Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?

Vierailija
30.01.2024 |

Mietin, että pilasinko kaiken.

Kommentit (235)

Vierailija
61/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.

N22

Jää sinä iki sinkuksi tai pillulla parisuhde kiristäjäksi, jos se sinusta on nyky aikaa.

Suhde ei pitäisi olla mikään "peli kirja" sääntöineen, vaan annetaa tunteille vapaus viedä...

Onnea vaan sullekkin...

Niin no jos en tunne toista nii ei se ekojen treffien seksi takaa mulle yhtään mitään? :D Mun ikäset miehet on taas sanonut, että kun nainen harrastaa ekalla kerralla seksiä heidän kaa, ei mielenkiinto jatku enää. Ja mulla on ihan sama juttu, että mielenkiinto tipahtaa jos saman tien pannaan. Ei siinä ole sellaista seks

Onks tällä palstalla nyt miehet jankuttamassa että suhde syntyy kun harrastaa seksiä ekalla kerralla? Mikä siinä on nyt niin iso ongelma ymmärtää että kaikki ei siitä pidä tai usko sen toimivan omalla kohdalla? Seksuaalista vetovoimaa voi olla todella paljon, ilman että on sitten muuta vetovoimaa. Itse mielelläni tarkistan ensin muun vetovoiman ja sitten seksuaalisen.

Vierailija
62/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.

N22

Olen samaa mieltä kanssasi. Ajattelen myös, että jos ei pysty itseään yhtään hillitsemään/hallitsemaan niin pettämiseenkin on sitten myöhemmin matalampi kynnys.

T N56

Ei näitä asioita voi vertailla keskenään. Tilanteet poikkeaa toisistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden yön juttu piti olla, baaripano, mutta niin vain aamulla sovittiin treffit jo samalle illalle ja siitä saakka ollaankin oltu lähes erottamattomat. Kuukauden päästä mentiin kihloihin ja muutettiin ihan virallisestikin yhteen ja  vuoden päästä mentiin naimisiin.  Kai se oli sitten rakkautta ensi silmäyksellä Nyt ollaan oltu naimisissakin jo 25 vuotta ja kaksi aikuista lasta on.

Vierailija
64/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sen verran vanhempaa ikäluokkaa, etten ymmärrä nykyisiä treffailun ja tapailun sääntöjä. Mielestäni uuden ihmisen oppii tärkeiltä osin tuntemaan jo varsin lyhyessä ajassa ja mikäli itselle on seksuaalinen yhteensopivuus tärkeää, voi vallan hyvin mennä sänkyyn nopeasti. Jos seksi on kivaa ja hyvää, tuskin se toinen jostain ihme kumman syistä suhdetta siihen lopettaa. Ja mitä väliä sillä nyt oikeastaan on, että suhde loppuu myöhemmin jostain muusta syystä, vaikka sänkyyn olisi jo ehditty.

Vierailija
65/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Jää sinä iki sinkuksi tai pillulla parisuhde kiristäjäksi, jos se sinusta on nyky aikaa.

Suhde ei pitäisi olla mikään "peli kirja" sääntöineen, vaan annetaa tunteille vapaus viedä...

Onnea vaan sullekkin...

Niin no jos en tunne toista nii ei se ekojen treffien seksi takaa mulle yhtään mitään? :D Mun ikäset miehet on taas sanonut, että kun nainen harrastaa ekalla kerralla seksiä heidän kaa, ei mielenkiinto jatku enää. Ja mulla on ihan sama juttu, että mielenkiinto tipahtaa jos saman tien pannaan. Ei siinä ole sellaista seksuaalista jännitettä samalla tavalla. Hienoa jos jo

No ei niitä ole alun perinkään kiinnostanut kuin kaato ja laaki. Tuskin olisi syntynyt pidempää ja syvempää suhdetta. 

Vierailija
66/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Onnea vaan sullekkin...

Niin no jos en tunne toista nii ei se ekojen treffien seksi takaa mulle yhtään mitään? :D Mun ikäset miehet on taas sanonut, että kun nainen harrastaa ekalla kerralla seksiä heidän kaa, ei mielenkiinto jatku enää. Ja mulla on ihan sama juttu, että mielenkiinto tipahtaa jos saman tien pannaan. Ei siinä ole sellaista seks

Niin no en tiedä kun ollut mun ystäviä eikä mun treffikumppaneita :D

Vierailija
67/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Onnea vaan sullekkin...

Onhan ne koomisia nämä siveätä naista/miestä etsivät panomiehet/-naiset, jotka suhteessa sitten valittaa puolison pihtaamisesta, kun itsensä kaltainen ei kelvannut. 

Vierailija
68/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla voi miettiä, että jos olisi se oikee ihminen sulle, ei se parisuhde jää pois siks ettei seksiä harrasteta nopeesti?

Vierailija
69/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle. 

Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..

No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen. 

Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.

Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin pimppi on kiinni siihen saakka, kunnes mies myöntyy.

Vierailija
70/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle. 

Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..

No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen. 

Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.

Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin pimppi on kiinni siihen saakka, kunnes mies myöntyy

Just niin

Vierailija
71/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin pimppi on kiinni siihen saakka, kunnes mies myöntyy

Ja voihan sen parisuhteenkin päättää siihen hetkeen, kun on ensimmäisen kerran harrastettu seksiä. Mikään ei estä lopettamasta suhdetta siihen.

Vierailija
72/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin

Nimenomaan eli ei ole oikeata tai väärää, millon harrastaa seksiä. Jokasella oma tunne millon se on ok millon ei. jutun voi lopettaa ilman että on harrastettu seksiä tai sitten kun sitä on harrastettu.

Vierailija
73/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mahdollinen suhde kaatuu siihen, ei siitä olisi mitään tullut muutenkaan. 

Kukaan ei tosiaankaan halua suhteeseen kaksinaismoralistin kanssa, joka sallii ensitreffeillä sänkyyn menemisen itselleen pitäen itseään edelleen "hyvänä parisuhdeaineksena", muttei salli samaa treffikumppanille.

Kaksinaismoralisteilla omat etuoikeudet ei tosiaankaan lopu vain ensitreffiseksiin.

Tuskinpa tässä kukaan on kuulusteluja järjestänyt, miten kumppani on toiminut muiden kanssa, jos itse on todennut, että hitaampi eteneminen on parempi. Jälleen ihan tolkutonta raivoa ihan vain siksi, että joku ei tee täsmälleen niin kuin sinä.

Vierailija
74/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on jokaisen oma asia millä tahdilla haluaa edetä. Itselle miehenä on tullut vastaan treffikumppaneita jotka ovat nähtävästi kyllä tunteneet henkistä vetoa minuun, mutta seksuaalisen vetovoiman kanssa olen tulkinnut olevan vähän niin ja näin. Kun kipinää ei ole ollut havaittavissa ja olen tapailun lopettanut, on joskus tullut hieman pahaa mieltä siitä että mikä kiire siinä nyt muka oli ja miksi luovutan jo. Yritin selittää että kun fiilis kerran menee niin vaikea se on enää nähdä toista muuna kuin ystävänä.

Vierailija
75/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka enää odottaa toiseen kertaan?

Vierailija
76/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huh, mikä ajatus. Sinusta saa sen kuvan, että pihtaisit parisuhteessakin. Jollet saa mitä haluat tai asiat mene juuri niin kuin sinä sanot, niin

Jos esim. on hoonopärse.

Vierailija
77/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ei päästy edes ensi treffeille asti vaan mentiin sänkyyn ekalla tapaamisella opiskelijabile illan jälkeen. En tiennyt edes (tai muistanut aamulla)  miehen nimeä tuolloin vielä, tiesin vaan mitä pääainetta opiskelee yliopistolla. Aamulla esittäydyimme. Yhdessä 15 vuotta. 

Vierailija
78/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en käynyt edes treffeillä.

Tavattiin kaupungilla ja heti oli meininki se että mennään panee. Olin 18v ja mimmi 16v.

Nyt meillä on neljä lasta, farmariauto ja uusi okt. Parisuhdetta takana 22v. Edelleen olen sitä mieltä että tää mimmi on tosi kuuma kissa 🐱

Oletko jotenkin onneton, kun luettelet omistuksia?

Vierailija
79/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä väliä? Jos se nyt siitä pilalle menee niin tuskinpa olisitte muutenkaan yhteen sopineet. 

Vierailija
80/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Tottakai on jokaisen oma asia millä tahdilla haluaa edetä. Itselle miehenä on tullut vastaan treffikumppaneita jotka ovat nähtävästi kyllä tunteneet henkistä vetoa minuun, mutta seksuaalisen vetovoiman kanssa olen tulkinnut olevan vähän niin ja näin. Kun kipinää ei ole ollut havaittavissa ja olen tapailun lopettanut, on joskus tullut hieman pahaa mieltä siitä että mikä kiire siinä nyt muka oli ja miksi luovutan jo. Yritin selittää että kun fiilis kerran menee niin vaikea se on enää nähdä toista muuna kuin ystävänä.

Kuinka nopeasti se fiilis sulla siis menee? Olisi kyllä hienotunteisempaa ilmoittaa syyksi klassiset ei ollut kemiaa kuin se, että seksiä ei harrastettu riittävän nopeasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yksi