Nuorten miesten ja naisten välille repesi ideologinen kuilu, eikä kukaan tiedä miksi
Nuoret naiset ovat miehiä liberaalimpia, vasemmistoon samaistuvia, vähemmän isänmaallisia ja ympäristöarvoja korostavia.
https://www.kauppalehti.fi/uutiset/nuorten-miesten-ja-naisten-valille-r…?
Kommentit (22951)
Vierailija kirjoitti:
"naisasiajärjestö aloittaa taas uuden likakampanjan miehiä vastaan ja nostaa esiin heidän tärkeimmän rahoituslähteensä, miesten väkivaltaisuuden. Siinä on varmasti ihan faktoja että kyllä, joku mies jossain voi lyödä naista. Kiinnostaako naisia silloin kuulla että naisetkin ovat väkivaltaisia miehiä kohtaan? "
No tästä voitaisiin joskus päästä eteenpäin ja siihen naistenkin väkivaltaisuuteen jos miehet eivät aina menisi siilipuolustukseen ja aloittaisi tuota "mutta entäs naiset" jankkausta.
Hyväksy fakta että miesten väkivaltaisuus on ongelma ja se pitää saada loppumaan. Kun tämän uskallat sanoa ääneen niin sen jälkeen sinuakin kuunnellaan paljon helpommin siinä mikä sinun mielestäsi on tämän lisäksi vielä ongelma. Esim. vaikka naisten väkivaltaisuus. Et voi samaan aikaan kieltää miesten väkivaltaisuutta ja väittää naisten väkivaltaisuuden olevan kuitenkin iso ongelma. Se ei vain toimi niin.
Tällä palstallakin useamman kerran sanottu, että tuosta naisten väkivaltaisuudesta olisi hyvä saada enemmän tietoa. Sitä ei kai kukaan varsinaisesti kiellä. Tietoa on vain vähän. Mutta todella hassua on se, että palstalla sitä naisten väkivaltaisuutta käytetään argumenttina miesten väkivaltaisuudesta puhuttaessa miesten puolesta naisia vastaan. Näissä kommenteissa pointti on se, et ei se miesten väkivaltaisuus ole ongelma, koska naisetkin ovat. Toisen olemassaolo mitätöi toisen.
Vierailija kirjoitti:
"Jos se ei ole sukupuolirajoittunut ilmaisu niin miksi puhut omimisesta? Entä miksi pitäisi käyttää termiä femcel kun incel kuvaa lähtökohtaisesti naisia?
Entä mihin perustuu väitteesi että kukaan mies kutsuisi itseään täällä inceliksi? Kyllä se on teidän naisten käyttämä haukkumatermi tavalliselle suomalaiselle miehelle ja keskustelijalle jonka kanssa olette eri mieltä asioista. "
Jos joku miesoletettu sanoo olevansa incel, mikä sinä olet sanomaan, että se kuvaa naisia?
Joku dokkarikin oli aiheesta. Siinä oli nuorimies, joka sanoi olevansa Incel. Siinä se ei ollut haukkumasanana käytetty.
En tiedä, missä mielessä toiset käyttää sitä haukkumasanana, mutta ymmärrän kyllä mielleyhtymän, jos jonkun jutut vaikuttaa vahvasti siltä, ettei kyseinen kommentoija tunne normi elämässä norminaisia ollenkaan. Mutta omaa silti vahvat mielipiteet (eli näid
"Säälittävää että joidenkin sivistys on tuota tasoa.
Alanas Involuntary Celibacy Project
Termiä alettiin käyttää vuonna 1997, kun vain etunimellään tunnettu Alana, kanadalainen nainen, perusti verkkosivuston, jossa kaikenlaiset ihmiset pääsivät purkamaan mieltään seksipartnerin puuttumisesta. Yhteisö oli tarkoitettu turvalliseksi keskustelupaikaksi niille, jotka pääsivät kokeilemaan parisuhdemaailmaa "liian myöhään" eli vasta yli 20-vuotiaina."
Säälittävää on se, että koet tarpeelliseksi haukkua muita kommentoijia, kun faktat eivät riitä argumenteiksi.
Tiedän todellakin, että se on naisen keksimä käsite. Se ei muuta sitä tosiasiaa, että myös nuoret miehet tuota samaa käsitettä käyttävät kuvatakseen omaa elämäntilannetta. Miksi tämä on vaikea asia hyväksyä? Minun napaani ei kaivele se, kokeeko noin naiset vai miehet. Se on jokaisen oma asia, laskeeko itsensä kuuluvan inceleihin.
Vierailija kirjoitti:
Iso osa naisista on hurahtanut lesbofeministien miesvihaan mukaan ja sitten ihmetellään miksi miesten ja naisten välillä on kuilu. Naiset oikeasti ihmettelevät miksi miehet eivät halua liittyä puhumaan päivät pitkät siitä miten kaikki on heidän syytään. Miksi miehet eivät halua pyytää anteeksi sitä että ovat syntyneet ikuisesti syntiseen sukupuoleen, jossa heidän roolinsa on pyytää anteeksi sukupuoltaan ja hyvitellä sitä rikostaan saamatta koskaan anteeksi. Ihme juttu että sukupuolet eivät kohtaa, vaikka näin kiva rooli olisi pedattu miehille naisten arvoissa.
En tunne näitä lesbofeministejä henkilökohtaisesti, jotka siis vihaavat miehiä. Mutta eiväthän he halua edes puhua miesten kanssa. He haluavat elää ILMAN miehiä. Ja se heille suotakoon. Kuten miehille mgtow.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä väitän? Missä? Laitat taas sanoja ja mielipiteitä yksittäisen kommentoijan suuhun.
En tiedä, miksi köyhät ja syrjäytyneet miehet jäävät yksin. En ole nähnyt tutkimusta aiheesta. Tiedän käytännössä, että tällaisillakin miehillä on elättäjiä. Vaimoja ja äitejä. Mutta tilastollisesti ei sit ilmeisesti riittävää määrää, niin tällaista ei voi sanoa ääneen. Ilmasto ja säätila nääs.
Oma ajatus on, että työssä menestyjät omaavat ominaisuuksia, jotka koetaan yleisesti positiivisina asioina. Suomalaisissa miehissä löytyy paljon sellaisia ominaisuuksia, joita itse ainakin arvostan. Jämäkkyys, luotettavuus, suoraselkäisyys, ahkeruus. Nämä ominaisuudet tulee itselle aina mieleen, kun mietin suomalaista miestä. Sen mukaan, mikä on oma käsitys nimenomaan suomalaisuudesta. Tunnen tällaisia monia o
"Muuntelette siis totuutta ja levitätte keskeneräisiä tutkimustietoja valheellisesti eteenpäin. Hups. Tämä jos mikä syö uskottavuuttanne, varsinkin kun papukaijan lailla hoette vain tuota yhtä lausetta"
Ketkä te? Kuka tai missä tässä on näiden päivien aikana levitetty keskeneräistä tietoa valheellisesti eteenpäin? Itse en ole sellaista nähnyt. Jos joku laittaa valheellisen tilaston, siihen vissiin löytyy todenmukainen tilasto kumoamaan sen?
Vierailija kirjoitti:
"Tänne on jo toimitettu siitäkin uutisia."
No linkkaa se sitten tänne uudestaan ja nimenomaan se joka kertoo asian juuri samoilla sanoilla kuin sinä.
Se että naiset pariutuvat useammin itseään parempituloisen kanssa kun ei vielä automaattisesti tarkoita sitä että se on naisten tärkein valintakriteeri.
No ne kriteerit nyt voi keksiä ihan omasta päästä. Tilastoja voi kukin käyttää, kuten haluaa. Totuus on näissäkin usein toissijainen.
Yks tilastotieteilijä itse sanoi: vale, emävale ja tilastot!
Kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja asia yleistetään koskemaan kaikkia miehiä, niin mitä naiset odottaa niiltä miehiltä, jotka eivät ole väkivaltaisia? Mitä meidän pitäisi tehdä? En ole koskaan tuttavapiirissäni ollut todistamassa miehiltä väkivaltaista käytöstä naisia kohtaan enkä ole nähnyt yhtään pahoinpideltyä naista. Mitä voin tehdä, ettei väkivaltaisuutta yleistettäisi koskemaan myös minua?
Kuilu johtuu lähinnä siitä, että osa nuorista miehistä uskoo nettimaailman höpöheikkejä, kuten persuja ja muita ihmisvastaisia pedofiileja. Voi ryydana sentään.
Vierailija kirjoitti:
Kun puhutaan miesten väkivaltaisuudesta ja asia yleistetään koskemaan kaikkia miehiä, niin mitä naiset odottaa niiltä miehiltä, jotka eivät ole väkivaltaisia? Mitä meidän pitäisi tehdä? En ole koskaan tuttavapiirissäni ollut todistamassa miehiltä väkivaltaista käytöstä naisia kohtaan enkä ole nähnyt yhtään pahoinpideltyä naista. Mitä voin tehdä, ettei väkivaltaisuutta yleistettäisi koskemaan myös minua?
Oletteko muuten miettineet miksi itse laitatte koko porukan syyksi yhden tummemman kaverin tekoset? Eikö ole vähän niin kuin sama juttu? Vai eikö persuaivo taivu ajatukseen?
Vierailija kirjoitti:
Tällaistahan ei ole missään yleistetty. Fantasiat vähemmälle taas.
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että koet tämän syytöksen koskevan myös sinua. Tällä palstalla joku hokee usein, et naiset (vain) tappaa vauvojaan. Ensinnäkään se ei pidä paikkansa ja toiseks, en koe syyllisyyttä jostakin, mikä ei kosketa minua.
Olen tästä kysynyt kotona, et kokeeko perheen miehet, että heitä syytetään väkivaltaisuudesta. Lähinnä ihmettelivät kysymystä. Molemmat lukevat lehtiä ja katsovat uutisia. Eivät siis elä missään pussissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa naisista on hurahtanut lesbofeministien miesvihaan mukaan ja sitten ihmetellään miksi miesten ja naisten välillä on kuilu. Naiset oikeasti ihmettelevät miksi miehet eivät halua liittyä puhumaan päivät pitkät siitä miten kaikki on heidän syytään. Miksi miehet eivät halua pyytää anteeksi sitä että ovat syntyneet ikuisesti syntiseen sukupuoleen, jossa heidän roolinsa on pyytää anteeksi sukupuoltaan ja hyvitellä sitä rikostaan saamatta koskaan anteeksi. Ihme juttu että sukupuolet eivät kohtaa, vaikka näin kiva rooli olisi pedattu miehille naisten arvoissa.
En tunne näitä lesbofeministejä henkilökohtaisesti, jotka siis vihaavat miehiä. Mutta eiväthän he halua edes puhua miesten kanssa. He haluavat elää ILMAN miehiä. Ja se heille suotakoon. Kuten miehille mgtow.
Lesbot ei ole verrannollisia mgtow, luulisi jopa sinun ymmärtävän sen verran.
4B on naisten versio MGTOW:sta
Mikä hauskinta, naiset on pilkanneet miehiä siitä että ne tarvitsee liikkeen ollakseen ilman naista ja kas... nyt kun naisilla on liike jotta ne on ilman miehiä niin sepä onkin aivan luonnollista. Unohtui vuosien iva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko muuten miettineet miksi itse laitatte koko porukan syyksi yhden tummemman kaverin tekoset? Eikö ole vähän niin kuin sama juttu? Vai eikö persuaivo taivu ajatukseen?
Hyvä kysymys. Koko rasismi perustuu yleistykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä väitän? Missä? Laitat taas sanoja ja mielipiteitä yksittäisen kommentoijan suuhun.
En tiedä, miksi köyhät ja syrjäytyneet miehet jäävät yksin. En ole nähnyt tutkimusta aiheesta. Tiedän käytännössä, että tällaisillakin miehillä on elättäjiä. Vaimoja ja äitejä. Mutta tilastollisesti ei sit ilmeisesti riittävää määrää, niin tällaista ei voi sanoa ääneen. Ilmasto ja säätila nääs.
Oma ajatus on, että työssä menestyjät omaavat ominaisuuksia, jotka koetaan yleisesti positiivisina asioina. Suomalaisissa miehissä löytyy paljon sellaisia ominaisuuksia, joita itse ainakin arvostan. Jämäkkyys, luotettavuus, suoraselkäisyys, ahkeruus. Nämä ominaisuudet tulee itselle aina mieleen, kun mietin suomalaista miestä. Sen mukaan, mikä on oma käsitys ni
Ketkä te? Kuka tai missä tässä on näiden päivien aikana levitetty keskeneräistä tietoa valheellisesti eteenpäin? Itse en ole sellaista nähnyt. Jos joku laittaa valheellisen tilaston, siihen vissiin löytyy todenmukainen tilasto kumoamaan sen?
Vaikutat todella lapselliselta vänkääjältä, aivan kuin et olisi koskaan nähnyt kenenkään käyttävän tuota lausetta.
No, leiki sä omalla hiekkalaatikollasi, me aikuiset jatketaan toisaalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Koko rasismi perustuu yleistykseen.
Söpöä että kuvittelette keskustelevanne rasistin persun kanssa.
Miksi te laitatte väärinajattelijat (ja muut valtion viholliset) gulagiin? Teettelö ruumiista lannotetta?
Gad Saad on kanadalainen kauppatieteiden ja evoluutiopsykologian professori ja kirjailija joka on yhdistänyt evoluutiopsykologian ja markkinoinnin ym.
Hänen tuleva kirjansa on nimeltään "sui cidal empathy" ja hän tarjoaa uusimmalla videollaan tästä esimerkkinä Suomea ja ouluntapahtumia.
https://www.youtube.com/watch?v=Gr3sTMpZxn0
Miten Suomi ratkaisi tämän "ikävän pikku välikohtauksen" square-dance'n" avulla. "Stop! don't touch me there, this is my no no square"...
Ihan naisena en voi muuta sanoa kuin että joskus hävettää tosissaan olla suomalainen 30v. nainen ja feministi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä käyvillä miehillä ei ole tarjota muuta kuin rahaa tai tuulen huuhtoma hanuri yhtä tuulettuneella päällä, siksi jankkaavat tilastoista.
Tutkimusten mukaan se on naisten ensimmäinen preferenssi, vasta sen jälkeen aletaan katsomaan muita tekijöitä.
No omalla kohdalla miehellä ei ollut muuta tarjota, kuin luotettava mies. Sen kanssa sit alettiin perustaa yhteistä elämää ja lapsetkin sit jossain vaiheessa tulivat ajankohtaiseksi.
Toiset puhuu ilmastosta, sinä puhut paikallissäästä. Ei ole kovin hyvät eväät keskusteluun kun menet tuolle tasolle.
Niin,
"Valitse se karhu, jätä miehet rauhaan. Kiitos."
Sori. Myöhäistä.
Koskaa ei ole liian myöhäistä. Tapa se sika jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hassua, että koet tämän syytöksen koskevan myös sinua. Tällä palstalla joku hokee usein, et naiset (vain) tappaa vauvojaan. Ensinnäkään se ei pidä paikkansa ja toiseks, en koe syyllisyyttä jostakin, mikä ei kosketa minua.
Olen tästä kysynyt kotona, et kokeeko perheen miehet, että heitä syytetään väkivaltaisuudesta. Lähinnä ihmettelivät kysymystä. Molemmat lukevat lehtiä ja katsovat uutisia. Eivät siis elä missään pussissa.
Paitsi että se pitää paikkansa. Miksi kiistät asian? Kolahtiko vaikka väität ettei se sinua kosketa?
"Tilastoja voi kukin käyttää, kuten haluaa. Totuus on näissäkin usein toissijainen."
"Yks tilastotieteilijä itse sanoi: vale, emävale ja tilastot!"
Tietenkin tilastoja käytetään usein tarkoitushakuisesti mutta silloin yleensä niistä tehdään johtopäätöksiä joita niistä ei oikeasti ole mahdollista tehdä. Eli esitetään oma mielipide ja pönkitetään sitä tilastolla joka ei oikeastaan suoraan sitä mielipidettä kuitenkaan oikeaksi todista. Poliitikkojen vakiokikka on esittää tilastosta fakta X ja sanoa sitten että juuri siksi minun ehdottamani toimenpide Y on ainoa oikea tapa toimia. Tilastoja ei kuitenkaan voi käyttää niin vaan siitä saadaan ainoastaan se fakta X ja se toimenpide Y täytyy edelleen ihan erikseen todistaa siksi parhaaksi tavaksi toimia.
Tilasto itsessään ei valehtele jos sitä tarkastelee vain juuri ihan sen asian suhteen jota se todellisuudessa mittaa.
"Mitä voin tehdä, ettei väkivaltaisuutta yleistettäisi koskemaan myös minua?"
Lopettaa sen kuvitteleminen että joka kerta kun joku sanoo "miehet" niin se koskee aina myös henkilökohtaisesti sinua.
Kun julkisessa keskustelussa käytetään abstraktissa merkityksessä sanoja miehet, naiset, lapset, koirat yms. niin niistä puhutaan yleisenä joukkona jossa sitten esiintyy tiettyjä asioita. Ei se käytännössä koskaan tarkoita että ihan jokainen yksilö siitä joukosta olisi juuri sellainen vaan että siinä joukossa on tiettyjä trendejä tai käyttäytymismalleja jotka ovat sen verran yleisiä että niillä on suurempaa yleistä merkitystä. Jos sanotaan vaikka että "miehet ansaitsevat enemmän kuin naiset" niin jokainen ymmärtää että jokainen mies ei ansaitse enemmän kuin jokainen nainen vaan että kyse on keskimääräsiyyksistä. Ihan samoin on väkivaltaisuuden kanssa. Miesten väkivaltainen käytös on ongelma ja sitä esiiintyy likaa mutta ei pidä ajatella silloinkaan että jokainen mies olisi väkivaltainen, ei edes mikään miesten enemmistö. Mutta niin moni että se on yhteiskunnallinenkin ongelma.
Lähde sille, et naiset valitsee hoiva- tai opetusalan omasta tahdosta? Vai sille, että miehissä on enemmän syrjäytyneitä?
Eri