Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (23026)
Vierailija kirjoitti:
"Vierailija
2336/2343
|
02.02.2024 | 17:54
Oon yrittäny monta kertaa jutella tän neofeminazin kanssa useissa aloituksissa ja jokusen kerran tää sama on tullu pilaamaan muiden hyviä keskusteluita, jotka nimenomaan poistaisivat tätä kuilua, mutta ihan mahdotonta. Sama kun selittäisi uskovaiselle että maailma on miljardeja vuosia vanha eikä jumala ole piilottanut dinosauruksen luita tänne meitä testataksemme.Tää on jossain feminismipsykoosissa ja selvästi lääkitystä ja psykiatrista hoitoa vailla. Ei haluja avartaa omaa maailmankatsomustaan millään tavalla. Välillä kun joku mies on kirjoittanut oikein mielistellen niin tämä silloinkin vähätellen vastaa että "nokun suurin osa miehistä ei kykene EDES tuollaiseen.." ikäänkuin siinäkin kirjoittajassa olisi edelleen monia asioita vialla vain koska on mies. Älkää tuhlatko energiaa tämän kanssa väittelyyn. Ainoa mihin hän reagoi on omat epäloogisuutensa kun niitä tuo esi
En tiedä kuka on tomppa ja nimettömästi sitä keskustelua on sinkun osalta käyty. Onko tää tomppa sun vieressä nytkin? Kuulostaa aika psykoottiselta tuokin.
Bullshittiä. Talouselämän artikkelista v. 2022:
Työaika ensimmäistä kertaa tasan: Naisten ja miesten kokonaistyöajassa vain minuutin ero
Mutta ei parisuhteissa. Hyvätuloiset miehet joutuvat tienaamaan talouden rahat JA siivomaan naisen lapsen sotkut.
Mikäli siis ovat typeryydessään parisuhteeseen lähteneet.
Noita kompensoi ne luuserit jotka eivät osallistu ja sinkut... vähemmän yllättäen ne tekee kaiken ihan itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoin itse aiemmin, että kunnollinen mies kyllä parantaa naisen elämää parisuhteessa, mutta moni mies ei. Tämäkin oli kuulemma "miesvihaa". Vaikea ymmärtää.
Tietysti parantaa, mutta mitä naisella on tarjota sille kunnolliselle miehelle?
Riippuu paljon naisesta, sekä siitä mitä k.o. mies haluaa. Jos hän ei halua naista, niin ei sellaista ole pakko ottaa, tämä on vapaa maa.
No sehän on ollut tämän keskustelun pointti koko ajan. Ei mennyt kuin 2340 viestiä että tajusit. Tilannehan on se, että yhä useampi ei ota, kuten esimerkiksi otsikosta voisi lukea.
Kyllä minulle se on ollut tiedossa. Vastasin vain kysymykseen, koska kysyit? Sitä en tiedä, miksi kysyit sitä, kun asia on täysin ilmiselvä ja tilanteesta riippuvainen.
Ja nii-in, sama pätee naisiin, ovat mielummin sinkkuja, koska keskivertomiehellä ei ole heille mitään positiivista annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on kaasuvalotus?
Tämän takia kirjoitin tähän keskusteluun aluksikin koska epäilin perussuomalaisena akateemisena maisterinaisena olevani niin iso poikkeus valtavirtaan. Halusin tietää onko muitakin. Yksi kuulemma täällä on.
Ja et sä mun naiseutta vie vaikket siihen uskoisi. Biologinen ja sosiaalinen todellisuus on kiistattomasti puolellani 😄
T. Nainen, KTM ja PS
Sinulla alkaa vähän rooli rakoilla.
Missä asiassa? Miten?
T. Edelleen se sama KTM nainen ja PS
Vierailija kirjoitti:
Varmaan sama kaveri joka on sitä mieltä että mä olen mies kun ajattelen eri tavalla kuin Kauppalehden mukaan nuoret naiset tekevät...
Eikai siinä. Ei loukkaa mun naiseuttani tämä erehdys kun biologinen ja sosiaalinen todellisuus on kiistatta tässä puolellani.
T. KTM nainen ja PS
Mitä enemmän hermostut, sitä enemmän alat kuulostaa miespersulta.
Persulle naisen ihmisarvo tarkoittaa miesvihaa.
