Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?
Kommentit (235)
En itse halua vain harrastaa seksiä ilman, että tunnen toista paremmin. On muuten ikävää harrastaa seksiä ja sit huomaa että oli taas turha juttu kun toisesta paljastuu joku, mikä estää parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle.
Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..
No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen.
Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.
Juu, jää sinä odottamaan ja sitouttamaan.
Menin mieheni kanssa sänkyyn baarista jossa tapasin sen. Pyysin yöksi ihan seksi mielessä ja seuraavana aamuna pyysin että jäisi vielä yöksi. Mies jäi vielä kahdeksi yöksi ja oltiin aika tiiviisti yhdessä seuraavat viikot. Se oli jotenkin helppoa olla miehen kanssa jolla ei ollut mihinkään kiire. Mies oli työtön joten ei tarvinnut pelätä että se lähtee aamulla töihin tai jonnekkin. Mies kyseli viikon päästä että kiinnostaako minua pitempi aikainen seurustelu. Siitä on nyt 8 vuotta kun ollaan oltu yhdessä.
Tuskinpa. Me emme ole koskaan edes käyneet treffeillä, alettiin vaan hengata yhdessä ja samassa pedissäkin ja yhtäkkiä muutin hänen luokseen vähäiset tavarani kotoani. Siitä on nyt 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.
N22
Olen samaa mieltä kanssasi. Ajattelen myös, että jos ei pysty itseään yhtään hillitsemään/hallitsemaan niin pettämiseenkin on sitten myöhemmin matalampi kynnys.
T N56
Onpa omituinen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.
N22
Jää sinä iki sinkuksi tai pillulla parisuhde kiristäjäksi, jos se sinusta on nyky aikaa.
Suhde ei pitäisi olla mikään "peli kirja" sääntöineen, vaan annetaa tunteille vapaus viedä...
Onnea vaan sullekkin...
Niin no jos en tunne toista nii ei se ekojen treffien seksi takaa mulle yhtään mitään? :D Mun ikäset miehet on taas sanonut, että kun nainen harrastaa ekalla kerralla seksiä heidän kaa, ei mielenkiinto jatku enää. Ja mulla on ihan sama juttu, että mielenkiinto tipahtaa jos saman tien pannaan. Ei siinä ole sellaista seksuaalista jännitettä samalla tavalla. Hienoa jos joillakin syntyy parisuhteet noin, mutta OMALLE kohdalle en sitä usko tapahtuvan.
25 vuotta oltu yhdessä, ja anaali touhulla aloitettiin ensimmäisenä yhteisenä yönä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein taas ymmärrä niitä, jotka menevät sänkyyn ilman suurta vetovoimaa ja ihastuksen tunnetta, oli kysymys ensimmäisistä tai kymmenensistä treffeistä. Miksi kukaan lähtee naimaan lähes tuntematonta pelkän puutteessa olemisen vuoksi?
Missä on sanottu että sänkyyn ollaan menty ilman suurta vetovoimaa tai ihastuksen tunnetta?
Täällä oli niitä naisia, jotka eivät ikinä halunneet edetä suhteeseen miehen kanssa, jos ekoilla treffeillä oli seksiä, vaan se oli sitten siinä. Ei kai se suurta intohimoa tai ihastusta sitten ollut, vaan tuntemattoman käyttöä itsensä tyydyttämiseen?
Meni toisinpäin. Muutama aikaisempi suhde oli alkanut ekojen treffien sänkyyn menolla ja olivat kaikki päättyneet joidenkin viikkojen tai kuukausien jälkeen. Ajattelin ettei se resepti ole oikea ja kehitellään suhdetta ensin tapailulla. Kolme viikkoa tapailtiin ilman seksiä ja neiti meni kaverinsa kanssa baariin ja päätyi toisen miehen kanssa sänkyyn. Selitteli jälkeenpäin luulleensa etten ollut kiinnostunut hänestä (tarpeeksi) kun en heti ekaksi halunnut sänkyyn.
Ota tästä nyt sitten selvää mikä kenellekin on oikea tapa päätyä parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Jää sinä iki sinkuksi tai pillulla parisuhde kiristäjäksi, jos se sinusta on nyky aikaa.
Suhde ei pitäisi olla mikään "peli kirja" sääntöineen, vaan annetaa tunteille vapaus viedä...
Onnea vaan sullekkin...
Niin no jos en tunne toista nii ei se ekojen treffien seksi takaa mulle yhtään mitään? :D Mun ikäset miehet on taas sanonut, että kun nainen harrastaa ekalla kerralla seksiä heidän kaa, ei mielenkiinto jatku enää. Ja mulla on ihan sama juttu, että mielenkiinto tipahtaa jos saman tien pannaan. Ei siinä ole sellaista seksuaalista jännitettä samalla tavalla. Hienoa jos jo
Löyhäp*rseiset miehet ja naiset, jotka ei halua suhteeseen kaltaistaan, vaan siveämmän saalistuksen kohteen jännityksineen. Syntyykö tuollaisesta sitten tasapainoista suhdetta mitenkään?
Vierailija kirjoitti:
Meni toisinpäin. Muutama aikaisempi suhde oli alkanut ekojen treffien sänkyyn menolla ja olivat kaikki päättyneet joidenkin viikkojen tai kuukausien jälkeen. Ajattelin ettei se resepti ole oikea ja kehitellään suhdetta ensin tapailulla. Kolme viikkoa tapailtiin ilman seksiä ja neiti meni kaverinsa kanssa baariin ja päätyi toisen miehen kanssa sänkyyn. Selitteli jälkeenpäin luulleensa etten ollut kiinnostunut hänestä (tarpeeksi) kun en heti ekaksi halunnut sänkyyn.
Ota tästä nyt sitten selvää mikä kenellekin on oikea tapa päätyä parisuhteeseen.
Varmaan se tapa, ettei laskelmoida, pelata tai säästellä, vaan mennään fiiliksen mukaan?
Jos mahdollinen suhde kaatuu siihen, ei siitä olisi mitään tullut muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
N22
Itse alapeukutin siksi, että et ole nainen, vaan ylisjonne. Näitä vastaavia kommentteja nimimerkillä N22 tai N24 on alkanut kertymään tänne sen jälkeen kun ulis muuttui maksulliseksi.
On täällä taas kaksinaismoralistista väkeä. Kun he hyppäävät heti sänkyyn on tunteiden mukaan meneminen hyvä, mutta jos ei heti ekoilla treffeillä tunne vielä riittävästi tai tunteet latistuu liian nopeasta seksistä, on tunteen mukaan meneminen huono.
Vierailija kirjoitti:
Jos mahdollinen suhde kaatuu siihen, ei siitä olisi mitään tullut muutenkaan.
Kukaan ei tosiaankaan halua suhteeseen kaksinaismoralistin kanssa, joka sallii ensitreffeillä sänkyyn menemisen itselleen pitäen itseään edelleen "hyvänä parisuhdeaineksena", muttei salli samaa treffikumppanille.
Kaksinaismoralisteilla omat etuoikeudet ei tosiaankaan lopu vain ensitreffiseksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Itse alapeukutin siksi, että et ole nainen, vaan ylisjonne. Näitä vastaavia kommentteja nimimerkillä N22 tai N24 on alkanut kertymään tänne sen jälkeen kun ulis muuttui maksulliseksi.
Minä alapeukutin, kun tuo lause oli rakennettu niin kankealla tavalla, että vieläkin mietin mitä siinä oikeastaan lukee..
Vierailija kirjoitti:
On täällä taas kaksinaismoralistista väkeä. Kun he hyppäävät heti sänkyyn on tunteiden mukaan meneminen hyvä, mutta jos ei heti ekoilla treffeillä tunne vielä riittävästi tai tunteet latistuu liian nopeasta seksistä, on tunteen mukaan meneminen huono.
Jos treffeille mennään parisuhteenetsimismielessä, pitää tällaisen "tunteet latistuu ensitreffiseksistä" -ihmisen luonnollisesti pidättäytyä seksistä ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
olen 42v ja samoilla linjoilla, mutta ihmiset ovat erilaisia. Kaveripiirissä on kyllä pidempiäkin suhteita ja avioliittoja syntynyt kun on menty heti syvään päätyyn. Itse en ole mennyt enkä menisi jatkossakaan, tosin en viehättyisi sellaisesta miehestä joka olettaisi päätyvänsä sänkyyni ekana iltana. Jos se on kummallekin ok edetä nopeasti, niin kuka minä olen muiden elämää tuomitsemaan. Toki näin hitaana etenijänä saa herkästi pihtarin maineen..että miksi erilaisuutta ei sallita siihen suuntaan vain se koetaan uhkana.
Mikä ihmeen maine? Kuka ulkopuolinen tietää sun seksielämästä?
Tai kenenkään?
Minun havittelemieni miesten suhteen ei, mutta jollain muulla voi olla toisin. En koskaan ottaisi tuota riskiä, jos suhdetta tavoittelisin.
Olen samaa mieltä kanssasi. Ajattelen myös, että jos ei pysty itseään yhtään hillitsemään/hallitsemaan niin pettämiseenkin on sitten myöhemmin matalampi kynnys.
T N56