina ollut luontevaa kertoa mitä toivon ja arvosta. Olen myös kiinnostunut kuulemaan miten toinen ajattelee ja tuntee. Emme mäkään miehen kanssa kaikesta tietysti samalla tavalla ajattele. Joustoa tarvitaan kumpasellakin. Suuret linjat ovat yhdenmukaiset ja niihin olemme tyytyväisiä.
Pidän kuitenkin tärkeänä että keskustelee ja kertoo toisella jos joku asia ei tunnu hyvältä. Esimerkiksi tapa jolla kumppani puhuu tjsp.
Minusta treffeilläkin on ihan okei sanoa että maksetaan kumpikin itse omat jutut.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noniin...
T. Nainen KTM ja PS
Mutta tosiasia on nyt se että Suomeen tulee M A T U N EE K EREITÄ jotka hautaavat suomalaisia poikia elävältä. EIkö tämä ole hyvä syy olla rasisti?????!
Tapa itsesi saatanana mátuneekeríhuoramädättäjä. Suomalaisten lasten vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
Minä siivoan meillä edelleen 😄 mies osaa myös mutta hän osallistuu todennäköisemmin palkatulla siivoojalla siinä missä minä siivoan
Niin äärimmäisen harvoin nainen suostuu joustamaan omista vaatimuksista ja vaatii että miehen pitää joustaa että naisen vaatimukset toteutuu. Tämä on yksi hyvin monista asioista missä nainen ei suostu tasa-arvoa miehelle antamaan
Vierailija kirjoitti:
Kaikki sen syyn tietää mutta yksikään nainen ei sitä hyväksy.
Naiset ovat muuttuneet äärimmäisen itsekkääksi sekä omahyväiseksi miesten hyväksikäyttäjiksi ja jokainen nainen vihaa kaikkia miehiä jollain tasolla samaan aikaan kun naiset vaatii miehiä arvostamaan ja kunnioittamaan lähtökohtaisesti jokaista naista
Ai mitä nainen ei hyväksy ja mikä syy?
No en kyllä voi mitenkään samaistua tähän viestiin. Jokainen ihminen on minusta arvokas ja tärkeä. Jokainen ihminen myös ansaitsee kunnioitusta ja arvostusta, niin mies kuin nainenkin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat muuttuneet äärimmäisen itsekkääksi sekä omahyväiseksi miesten hyväksikäyttäjiksi ja jokainen nainen vihaa kaikkia miehiä jollain tasolla samaan aikaan kun naiset vaatii miehiä arvostamaan ja kunnioittamaan lähtökohtaisesti jokaista naista
Miksi ihmeessä luulet, että jokainen nainen vihaa miehiä? Miksi ihmeessä vihaisimme? Vaikka emme hyväksykään naisten haukkumista, se ei tarkoita, että vhaamme miehiä. Me lähtökohtaisesti rakastamme miehiä.
haha pikkunasset täällä kiukkuaa ^__^
Onko rapulakiukku vai muuten vaan kiukkupäivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä luulet, että jokainen nainen vihaa miehiä? Miksi ihmeessä vihaisimme? Vaikka emme hyväksykään naisten haukkumista, se ei tarkoita, että vhaamme miehiä. Me lähtökohtaisesti rakastamme miehiä.
Oot oikeassa. Mutta näiden naisvihaajien kanssa ei kannata väitellä. Se ei muuta mitään
Vierailija kirjoitti:
Somessa tuli vastaan video missä nuori nainen avautui ghoustaajista ja muista parisuhteen lopettajista, ja kehoitti seuraajiaan aina vaatimaan jotain konkreettista lahjaa (tavaraa) miehiltä koska treffailuun käytetty aika menee muuten hukkaan.
Tuo on vain yksi esimerkki, vastaavia naisten itkupotkuraivari-sometuksia tulee vastaan päivittäin ja paljon.
Kannattaa ottaa seurantaan esimerkiksi The Lady J
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot oikeassa. Mutta näiden naisvihaajien kanssa ei kannata väitellä. Se ei muuta mitään
Totta. He vellovat niin syvällä siinä omassa vihassaan ja katkeruudessaan, ettei kukaan kykene heitä auttamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisilla naisilla on onneksi jo omanarvontuntoa. Kunhan feminismi saavuttaa takapajulatkin, niin ei sieltäkään enää piikoja teille löydy."
