Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
10101/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska ette tunne niin miten osasit kommentoida mitään siitä?

**

No en tunne täältä kyllä ketään muitakaan jos siitä nyt lähdetään :D halusin vaan pitää etuoikeuden älyllisen laiskuuden argumenttiin ja siksi kommentoin.

T. Nainen KTM ja PS 

Aivan, tuolla tavalla et anna itsestäsi koulutettua, älykästä kuvaa. Vaikutat enemmän joltain mukanokkelalta amikselta.

Vierailija
10102/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

No en tunne täältä kyllä ketään muitakaan jos siitä nyt lähdetään :D halusin vaan pitää etuoikeuden älyllisen laiskuuden argumenttiin ja siksi kommentoin.

T. Nainen KTM ja PS 

Aivan, tuolla tavalla et anna itsestäsi koulutettua, älykästä kuvaa. Vaikutat enemmän joltain mukanokkelalta amikselta.

Harmi... Mutta onneksi on nuo tutkintopaperit taskussa paljosta korkeammalta niin ei haittaa. :D ja jos joku ei sitä usko, niin ei haittaa sekään. Siitä kyllä plussaa että kerrankin joku muu kritiikki kuin seksuaalinen häirintä. Arvostan. 

T. Nainen KTM ja PS 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10103/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kuinka ihania 'miehiä' täällä palstalla! Oikein nartuiksi ja mälliräteiksi haukkuu! 

Vierailija
10104/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

Harmi... Mutta onneksi on nuo tutkintopaperit taskussa paljosta korkeammalta niin ei haittaa. :D ja jos joku ei sitä usko, niin ei haittaa sekään. Siitä kyllä plussaa että kerrankin joku muu kritiikki kuin seksuaalinen häirintä. Arvostan. 

T. Nainen KTM ja PS 

Oletko ylpeä noista kolmeasta asiasta allekirjoituksessasi?

Vierailija
10105/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi kuinka ihania 'miehiä' täällä palstalla! Oikein nartuiksi ja mälliräteiksi haukkuu! 

Muistuttaisin ettei se ole haukkumista vaan faktojen kertomista.

Vierailija
10106/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut vaikka kenen naapurina, ja pannut koko naapuruston liberaali äm mät paksuiks!

Kelpaiskohan meikäläisen rouva kellekään naapurille tai kauempanakaan asuvalle? On niin järkyttävän rupsahtaneet näköinen sota(norsu), joka lojuu just nyt mun ostavalla sohvalla...

Vierailija
10107/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut vaikka kenen naapurina, ja pannut koko naapuruston liberaali äm mät paksuiks!

Kelpaiskohan meikäläisen rouva kellekään naapurille tai kauempanakaan asuvalle? On niin järkyttävän rupsahtaneet näköinen sota(norsu), joka lojuu just nyt mun ostavalla sohvalla...

Jokaisella paikkakunnalla on yleensä jokin ongelmajätteenkeräyspiste

Vierailija
10108/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen rouva ja mistäpäin?

Vierailija
10109/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AHA täältä minä sinut sitten löysin!

Vierailija
10110/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä nää pervot aina illalla tänne tupsahtaa? Miksi eivät mene vaikka paikalliseen baariin?

Vierailija
10111/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen rouva ja mistäpäin?

Kertoppas lisää rouvastasi.

Vierailija
10112/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenes naapurina nyt asut?

Vierailija
10113/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

Oletko ylpeä noista kolmeasta asiasta allek

En nyt ymmärrä kysymyksen pointtia.

Synnyin naiseksi ja olen siihen tyytyväinen, mutta jos toisin olisi käynyt niin todennäköisesti olisin yhtä tyytyväinen. 

KTM, oon tyytyväinen ja todennäköisesti en olisi yhtä tyytyväinen alempaan koulutukseen mutta voisin olla esim lääkäri myös.

PS, no jokainen valitsee itse itselleen sopivan puolueen. Voisi olla joku muukin ja vaihtelevasti olisin tyytyväinen tai vähemmän tyytyväinen. Tällä hetkellä olen tyytyväinen. Mutta jos joku puolue on joskus minulle parempi, niin siten sen mukaan.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
10114/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä nää pervot aina illalla tänne tupsahtaa? Miksi eivät mene vaikka paikalliseen baariin?

Mitäs jos sä inceli pitäisit turpas kiinni, anna parempiesi keskustella tällä laatupalstalla ihan mistä he haluavat keskustella.

Vierailija
10115/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43 ja Kuopio

Vierailija
10116/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

**

T. Nainen KTM ja PS 

T. Nainen KTM ja PS 

En nyt ymmärrä kysymyksen pointtia.

Synnyin naiseksi ja olen siihen tyytyväinen, mutta jos toisin olisi käynyt niin todennäköisesti olisin yhtä tyytyväinen. 

KTM, oon tyytyväinen ja todennäköisesti en olisi yhtä tyytyväinen alempaan koulutukseen mutta voisin olla esim lääkäri myös.

PS, no jokainen valitsee itse itselleen sopivan puolueen. Voisi olla joku muukin ja vaihtelevasti olisin tyytyväinen tai vähemmän tyytyväinen. Tällä hetkellä olen tyytyväinen. Mutta jos joku puolue on joskus minulle parempi, niin siten sen mukaan.

T. Nainen KTM ja PS 

Niin, et ymmärrä... pointtina sellainen että jos joku mies laittaisi "MIES OTM KANSALLINEN KOKOOMUS" niin se olisi ylimielinen pelle.

Mutta hyvähän se on antaa selvät merkit itsestään.

Vierailija
10117/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43 ja Kuopio

Jos eräs kaverini 50v 191/92 mies kelpaa rouvalle Kuopiosta? Itse en asu siellä päin

Vierailija
10118/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, et ymmärrä... pointtina sellainen että jos joku mies laittaisi "MIES OTM KANSALLINEN KOKOOMUS" niin se olisi ylimielinen pelle.

Mutta hyvähän se on antaa selvät merkit itsestään.

**

No senkun laittaa, on se parempi kuin useampi tähän asti lukemani vaihtoehto... Vielä kun joku otm tänne löytäisi 🤔

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
10119/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi ikävää aikaa miehille. No, sen siitä saa, kun ei arvosta naisia ihmisinä ja henkilöinä.

Hauskaa jatkoa puutteeelle :)

Mitäpä sillä on merkitystä koska naiset eivät arvosta miehiä ihmisinä.

Minkä puutteelle? Luuletko että miehet palvovat edelleen sun vulvaasi? Ne ajat on ohi.

Voi arvostan miehiä todellakin! Sellaisia, jotka ovat sen arvoisia. 

On erittäin tervettä olla palvomatta kenenkään vulvaa. Hyvä, jos oot siitä päässyt!

Sellaisita jotka ovat arvostuksesi arvoisia.

Siinä on portit auki Sirkus Parisuhteeseen

Kultapieni, sanotko että feministit ovat kulttiin hurahtaneita miesvihaajia?

Miksi sitä vulvaa pitäisi palvoa? Miksi ei saa tiedustella mitä nainen tuo parisuhteeseen? Eihän naisillekaan riitä että mies ilahduttaa naista läsnäolollaan silloin kun sille sattuu sopimaan  :)

En sanonut noin ollenkaan.

Ei pidäkään palvoa. Tottakai jokainen kysyy ainakin itseltään, että mitä plussia parisuhteessa on. Kulttimiehille kun ei täällä ole kelvanneet ne naisten vastaukset. Aina on pitänyt jängätä jotakin vastaan. Koskaan ei sanota tarkalleen mitä se pöytiä ihmettelevä mies sitten haluaisi. Rakkaus ja henkinen yhteys ei kelpaa, joten mikä sitten on se, mitä halutaan? Jokaiseen vastaukseen vaan trollataan ja jankutetaan. Eikö tästä kysymyksestä voisi keskustella asiallisesti?  

Vierailija
10120/23034 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

43 ja Kuopio

Jos eräs kaverini 50v 191/92 mies kelpaa rouvalle Kuopiosta? Itse en asu siellä päin

Sitähän en varmaksi pysty sanomaan... mun puolesta saisin, jos kannat sen veks mun sohvalt, niin mikäs siin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi