Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi

Vierailija
31.01.2024 |

Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?

Kommentit (23026)

Vierailija
2301/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks riitä että nainen on sun vaimo ja elämänkumppani myötä- ja vastamäessä? Niin ja sun lasten äiti jos sellaisia päätätte tehdä. 

Mitä sä toivoisit naisen olevan/ "tarjoavan"?

//En oo seurannut tätä keskustelua, mut tätä piti kysymäni

Vierailija
2302/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyn vilpittömästi enkä riitaa haastaakseni, mutta siis mistä tämä "naisvihamielisyys"- kortti tulee?

Ei tietenkään kukaan sivistynyt, sydämeltään ja sielultaan viisas ihminen koskaan kyseenalaista ihmisen ja ihmisyyden rajatonta ja mittaamatonta arvoa. Olen itsekin nainen, tietysti toivon kaikille ihmisille pelkkää hyvää... 

T. Nainen, KTM ja PS 

Kaikille. Paitsi naisille. Niin ja ulkomaalaisille. Ja seksuaalivähemmistöille. Ja matalasti koulutetuille, kun olet itse Akateeminen. Ja väärien uskontojen kannattajille. Kasvissyöjille. Eläimille.

Jäljelle jää... Valkoinen, lihaa syövä heteromies. Joka sinäkin olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2303/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö, no can do... Mutta aika hyvin että rajoitteista huolimatta ihminen voi menestyä ja päästä pitkälle. Matematiikassa olin myös aina aika huono, yliopistossa vasta lähti kunnolla kulkemaan :D kirjoitustaito ei kulje vieläkään. 

Mitens pitkällä sä olet elämässäsi ilman lukihäiriötä tai rajoitteita? Ei sillä että sillä minulle olis mitään merkitystä, mutta sulle voi olla...

T. Vajaa ja lukihäiriöinen KTM nainen ja PS

En ole edellinen kommentoija, mutta et sinä ole minun mielestäni päässyt mihinkään. Kannatat rasi stista puoluetta joka levittää naisvihaa. Siivoojana olen mielestäni menestynyt sinua paremmin, koska arvoni ovat kohdallaan.

Itse kannatat siis kommunistista puoluetta joka levittää miesvihaa. Et ole mielestäni menestynyt vaan neuvostoaikaisen aivospesun uhri joka ulvoo luokkasotaansa.

Vierailija
2304/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyfeministit on täysiä toopeja. Eivät kykene minkäänlaiseen keskusteluun jossa kunnioitetaan kaikkien mielipiteitä vaan ovat vihan sokaisemia aivopestyjä typeryksiä. Ihan turha täällä on keskustella kun osa porukasta ei kykene objektiivisesti käsittelemään mitään asiaa. 

Tasa-arvoa kannatan. En naisten tai miesten ylivaltaa. 

Perussuomalaiset on täysiä toopeja. Eivät kykene minkäänlaiseen keskusteluun jossa kunnioitetaan kaikkien mielipiteitä vaan ovat vihan sokaisemia aivopestyjä typeryksiä. Ihan turha täällä on keskustella kun osa porukasta ei kykene objektiivisesti käsittelemään mitään asiaa. 

Kas, toimii! Olisko ollut sitä projisointia tuo alkuperäinen.

Vierailija
2305/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiks riitä että nainen on sun vaimo ja elämänkumppani myötä- ja vastamäessä? Niin ja sun lasten äiti jos sellaisia päätätte tehdä. 

Mitä sä toivoisit naisen olevan/ "tarjoavan"?

//En oo seurannut tätä keskustelua, mut tätä piti kysymäni

Riittääkö se naisille? Että mies on puoliso ja elämänkumppani, siittäjä?

Vierailija
2306/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme elä 1970 -luvulla, joten miksi tästä puhutaan... Vuosi on 2024.

Naiset eivät halua miestä, joka ei tuo mitään lisäarvoa elämään. Naiset eivät halua luuseri miestä. Naiset eivät halua olla kotiäitejä, kotiorjia tai kaikista huolehtivia sihteereitä. Ja tätä on miesten vaikea ymmärtää. Helpompi syyttää naisia kuin itse tehdä jotain ja muuttua jos naisen elämäänsä haluaa. 

Ei miesten ole vaikea ymmärtää noita asioita! Ei ainakaan hyvien miesten.

Mutta katsos kun ne hyvät miehet... mitä lisäarvoa nainen tuo niiden elämään? Haluaako hyvä mies siivota naisen ja sen projektin sotkut, kustantaa niiden elämä ja saada kaikki mahdollinen paska niskaansa?

Vai jättäytyykö hyvä mies naisten Sirkus Parisuhteen ulkopuolelle, elää elämäänsä omilla ehdoillaan, harrastaen, tehden merkityksellistä työtä ja nauttien elämästään.

Samaa sanoin itse aiemmin, että kunnollinen mies kyllä parantaa naisen elämää parisuhteessa, mutta moni mies ei. Tämäkin oli kuulemma "miesvihaa". Vaikea ymmärtää.

Vierailija
2307/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Persumiehet ulvovat miten Suomi pilataan. Oikeasti tämä maa on ollut aina pilalla. Ja se johtuu naisvihasta. Nyt naisvihapuolue on kiipinyt valtaan, eli tilanne vain pahenee.

Onko siis jotain naisvihaa haluta estää mm. pakkoavioliittoja, pakkohunnutusta, kunniaväkivaltaa ja vastaavaa äärimisogyniaa?

Näissä tämänkin ketjun viesteissä vaan näkyy se valkoiseen heteromieheen kohdistuva mies viha vaan niin hyvin, Ihan järkyttävää kun toiset ei tee mitään väärää. Jo päältä näkee miten kauniasia kommentteja ne on.

#Persupsykoosi

Vierailija
2308/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme elä 1970 -luvulla, joten miksi tästä puhutaan... Vuosi on 2024.

Naiset eivät halua miestä, joka ei tuo mitään lisäarvoa elämään. Naiset eivät halua luuseri miestä. Naiset eivät halua olla kotiäitejä, kotiorjia tai kaikista huolehtivia sihteereitä. Ja tätä on miesten vaikea ymmärtää. Helpompi syyttää naisia kuin itse tehdä jotain ja muuttua jos naisen elämäänsä haluaa. 

Miehetkään ei halua miehiä ja kaikkea miehisyyttä vihaavaa naista joka ei tuo mitään lisäarvoa elämään. Miehet eivät halua luuserinaista. Miehet eivät halua olla koti-isjä, kotiorjia tai autoja korjailevia mekaanikkoja ja tehdä kotona remontteja. Ja naisten on tätä vaikea ymmärtää. Helpompi syyttää miehiä kuin tehdä jotain ja arvostaa toista jos miehen haluaa.

Bullshittiä. Talouselämän artikkelista v. 2022:

Työaika ensimmäistä kertaa tasan: Naisten ja miesten kokonaistyöajassa vain minuutin ero

Vierailija
2309/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt mä olen jo mies... :Dd

kyllä mä toivon ihan jokaiselle, myös sinun mainitsemille vähemmistöille jakamatonta hyvää elämää.

Ja paljon piti tehdä itsekin aikanaan että lukihäiriön kanssa sai koulutuksen ja asiansa siihen missä ne nyt tänään on.

Tuttavapiirini on myös erittäin laaja ja läheisistäni olen muutamia oikeasti miehiä lukuunottamatta oikeasti ainoa PS. Paljon olen keskustellut siis myös eri tavalla ajattelevien kanssa. Epäilen kuitenkin että erimielisyytemme ovat jossakin muussa asiassa, koska kuten sinäkin oletettavasti, minäkin olen sitä mieltä että jokainen ihminen ja elämä on arvokas. 

T. Nainen, KTM ja PS 

Vierailija
2310/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat häikäilemttömiä, jos kyse ei ole heidän omasta edustaan.

Ihan samalla lailla kuin miehetkin. Ei mua kiinnosta muu kuin oma ja lasteni etu, enkä odota miehiltä sen enempää kiinnostusta minun etuani kohtaan. Sitä ei ole ikinä näkynyt. Palvelut ovat kyllä kelvanneet. Näillä mennään.

Vierailija
2311/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lukihäiriö, no can do... Mutta aika hyvin että rajoitteista huolimatta ihminen voi menestyä ja päästä pitkälle. Matematiikassa olin myös aina aika huono, yliopistossa vasta lähti kunnolla kulkemaan :D kirjoitustaito ei kulje vieläkään. 

Mitens pitkällä sä olet elämässäsi ilman lukihäiriötä tai rajoitteita? Ei sillä että sillä minulle olis mitään merkitystä, mutta sulle voi olla...

En ole edellinen kommentoija, mutta et sinä ole minun mielestäni päässyt mihinkään. Kannatat rasi stista puoluetta joka levittää naisvihaa. Siivoojana olen mielestäni menestynyt sinua paremmin, koska arvoni ovat kohdallaan.

Itse kannatat siis kommunistista puoluetta joka levittää miesvihaa. Et ole mielestäni menestynyt vaan neuvo

Persulle naisen ihmisarvo tarkoittaa miesvihaa.

Vierailija
2312/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue joku mun aiempi PS kannattajan viesti. Olen nimenomaan yrittänyt keskustella asiallisesti ihmisten kanssa.

Voiko olla niin että joku muu taho kuin PS kannattaja ei ehkä ole valmis yhtä avoimeen keskusteluun joka kunnioittaa kaikkia osapuolia?

T. Nainen, KTM ja PS 

Vierailija
2313/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nyt mä olen jo mies... :Dd

kyllä mä toivon ihan jokaiselle, myös sinun mainitsemille vähemmistöille jakamatonta hyvää elämää.

Ja paljon piti tehdä itsekin aikanaan että lukihäiriön kanssa sai koulutuksen ja asiansa siihen missä ne nyt tänään on.

Tuttavapiirini on myös erittäin laaja ja läheisistäni olen muutamia oikeasti miehiä lukuunottamatta oikeasti ainoa PS. Paljon olen keskustellut siis myös eri tavalla ajattelevien kanssa. Epäilen kuitenkin että erimielisyytemme ovat jossakin muussa asiassa, koska kuten sinäkin oletettavasti, minäkin olen sitä mieltä että jokainen ihminen ja elämä on arvokas. 

T. Nainen, KTM ja PS 

Mistä tietää että persu valehtelee? Sen näppis laulaa.

Vierailija
2314/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen se aiemmin kommentoinut ''monikulttuurillisen sivistyskasvatuksen saanut nuori mies'' (hyi hitto kun kirjoitin ton toisen kerran niin tuntuu aika vastenmieliseltä omakehulta, mut tottahan se on) ja ymmärrän tämän pointin aivan täysin. Itsekin olen todellä järkyttynyt incel- kulttuurin ja muun monikarvaisen misogynian trendaamisesta. Andrew Tate on niin rikastunut paskapuheillaan, että onhan se surullista ja kertoo paljon nykyisesta miesten some- ja muusta keskustelukulttuurista. Toivoisin kuitenkin, että sinäkään et tuomitsisi kaikkia miehiä. Siis vaikka olen samaa mieltä kanssasi niin minuakin meinaa triggeröidä tommonen yleistys. Jos tapaisin sut kännissä ja kuulisin tuommosta, niin varmaan haistattelisin suoraan. En sen takia, että olet nainen, vaan siksi, että tuollainen yleistys loukkaa. En nyt kuitenkaan ole kännissä ja jaksan ymmärtää. Jos nyt jätetään pois menkkapuheet ja muut asiat naisten elämänvaikeuksista, niin en todellakaan

Ei jösses. xD Ihan kirjaimellisesti yleistät ensimmäisessä tekstissäsi. Eikä tyyppi edes sanonut ''triggeröityneensä'', vaan että meinaa ja varmaan saattaisikin jos olisi kännissä ja estot pienemmällä. Eikä hän edes sanonut sinun uskovan ''ehdottomasti kaikkien miesten olevan pahoja'', mut jotenkin kuitenkin keksit väittää niin. Aikamoista viäntelyä harrastat. Seurustelukumppaneillas on varmasti niiiiiin kivaa olla aina väärässä kun sinä tarkoititkin sitä ja tätä ja sanoitkin niin ja näin, vaikka puheesi tallentaisi nauhalle. Samalla sivulla toinen gimuli vääntelemässä jätkän sanoja kuin mikäkin henkisesti väkivaltainen pirttihirmu. Aivan majestettinen esimerkki siitä, miksi jotkut naiset ovat katkeria sinkkuja nelikymppisinä koska ''kaikki miehet on sikoja'' tai muuta samanlaista todellisuuspakoista roinaa. =DDDD 

Vierailija
2315/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin pitkällä, että tajuan ihan ilman akateemisuutta tai sen korostamista olla kaukana ihannoimasi puolueen arvoista. Niin pitkällä, että olen tehnyt elämäntyön tässä maassa naisena, mutta sitä ei vieläkään arvosteta. Niin pitkällä, että osaan ottaa silmälaput silmiltäni, enkä mennä sokeana johonkin ideologiaan mukaan kuten sinä olet tehnyt.

Toivottavasti pääset KTM:n papereillasi katsomaan vähän maailmaa. Niin pitkälle minäkin pääsin. Ja se tekisi jokaiselle persulle hyvää. Nurkkakuntaisuus ei ole mikään ihailtava ominaisuus nuoressa naisessa. Nuoressa miehessä se voi olla jopa vaarallista.

Vierailija
2316/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaa sähäkkä muija lukihäiriönsä kanssa täällä 😄 kaikki kunnia ja arvostus myös miehille, mutta mä olen tosiaan edelleenkin nainen :D

T. KTM, nainen ja PS 

Vierailija
2317/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti miten nää lainaukset ja muut olevinaan toimii. tätä viäntelyä tarkoitin.

''

En minä näistä asioista miehille puhukaan. Vaikka muotoilisi kuinka nätisti ja ketään syyllistämättä että nykyään on paljon naisvihaa, siitä seuraa todennäköisesti juuri tuo triggeröityminen mikä sinullakin. Suurin osa ei ymmärrä asiaa noinkaan paljon kuin sinä.

En edes sanonut että uskon ehdottomasti kaikkien miesten olevan pahoja, sanoin vain etten enää lähtökohtaisesti luota miehiin. En kohtele miehiä huonosti, en vain ole sinisilmäinen tai lähde enää avoimesti tutustumaan olettaen että ollaan jotenkin samalla viivalla.

Toisaalta se ettei näistä asioista voi miehille puhua ja saada joskus sitä varmistusta että on olemassa niitä ymmärtäväisiäkin miehiä tekee myös mielen muuttamisen aika hankalaksi.''

Vierailija
2318/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tämä ollut jo vuosia nähtävissä. Feministit ovat tasa-arvon nimissä vähentäneet parisuhteen hyötyjä jo vuosikymmeniä. Miehet kokevat, että yksin on parempi. Naiset valittavat, että heidät nähdään vain sukuelimenä, mutta eivät näe sitä että kaikki muu on karsittu pois ja tilalle on tullut vain loputtomasti vaatimuksia. Jäljelle jäävät vain ne, joilla on eniten hinku seksiä ja eivät saa sitä ilman parisuhdetta. Toki tasokkaammille miehille se sitoutumaton seksi kelpaa, mutta eivät hekään halua nettonegatiiviseen parisuhteeseen.

Toki naiset saavat kiristää kriteerejään kuinka paljon haluavat ja saavat vaatia vaikka kuuta taivaalta, mutta ei se tee heistä yhtään halutumpaa parisuhteeseen. Pikemminkin päinvastoin.

Miksi naisen pitäisi haluta mies? Oot siinä mielessä oikeassa useimpien mielikuvien kumpuavan 50-luvulta. Moni nainen kuvittelee miehen ja lasten ratkaisevan pinnanalla kuohuneet ongelmat. Samaa näkee miehissä.

Vierailija
2319/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa sanoin itse aiemmin, että kunnollinen mies kyllä parantaa naisen elämää parisuhteessa, mutta moni mies ei. Tämäkin oli kuulemma "miesvihaa". Vaikea ymmärtää.

Tietysti parantaa, mutta mitä naisella on tarjota sille kunnolliselle miehelle?

Vierailija
2320/23026 |
02.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue joku mun aiempi PS kannattajan viesti. Olen nimenomaan yrittänyt keskustella asiallisesti ihmisten kanssa.

Voiko olla niin että joku muu taho kuin PS kannattaja ei ehkä ole valmis yhtä avoimeen keskusteluun joka kunnioittaa kaikkia osapuolia?

T. Nainen, KTM ja PS 

Persu puhuu kaikkien kunnioittamisesta. Oikein klassinen esimerkki kaasuvalotuksesta. Äläkä viitsi valehdella enää että muka olisit nainen. Ei kukaan usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi