Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä vittua tässä ketjussa tapahtuu...?????
Miehet kertovat ajatusmaailmastaan. Kannattaa kuunnella tarkasti. Sinkkuus tuntuu entistä paremmalta valinnalta.
Olen täysin samaa mieltä. Sama pätee myös miehiin jotka hakevat naisen itselleen venäjältä, kun eivät täältä suomesta saa vaikka kuinka yrittävät..tiedän monta tapausta.
Joku harhaluulo vissiin että suomalainen nainen olisi jotenkin saamisen arvoinen?
Mitäs jos miehet kaipaavat uskollista, tukevaa, naisellista naista? Sellaista joka kysyy kuinka töissä meni, eikä "miksi et käynyt kaupassa kotimatkalla mähän käskin sun..."
No luulen että tuo puolue on nimenomaan se suurin ristiriita. Että miten voi kaunis, fiksu ja koulutettu nainen olla PS. Minä kun en edusta oikein mitään mitä tuohon puolueeseen assosioidaan.
Tiedän että olen omassa viiteryhmässäni poikkeus ja ehkäpä se juuri tänne ajoi kirjoittamaan alkujaankin kuten olen kertonut.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
"Ei nyt sinänsä irstas, mutta tosi kuitenkin. Kerrottakoon että olen naimisissa oleva viisikymppinen mies koulun rehtori ja opettajatar, 26v on todella seksikäs punapää.
Menin kerran klo 16 jälkeen häneen luokkaansa ja laitoin oven kiinni. Panin niin että silmissä lensi tähtiä. Työnsin kovan kullin pilluun ja pyllyyn, antaisin tulla naisen niin että ulvon kiihkosta. Käskin naisen vatsalleen ja nussin takaapäin lujaa, läiskin pyllylle ja kiskoin hiuksista. Iskin kuumaa kulliani uudestaan ja uudestaan pilluun pohjaan kunnes pyysi armoa. Annoin naiselle järisyttävän orgasmin. Aaah, kulli taas kovana tästä muistosta."
Haluaisin laueta vaimoni tyttären suuhun. On jo yli 20v mutta silloin tällöin antaa pusun äitinsä huulille. Se on jotenkin tosi hottia. Molemmat tosi sensuelleja, MNN sopisi myös. Tämä siis toki toimii vain tulevaisuuden suunnitelmani, pitää odottaa että tytär on täysi-ikäinen :).
Kurkkisin salaa puucee:n alaluukusta sisään silloin, kun nainen on tarpeilla. Ulosteet eivät kiihota, päinvastoin, vaan se tunne, kun tekee jotain irstasta ja kiellettyä. Tämän naisen ystävätär näkisi minut itse teossa, seuraisi tilannetta ja lopullinen kiinni jääminen tapahtuisi siinä vaiheessa, kun tämä nainen tulisi ulos. Siitä tulisi sitten vitsaa pepulle tämän ystävättären toimesta ja puucee:ssä olleen naisen seuratessa.
M52
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jossain yhteiskunnissa arvostetaan perheestään huolehtivaa naista. Se että suomalaiset naiset ovat ihan itse polkeneet sen roolin maan rakoon ei vaikuta mitenkään toisiin kulttuureihin."
Niissä yhteiskunnissa naiset vastaavat perheen taloudesta eli mies antaa tilinsä naisen hallittavaksi. Ei niin kuten palstamiehet sanovat, että kaikilla perheenjäsenillä ei tarvitse olla sama elintaso vaan mies voi syödä pihviä ja naiselle riittää kaurapuuro.
Tietysti naiselle riittää kaurapuuro jos nainen käy itse töissä ja vaatii miestä tekemään puolet kotitöistä.
Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies osaa tehdä, niin sitten varmaan miehen kannattaa opetella kokkamaan.
Yleensä m
Jos miehet ovat parempia kokkeja, niin sitten on luontevaa, että he vastaavat perheen ruokahuollosta, vai mitä? Pitäähän kasvaville lapsille saada hyvää, terveellistä ruokaa.
Kun miehet ovat parempia kokkeja, ei jos. Ja moni mies kokkaakin mielellään.
Mitäs jos naiset alkaisivat käymään oikeasti siellä työssä, ja vielä siten että tuotte valtaosan rahoista perheen käytettäväksi? Valitkaa parisuhteeseen pienemmällä kunnianhimolla olevia "tossukoita" jotka sitten mielellään huolehtivat lapsista ja ruokahuollosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu ei lorvi vaan miesten aloilla on 8h työpäivä, naisten valtaamalla julkisella sektorilla ei ole."
Unohdit tuosta työajan lyhennykset eli pekkaset. Ne voi olla kokonaisia päiviä, joka päivä tai viikottain, jolloin työaika on 38,25 tuntia viikossa. Tuo työaika on myös monella naisella.
Julkisen sektorin virasto- ja toimistotyöaikaa noudattavilla palkansaajilla keskimääräinen säännöllinen viikkotyöaika on 36,25 tuntia ja yleistä työaikaa noudattavilla 38,25 tuntia viikossa.
Julkisella sektorilla työskentelee paljon myös miehiä ja yksityisellä naisia. Turha väittää muuta.
Paljon... juu on siellä miehiä mutta sukupuolijakauma on voimakkaan vääristynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jossain yhteiskunnissa arvostetaan perheestään huolehtivaa naista. Se että suomalaiset naiset ovat ihan itse polkeneet sen roolin maan rakoon ei vaikuta mitenkään toisiin kulttuureihin."
Niissä yhteiskunnissa naiset vastaavat perheen taloudesta eli mies antaa tilinsä naisen hallittavaksi. Ei niin kuten palstamiehet sanovat, että kaikilla perheenjäsenillä ei tarvitse olla sama elintaso vaan mies voi syödä pihviä ja naiselle riittää kaurapuuro.
Tietysti naiselle riittää kaurapuuro jos nainen käy itse töissä ja vaatii miestä tekemään puolet kotitöistä.
Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies osaa tehdä, niin sitten varmaan miehen kannattaa ope
No minkäs teet jos mies tienaa enemmän... Huonosti en tienaa minäkää ja teoriassa minunkin palkoilla tultaisi hyvin toimeen. Parempi silti että molemmat osallistumme ja sitten käytetään omia rahoja vapaasti muuhun.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies osaa tehdä, niin sitten varmaan miehen kannattaa ope
Olisi kyllä hyvä, jos miehet voisivat toimia enemmän sillä vahvuusalueellaan eli keittiössä. Tuolla paremmuudella sillä alueella on epäilemättä biologiset ja evoluutiopsykologiset juuret. Turha niitä vastaan on kamppailla.
Minä laitan ruoan, nainen tiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juu ei lorvi vaan miesten aloilla on 8h työpäivä, naisten valtaamalla julkisella sektorilla ei ole."
Unohdit tuosta työajan lyhennykset eli pekkaset. Ne voi olla kokonaisia päiviä, joka päivä tai viikottain, jolloin työaika on 38,25 tuntia viikossa. Tuo työaika on myös monella naisella.
Julkisen sektorin virasto- ja toimistotyöaikaa noudattavilla palkansaajilla keskimääräinen säännöllinen viikkotyöaika on 36,25 tuntia ja yleistä työaikaa noudattavilla 38,25 tuntia viikossa.
Julkisella sektorilla työskentelee paljon myös miehiä ja yksityisellä naisia. Turha väittää muuta.
Paljon... juu on siellä miehiä mutta sukupuolijakauma on voimakkaan vääristynyt
Miespuolinen opiskelukaveri oli aikanaan kelassa töissä, minä taas olen aina ollut yksityisellä. Molemmat saman alan ihmisiä. Ja molemmilla tärkeää työtä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei nyt sinänsä irstas, mutta tosi kuitenkin. Kerrottakoon että olen naimisissa oleva viisikymppinen mies koulun rehtori ja opettajatar, 26v on todella seksikäs punapää.
Menin kerran klo 16 jälkeen häneen luokkaansa ja laitoin oven kiinni. Panin niin että silmissä lensi tähtiä. Työnsin kovan kullin pilluun ja pyllyyn, antaisin tulla naisen niin että ulvon kiihkosta. Käskin naisen vatsalleen ja nussin takaapäin lujaa, läiskin pyllylle ja kiskoin hiuksista. Iskin kuumaa kulliani uudestaan ja uudestaan pilluun pohjaan kunnes pyysi armoa. Annoin naiselle järisyttävän orgasmin. Aaah, kulli taas kovana tästä muistosta."
Haluaisin laueta vaimoni tyttären suuhun. On jo yli 20v mutta silloin tällöin antaa pusun äitinsä huulille. Se on jotenkin tosi hottia. Molemmat tosi sensuelleja, MNN sopisi myös. Tämä siis toki toimii vain tulevaisuuden suunnitelmani, pitää odottaa että tytär on täysi-ikäinen :).
Kurkkisin salaa puucee:n alaluukusta sisään silloin, kun nainen on tarpeilla. Ulosteet eivät kiihota, päinvastoin, vaan se tunne, kun tekee jotain irstasta ja kiellettyä. Tämän naisen ystävätär näkisi minut itse teossa, seuraisi tilannetta ja lopullinen kiinni jääminen tapahtuisi siinä vaiheessa, kun tämä nainen tulisi ulos. Siitä tulisi sitten vitsaa pepulle tämän ystävättären toimesta ja puucee:ssä olleen naisen seuratessa.
M52
Hyi saatanan miten iljettävä tyyppi oikein olet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies o
Uskomatonta, tässähän on kompromissi 😃 juuri tällä tavalla kannattaa neuvotella niin saa sitten oman toiveen kuuluviin. Hyvä!
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Ei toki tarvitse arvostaa. Enkä minä rupea kenenkään piiaksi saadakseni miesten arvostusta. Sellaista se on.
--
ja siinä sä poljet jalkaasi kuin pikkutyttö koska miehet eivät ryhdy sinun piiaksi.
Tuo teidän termistö jo kertoo sen arvostuksen puutteen. Mies on teille pelkkä resurssi, mahdollistaja. Onko ihme ettei nuoria miehiä enää kiinnosta ja nelikymppiset eivät mene samaan ansaan uudestaan?
En minä eriryisesri ihmettele kenenkään kiinnostumattomuutta tai polje jalkaani. Olen lasteni kanssa oikein onnellinen eikä toinen kierros parisuhdetta kiinnosta ollenkaan. On ihan selvä, että miehet odottavat naisilta asioita, joita naiset eivät enää ole kiinnostuneita tekemään yksin. Ja naiset toivovat tasa-arvoista parisuhdetta, joka taas ei miehiä kiinnosta. Ei ketään voi mihinkään pakottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomalaisilla naisilla on onneksi jo omanarvontuntoa. Kunhan feminismi saavuttaa takapajulatkin, niin ei sieltäkään enää piikoja teille löydy."
Surullista kuulla, että olet yksi siitä joukosta, josta ei ole muuhun kuin piiaksi ja huonosti siihenkin. Sinun olisi kannattanut kouluttautua ja hankkia kunnon ammatti, niin et olisi noin katkera ja rasistinen. Kaikki nuo puolituttujen vaimot ovat hankkineet täällä Suomessa lisäkoulutusta ja ovat kaikki hyvissä työpaikoissa ja erittäin pidettyjä ja ahkeria. Ja mikä parasta, he ovat houkutelleet myös siskojaan ja lähisukunsa vapaita naisia tänne Suomeen. Pikkuhiljaa siis katkerien rasistinaisten määrä palstalla lisääntyy huomattavasti.
Nuo naiset ovat ilmeisesti EU:n alueelta, kun he pystyvät noin helposti muuttamaan tänne? Muualta muuttaminen ei onnistu noin helposti mitä sinä väität.
Ensinnäkin, en ole väittänyt yhtään mitään. Ja he ovat kaikki eri Aasian maista kotoisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaurapuuro on ainoa ruoka, mitä mies o
No minkäs teet jos mies tienaa enemmän... Huonosti en tienaa minäkää ja teoriassa minunkin palkoilla tultaisi hyvin toimeen. Parempi silti että molemmat osallistumme ja sitten käytetään omia rahoja vapaasti muuhun.
T. Nainen KTM ja PS
No naisilla on hassu taipumus keskimäärin heittäytyä alalle jolla ei makseta palkkaa (koska tuottavuus on 0 tai työpaikat on julkisella sektorilla) ajatuksenaan juurikin etsiä "hyvä mies" joka kantaa vastuun tuollaisista tylsistä raha-asioista.
Ai mutta sen pitäisi sitten myöhemmin hoitaa lapset, laittaa ruoka, siivota kämppä jne jne. Mitäs kun sen parisuhteeseen valikoituneen persoonallisuus on kaikkea muuta kuin noiden asioiden parissa viihtyvä... Ei, kyllä sen miehen pitää muuttua sillä hetkellä kun nainen sanoo niin, ja naisen tarpeet muuttuvat.
Ei tytöt, ei se vain toimi noin.
Useimmissa yhteiskunnissa naiset ovat perhekeskeisiä. Siksi ulkomaalaiset naiset kasvattavat koko ajan suosiotaan vaimoina ja äiteinä suomalaisten naisten harmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljon... juu on siellä miehiä mutta sukupuolijakauma on
Miespuolinen opiskelukaveri oli aikanaan kelassa töissä, minä taas olen aina ollut yksityisellä. Molemmat saman alan ihmisiä. Ja molemmilla tärkeää työtä.
T. Nainen KTM ja PS
ilmasto vs. sää. Tästä on puhuttu ja luulisi että merkonomina sä ymmärrät jotain tilastoista. Sillä kuinka paljon mulla on lainaa tai tilillä rahaa ei ole kovinkaan paljon tekemistä sen kanssa paljonko suomalaisella on sitä keskimäärin. Ymmärräthän esimerkin?
Palataanko nyt tähän aiheeseen? Eli miksi suomalaiset naiset haluavat rajat auki kaikki ma tu nee kerit elukat Suomeen, ja suomalaiset miehet eivät tätä halua? Puhutaan nyt tästä.
"Nimenomaan en ole lähtenyt piiaksi vaan olen tehnyt täysin erilaisia elämänvalintoja kuin sukuni aiemmat naiset. Palataan me asiaan sitten, kun te miehet pariudutte naisten kanssa, joita ette hae piiaksi rahalla kehitysmaista vaan maista, joissa naisilla on mahdollisuus todellisiin valintoihin."
Tehdään mieluummin niin, että jatketaan keskustelua sitten, kun sinä alat ymmärtää, ettei rahalla ketään haeta, tai no ehkä sinun suvussa voi olla rassukoita, jotka joutuvat ostamaan lempeä. Ja olisi tietysti kunnioittavaa toisia naisia kohtaan nähdä heidän vaimoina ja äiteinä, eikä kehitysmaalaisina ostettuina piikoina. Voi olla, että joudun odottamaan jonkin aikaa muutosta kaltaisissasi.
Vierailija kirjoitti:
Useimmissa yhteiskunnissa naiset ovat perhekeskeisiä. Siksi ulkomaalaiset naiset kasvattavat koko ajan suosiotaan vaimoina ja äiteinä suomalaisten naisten harmiksi.
Samaa näkee kaikkialla pohjoismaissa. MItä enemmän tänne tulee ihmisiä vieraista kulttuureista, sen enemmän erot pistävät silmiin.
Suomalaiset naiset ulvovat kuinka naisia sorretaan muslimimaissa, mutta itse he tuovat kulttuurinsa ja pukeutumisensa tänne ja kertovat kuinka se on täysin vapaaehtoista. Kumpaa uskoisi?
Vähemmän äärimmäinen esimerkki on välimeren kulttuurit (italia, espanja, pohjois-afrikka) joissa on myös voimakkaita naisia. Pohjoismaalainen nainen eroaa lattarista siinä, että suomalainen nainen ei ole naisellinen ja se luulee voimaantumisen tarkoittavan sitä, että mies pakotetaan keittiöön ja siivoamaan. Italialainen tai espanjalainen taas ajattelee että voimakas nainen pitää miehen poissa noista hommista, eihän siitä ole kuin haittaa. Pysyköön poissa tieltä, mielellään tienaamassa naiselle vähän lisää käyttövaroja jotta perheellä menee paremmin.
Ja hei, oikeasti, suomalaisella naisella on edelleen täysi oikeus... mutta älkää miettikö miesten puolesta miksi ne ei siihen lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten henkinen pahoinvointi ja mt-ongelmat on kyllä räjähtäneet käsiin :( Sitten vielä ylpeilevät sillä, että eivät hakeudu hoitoon.
Tämä ketju on selkeä osoitus näistä miesten mt-ongelmista. Kaikki lähtee jo kotikasvatuksen puutteesta ja vähäisistä älynlahjoista. Ei ihme ettei flaksi käy. Ei älyä, ei sivistystä eikä käytöstapoja.
Katse siis sinne omaan peiliin. Te naiset halusitte vapaan kasvatuksen ja itsellisesti lapsia. Mitäs olette kasvattaneet pojista mt-potilaita ja jatkaneet heikkolahjaisia geenejänne.
Vierailija kirjoitti:
Palataanko nyt tähän aiheeseen? Eli miksi suomalaiset naiset haluavat rajat auki kaikki ma tu nee kerit elukat Suomeen, ja suomalaiset miehet eivät tätä halua? Puhutaan nyt tästä.
Menee mielenkiintoisesti pari asiaa sekaisin... ihanteellinen lapsiluku ja toisen sukupuolen sopivuus parisuhteeseen.
Mutta tuolla tilastossa se oli mainittuna. Suurimmalle osalle syynä lasten puutteelle oli sopivan kumppanin puute. Miehetkin siis ovat todenneet ettei nykynaisen kanssa vain kannata ryhtyä puuhiin, sopivaa kumppania ei ole eikä tule.