Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23034)

Vierailija
7721/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On halvempaa maksaa 800€ työttömyystukea maisterisnaiselle kuin 7200€ palkkaa "tutkijalle"

Se voisi myös kannustaa naisia opiskelemaan vaikka kauppatieteitä.

Täällä kommentoi yksi esimerkki KTM siitä, kuinka turhaa se naisten kouluttaminen on. Kommentit on puuta heinää, mutta koulutus on helkkarin tärkeää muistaa mainita.

No se on sinun mielipide. Minä olen myös työllistynyt koulutusta vastaavaan tehtävään ja ansioitunut työelämässä. Ei sinun tarvitse olla minun kanssa mistään samaa mieltä, mutta ei se vaikuta siihen miten asiat kohdallani ovat. 

T. Nainen KTM ja PS 

No oletko julkisella?

Syöpäulinastasi päätellen olet.

Vierailija
7722/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuutensa jo peruskoulussa . Näistä osa syrjäytyy kokonaan tukieläteiksi ja osa sentään elättää itsensä duunarina.

NEET-nuoret joista osasta tulee "tukielättejä": miehiä 10% ja naisia 8%

Korkeakoulussa opiskelijoita: miehiä 47% naisia 53%

Kirjoitat silti tuolla tavalla miehistä. Mitähän juntteja nuo naiset on jotka paskoo mahdollisuutensa? Mitä mieltä niistä? Ettei vain olisi loisimassa miesten rahapussilla kun itse ei tarvitse osata mitään?

<

Ai ei muka liity? Raittiit toimitusjohtajatko ne yli 80% henkirikoksistakin tekee? Kyllä se tuossa katsauksessa heti alkuun todetaan, että tekijät ovat yleensä matalasti koulutettuja, työelämän ulkopuolella olevia päihdeongelmaisia, eli siis syrjäytyneitä. Tuo on iso ongelma. Oikeasti. Poikia pitäisi kannustaa ja motivoida opiskelemaan ja sitä kautta työllistymään syrjäytymisen ehkäisemiseksi. Toki kaikkia pitäisi kannustaa, mutta miehillä se syrjäytyminen aiheuttaa useammin tuollaista raakaa väkivaltaa ja se on yhteiskunnallinen ongelma, meidän kaikkien ongelma. Katse peruskouluun sekä kasvatukseen, sieltä se kaikki alkaa. 

Ja edelleen, naisia on syrjäytyneenä lähes yhtä paljon. Silti raivoatte vain miehistä ja niiden helvottomuudesta.

Tuo on sitä miesvihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7723/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On halvempaa maksaa 800€ työttömyystukea maisterisnaiselle kuin 7200€ palkkaa "tutkijalle"

Se voisi myös kannustaa naisia opiskelemaan vaikka kauppatieteitä.

Täällä kommentoi yksi esimerkki KTM siitä, kuinka turhaa se naisten kouluttaminen on. Kommentit on puuta heinää, mutta koulutus on helkkarin tärkeää muistaa mainita.

No se on sinun mielipide. Minä olen myös työllistynyt koulutusta vastaavaan tehtävään ja ansioitunut työelämässä. Ei sinun tarvitse olla minun kanssa mistään samaa mieltä, mutta ei se vaikuta siihen miten asiat kohdallani ovat. 

T. Nainen KTM ja PS 

No oletko julkisella?

Syöpäulinastasi päätellen olet.

Edelleen yksityisellä sektorilla.

Se että vaikutan itse yksityisellä ei tarkoita että ylenkatsoisin tai pitäisin turhana sitä että joku toinen tekee työnsä julkisella sektorilla. Jokainen rehellinen työ on arvokasta. Ja minä haluan oikeistolaisesta talouslinjasta huolimatta turvata hyvinvointivaltion palvelut myös tulevaisuudessa. 

Myöskään en henkilökohtaisesti onneksi ole syöpää sairastunut, mutta kun ei ikinä voi tietää kenelle sellainen osuu niin pyrin olemaan empaattinen ja inhimillinen sekä elämä että muita ihmisiä kohtaan. Tiedän että tämä voi olla sinulle vaikea ajatus ymmärtää, mutta minulle se on elämässä ohjaava arvo.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7724/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä linjaus on valittu ja kenen toimesta? Ja kyllä, pakko on ollut suorittaa aivopesu, koska kukaan tervejärkinen ei tuollaiseen hoitosuunnitelmaan lähtis mukaan. Siellähän on siis töissä sekä miehiä että naisia. Et ihan naisiakaan ei vois yksin syyttää, jos tuollaista edes olis.

Se on valittu esimerkiksi ihan sillä ettei miesten syöpiä seulota. Se on valittu sillä ettei miesten terveyshuolia kuunnella vaan vaikka ulosteessa olisi verta, hoitajat lähettävät kotiin ottamaan buranaa.

Hoitosuunnitelmaa ei tule, siksi siihen ei tarvitse lähteä mukaan.

Vierailija
7725/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin tietoinen missä tilanteessa talous nyt on. Olen vain eri mieltä ratkaistaanko ongelma tuhoamalla hyvinvointivaltio ja sivistysvaltio vai sitoudutaanko systemaattisesti kiristämään vyötä yli hallituksen toimikausien jotta nykyinen kehitys pysäytetään ja saamme pidettyä sekä hyvinvointivaltion että sivistysvaltion.

T. Nainen KTM ja PS 

Suustasi tulee fiksulta kullostavia tyhjänpäiväisyyksiä, mutta taloudesta olet pihalla kuin lumiukko!

Se vuosien vyönkiristys voi alkaa vasta sen jälkeen, kun ollaan mustilla luvuilla. Lähtötilanteessa eli nyt olemme 75% julkisen sektorin palkkasummasta punaisella!

Absurdia palkkaa työn vaativuuteen nähden tienaavat "Koulutetut naiset" esim. hoitaja 3500€/kk, lasukäsittelijä 4500€/kk, etuuskäsittelijä 3000€/kk, opettaja 4500€/kk jne... on Suomen suurin talousongelma ja hyvinvointiy

Etuuskäsittelijöistä en tiedä, mutta hoitajien,  lastensuojelun ja opettajien työ on rankkaa. Kaikki nuo, myös se etuuskäsittelijä, osallistuvat nimenomaan sen hyvinvointivaltion toimintoihin. Ilman opettajia ei ole koulutusta, ilman hoitajia ei ole terveydenhuoltoa, ilman lastensuojelua on vielä enemmän kaltoinkohdeltuja lapsia, ilman etuuskäsittelijöitä yhteiskunnan heikoimmat eivät saa tarvitsemaansa tukea. Miksi et listaa poliisia tai pelastustoimea? Rajavartijoita? Puolustusvoimien henkilökuntaa?  

Eri

Vierailija
7726/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tämä linjaus on valittu ja kenen toimesta? Ja kyllä, pakko on ollut suorittaa aivopesu, koska kukaan tervejärkinen ei tuollaiseen hoitosuunnitelmaan lähtis mukaan. Siellähän on siis töissä sekä miehiä että naisia. Et ihan naisiakaan ei vois yksin syyttää, jos tuollaista edes olis.

Se on valittu esimerkiksi ihan sillä ettei miesten syöpiä seulota. Se on valittu sillä ettei miesten terveyshuolia kuunnella vaan vaikka ulosteessa olisi verta, hoitajat lähettävät kotiin ottamaan buranaa.

Mene yksityiselle gastroenterologille, kerro samat oireet kuin tässä ja lupaan henkilökohtaisesti maksaa lääkäri palkkioksi jos lähettää sinut kotiin tyhjin käsin sen sijaan että ottaa sinut kalori + skopia seulaan. 

Teen tästä ja tässä ihan julkisen lupauksen hoitosi puolesta ja jopa maksan sen sinulle jos et saa apua vaivaasi.

Ystävällisesti, nainen KTM ja PS 

Vierailija
7727/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että vaikutan itse yksityisellä

No on kyllä ihme sanankäänteet. Eli palkka tulee kunnalta tai valtiolta ja työsi kuormittaa yksityistä sektoria.

Vierailija
7728/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen hyvin tietoinen missä tilanteessa talous nyt on. Olen vain eri mieltä ratkaistaanko ongelma tuhoamalla hyvinvointivaltio ja sivistysvaltio vai sitoudutaanko systemaattisesti kiristämään vyötä yli hallituksen toimikausien jotta nykyinen kehitys pysäytetään ja saamme pidettyä sekä hyvinvointivaltion että sivistysvaltion.

T. Nainen KTM ja PS 

Suustasi tulee fiksulta kullostavia tyhjänpäiväisyyksiä, mutta taloudesta olet pihalla kuin lumiukko!

Se vuosien vyönkiristys voi alkaa vasta sen jälkeen, kun ollaan mustilla luvuilla. Lähtötilanteessa eli nyt olemme 75% julkisen sektorin palkkasummasta punaisella!

Absurdia palkkaa työn vaativuuteen nähden tienaavat "Koulutetut naiset" esim. hoitaja 3500€/kk, lasukäsittelijä 4500€/kk, etuuskäsittelijä 3000€/kk, opettaja 4500€/kk j

Etuuskäsittelijöistä en tiedä, mutta hoitajien,  lastensuojelun ja opettajien työ on rankkaa. Kaikki nuo, myös se etuuskäsittelijä, osallistuvat nimenomaan sen hyvinvointivaltion toimintoihin. Ilman opettajia ei ole koulutusta, ilman hoitajia ei ole terveydenhuoltoa, ilman lastensuojelua on vielä enemmän kaltoinkohdeltuja lapsia, ilman etuuskäsittelijöitä yhteiskunnan heikoimmat eivät saa tarvitsemaansa tukea. Miksi et listaa poliisia tai pelastustoimea? Rajavartijoita? Puolustusvoimien henkilökuntaa?  