Surullista kuulla, että olet yksi siitä joukosta, josta ei ole muuhun kuin piiaksi ja huonosti siihenkin. Sinun olisi kannattanut kouluttautua ja hankkia kunnon ammatti, niin et olisi noin katkera ja rasistinen. Kaikki nuo puolituttujen vaimot ovat hankkineet täällä Suomessa lisäkoulutusta ja ovat kaikki hyvissä työpaikoissa ja erittäin pidettyjä ja ahkeria. Ja mikä parasta, he ovat houkutelleet myös siskojaan ja lähisukunsa vapaita naisia tänne Suomeen. Pikkuhiljaa siis katkerien rasistinaisten määrä palstalla lisääntyy huomattavasti.
Nimenomaan en ole lähtenyt piiaksi vaan olen tehnyt täysin erilaisia elämänvalintoja kuin sukuni aiemmat naiset. Palataan me
Miksi se olis naisen tehtävä hoitaa kotona kaikki? Tilanteessa, jossa taloudessa asuu kaki aikuista. Mikä tekee siitä toisesta aikuisesta kyvyttömän tekemään niitä kotihommia myös? Tähän ei kukaan vastaa. Aina vaan ihmetellään, miksi nykynainen ei vain voi olla hyvä vaimo ja äiti. Siis mitä ihmettelemistä siinä edes on?
Nämä naiset, jotka eivät suostu aikuista miestä passaamaan, ovat kyllä hyviä äitejä erottuaan. Eivät vaan vaimoj enää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Somessa tuli vastaan video missä nuori nainen avautui ghoustaajista ja muista parisuhteen lopettajista, ja kehoitti seuraajiaan aina vaatimaan jotain konkreettista lahjaa (tavaraa) miehiltä koska treffailuun käytetty aika menee muuten hukkaan.
Tuo on vain yksi esimerkki, vastaavia naisten itkupotkuraivari-sometuksia tulee vastaan päivittäin ja paljon.
Kannattaa ottaa seurantaan esimerkiksi The Lady J
Onhan treffailu kieltämättä aika kamalaa tutustumisvaiheessa 😅 ei mitään takeita että juttu luistaa tai ottaa tulta alleen, kaikki on kiusallista ja kömpelöä. Samoja diipadaapajuttuja kaikkien kanssa.Tuntuu vaivaannuttavalta ja teennäiseltä ja on aina mahdollisuus että vaiva menee hukkaan.
Just tän takia olen onnellinen ettei enää tarvitse. Pariskuntana on paljon kivempi mennä ja tehdä yhdessä. Ei ensitreffeillä voi esimerkiksi mennä hotelliin yöksi tai jotain muuta vastaavaa.
Ja ei siinä, joku voi tykätä ensitreffeistä. Sekin on ok. Sanon vaan että ei se naisellekaan aina kivaa ole, jos juuri koskaan
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyseessä ei ole luulo vaan fakta. Naiset vihaavat miehiä koska "miehet ovat aikoinaan tehneet naisille pahaa ja tekevät edelleen rikoksia naisia kohtaan"
Lähtökohtaisesti suhtaudutte miehiin epäluuloisesti ja vihamielisesti. Jossain ympäristössä voitte sietää miehiä tarpeeksi saadaksenne lapsia, mutta sekin hauras sokerikuorrutus kyllä varisee nopeasti kun alatte latelemaan muuttuvia parisuhdesopimusehtoja miehen naamalle.
Miksi se olis naisen tehtävä hoitaa kotona kaikki? Tilanteessa, jossa taloudessa asuu kaki aikuista. Mikä tekee siitä toisesta aikuisesta kyvyttömän tekemään niitä kotihommia myös? Tähän ei kukaan vastaa. Aina vaan ihmetellään, miksi nykynainen ei vain voi olla hyvä vaimo ja äiti. Siis mitä ihmettelemistä siinä edes on?
Nämä naiset, jotka eivät suostu aikuista miestä passaamaan, ovat kyllä hyviä äitejä erottuaan. Eivät vaan vaimoj enää.
--
ei ole, saat edelleen ihan itse päättää mitä teet tai jätät tekemättä. Samat oikeudet kuin miehillä.
Ja aivan kuten miehillä ei ole oikeutta kertoa naisille mitä niiden pitää tehdä parisuhteessa, sitä oikeutta ei ole naisillakaan miesten suuntaan.
Ei vaikka feministisessä voimanpuuskassasi näin kuvitteletkin.
Persumies keskustelee. Olisi kyllä painajaista, jos tuollainen ihminen olisi kotona sohvannurkassa huutelemassa ja jankuttamassa.
Vastaa sitten saatanan mädättäjä. Olen lukenut useamman sinun kommentin, etkä ole vastannut tähän mitenkään etkä mihinkään muuhunkaan. Olet persumädöttöjö . PIKKUTYTTTÖJÄÖ JOUKKO RA UIS KATAAN OULUSSA TEK IITSETMURHABN
VASTAAA NYT!!!!!!!!!!!!!!!!