Entä mitä se tarkoittaa "lahtarille"
"Naiset haluavat tuhota rakkaan suomen tuomalla tänne porukkaa kaukaisista maista, tämä porukka ei sitten kunnioita ollenkaan naisia!"
Mistä tämä idiotismi tulee? Persujen retoriikkaa?
Ei kukaan nainen halua tai tuo yhtään mitään porukkaa mistään. Kyllä se porukka ihan omin keinoin meidän rajoille tulee. Heitä kutsutaan pakolaisiksi. Eivät tule tänne kenenkään kutsusta. Yrittävät pysyä hengissä.
Eiks nainen saa olla vihainen?
Noeivaan. Ihan neutraalisti täällä olen kirjoitellut. Ei mee tunteisiin tällaiset. Asioista voi keskustella melskaamattakin.
T. KTM nainen ja PS
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat häikäilemttömiä, jos kyse ei ole heidän omasta edustaan.
Ihan samalla lailla kuin miehetkin. Ei mua kiinnosta muu kuin oma ja lasteni etu, enkä odota miehiltä sen enempää kiinnostusta minun etuani kohtaan. Sitä ei ole ikinä näkynyt. Palvelut ovat kyllä kelvanneet. Näillä mennään.
Mihin palveluihin viittaaat? Vaikutat sellaiselta ettei niitä ole näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
No minä googlaan jos sinä et tässä voi avata itse käyttämääsi käsitettä... :D
Mihin haluat mielipiteeni? Mistä olet puhunut mihin en ole vastannut? Mielestäni olen kattavasti vastannut ajatuksiin joita minulta on kysytty.
Minä en puhunut sinulle kaasuvalotuksesta, vaan vastasin vain sinulle, koska kysyit mitä kaasuvalotus on. Täällä keskustelee useita ihmisiä, maisterin toivoisi ymmärtävän kuinka keskustelufoorumi toimii.
En itse varsinaisesti halua mielipidettäsi mihinkään, vaan pointtini oli se, että sinä et sano mitään. Jos joku haastaa asemaasi tai kritiois persuja sanot "Nonniih voihan se silleenkin olla, itse olen maisteritason PS nainen, ja täällä ainoa sellanen, että semmoista, noniin :) Näin on asiat on, sillä tavalla ne joskus saattaa olla, ja sekin on ihan ookoo :) Että semmoista, näin se joskus menee ja toivon kaikille kaikkea hyvää :) Näin on näpyskät :)"
Totta kai noinkin voi keskusteluun osallistua, mutta tulee vähän sellainen olo, että olet yksinäinen, koska puhut aiheen vierestä pintapuolisesti, etkä oikein sano mitään aiheeseen liittyvää.
Hyvää jatkoa nyt kuitenkin, en koe tarpeelliseksi vastata sinulle enää.
Vierailija kirjoitti:
No nyt kun olet noin "pitkällä", miksi et soisi samaa ajattelun vapautta ja oikeutta toisellekin? Ehkä se toinenkin on elämässä kulkenut matkaa ja reflektoinut ajatuksiaan tähän pisteeseen tultuaan
T. Nainen, KTM ja PS
Toki suon ajattelun vapauden kaikille. Kaikkia ajatuksia ei silti tarvitse pitää yhtenä totuutena, eikä tuoda julki, jos ei halua vaikuttaa tyhmältä. Perussuomalaisten käytöstä ja ajattelutapaa en toivo kenellekään. Ihmisiä arvotetaan värin, sukupuolen ja seksuaalisen suuntautumisen vuoksi. Millainen nainen sinä olet, kun tämän hyväksyt?
Näättekö? Nyt joku pääs ihon alle ja tällä meni hermot. Voi sua raukkaa. Huomenna sitte psykiatrille Tompasta kertomaan ja säätämään lääkitys kohdalleen. Nähään taas muutaman kk päästä ku päästävät sut ulos osastolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä ollut jo vuosia nähtävissä. Feministit ovat tasa-arvon nimissä vähentäneet parisuhteen hyötyjä jo vuosikymmeniä. Miehet kokevat, että yksin on parempi. Naiset valittavat, että heidät nähdään vain sukuelimenä, mutta eivät näe sitä että kaikki muu on karsittu pois ja tilalle on tullut vain loputtomasti vaatimuksia. Jäljelle jäävät vain ne, joilla on eniten hinku seksiä ja eivät saa sitä ilman parisuhdetta. Toki tasokkaammille miehille se sitoutumaton seksi kelpaa, mutta eivät hekään halua nettonegatiiviseen parisuhteeseen.
Toki naiset saavat kiristää kriteerejään kuinka paljon haluavat ja saavat vaatia vaikka kuuta taivaalta, mutta ei se tee heistä yhtään halutumpaa parisuhteeseen. Pikemminkin päinvastoin.
Miksi naisen pitäisi haluta mies? Oot siinä mielessä oikeassa useimpien mielikuvien kumpuavan 50-luvulta. Moni nainen kuvitte
Ei pidä haluta miestä, missä laissa niin sanotaan?
Kummasti vain miesten rahat aina kelpaa. Lopetetaan yhteiskunnan naisille suunnatut tuet ja palvelut, hoitakaa ne omalla rahalla.
i, vaan kokonaistyöaika on samalla tasolla, silloin kun mukaan lasketaan kotityöt. Tarkoitat ansiotyöaikaa, joka on miehillä nykyään paljon alhaisempi kuin esimerkiksi 80-luvun lopulla, ja naisilla pysynyt suunnilleen samalla tasolla vuosikymmeniä, kuten myös kotitöiden osuus.
Eli miehistä ei voi puhua kotiorjina joka tapauksessa, kuten tuo huonon vertauksen tekijä yritti. Hohhoijaa!
Hohhoijaa tosiaan.
Naisilla on laskenut kotitöiden osuus ja miehillä noussut. Tämä tieto ihan niistä samoista tilastoista mihin itse viittaat sinulle sopivissa kohdissa.
En vieläkään ymmärrä mitä se tarkoittaa ja googlata en ole kerennyt mutta kiitos vastauksestasi 😅
Joskus voi olla jotain mieltä myös PS maisteri nainen mikä ei keinuta venettä tai aiheuta mielipahaa. Ehkä sitä voi kukin tahollaan ja vakaumuksissaan pohtia?
Vierailija kirjoitti:
Ihan jokainen persuja kannattava kannattaa aitoa tasa-arvoa, sehän on ihan peruslähtökohta!
Eli tasa-arvoisesti toivotaan kaikkien naisten joutuvan raigsgatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa sanoin itse aiemmin, että kunnollinen mies kyllä parantaa naisen elämää parisuhteessa, mutta moni mies ei. Tämäkin oli kuulemma "miesvihaa". Vaikea ymmärtää.
Tietysti parantaa, mutta mitä naisella on tarjota sille kunnolliselle miehelle?
Kenellä mitäkin.
Ei ei mitään, sama on ilmennyt aikaisemminkin :)
Naiset vaativat miehiä tuomaan elämäänsä jotain lisää, mutta eivät kykene ilmaisemaan mitä se olisi. Samalla naiset eivät itse tuo mitään positiivista miehen elämään, vaan ainoastaan vaativat ja vaativat.
Sitten ihmetellään kun hyville miehille ei enää kelpaa tuo diili.
Kannatan jakamatonta ihmisarvoa ja olen silti PS ja nainen. En tiedä millaisen naisen se minusta tekee... Eikä kai se minun asia ole hallita edes muissa syntyviä mielikuvia. Pääasia että itse tietää ja tuntee omat arvot ja periaatteet. Minulle PS on hyvä puolue ja kannatan jakamatonta ihmisarvoa kaikille tästä huolimatta.
T. Nainen, KTM ja PS
No minä googlaan jos sinä et tässä voi avata itse käyttämääsi käsitettä... :D
En varmaan olekaan, mutta edelleen täällä on vain toinen maisteritason PS nainen minun lisäksi. Siihen olen viitannut kun sanon olevani poikkeus.
Mihin haluat mielipiteeni? Mistä olet puhunut mihin en ole vastannut? Mielestäni olen kattavasti vastannut ajatuksiin joita minulta on kysytty.
Sähäkkä oli hyväntahtoinen ja itseironinen kommentti kun joku luuli minun valehdelleen koska olen PS ja nopea kirjoittamaan vaikka onkin lukihäiriö. Ei sen kummempaa :)
T. KTM nainen ja PS