Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille joka vaatii yksityiskohtaisia vastauksia:
kerro minulle yksityiskohtaisesti kaikki ne syyt miksi vihaat miehiä.
hopi hopi, aikaa saat tunnin.
Vastaa sinä ensin niihin kysymyksiin, vastauksesi vaikuttaa lopputulokseen.
Et esittänyt kysymyksiäsi minulle. Minä kysyin tuota suoraan sinulta.
Kello käy.
Eivät ole minun kysymyksiäni, mutta haluan kuulla niihin vastaukset. Sinäkin varmasti osaat vastata.
Miksi vastaisi
Tuota ei kysytty, vaan joko olet lakannut tappamasta vauvoja. Kyllä tai ei.
Jos ei ole koskaan tappanut vauvaa, ei ole edes aloittanut vauvojen tappamista. Ei voi lopettaa jotain jota ei ole koskaan tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
ktm hei, sulle sanottiin jo aikaisemmin että opettele lainaamaan jos haluat vastauksia. Kukaan ei tiedä mille sä nillität tällä kertaa.
Huomaa kyllä että olet pelkkä nainen.
^^
Eipä anna puhelimella lainata. Koita kestää tai sitten älä kestä. Sä varmaan tunnistat oman viestisi jos kopioin sen yllä olevalla tavalla ennen omaani? :)
Nainen juu, mutta ainakin osaan sanoittaa hyveeni ja hyötyni toisin kuin sinä 🤭
T. Nainen KTM ja PS
Väärin, osaat sanoittaa mitä kuvittelet olevasi miehelle. Koska et ole mies, et tiedä asiasta mitään.
Seuraaminen on haastavaa kun et osaa lainata viestejä
Ja kuten minäkin kerroin, kysymyksiä ei esitetty minulle, miksi siis perustelisin valheellista paskapuhetta?
Enkä kysynyt onko hän tappanut vauvoja, kysyin onko hän lopettanut sen. En ole saanut kyllä/ei vastausta.
^^
Olen pahoillani että seuraaminen on vaikeaa, mutta kuten sinulle jo kerroin, puhelimeni ei anna vastata lainauksen kautta.
Ja ehkä on tosiaan niin että jos mitään sanottavaa ei ole niin sitten ei kannata sanoa mitään. Sinulle on kuitenkin tarjottu ja esitetty mahdollisuus kertoa ajatuksiasi. Sinä valitset itse käytätkö sen vai et.
Kysyit myös ihan järjettömiä ja sekopäisiä kysymyksiä ja silti sinulle vastattiin. Ymmärsit sitä tai et.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkojenpesu oli entisajan käytöstapoja. Naiset opvat vain luopuneet omasta osastaan mutta vaativat miehiltä edelleen omaansa.
^^
Neuvoin jo sinua keskustelemaan ja pyytämään tätä kumppaniltasi mikäli tämä on sinulle tärkeä asia.
T. Nainen KTM ja PS
Ja mitä sitten kun miehet ovat pyytämässä vaikkapa noita asioita? Naiset riehuvat kuinka miehet ovat sovinistisia, 50 luvulle jämähtäneitä SIKOJA jotka eivät hoida omaa osaansa.
Eloi kerro, miksi vaivautua pyytämään naisilta yhtään mitään? Tyhjän saa pyytämättäkin.
No jos oikeasti miehelle jalkojen pesu on tärkeää ja merkityksellistä, niin eiköhän se nätisti pyytämällä järjesty.
Siaksi en ole koskaan haukkunut ketään miestä enkä näe
Mietitään hetki...
juu ei järjesty kun ei kerran naisilla kodinhoitokaan onnistu, tai lastenhoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisten visvavittu femakkojen takia kuilu se kuin kasvaa. Feminismi pitää kieltää lailla.
Se kuilu kasvaa sovinistimiesten takia. Feminismiä ei tarvittaisi jos naiset olisivat alusta asti olleet miesten kanssa tasa-arvoisia.
Paitsi että naiset ovat olleet.
Nyt ulísette kun joudutte synnyttämään ja larppaatte olevanne miehiä.
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivatko pitää oman sukunimensä, saivatko käydä kodin ulkopuolella töissä, saivatko aina päättää aviopuolisonsa itse....siinä nyt muutama asia alkuun.
Saiko mies aina noit
Kielsikö joku sinulta yliopiston? Epäilen. Jos kuitenkin näin kävi ja sinne haluat, niin tutustu avoimeen yliopistoon ja hae sitä kautta ja/tai yhteishaussa. Yleensä helmi-maaliskuussa aukeaa haut yliopistoon.
Ethän syytä yhteiskuntaa tai muita jos olet jättänyt mahdollisuuden käyttämättä
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille joka vaatii yksityiskohtaisia vastauksia:
kerro minulle yksityiskohtaisesti kaikki ne syyt miksi vihaat miehiä.
hopi hopi, aikaa saat tunnin.
Vastaa sinä ensin niihin kysymyksiin, vastauksesi vaikuttaa lopputulokseen.
Et esittänyt kysymyksiäsi minulle. Minä kysyin tuota suoraan sinulta.
Kello käy.
Eivät ole minun kysymyksiäni, mutta haluan kuulla niihin vastaukset. Sinäkin varmasti osaat va
Jos ei ole koskaan tappanut vauvaa, ei ole edes aloittanut vauvojen tappamista. Ei voi lopettaa jotain jota ei ole koskaan tehnyt.
Sitä ei kysytty, vaan onko hän lopettanut lasten tappamisen, kyllä vai ei.
Jatketaanko edelleen vai alatko ymmärtämään ettei niitä hänenkään kysymyksiä minulta kysytty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ktm hei, sulle sanottiin jo aikaisemmin että opettele lainaamaan jos haluat vastauksia. Kukaan ei tiedä mille sä nillität tällä kertaa.
^^
Eipä anna puhelimella lainata. Koita kestää tai sitten älä kestä. Sä varmaan tunnistat oman viestisi jos kopioin sen yllä olevalla tavalla ennen omaani? :)
T. Nainen KTM ja PS
Väärin, osaat sanoittaa mitä kuvittelet olevasi miehelle. Koska et ole mies, et tiedä asiasta mitään.
Olen varmaan myös kuullut kumppanilta mitä hän ajattelee minusta ja toimintatavoistani suhteessa. En ole ainoa joka on tätä mieltä.
Ja en tietenkään ole mies mutta luonnollisesti keskustelen ja kuuntelen omaa kumppania, joka on mies.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisten visvavittu femakkojen takia kuilu se kuin kasvaa. Feminismi pitää kieltää lailla.
Se kuilu kasvaa sovinistimiesten takia. Feminismiä ei tarvittaisi jos naiset olisivat alusta asti olleet miesten kanssa tasa-arvoisia.
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivatko pitää oman sukunimensä, saivatko käydä kodin ulkopuolella töissä, saivatko aina päättää aviopuolisonsa itse....siinä nyt muutama asia alkuun.
Kielsikö joku sinulta yliopiston? Epäilen. Jos kuitenkin näin kävi ja sinne haluat, niin tutustu avoimeen yliopistoon ja hae sitä kautta ja/tai yhteishaussa. Yleensä helmi-maaliskuussa aukeaa haut yliopistoon.
Ethän syytä yhteiskuntaa tai muita jos olet jättänyt mahdollisuuden käyttämättä
T. Nainen KTM ja PS
Kielsikö sinulta? Jos ei niin miksi vedota siihen etteivät naiset päässeet sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jalkojenpesu oli entisajan käytöstapoja. Naiset opvat vain luopuneet omasta osastaan mutta vaativat miehiltä edelleen omaansa.
^^
Neuvoin jo sinua keskustelemaan ja pyytämään tätä kumppaniltasi mikäli tämä on sinulle tärkeä asia.
T. Nainen KTM ja PS
Ja mitä sitten kun miehet ovat pyytämässä vaikkapa noita asioita? Naiset riehuvat kuinka miehet ovat sovinistisia, 50 luvulle jämähtäneitä SIKOJA jotka eivät hoida omaa osaansa.
Eloi kerro, miksi vaivautua pyytämään naisilta yhtään mitään? Tyhjän saa pyytämättäkin.
No jos oikeasti miehelle jalkojen pesu on tärkeää ja merkityksellistä, niin eiköhän se nätisti pyytämällä järjesty.
Siaksi
Ajattelin ihan vakavissani asiaa, että jos minun puoliso pyytäisi jalkojen pesua niin kyllä voisin tehdä spa-hetken hänelle.
Minulta sujuu myös kodinhoito joka on minulle erittäin tärkeä ja mielekäs asia. Ja lapset ovat kaikki kaikessa, joten totta kai hoidan osaltani heitäkin. En näe nyt mitään ongelmaa näissä asioissa.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
No voisiko joku mies nyt sitten kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivatko pitää oman sukunimensä, saivatko käydä kodin ulkopuolella töissä, saivatko aina päättää av
Hyvänen aika.. minähän olen käynyt ja suorittanut yliopiston jotta voin olla kauppatieteiden maisteri (KTM) 😄
Minulle oli nuorena lukion jälkeen tärkeää päästä opiskelemaan joten sitä tavoiteta kohti menin ja pääsin. Olen siitä kiitollinen, lukio ja yliopisto ovat olleet minulle tärkeitä.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
No jos oikeasti miehelle jalkojen pesu on tärkeää ja merkityksellistä, niin eiköhän se näti
Ajattelin ihan vakavissani asiaa, että jos minun puoliso pyytäisi jalkojen pesua niin kyllä voisin tehdä spa-hetken hänelle.
Minulta sujuu myös kodinhoito joka on minulle erittäin tärkeä ja mielekäs asia. Ja lapset ovat kaikki kaikessa, joten totta kai hoidan osaltani heitäkin. En näe nyt mitään ongelmaa näissä asioissa.
T. Nainen KTM ja PS
Hyvä että myönnät ettet ymmärrä.
Minäpä selitän: sinä puhut säästä. Asioista jotka sinä olet valmis tekemään. Minä puhun ilmastosta, asioista mitä yleisesti tapahtuu.
Paikallinen sää ei kumoa ilmastomuutosta. Kyllä, tänään voi olla kylmä rovaniemellä, mutta ilmastomuutos on edelleen ihan totta.
Kannattaa pohtia haluaako keskustella ilmastosta vai päivän säästä, varsinkin jos aloituksessa käsitellään ilmastoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
No voisiko joku mies nyt sitten kertoa.
Teille on jo kerrottu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivatko pitää oman sukunimensä, saivatko käydä kodin
Hyvänen aika.. minähän olen käynyt ja suorittanut yliopiston jotta voin olla kauppatieteiden maisteri (KTM) 😄
Minulle oli nuorena lukion jälkeen tärkeää päästä opiskelemaan joten sitä tavoiteta kohti menin ja pääsin. Olen siitä kiitollinen, lukio ja yliopisto ovat olleet minulle tärkeitä.
T. Nainen KTM ja PS
Miksi siis käänsit keskustelun minuun vaikka aiheena oli "ovatko kaikki miehet aina päässeet yliopistoon"
Jopa ne maaorjat?
Yliopistoon on toki vaikeaa päästä sisään, mutta ei mahdotonta. Minäkin pääsin vaikka kärsin edelleen lukihäiriöstä, silti menestyin ja suoritin opinnot hyvin alusta loppuun.
Ja toivon että jokainen nuori tai aikuinen pystyy halutessaan käymään yliopiston. Se kysyy sitkeyttä ja kärsivällisyyttä, mutta on sen arvoista.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
Siaksi
Mietitään hetki...
juu ei järjesty kun ei kerran naisilla kodinhoitokaan onnistu, tai lastenhoito.
Toinen ei ole parisuhteessa toiselle kotiorja ja lastenhoitaja, nuo asiat tehdään yhdessä jakaen ne tasan. Et voi vaatia toista alistumaan palvelijaksesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
No jos oikeasti miehelle jalkojen pesu on tär
Haha, hauskasti selitetty. Kiitos. Ymmärsin. Kunhan muistat ettei kaikki naiset, meitä on kelpovaimoja paljon 😌
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
No jos oikeasti miehelle jalkojen pesu on tärkeää ja merkityksellistä, niin eiköhän se näti
Toinen ei ole parisuhteessa toiselle kotiorja ja lastenhoitaja, nuo asiat tehdään yhdessä jakaen ne tasan. Et voi vaatia toista alistumaan palvelijaksesi.
Noin, ei voi vaatia. Pitää jakaa tasan.
Ja mitä nainen toikaan pelipöydälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivat
Kalskahti että asia harmitti sinua erityisesti... Sori jos erehdyin. Yliopistot on jo satoja vuosia olleet saatavilla, senkun vaan hakee ja menee.
T. Nainen KTM ja PS
Saiko mies aina noita asioita?
Sekoitat yhteiskuntaluokan sukupuoleen. Kuvittelet että mies on aina ollut jokin aatelinen ja nainen maaorja.