Eri

Hyvä idea... Otetaan kaikki työttömät miehet, kehitetään niille kurssit ja annetaan käteen maisterin paperi. Sitten palkataan ne puolustusvoimille "töihin" missä ne voi etäillä eikä ole mitään vaatimuksia mihinkään. Palkkaa saavat sen 6000€ kuussa + mieslisä eli onko se nyt 14% ?

Sitten jos joku älähtää asiasta, uhriudutaan että haluaako älähtäjät että palokunta ajetaan alas?

Vierailija
7729/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene yksityiselle gastroenterologille, kerro samat oireet kuin tässä ja lupaan henkilökohtaisesti maksaa lääkäri palkkioksi jos lähettää sinut kotiin tyhjin käsin sen sijaan että ottaa sinut kalori + skopia seulaan. 

Teen tästä ja tässä ihan julkisen

Autotypo korjasi kalpron kaloriksi 😅 sori siitä. Ja lääkärinpalkkion kirjoitti väärin.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7730/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen tästä ja tässä ihan julkisen lupauksen hoitosi puolesta ja jopa maksan sen sinulle jos et saa apua vaivaasi.

Ystävällisesti, nainen KTM ja PS 

Menkää te naiset synnyttämän yksityiselle.

Ai ette mene? No aivan.

Vierailija
7731/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän kaikille olisi parasta, että naiset palaisivat keittiöön olivat he liberaaleja tai konservatiivisia! Naisille turvallisin paikka on oman kodin keittiössä, missä he voivat puuhastella kaikkia omia juttujaan!

Siis naisellehan juuri se oma koti on se vaarallisin paikka. Etsi tutkittua tietoa. Naiselle vaarallisin paikka on oma koti ja miehelle se on joku nakkarijono yöllä. Mutta sielläkään sitä vaaraa ei aiheuta nainen vaan toinen mies.

Nainen voi syyttää itseään jos joutuu pahoinpidellyksi omassa kodissaan! Se naisen jatkuva nalkutus käy ennen pitkään miehen hermoille, joten olisi naisella peiliin katsomisen paikka! Siksi suosittelen kaikkia naisia lopettamaan nalkuttamisen kotonaan, niin perheen isännälläkin ei hermot heti petä, kun tulee töistä kotiin rankan työpäivän jälkeen. Vaan voi kestittyä rentoutumaan sekä lepäämään.

Vierailija
7732/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kyllä ihme sanankäänteet. Eli palkka tulee kunnalta tai valtiolta ja työsi kuormittaa yksityistä sektoria.

Noniin, yritetään vielä...

Minä vaikutan isossa julkisomisteisessa pörssiyhtiössä yksityisellä sektorilla. Tämä firma maksaa minulle palkat ja osingot, ei kunta. 

Tämän lisäksi, minulle on muuten vaan henkilökohtaisesti merkittävää ja tärkeä asia turvata että yhteiskunnassamme on hyvinvointivaltio palveluineen. Siis vaikka en itse julkisella tee työtä, pidän sitä tärkeänä ja turvaamisen arvoisena asiana kansalaisena ja ihmisenä.

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7733/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vetut on! Ainoastaan valitus on rankkaa ja palkka siitä on absurdi!

Tota hyvinvointivaltioultimatumia ei jaksa enää kuunnella se loppunee vääjäämättä muutaman vuoden sisällä ellei ne julkisen palkkakulut puolitu.

Vierailija
7734/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene yksityiselle gastroenterologille, kerro samat oireet kuin tässä ja lupaan henkilökohtaisesti maksaa lääkäri palkkioksi jos lähettää sinut kotiin tyhjin käsin sen sijaan että ottaa sinut kalori + skopia seulaan.&n

Ei tietääkseni pääse. Muun asioinnin hoidan kyllä yksityisellä ja oma kustanteisesti. Siis vaikka samaan aikaan veroillani turvaan julkisen kautta saman oikeuden kaikille ihmisille. 

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7735/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karu totuus on se että Suomalainen yhteiskunta ei voi toimia tällä tavalla enää pitkään. Olemme n. 12% punaisella.

Tuon korjaamisen käytännössä ainoa mahdollisuus olisi leikata jukisen sektorin palkkasummasta ensin puolet ja sitten vielä puolet, koska menetämme siinä julkkareiden verot.

Suomen ahdinko johtuu siis julkisesta sektorista, joka on n. 75% liian suuri. Julkinen sektori koostuu valtaosin niistä "koulutetuista naisista".

Nämä "koulutetut naiset" on taloutemme syöksyn juurisyy!

Hypoteettinen kysymys: julkinen sektori tuhotaan. Edelleenkään ei ole talouskasvua. Mitä teet sitten?

T. Nainen KTM ja PS 

No koulutus ei ole sinuun näemmä tehonnut. Suomi on ollut sen 10% punaisella jo 15v. Homma ei jatku näin enää montaa vuotta!

Kerro, mitä ovat nämä säälityöpaikat.

Vierailija
7736/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene yksityiselle gastroenterologille, kerro samat oireet kuin tässä ja lupaan henkilökohtaisesti maksaa lääkäri palkkioksi jos lähettää sinut kotiin tyhjin käsin sen

Pääsee toki, sen kun soittaa ja tekee tilauksen.

Vierailija
7737/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä vaikutan isossa julkisomisteisessa pörssiyhtiössä yksityisellä sektorilla. Tämä firma maksaa minulle palkat ja osingot, ei kunta. 

Tämän lisäksi, minulle on muuten vaan henkilökohtaisesti merkittävää ja tärkeä asia turvata että yhteiskunnassamme on hyvinvointivaltio palveluineen. Siis vaikka en itse julkisella tee työtä, pidän sitä tärkeänä ja turvaamisen arvoisena asiana kansalaisena ja ihmisenä.

T. Nainen KTM ja PS 

Eli pyörität samoja papereita päivittäin omassa lasikoppiin rakennetussa kenkälaatikossasi. Työsi paras puoli on tittelinviljely.

T. DI ja CSU Omistaja oven takana toimari vieressä. Isompi mittelstand.

Vierailija
7738/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainahan koulutettujen ja kouluttamattomien junttien välillä on ollut kuilu. niin taloudellinen kuin ideologinenkin. Nykyisin iso osa miesikäluokasta paskoo mahdollisuutensa jo peruskoulussa . Näistä osa syrjäytyy kokonaan tukieläteiksi ja osa sentään elättää itsensä duunarina.

Kirjoitat silti tuolla tavalla miehistä. Mitähän juntteja nuo naiset on jotka paskoo mahdollisuutensa? Mitä mieltä niistä? Ettei vain olisi loisimassa miesten raha

Ja edelleen, naisia on syrjäytyneenä lähes yhtä paljon. Silti raivoatte vain miehistä ja niiden helvottomuudesta.

Tuo on sitä miesvihaa.

No ne syrjäytyneet naiset eivät tee läheskään yhtä paljon noita henkirikoksia kuin ne syrjäytyneet miehet. Miten voit kääntää miesvihaksi viestin, jossa ilmaistaan huolta miesten ja poikien syrjäytymisestä ja toivotaan siihen puuttumista jo varhaisessa vaiheessa sen syrjäytymisen ehkäisemiseksi? 

Vierailija
7739/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Nainen KTM ja PS 

Eli pyörität samoja papereita päivi

Pyörittääkö joku vielä papereita tänäpäivänä :Dd eiköhän ne ole pitkälti digitaalisessa muodossa. 

Ja luuletko että allekirjoittaisin työsopimusta jossa olisin määrätty yhteen ja samaan kenkälaatikkon. Jos en saisi itse valita missä, miten ja milloin teen työni niin en solmisi työsuhdetta. Nämä on palkan lisäksi neuvoteltavissa olevia asioita. Minä olen neuvotellut niin että voin työni hoitaa vaikka palmujen alta jos muuten vaan verkkoyhteydet pelaa. Oma moka jos et ole tehnyt samaa ja olet siinä "naapuri kenkälaatikossa".

En myöskään ole työssäni nimikkeellä KTM tai ekonomi, vaikka sitä koulutuksen puolesta olenkin :D naisella on useita sulkia hatussa nääs...

T. Nainen KTM ja PS 

Vierailija
7740/23034 |
18.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitat silti tuolla tavalla miehistä. Mitähän juntteja nuo naiset on jotka paskoo mahdollisuutensa? Mitä mielt

No ne syrjäytyneet naiset eivät tee läheskään yhtä paljon noita henkirikoksia kuin ne syrjäytyneet miehet. Miten voit kääntää miesvihaksi viestin, jossa ilmaistaan huolta miesten ja poikien syrjäytymisestä ja toivotaan siihen puuttumista jo varhaisessa vaiheessa sen syrjäytymisen ehkäisemiseksi? 

Aivan eli vain henkirikoksilla on väliä?

Ette ilmaise mitään huolta vaan pilkkaatte miehiä ja syyllistätte niitä syrjäytyneiksi. Alkunarratiivihan oli "suurin osa paskoo elämänsä" 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi