Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstamies keksii juttuja ihan omasta päästä, joita sitten väittää naiseten sanomiski, että saa sitten uhriutua :D
Tässä niistä yksi: "Ainoa joka täällä ihanoi jotakin olet sinä joka ihannoi miesten tap*pamista sukupuuttoon:DTäällä ei kukaan ole kirjoittanut tuollaista. Täällä ei kukaan halua normaalien oikeiden miesten kuolevan sukupuuttoon. Meillä on kaikilla ihan mahtavia/ihania miespuolisia ystäviä, kumppaneita, sukulaisia. Ei me vihata miehiä, eikä haluta niille pahaa. Vain palstamies on mies joka ei herätä lämpimiä eikä myötätuntoisia ajatuksia, mutta miksikä herättäisikään, kun joka toinen viesti on mätisäkkivittulimakiimaluulettekoettä vulvaannepalvotaan kommenttia :D Ei paljoa myötätunto
Älä huoli, kukaan ei luule sinun kirjoittamaksi näitä. Vaikka onhan tuo todella moukkamaista käytöstä esiintyä sinuna.
T: kolmas akateeminen
Vähän tuohon aloitukseen liittyen... Luulen, että ero on ollut aina olemassa miesten ja naisten välillä. Some ja netti vaan tekee sen näkyväksi, miten toiset ajattelevat. Aiemmin ihastuttiin ja rakastuttiin, ja siinä alussa oli tarve vaan olla toiselle mieliksi. Pidemmän päälle ne ajattelujen erot tulivat esille. Sitten siitä seurasi ero, tai jos oli keskusteluun ja kunnioitukseen kykeneviä ihmisiä, löyty kompromissit kiistakysymyksiin. Eri tavoin ajattelevat ihmiset mahtuvat saman katon alle, jos asenteet ovat kohdillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän nuorista liberaali naisista, kunhan pitävät suunsa kiinni seksin aikana!
Itse olen naisvaltaisella alalla, ainoa nuori yli 190cm pitkä mies. Täällä on kaikki naiset liberaaleja, joten minulla vientiä kyllä riittää, seksiä on tullut harrastettua, jopa työpaikalla työvuoron aikana :). Olen kuin magneetti joka vetää naisia luokseni, ajattelin kysyä kahta nuorta neitoa kimppaan.
Olen lyhyenä miehenä noin 167cm olen tämän huomannut, miten naiset tekevät kaiken maailman temppuja pitkien ja komeiden miesten pyynnöstä, miellyttämään tätä miestä vaikka. Yleensä naiset oma aloitteisesti haluaa, että pitkä ja komea mies huomaa heidät, jos ei huomaa sitten kiukutellaan tavis miehelle. Miten hyvät miehet eivät ikinä huomaa heitä, niin tavis mieshän ei näköjään ole hyvä mies naisten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi varmaan haukkuu naisia seksitermeillä vain sen takia ettei naiset ole saaneet mitään muuta aikaiseksi. Helppo se on miesten saavutuksia vähätellä, mutta kun naisilla ei ole sitäkään!
Kyllä täällä on ainakin akateemiset naiset arkkitehti ja ekonomi ainakin teilattu "ei mitään aikaan saaviksi". Ja lokaa ovat saaneet muutkin ammattiryhmien edustamat naiset.
T. Nainen KTM ja PS
tui tui, arkkitehdit teilattiin koska sillä reppanalla lähti mopo käsistä ja se väitti olevansa hankejohtaja, projari, päässuunnittelija, jokaisen suunnittelualan vetäjä ja sen päälle arkkit
Eli jos todetaan tiettyjen alojen hyvä palkkataso, se on miesten haukkumista? Siis oikeasti?? Nyt on vainoharhat kyl rajut.
Tunnen vain naispuoleisia koodateita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kyllä pidän nuorista liberaali naisista, kunhan pitävät suunsa kiinni seksin aikana!
Itse olen naisvaltaisella alalla, ainoa nuori yli 190cm pitkä mies. Täällä on kaikki naiset liberaaleja, joten minulla vientiä kyllä riittää, seksiä on tullut harrastettua, jopa työpaikalla työvuoron aikana :). Olen kuin magneetti joka vetää naisia luokseni, ajattelin kysyä kahta nuorta neitoa kimppaan.
Eräänä viikonloppuna harrastin seksiä Helsingin keskustassa erään talon katolla. Nainen huusi kuin pieni sika perkele :D
Tässä naiset häviää. Heille ei juurikaan ole enää miehiä sitten tarjolla, jos suomalaismieskin on liian "alkumies". Tai meinaako ne, että eksoottiset miehet sitten on tarpeeksi wokeja? Sen sijaan suomimies löytää helposti ulkomailta vaimon, jolle arvot sopii. Tämä tarkoittaa, että wokettajat kuolee sukupuuttoon ja toivon todellakin näin käyvän. Mahdollisimman nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo yksi varmaan haukkuu naisia seksitermeillä vain sen takia ettei naiset ole saaneet mitään muuta aikaiseksi. Helppo se on miesten saavutuksia vähätellä, mutta kun naisilla ei ole sitäkään!
Kyllä täällä on ainakin akateemiset naiset arkkitehti ja ekonomi ainakin teilattu "ei mitään aikaan saaviksi". Ja lokaa ovat saaneet muutkin ammattiryhmien edustamat naiset.
T. Nainen KTM ja PS
tui tui, arkkitehdit teilattiin koska sillä reppanalla lähti mopo käsistä ja se väitti olevansa hankejohtaja, projari, päässuunnittelija, joka
Aina sanovat että naisia on vaikea miellyttää, mutta näyttäisi siltä että tätä miestä ei edes voi miellyttää 🤣
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Tässä naiset häviää. Heille ei juurikaan ole enää miehiä sitten tarjolla, jos suomalaismieskin on liian "alkumies". Tai meinaako ne, että eksoottiset miehet sitten on tarpeeksi wokeja? Sen sijaan suomimies löytää helposti ulkomailta vaimon, jolle arvot sopii. Tämä tarkoittaa, että wokettajat kuolee sukupuuttoon ja toivon todellakin näin käyvän. Mahdollisimman nopeasti.
Toinen akateeminen ja sivistynyt suomalaismies? Sellaisen minä ainakin valitsin. Vaikka joo, monen kyllä karsinkin... Mutta onhan miehillekin omat preferenssit miksei siis naisellakin.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
tui tui, arkkitehdit teilattiin koska sillä reppanalla lähti mopo käsistä ja se väitti olevansa hankejohtaja, projari, päässuunnittelija, jokaisen suunnittelualan vetäjä ja sen päälle arkkit
Isäni oli DI ja hemmetin hyvä sellainen. Tunnen myös naispuoleisia dippainssejä. Miksi heitä haukkuisin?
Sähkärit ja putkarit ovat kyl oma ammattikuntansa, mutta olisimme kaikki pulassa ilman heitä. En uskaltais heitä pilkata, voisin jäädä ilman heidän palveluja. Missä näitä haukutaan? Ei tässä ketjussa kuitenkaan.
Ps. Palkkojen mainitseminen EI ole haukkumista. Se on vain faktan toteamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräänä viikonloppuna harrastin seksiä Helsingin keskustassa erään talon katolla. Nainen huusi kuin pieni sika perkele :D
Talon katolla keskellä talvea? Ja nyt nainen on sika 😂🙈 nyt menee jo taas niin älyttömäksi ettei voi kuin äänen nauraa mitä kaikkea sitä ihminen kuuleekin...
T. Nainen KTM ja PS
Nyt kannattaa ottaa asioista selvää. Sä puhut nyt biologisesta sukupuolesta etkä pelkästä sukupuolesta.
Meillä nisäkkäillä on kaksi biologista sukukypsää sukupuolta, kromosomeiltaan xx ja xy. On esim sienilajeja joilla on useampia biologisia suvunjatkuvuuteen soveltuvia sukupuolia. Ensinnäkin suomessa on satojatuhansia ihmisiä joilla on kromosomi poikkeamia. Joillain saattaa olla vaikka miehen kromosomit mut silti naisen sukupuoli elimet kuten Sara Forsberg. Myös voi olla ylimääräisiä kuten vaikka xxy, miehellä saattaa kasvaa rinnat ja olla naisellisia piirteitä. Tämä ei kuitenkaan automaattisesti kerro sitä että kokee olevansa nainen tai mies mutta kromosomeilla ja hormooneilla on myös vaikutusta sukupuoli identiteettiin.
Yleensä puhekielessä puhutaan sukupuoli identiteetistä mikä on jokaiselle ihmisille oma asia. Eli genre englanniksi. Ei nyt kukaan transihminen niin tyhmä ole et ei tiedä mitä on biologiselta sukupuoleltaan.
Antaa kaikkien kukkien kukkia vain! Ei kukaan ulkopuolinen voi tulla sanomaan että miten pitäisi jonkun nyt elää omaa elämäänsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
tui tui, arkkitehdit teilattiin koska sillä reppanalla lähti mopo käsistä ja se väitti oleva
Ei, oot vaihteeks ymmärtänyt tämänkin ihan väärin. Miksi me haukuttais miehiä niiden palkkojen takia?? Ne miehethän elättää meidät niillä! Näinhän te täällä koko ajan väitätte. Ette voi väittä molempia. Nää kumoaa toisensa.
Vierailija kirjoitti:
"Hyi helvetti oma mies yritti ehdottaa jotain sellaisesta ja piti sitä normaalina 25v pitkän avioliiton jälkeen. Kuulusti järkyttävältä, niin pakko oli erota miehestä, joka alkoi ehdottelee sairaita fantasioitaan. Hyvä että tyttäremme eivät tiedän isänsä fantasioista ja toivon todella, että eivät koskaan sakkaan tietää miten sairas mielikuvitus heidän isällään on."
Miksi olet valinnut tuollaisen miehen aviomieheksi edes? Äläkä sano että tuli puskista yllättäen tuo seksifantasia, sillä täällähän naiset kovaan ääneen huutaa, miten osaavat tunnistaa tuollaiset friikit! Kannattaa katsoa peiliin tässä tilanteessa, jos olet itse friikin valinnut!
Harvemmin miehet näitä vihkivaloissansa julistaa. Onhan moni täälläkin paljastellut vaikka ja mitä. Tuskin vaimoilleen kertonu, kun ovat vielä naimisissa. Siis vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Nainen KTM ja PS
tui tui, arkkitehdit teilattiin koska sillä
Luulen että näitä ärsyttää molemmat a) korkeasti koulutettu, hyvin tienaava ja älykäs nainen sekä b) näiden korkeasti koulutettu, vielä vähän paremmin tienaava ja älykäs mies joka on vienyt yhden tällaisen kauniin ja fiksun naisen itselleen ja ihan vaimoksi asti. Joten ainoa lopputulema on vihata näitä miehiä ja halveerata seksuaalisesti niitä naisia joita ei itse saa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hyi helvetti oma mies yritti ehdottaa jotain sellaisesta ja piti sitä normaalina 25v pitkän avioliiton jälkeen. Kuulusti järkyttävältä, niin pakko oli erota miehestä, joka alkoi ehdottelee sairaita fantasioitaan. Hyvä että tyttäremme eivät tiedän isänsä fantasioista ja toivon todella, että eivät koskaan sakkaan tietää miten sairas mielikuvitus heidän isällään on."
Miksi olet valinnut tuollaisen miehen aviomieheksi edes? Äläkä sano että tuli puskista yllättäen tuo seksifantasia, sillä täällähän naiset kovaan ääneen huutaa, miten osaavat tunnistaa tuollaiset friikit! Kannattaa katsoa peiliin tässä tilanteessa, jos olet itse friikin valinnut!
Harvemmin miehet näitä vihkivaloissansa julistaa. Onhan moni täälläkin paljastellut vaikka ja mitä. Tuskin vaimoilleen kertonu, kun ovat vielä naimisissa. Siis vielä.
Niin, me miehet olemme petoja :D! Sodassa ja rakkaudessa kaikki keinot ovat sallittuja :). Itsellänikin villejä salaisuuksia vaimolta, mutta ei vaimon kaikkea tarvitse tietää minusta :D
Mikä siinä on, et täälläkin miesten pitää paljastaa omat fantasiansa ja tekosensa ja sit allekirjoittaa M57 x määrän lapsia isä? Onko toi joku fetissi, et paljastelee itsestänsä epämiellyttäviä totuuksia ja lisää olevansa isä? Mikä siinä isyydessä on tässä kohtaa merkityksellistä? Tuoko se jotain kieroa tyydytystä, kun tietää naisten säälivän lapsiaan? Liittyykö se isyys siihen pimeään fantasiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän alkukantaisia miehiä löytyy todennäköisesti länsimaista, eniten varmaankin pohjoismaista. Villi veikkaus esim Ruotsi ja Islanti. Muualla konservatiivisuus, alkukantaisuus ja machoilu on varmaankin yleisempää. Jos miettii vaikka Itä-Eurooppaa, Etelä-Eurooppaa, Etelä-Amerikkaa, Afrikkaa, Lähi-Itää, Aasian eri kulttuureja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän alkukantaisia miehiä löytyy todennäköisesti länsimaista, eniten varmaankin pohjoismaista. Villi veikkaus esim Ruotsi ja Islanti. Muualla konservatiivisuus, alkukantaisuus ja machoilu on varmaankin yleisempää. Jos miettii vaikka Itä-Eurooppaa, Etelä-Eurooppaa, Etelä-Amerikkaa, Afrikkaa, Lähi-Itää, Aasian eri kulttuureja....
Ruotsalaiselle miehelle nauraa kaikki Euroopan naiset! Ruotsissa ei ole enää miehiä, vaan miesoletettuja. Kiitos siitä kuulu Ruotsin feministeille!
Liika pervoja tässä ketjussa taas!