Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23034)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on 450 sivua jankutettu suuren osan ajasta täysin järjettömiä asioita, kuten miksei mies saa aborttia, miksi tyttö 14 v saa abortin mutta poika 14 v ei saa vasektomiaa, miksi naiset ottavat paskoja miehiä, miksi naiset tappavat vauvoja, miksi miehet ovat niin hirveän väkivaltaisia aina, miksi miehet ovat hirveän pahoja (perusteluna random naisen yksittäiset kauhukokemukset) ja niin edelleen ad infinitum.
Kukaan ei tosiaankaan tiedä, mistä tämä kuilu mahtaisi johtua?
Tästä ketjustahan sen näkee mistä se johtuu. Jotkut miehet täällä jankkaa noita absurdeja asioita, kirjoittelee alistus- ja seksifantasioita, haukkuu naisten koulutuksen ja työpaikat, haluaa naiset ilmaisiksi kodinhoitajiksi, vihaa lapsia ja trollaa minkä kerkeää. Ei tuollaisen ihmisen kanssa ole monella naisella yhtään mitään yhteistä. Kauhukokemuksista, kun tarpeeksi monta huonoa kokemust
Niin järkyttävän sa*staisia kommentteja täällä. Kun nuoret ihmiset ovat paljon somessa ym. ja jutut on tätä tasoa, onko ihme, etteivät nuoret naiset luota miehiin. Edes niihin hyviksiin. Vaikka enin osa miehistäkin on vilpittömiä ja hyvän puolella, pari tällaista tän palstan törkyturpaa pilaa kaikkien maineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse eroa jos et halua lapsia? Tietääkö vaimosi ettet sinä ole muuttanut mieltäsi vaan edelleen et halua lapsia?
--
Miksi eroaisin?
Ja tietää toki. Hän lopetti ehkäisyn, minä lopetin seksin koska vaadin kahta ehkäisyä.
Wow. Teillä tuntuu olevan upea parisuhde ja olette varmaan onnellisia yhdessä. Ihan varmasti te pysytte vuosikymmeniä yhdessä.
Mikä ongelma? Naisellakin on oikeus lopettaa seksi vuosikausiksi synnytettyään.
Mikäs siinä, jos tuollaisessa suhteessa viihtyy ja voi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi et itse eroa jos et halua lapsia? Tietääkö vaimosi ettet sinä ole muuttanut mieltäsi vaan edelleen et halua lapsia?
--
Miksi eroaisin?
Ja tietää toki. Hän lopetti ehkäisyn, minä lopetin seksin koska vaadin kahta ehkäisyä.
Wow. Teillä tuntuu olevan upea parisuhde ja olette varmaan onnellisia yhdessä. Ihan varmasti te pysytte vuosikymmeniä yhdessä.
No eihän tässä sitten ole ongelmaa jos olette tyytyväisiä. Meille muille tuo ei ehkä toimisi. Mutta kukin pari tavallaan.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
Vaikkapa siksi ettette ole sopivia toisillenne. Lapsiasiassa ei voi tehdä kompromissia, parempi kummallekin lähteä eri teille. Toivottavasti vaimosi sitä suunnitteleekin ja hänellä on mahdollisuus saada lapsia jonkun toisen kanssa, kun sulla ei ole edes selkärankaa erota noin päivänselvän ristiriidan edessä.
Taas kerran haukut miestä selkärangattomaksi vaikka nainen siinä muuttaa kantaansa.
Nainen on vapaa lähtemään, ehkäpä hänen tulisi kasvattaa se selkäranka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on 450 sivua jankutettu suuren osan ajasta täysin järjettömiä asioita, kuten miksei mies saa aborttia, miksi tyttö 14 v saa abortin mutta poika 14 v ei saa vasektomiaa, miksi naiset ottavat paskoja miehiä, miksi naiset tappavat vauvoja, miksi miehet ovat niin hirveän väkivaltaisia aina, miksi miehet ovat hirveän pahoja (perusteluna random naisen yksittäiset kauhukokemukset) ja niin edelleen ad infinitum.
