Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?

Vierailija
30.01.2024 |

Mietin, että pilasinko kaiken.

Kommentit (235)

Vierailija
1/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeillä... ekana baari-iltana kun tavattiin. Tuosta on nyt 24 vuotta...

Vierailija
2/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko, meillä tulossa 41. hääpäivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hä? Parempi toivo sillä suhteella on jos himot jyllää.

Vierailija
4/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa +40 vuotta oltu, vaikka hypättiin ekalla näkemällä naimaan...

Kyllä se on personista kiinni, eikä almanakasta ja tapaamis kerroista toimiiko suhde pidempään.

Vierailija
5/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.

N22

Vierailija
6/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se riippuu ihmisistä.

Vierailija
7/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten hyvin pildeä osaat käyttää !

Vierailija
8/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän sitä nyt sanoisi, tässä nyt kohta 20. vuosi meneilllään saman katon alla. Tunnettiin jossain määrin entuudestaan, mutta ekat treffit päätyi sänkyyn. 

Vierailija
9/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.

N22

Mielenkiinnosta kysyn mitä alapeukutettavaa siinä on jos en omalle kohdalle ajattele, että vakavempaa voisi syntyä kun menty sänkyyn ensimmäisellä kerralla :D

Vierailija
10/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

Jää sinä iki sinkuksi tai pillulla parisuhde kiristäjäksi, jos se sinusta on nyky aikaa.

Suhde ei pitäisi olla mikään "peli kirja" sääntöineen, vaan annetaa tunteille vapaus viedä...

Onnea vaan sullekkin...

Vierailija
11/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, että osuuko hypätessä polvi palleille.

Vierailija
12/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Mielenkiinnosta kysyn mitä alapeukutettavaa siinä on jos en omalle kohdalle ajattele, että vakavempaa voisi syntyä kun menty sänkyyn ensimmäisellä kerralla :D

No kun ei se siitä ole kiinni.

Vierailija
13/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä voi tietää. Itse hyppäsin ja nyt ollaan oltu 10 vuotta yhdessä.

Vierailija
14/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, että osuuko hypätessä polvi palleille.

Ei osunut, mutta jalkaterä osui vahingossa päähän..

Ap

Vierailija
15/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella ei ole toivoa suhteestakaan ellei siis jotain satunnaista seksivonkauspuhelua aamuyöllä laske suhteeksi..

Enkä tiedä kavereistakaan ketään jolla olisi oikeasti hyvä ja pitkä parisuhde saanut alkunsa  yhdenyönpanosta tai eka treffeistä jotka päätyi seksiin. Jonkunlaisia säätöjä tai parinviikon panosuhteita joo on muodostunut, mutta that's it.

Vierailija
16/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

En ymmärrä tätä viestiä. Kumpaa nyt tarkoitat?

Vierailija
17/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käynyt edes treffeillä.

Tavattiin kaupungilla ja heti oli meininki se että mennään panee. Olin 18v ja mimmi 16v.

Nyt meillä on neljä lasta, farmariauto ja uusi okt. Parisuhdetta takana 22v. Edelleen olen sitä mieltä että tää mimmi on tosi kuuma kissa 🐱

Vierailija
18/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on heti koeajaa niin ei mene aikaa hukkaan.

Vierailija
19/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N22

Et ole mikään uniikki lumihiutale, menit sänkyyn tai et, et ole muiden yläpuolella. Siksi.

Vierailija
20/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N22

olen 42v ja samoilla linjoilla, mutta ihmiset ovat erilaisia. Kaveripiirissä on kyllä pidempiäkin suhteita ja avioliittoja syntynyt kun on menty heti syvään päätyyn. Itse en ole mennyt enkä menisi jatkossakaan, tosin en viehättyisi sellaisesta miehestä joka olettaisi päätyvänsä sänkyyni ekana iltana. Jos se on kummallekin ok edetä nopeasti, niin kuka minä olen muiden elämää tuomitsemaan. Toki näin hitaana etenijänä saa herkästi pihtarin maineen..että miksi erilaisuutta ei sallita siihen suuntaan vain se koetaan uhkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän