Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?
Kommentit (235)
Parhaiten välit säilyvät ihmisiin joita ei koskaan tapaa.
Tuskin siitä sen suurempaa haittaa on, jos et jatkossa hyppää sänkyyn uusien tuttavuuksien kanssa yhtä innokkaasti.
Pitää odottaa niin kauan, että molemmat ovat valmiita. Jos suostuu vain toisen mieliksi, siitä ei mitään hyvää suhdetta ole tulossa. Myöskään jos mies ei suostu odottamaan, mies vaihtoon. Ei ole sillon kiinnostunut sinusta ihmisenä vaan seksin perässä
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemuksen perusteella ei ole toivoa suhteestakaan ellei siis jotain satunnaista seksivonkauspuhelua aamuyöllä laske suhteeksi..
Enkä tiedä kavereistakaan ketään jolla olisi oikeasti hyvä ja pitkä parisuhde saanut alkunsa yhdenyönpanosta tai eka treffeistä jotka päätyi seksiin. Jonkunlaisia säätöjä tai parinviikon panosuhteita joo on muodostunut, mutta that's it.
Minäpä tiedän. Yksi pariskunta harrasti jopa vähän rajumpaa seksiä julkisella paikalla ensitreffeillä :D
Vierailija kirjoitti:
Yhden yön juttu piti olla, baaripano, mutta niin vain aamulla sovittiin treffit jo samalle illalle ja siitä saakka ollaankin oltu lähes erottamattomat. Kuukauden päästä mentiin kihloihin ja muutettiin ihan virallisestikin yhteen ja vuoden päästä mentiin naimisiin. Kai se oli sitten rakkautta ensi silmäyksellä Nyt ollaan oltu naimisissakin jo 25 vuotta ja kaksi aikuista lasta on.
En vaan ymmärrä tuollaista. Kai se liittyy henkilökohtaisiin persoonallisuuden piirteisiin. Kaikenlainen impulsiivisuus on mulle no no.
Ekana iltana vällyjen väliin, samaa harrastetaan vielä saman katon alla 20 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle.
Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..
No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen.
Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.
Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin pimppi on kiinni siihen saakka, kunnes mies myöntyy
Parempi vaan, että tuollaiset pihtaamisesta puhuvat miehet seuloutuu pois kokonaan. En ymmärrä koko pihtaamisen käsitettä, kenenkään ei pitäisi seksiä vasten tahtoaan harrastaa. Siitä saa traumoja.
Taitaa olla toivoa kun olemme olleet yhdessä 33 vuotta. Tänäänkin hypättiin sänkyyn...
Jos tuolla joku merkitys on suhteen syntymisen kannalta, niin ei ainakaan negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.
N22
Mä alapeukutin sitä että ajattelet niin kovin miten pitäisi (jonkun muun mielestä) tehdä ja olet vielä kovin nuori, melkein lapsi. Tuossa iässä mulla oli avoliitto ekan poikakaverini kanssa ja siis eka seksisuhteeni. Kolmikymppiseen mennessä mietteet oli ihan toiset.
Eka vastaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.
N22
Jää sinä iki sinkuksi tai pillulla parisuhde kiristäjäksi, jos se sinusta on nyky aikaa.
Suhde ei pitäisi olla mikään "peli kirja" sääntöineen, vaan annetaa tunteille vapaus viedä...
Onnea vaan sullekkin...
Sitä on pillulla kiristäjä, jos ei anna tunteen vapaasti viedä ekojen treffien seksiin. Jessus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
olen 42v ja samoilla linjoilla, mutta ihmiset ovat erilaisia. Kaveripiirissä on kyllä pidempiäkin suhteita ja avioliittoja syntynyt kun on menty heti syvään päätyyn. Itse en ole mennyt enkä menisi jatkossakaan, tosin en viehättyisi sellaisesta miehestä joka olettaisi päätyvänsä sänkyyni ekana iltana. Jos se on kummallekin ok edetä nopeasti, niin kuka minä olen muiden elämää tuomitsemaan. Toki näin hitaana etenijänä saa herkästi pihtarin maineen..että miksi erilaisuutta ei sallita siihen suuntaan vain se koetaan uhkana.
Tämä olikin hyvin mielenkiintoisesti ilmaistu. Et viehäty miehestä, joka olettaa pääsevänsä sänkyysi ekana iltana.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Et pidä seksuaalisesti aktiivisista miehistä? Et pidä itsevarmoista miehistä? Et pidä tarpeistaan viestivistä miehistä?
Pakostikin tulee mieleen, että jos tällaiset asiat muodostavat kynnyskysymyksen viehtymyksellesi ekana iltana, niin mitä toivot mieheltä 20 yhteisen vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle.
Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..
No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen.
Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.
Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin
Parempi vaan, että tuollaiset pihtaamisesta puhuvat miehet seuloutuu pois kokonaan. En ymmärrä koko pihtaamisen käsitettä, kenenkään ei pitäisi seksiä vasten tahtoaan harrastaa. Siitä saa traumoja.
Pihtaaminen ei ole sitä, ettei halua vaan sitä, että haluamisesta huolimatta seksiä ei ole tiedossa, koska esim. takana on liian vähäinen määrä tapaamiskertoja tai mies on tehnyt tai jättänyt tekemättä asian x.
Arvostus sellaista naista kohtaan on paljon korkeammalla joka siitä huolimatta, että käy kuumana, ei levitäkään reisiään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Mä alapeukutin sitä että ajattelet niin kovin miten pitäisi (jonkun muun mielestä) tehdä ja olet vielä kovin nuori, melkein lapsi. Tuossa iässä mulla oli avoliitto ekan poikakaverini kanssa ja siis eka seksisuhteeni. Kolmikymppiseen mennessä mietteet oli ihan toiset.
Eka vastaaja.
Siis mitä? Sanoinko jossain kohti että muut eivät saisi harrastaa seksiä ensitreffeillä? Vai mitä tarkoitat? Oon kyllä kokeillut sitäkin, että harrastaa seksiä nopeemmin mutta siitä tuli vaan paha mieli :D Jos tällä hetkellä tuntuu tuolta, niin eihän se muuta mitään? Tällä hetkellä en usko että vakavempaa syntyisi tollaisella kuviolla. Ehkä sitten, jos panisin jotain 35+ kelle on ihmeellistä panna nuorta naista.. 21-27 vuotiaille miehille siinä ei ole mitän ihmeellistä..
Itse kyllä haluan harrastaa seksiä suht nopeasti. Ei toki heti ekoilla treffeillä pakko vielä ole. Mutta kiva jos ehtii jo toiseen kunnolla ihastua ja sitten seksi ei sujukaan. Kun ei kaikki vaan sovi yhteen sillä saralla.
Itse tapasin miehen ihan vain seksin merkeissä ja ajattelin että ehkä ei enää tavata edes sen jälkeen. Mutta seksi oli niin hyvää, että uusiksi otettiin ja siitä alkoi ensin seksisuhde. Kunnes tuli ne tunteetkin mukaan, huomattiin että synkkaa muutenkin. Yhteen tuskin muutetaan, kun minulla on lapsiakin. Ja molemmat on tyytyväisiä näinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Olen samaa mieltä kanssasi. Ajattelen myös, että jos ei pysty itseään yhtään hillitsemään/hallitsemaan niin pettämiseenkin on sitten myöhemmin matalampi kynnys.
T N56
Pettämisen kynnystä saattaa madaltaa sekin, jos seksiä ei ole tai sitä on hyvin vähän. Näin voi vuosien mittaan käydä, jos seksistä tehdään jonkinlainen ansaittava palkinto tai seksittömyydestä jalo hyve.
Parasta olisi, että asiat etenisivät luonnollisesti, sen mukaan miten molemmat oikeasti haluavat. Tämä tosin vaatii kommunikaatiokykyä ja myös omien tarpeiden tunnistamista, mitä ei aina ikäkään tuo.
Tämä olikin hyvin mielenkiintoisesti ilmaistu. Et viehäty miehestä, joka olettaa pääsevänsä sänkyysi ekana iltana.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Et pidä seksuaalisesti aktiivisista miehistä? Et pidä itsevarmoista miehistä? Et pidä tarpeistaan viestivistä miehistä?
Pakostikin tulee mieleen, että jos tällaiset asiat muodostavat kynnyskysymyksen viehtymyksellesi ekana iltana, niin mitä toivot mieheltä 20 yhteisen vuoden jälkeen.
En ole tuo, jolta kysyit. Mutta epäilenpä, että 20 vuoden jälkeen toivotaan samaa kuin nytkin eli että seksiä ei ole koska mies olettaa niin vaan koska molemmat haluavat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Olen samaa mieltä kanssasi. Ajattelen myös, että jos ei pysty itseään yhtään hillitsemään/hallitsemaan niin pettämiseenkin on sitten myöhemmin matalampi kynnys.
T N56
Pettämisen kynnystä saattaa madaltaa sekin, jos seksiä ei ole tai sitä on hyvin vähän. Näin voi vuosien mittaan käydä, jos seksistä tehdään jonkinlainen ansaittava palkinto tai seksittömyydestä jalo hyve.
Parasta olisi, että asiat etenisivät luonnollisesti, sen mukaan miten molemmat oikeasti haluavat. Tämä tosin vaatii kommunikaatiokykyä ja myös omien tarpeiden tunnistamista, mitä ei aina ikäkään tu
Taidat puhua itsestäsi. Ei ole ollut kommunikaatiokykyä, seksi ei suju ja olet sillä perustellut omat pettämisesi. Suosittelen parisuhdeterapiaa (ihan tuosta vaiheesta 1 alkaen), erokin on Suomessa ihan mahdollinen.
No siis "ei ollut kemiaa" on varmaan ihan hyvä selitys ekojen treffien jälkeen, mut jos on käynyt jo 3-5 treffit, sitä on huono enää käyttää.