Tästä ketjustahan sen näkee mistä se johtuu. Jotkut miehet täällä jankkaa noita absurdeja asioita, kirjoittelee alistus- ja seksifantasioita, haukkuu naisten koulutuksen ja työpaikat, haluaa naiset ilmaisiksi kodinhoitajiksi, vihaa lapsia ja trollaa minkä kerkeää. Ei tuollaisen ihmisen kanssa ole monella naisella yhtään mitään yhteistä. Ka
Niin järkyttävän sa*staisia kommentteja täällä. Kun nuoret ihmiset ovat paljon somessa ym. ja jutut on tätä tasoa, onko ihme, etteivät nuoret naiset luota miehiin. Edes niihin hyviksiin. Vaikka enin osa miehistäkin on vilpittömiä ja hyvän puolella, pari tällaista tän palstan törkyturpaa pilaa kaikkien maineen.
Miehetkin näkevät mitä naiset heistä ajattelevat joten eivät ole edes tarjolla Sirkus Parisuhteeseen. Riskit ovat liian suuret mahdollisiis (naisten mukaan) hyötyihin verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
No kuolluthan tuo liitto sit on. Miksi roikutte löyhässä hirressä? Vaimosi varmaan löytää itselleen paremman ja sopivamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjustahan sen näkee mistä se johtuu. Jotkut miehet täällä jankkaa noita absurdeja asioita, kirjoittelee alistus- ja seksifantasioita, haukkuu naisten koulutuksen ja työpaikat, haluaa naiset ilmaisiksi kodinhoitajiksi, vihaa lapsia ja trollaa minkä kerkeää. Ei tuollaisen ihmisen kanssa
Ei ole pakko kenenkään pariutua jos hyvältä ei tunnu. :) Moni muu on löytänyt itselleen sopivan kumppanin ja on tyytyväinen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
No eihän tässä sitten ole ongelmaa jos olette tyytyväisiä. Meille muille tuo ei ehkä toimisi. Mutta kukin pari tavallaan.
T. Nainen KTM ja PS
Miksi ei toimisi? Haluat seksiä?
Tässä nyt se perinteinen mitä miehille huudetaan vastaavassa tilanteessa: jättäisitkö puolisosi jos se ei sairauden takia enää pysty harrastamaan seksiä? Senkin sika! ja vähän muutakin nimittelyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kumppani... sää li että naiset itse tuhoavat sen kumppanuuden poikkeuksetta. Parisuhde muuttuu miehen näkökannasta kovin epäeduulliseksi diiliksi kun nainen saa lapsilukunsa täyteen."
Jos se isä osallistuisi tasavertaisesti lasten hoitoon niin kumppanuus säilyisi. Jos jättää kaiken äidin huolehdittavaksi niin tottakai parisuhde kärsii.
Sillä ettei nainen kohtele miestään enää kumppaninaan ei sinusta ole mitään merkitystä?
Lapsen syntymä on niin suuri elämänmuutos, että kummankin täytyy siirtyä seuraavalle tasolle. Parisuhde ei toimi, jos toinen jatkaa kuten ennenkin. Siitä seuraa vain katkeruutta ja ero.
Aivan. Seuraava taso = naisen elämään mahtuu lapsi. Miehen elämään pitää mahtua lapsi, vaimo, työt<
Aikuiset miehet mustasukkaisia lapselle, no jo on mikkihiiriä. Onko niin surkea itsetunto ja narsismi, ettei kestä sitä että lapsi on aina vanhemmilleen prioriteetti.
Kummasti monet miehet menee yhteen sellaisen naisen kanssa, joka myöhemmin lihoo, pihtaa ja nalkuttaa. Miksi teette noin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
No kuolluthan tuo liitto sit on. Miksi roikutte löyhässä hirressä? Vaimosi varmaan löytää itselleen paremman ja sopivamman.
Voi että kun sä näpäytät kuinka vaimo löytää paremman.
Antaa löytää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
T. Nainen KTM ja PS
Miksi ei toimisi? Haluat seksiä?
No jokainen pari tietysti itse pohtii mitä haluaa tai ei, mutta minulle ei ehkä tuo järjestely toimisi tai riittäisi.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjustahan sen näkee mistä se johtuu. Jotkut miehet täällä jankkaa noita absurdeja asioita, kirjoittelee alistus- ja seksifantasioita, haukkuu naisten koulutuksen ja työpaikat, haluaa naiset ilmaisiksi kodinhoitajiksi, vihaa lapsia ja trollaa minkä kerkeää. Ei tuollaisen ihmisen kanssa ole monella naisella yhtään mitään yhteistä. Ka
Niin? Mitä uutta tässä oli? Naiset eivät halua olla karmivien miesten kanssa. Mitä tekemistä sodalla on minkään kanssa?
Inselli on vain sellainen, joka ei sellainen haluaisi olla. Aika moni nainen ihan tyytyväinen itselliseen oloonsa. Hyvä jos miehetkin. Ei vaan vakuuta täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjustahan sen näkee mistä se johtuu. Jotkut miehet täällä jankkaa noita absurdeja asioita, kirjoittelee alistus- ja seksifantasioita, haukkuu naisten koulutuksen ja työpaikat, haluaa naiset ilmaisiksi kodinhoitajiksi, vihaa lapsia ja tro
Ei ole pakko kenenkään pariutua jos hyvältä ei tunnu. :) Moni muu on löytänyt itselleen sopivan kumppanin ja on tyytyväinen.
T. Nainen KTM ja PS
Eihän se naisillakaan ole mikään ongelma.
Muistatteko? Hyvää seksiä kaipaisi kyllä, ehkäpä se nainen ei tarjoa sellaista joka kelpaisi. Näin saa lukea kun mies valittaa naisen haluttomuudesta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kumppani... sää li että naiset itse tuhoavat sen kumppanuuden poikkeuksetta. Parisuhde muuttuu miehen näkökannasta kovin epäeduulliseksi diiliksi kun nainen saa lapsilukunsa täyteen."
Jos se isä osallistuisi tasavertaisesti lasten hoitoon niin kumppanuus säilyisi. Jos jättää kaiken äidin huolehdittavaksi niin tottakai parisuhde kärsii.
Sillä ettei nainen kohtele miestään enää kumppaninaan ei sinusta ole mitään merkitystä?
Kuka nainen ei kohtele? Aika teoreettinen tilanne pohdittavaksi. Onko esimerkkiä omasta elämästä? Miten vaimosi lopetti sinun huomioimisen?
Älähän nyt. Juuri toisessa viestissä nainen perusteli asian.
Hä? Kysyit eikö sillä ole merkitystä, ettei nainen kohtele miestään kumppaninaan. Mitä sillä tarkoitat? Miten käytännössä on tilanne muuttunut? Muuten aika irrationaalinen kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjustahan sen näkee mistä se johtuu. Jotkut miehet täällä jankkaa noita absurdeja asioita, kirjoittelee alistus- ja seksifantasioita, haukkuu naisten koulutuksen ja työpaikat, haluaa na
No onhan se minun mielestä ongelma jos halut ei kohtaa, mutta kukin omasta lähtökohdasta. En tuomitse. Ei ole ongelmia ollut niin en osaa tarkemmin analysoida.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
Synnytyksestä toipumiseen menee aikaa ja pikkulapsiarki on kovin kuluttavaa, on univelkaa jne. Seksi ei ole ensimmäisenä monella mielessä. Mies voisi hoitaa sitä pikkulasta, niin äiti saa levätä ja ehkä seksikin levänneenä kiinnostaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
--
Miksi eroaisin?
T. Nainen KTM ja PS
No jokainen pari tietysti itse pohtii mitä haluaa tai ei, mutta minulle ei ehkä tuo järjestely toimisi tai riittäisi.
T. Nainen KTM ja PS
eli jos mies sairastuu kivessyöpään sä jätät sen.
Siinä se naisen rakkaus ja arvostus nähdään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näytä tämä ketju vaimolle, niin pääset takuulla huomenna vapaaksi.
Olen tarjonnut tuota monta kertaa naisille tällä palstalla.
Näytä ketju miehellesi, kuinka kauniisti kirjoitat hänestä täällä ja kuinka naiset häneen reagoivat...
Ehdotus ei valitettavasti koskaan saa kannatusta.
Mun mies ei jaksa lukea tätä ketjua, kun pitää aika monia aika ääliöinä täällä. Olen kyllä kertonut kommentteja ja omia myös. Eipä ole silti innostunut. Suon sen hänelle.
Kommenttiin 9021 vastaus: ihan ensimmäistä parisuhdetta tässä eletään.
Kysyn uudestaan: kuinka monen lapsen kokemuksella sinä kirjoitat kommenttejasi?