Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisten visvavittu femakkojen takia kuilu se kuin kasvaa. Feminismi pitää kieltää lailla.
Se kuilu kasvaa sovinistimiesten takia. Feminismiä ei tarvittaisi jos naiset olisivat alusta asti olleet miesten kanssa tasa-arvoisia.
Paitsi että naiset ovat olleet.
Nyt ulísette kun joudutte synnyttämään ja larppaatte olevanne miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sille joka vaatii yksityiskohtaisia vastauksia:
kerro minulle yksityiskohtaisesti kaikki ne syyt miksi vihaat miehiä.
hopi hopi, aikaa saat tunnin.
Vastaa sinä ensin niihin kysymyksiin, vastauksesi vaikuttaa lopputulokseen.
Haha, loistava vastaus 😂 todellakin vaikuttaa vastaus omaankin vastaukseen. Nyt olen vaan niin monta kertaa yrittänyt kysyä mitä hyötyä korkeakoulutetulle naiselle on miehestä, vastausta saamatta, että alan olla varma että vastauksen puutekin on jo vastaus kysymykseen.
Mutta siis tietenkin hyvällä ja kunnioittavasti käyttäytyvällä miehellä on paljonkin annettavaa naiselle vaikk
Vastavuoroisuuteenhan hyvä ja terve parisuhde perustuu. Siihen luottamus ja molemminpuolinen kunnioitus niin ei pitäisi kauheasti pieleen mennä. Itse tiedän mitä tuon pöytään ja tiedän mitä mies voi osaltaan tarjota, mutta tällä palstalla miehet eivät omaa rooliaan ole osanneet sanoittaa.
T. Nainen KTM ja PS
Et tuo pöytään mitään, eikä mies tarjoa sinulle mitään.
Olen kertonut mikä miesten rooli on: ei mikään. Miehillä ei tarvitse olla "roolia" joka pitäisi täyttää naisen Sirkus Parisuhteessa. Ikävää ettet tajua asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvin selitetty biologiset erot! Se vaan on poikien hyväksyttävä, että naiset on paljon fiksumpia ja tekevät sen lopullisen valinnan https://yle.fi/a/74-20064375
Jari Ehrnroothin kolumni: Tasa-arvo on jo riittävän pitkällä
Ei persupoikia pidä suvaita tai paapoa yhtään enempää, heille on jo annettu kaikki avaimet parempaan elämään!!!
Kiitos, että jaoin linkin. Oli hyvä ja mielenkiintoinen artikkeli tosin ihmettelen, miten olet saanut siitä tuollaisen tulkinnan. Olen itse hyvin samaa mieltä Ehrnroothin kanssa siitä, että tasa-arvo ei tarkoita tasapäistämistä, miten moni aikuinenkin jopa sen tulkitsee. Tasa-arvoa on se, että otetaan huomioon eroavaisuudet ja tarjotaan samat mahdollisuudet, mutta ei pakoteta kaikkia samaan muottiin ja tekemään 50-50 samoin asioita tasa-arvon nimissä. Siit
Hei multa oli mennyt tuo linkki ja kommentti ohi. Tosi hyvä kirjoitus. Tuon takia olen konservatiivinen nainen ja oikealla. Hyvä kirjoitus ja näkökulma. Samaa mieltä. Kiitos linkkaajalle ja kiitos sulle kun toit tän viestin näkyväksi uudelleen.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, loistava vastaus 😂 todellakin vaikuttaa vastaus omaankin vastaukseen. Nyt olen vaan niin monta kertaa yrittänyt kysyä mitä hyötyä korkeakoulutetulle naiselle on miehestä, vastausta saamatta, että alan olla varma että vastauksen puutekin on jo vastaus k
No voithan sinä kertoa kumppanille että sinä toivoisit ja pitäisit tärkeänä että joku putsaa jalkasi?
Yhtälailla me naiset kerromme ja pyydämme jos tarvitsemme apua kauppakassien, takkien tai muiden asioiden kanssa. Yleensä kyse on kuitenkin huomaavaisesta eleestä, ei välttämättä suorasta tarpeesta.
Puhu ja keskustele niin asiat selviää :)
T. Nainen KTM ja PS
Tulian se sieltä. mies! Kuuntele naista ja palvo vulvaa niin ehkä saat murto-osan takaisin siitä mitä itse annat suhteeseen.
Hyvä diili!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, loistava vastaus 😂 todellakin vaikuttaa vastaus omaankin vastaukseen. Nyt olen vaan niin monta kertaa yrittänyt kysyä mitä hyötyä korkeakoulutetulle naiselle on miehestä, vastausta saamatta, että alan olla varma että vastauksen puutekin on jo vastaus kysymykseen.
Mutta siis tietenkin hyvällä ja kunnioittavasti käyttäytyväl
Juu, olen samaa mieltä siinä että minä en tuo sinulle mitään etkä sinä minulle.
Se että joku muu mies kokee asian eritavalla ja näkee hyveeni, on vain minun etu. Hukkaanhan ne menisi sinun kanssa...olen helpottunut ettemme ole parisuhteessa, emme kestäisi toisiamme 😂
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis tietenkin hyvällä ja kunnioittavasti käyttäytyvällä miehellä on paljonkin annettavaa naiselle vaikk
Väärin, sinä esität valheellisia väitteitä siitä, mitä hyötyä väität naisista olevan miehille. Nuo eivät pidä paikkaansa koska ette tarjoa tuollaista.
Ette osaa kertoa omia tarpeitanne parisuhteelle ettekä sitä mitä itse tuotte parisuhteeseen, mutta olette ihan varmoja että täällä kirjoitetut asiat ovat valetta......selitätkö miten se on mahdollista?
Vierailija kirjoitti:
Tässä hyvin selitetty biologiset erot! Se vaan on poikien hyväksyttävä, että naiset on paljon fiksumpia ja tekevät sen lopullisen valinnan https://yle.fi/a/74-20064375
Jari Ehrnroothin kolumni: Tasa-arvo on jo riittävän pitkällä
Ei persupoikia pidä suvaita tai paapoa yhtään enempää, heille on jo annettu kaikki avaimet parempaan elämään!!!
Poikien... miesvihaa pojutella, aivan kuten tytöttelykin.
Lähde sille että naiset ovat fiksumpia, puhumattakaan että paljon fiksumpia.
Nainen tekee toki lopullisen valinnan, mutta vain siitä poolista joka on tarjolla valittavaksi. Se on pienentynyt hyvin vähäiseksi.
Tulian se sieltä. mies! Kuuntele naista ja palvo vulvaa niin ehkä saat murto-osan takaisin siitä mitä itse annat suhteeseen.
Hyvä diili!
^^
En ymmärtänyt miten tämä liittyi minun kommenttiin... mutta kuten sanoin me emme onneksi ole parisuhteessa koska emme kestäisi toisiamme 😂
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haha, loistava vastaus 😂 todellakin vaikuttaa vastaus omaankin vastaukseen. Nyt olen vaan niin monta kertaa yrittänyt kysyä mitä hyötyä korkeakoulutetulle naiselle on miehestä, vastausta saamatta, että alan olla varma että vastauksen puutekin on jo vastaus k
Kunnioitus ei ole sitä että on alistettu palvelija. Vertaat perus käytöstapoja jonkun jalkojen pesuun. Näetkö useinkin ihmisten pesevän toistensa jalkoja julkisilla paikoilla, kuten sitä oven avaamista esim.?
Jalkojenpesu oli entisajan käytöstapoja. Naiset opvat vain luopuneet omasta osastaan mutta vaativat miehiltä edelleen omaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et esittänyt kysymyksiäsi minulle. Minä kysyin tuota suoraan sinulta.
Kello käy.
Eivät ole minun kysymyksiäni, mutta haluan kuulla niihin vastaukset. Sinäkin varmasti osaat vastata.
Miksi vastaisin jos en ole väitteistä samaa mieltä?
J
En ole koskaan tappanut vauvaa.
No nyt sun vuoro vastata.
Tuota ei kysytty, vaan joko olet lakannut tappamasta vauvoja. Kyllä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis tietenkin hyvällä ja kunnioittavasti käyttäytyväl
Sen mäkin haluisin kuulla mutta tiedän ettei se osaa vastata eikä vastaa kuitenkaan...
T. Nainen KTM ja PS
Jalkojenpesu oli entisajan käytöstapoja. Naiset opvat vain luopuneet omasta osastaan mutta vaativat miehiltä edelleen omaansa.
^^
Neuvoin jo sinua keskustelemaan ja pyytämään tätä kumppaniltasi mikäli tämä on sinulle tärkeä asia.
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta siis ti
ktm hei, sulle sanottiin jo aikaisemmin että opettele lainaamaan jos haluat vastauksia. Kukaan ei tiedä mille sä nillität tällä kertaa.
Huomaa kyllä että olet pelkkä nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello käy.
Eivät ole minun kysymyksiäni, mutta haluan kuulla niihin vastaukset. Sinäkin varmasti osaat vastata.
Miksi vastaisi
Se vastasi sulle jo aiemmin että ei ole tappanut vauvoja ja pyysi sinua vastaamaan omaan kysymykseensä. Seuraa keskustelua!
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämmöisten visvavittu femakkojen takia kuilu se kuin kasvaa. Feminismi pitää kieltää lailla.
Se kuilu kasvaa sovinistimiesten takia. Feminismiä ei tarvittaisi jos naiset olisivat alusta asti olleet miesten kanssa tasa-arvoisia.
Paitsi että naiset ovat olleet.
Nyt ulísette kun joudutte synnyttämään ja larppaatte olevanne miehiä.
Saivatko naiset opiskella vaikka yliopistossa, saivatko naiset äänestää, saivatko omistaa vai menikö omaisuus aviomiehelle, saivatko pitää oman sukunimensä, saivatko käydä kodin ulkopuolella töissä, saivatko aina päättää aviopuolisonsa itse....siinä nyt muutama asia alkuun.
ktm hei, sulle sanottiin jo aikaisemmin että opettele lainaamaan jos haluat vastauksia. Kukaan ei tiedä mille sä nillität tällä kertaa.
Huomaa kyllä että olet pelkkä nainen.
^^
Eipä anna puhelimella lainata. Koita kestää tai sitten älä kestä. Sä varmaan tunnistat oman viestisi jos kopioin sen yllä olevalla tavalla ennen omaani? :)
Nainen juu, mutta ainakin osaan sanoittaa hyveeni ja hyötyni toisin kuin sinä 🤭
T. Nainen KTM ja PS
Vierailija kirjoitti:
^^
Neuvoin jo sinua keskustelemaan ja pyytämään tätä kumppaniltasi mikäli tämä on sinulle tärkeä asia.
T. Nainen KTM ja PS
Ja mitä sitten kun miehet ovat pyytämässä vaikkapa noita asioita? Naiset riehuvat kuinka miehet ovat sovinistisia, 50 luvulle jämähtäneitä SIKOJA jotka eivät hoida omaa osaansa.
Eloi kerro, miksi vaivautua pyytämään naisilta yhtään mitään? Tyhjän saa pyytämättäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello käy.
Eivät ole minun kysymyksiäni, mutta haluan kuulla niihin vastaukset. Sinäkin varmasti osaat va
Seuraaminen on haastavaa kun et osaa lainata viestejä
Ja kuten minäkin kerroin, kysymyksiä ei esitetty minulle, miksi siis perustelisin valheellista paskapuhetta?
Enkä kysynyt onko hän tappanut vauvoja, kysyin onko hän lopettanut sen. En ole saanut kyllä/ei vastausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^^
T. Nainen KTM ja PS
Ja mitä sitten kun miehet ovat pyytämässä vaikkapa noita asioita? Naiset riehuvat kuinka miehet ovat sovinistisia, 50 luvulle jämähtäneitä SIKOJA jotka eivät hoida omaa osaansa.
Eloi kerro, miksi vaivautua pyytämään naisilta yhtään mitään? Tyhjän saa pyytämättäkin.
No jos oikeasti miehelle jalkojen pesu on tärkeää ja merkityksellistä, niin eiköhän se nätisti pyytämällä järjesty.
Siaksi en ole koskaan haukkunut ketään miestä enkä näe aiheelliseksi aloittaa nytkään.
Syy miksi sinun kannattaa pyytää ja keskustella on vastavuoroisuus ja että saat tuotua esiin sinulle merkityksellisiä asioita.
T. Nainen KTM ja PS
Kiitos, että jaoin linkin. Oli hyvä ja mielenkiintoinen artikkeli tosin ihmettelen, miten olet saanut siitä tuollaisen tulkinnan. Olen itse hyvin samaa mieltä Ehrnroothin kanssa siitä, että tasa-arvo ei tarkoita tasapäistämistä, miten moni aikuinenkin jopa sen tulkitsee. Tasa-arvoa on se, että otetaan huomioon eroavaisuudet ja tarjotaan samat mahdollisuudet, mutta ei pakoteta kaikkia samaan muottiin ja tekemään 50-50 samoin asioita tasa-arvon nimissä. Siitä on silloin tasa-arvo kaukana.