Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?
Kommentit (235)
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin hyvin mielenkiintoisesti ilmaistu. Et viehäty miehestä, joka olettaa pääsevänsä sänkyysi ekana iltana.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Et pidä seksuaalisesti aktiivisista miehistä? Et pidä itsevarmoista miehistä? Et pidä tarpeistaan viestivistä miehistä?
Pakostikin tulee mieleen, että jos tällaiset asiat muodostavat kynnyskysymyksen viehtymyksellesi ekana iltana, niin mitä toivot mieheltä 20 yhteisen vuoden jälkeen.
En ole tuo, jolta kysyit. Mutta epäilenpä, että 20 vuoden jälkeen toivotaan samaa kuin nytkin eli että seksiä ei ole koska mies olettaa niin vaan koska molemmat haluavat.
Mutta eihän tässä ongelmana ollut se, ettei nainen haluaisi, vaan se ettei mies saa olettaa naisen haluavan. Ilmeisesti ei silloinkaan, kun nainen haluaa.
Itse uskoisin, että seksi on kyllä loppunut jo aika kauan ennen sitä kahtakymmentä vuotta, jos olettamukset painavat vaaassa enemmän kuin se ainoa oikea syy seksin harrastamiseen eli haluaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.
N22
Mä alapeukutin sitä että ajattelet niin kovin miten pitäisi (jonkun muun mielestä) tehdä ja olet vielä kovin nuori, melkein lapsi. Tuossa iässä mulla oli avoliitto ekan poikakaverini kanssa ja siis eka seksisuhteeni. Kolmikymppiseen mennessä mietteet oli ihan toiset.
Eka vastaaja.
Siis mitä? Sanoinko jossain kohti että muut eivät saisi harrastaa seksiä ensitreffeillä? Vai mitä tarkoitat? Oon kyllä kokeillut sitäkin, että harrastaa seksiä nopeemmin mutta siitä tuli vaan paha mieli :D Jos tällä hetkellä tuntuu tuolta, niin eihän se muuta mitään? Tällä hetkellä en usko että vakav
Eli kaikkea on kokeiltu, nopeampaa seksin harrastamista ja sitten taas hitaampaa?
Tuo on minun mielestäni oikeastaan kaikkein moraalittominta sekä mieheltä että naiselta: että ollaan kyllä valmiita sänkyyn sellaisen ihmisen kanssa, jota pidetään yhdentekevänä, mutta sitten suhteen arvoisen kumppanin kanssa heittäydytään siveyden sipuliksi. Itse en ainakaan haluaisi miestä, jolle muut kelpaavat heti ekana iltana mutta minä en, koska hän haluaa ylentämällä alentaa minut joksikin vaimomatskuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä olikin hyvin mielenkiintoisesti ilmaistu. Et viehäty miehestä, joka olettaa pääsevänsä sänkyysi ekana iltana.
Mitä tämä käytännössä tarkoittaa? Et pidä seksuaalisesti aktiivisista miehistä? Et pidä itsevarmoista miehistä? Et pidä tarpeistaan viestivistä miehistä?
Pakostikin tulee mieleen, että jos tällaiset asiat muodostavat kynnyskysymyksen viehtymyksellesi ekana iltana, niin mitä toivot mieheltä 20 yhteisen vuoden jälkeen.
En ole tuo, jolta kysyit. Mutta epäilenpä, että 20 vuoden jälkeen toivotaan samaa kuin nytkin eli että seksiä ei ole koska mies olettaa niin vaan koska molemmat haluavat.
Mutta eihän tässä ongelmana ollut se, ettei nainen haluaisi, vaan se ettei mies saa olettaa naisen haluavan. Ilmeisesti ei silloinkaan, kun nainen haluaa.
Itse uskoisin, että seksi on kyllä loppunut jo
Kyllä seksi loppuu ennemmin tai myöhemmin, jos oletetaan asioita eikä osata lukea toista. Ja ongelmana on juuri se olettaminen
Enpä usko, jos toinen oli tosi huono sängyssä.
Taisin hypätä aviomieheni kanssa ekalla treffeillä jo sänkyyn asti. En silti suosittele kenellekään sellaista vakikäytännöksi. 😂 Meillä vaan synkkasi heti joka tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Arvostus sellaista naista kohtaan on paljon korkeammalla joka siitä huolimatta, että käy kuumana, ei levitäkään reisiään.
Itseäsi silti arvostat yhtä paljon, pidättäydyt himokkaana tai et?
Suomen lakiin on kirjattu suostumusperiaate. Eli sekä mies että nainen ovat velvoitettuja varmistamaan ennen seksiä, että kumppani on halukas. Tämä on itsestään selvä asia.
Kokonaan toinen juttu on sitten se, mitä yllä oleva henkilö kirjoitti. Hän kirjoitti ettei viehäty ihmisistä, jotka olettavat pääsevänsä hänen sänkyynsä heti ensimmäisillä treffeillä. Tulkitsisin tämän niin, että hän ei halua kommunikaatiota asiasta ainakaan ensimmäisillä treffeillä. Toivottavasti hän haluaa sitä kuitenkin myöhemmin, koska kommunikaatio kuitenkin on suhteen peruspilareita, halun ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.
N22
Mä alapeukutin sitä että ajattelet niin kovin miten pitäisi (jonkun muun mielestä) tehdä ja olet vielä kovin nuori, melkein lapsi. Tuossa iässä mulla oli avoliitto ekan poikakaverini kanssa ja siis eka seksisuhteeni. Kolmikymppiseen mennessä mietteet oli ihan toiset.
Eka vastaaja.
Siis mitä? Sanoinko jossain kohti että muut eivät saisi harrastaa seksiä ensitreffeillä? Vai mitä tarkoitat? Oon kyllä kokeillut sitäkin, että harrastaa seksiä nopeemmin mutta siitä tuli vaan paha mieli :D Jos tällä hetkellä tuntuu tuolta, niin eihän se m
Melkoinen siveyden sipuli se olet sinäkin omilla moraalistandardeillasi.
Seksi kuuluu vain avioliittoon. Siinä olisi ensitreffejä kerrakseen, kun vihkiminen ja hääyö kuuluisivat samaan pakettiin.
T. Uskova kristitty
Vierailija kirjoitti:
Arvostus sellaista naista kohtaan on paljon korkeammalla joka siitä huolimatta, että käy kuumana, ei levitäkään reisiään.
Minä taitaisin tuon yhden ainoan kommentin perusteella arvostaa sinut niin korkealle, että jättäisin kokonaan väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taitaisin tuon yhden ainoan kommentin perusteella arvostaa sinut niin korkealle, että jättäisin kokonaan väliin.
Ehkä ette siis sopisi toisillenne. Sinusta on ok moralisoida toisten henkilökohtaisia näkemyksiä. Eivät kaikki arvosta samalla tavalla reisien levittäjiä, eikä se ole syrjintää.
Tunnen kyllä tätä ketjua lukiessani itseni melkoisen moraaliseksi ihmiseksi, tai ehkä minulla on käynyt vain hyvä tuuri ihmissuhteissani.
Jokaisen seksikumppanini kanssa olen päätynyt vuosien rakkaussuhteeseen, ja aina olen mennyt sänkyyn juuri silloin kun olen halunnut, ja ainoastaan siksi että olen halunnut. Vaikka sitten ensimmäisillä treffeillä.
T. Siveyden sipuliksi syytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ette siis sopisi toisillenne. Sinusta on ok moralisoida toisten henkilökohtaisia näkemyksiä. Eivät kaikki arvosta samalla tavalla reisien levittäjiä, eikä se ole syrjintää.
On kaksinaismoralismia, jos arvostaa itseään, vaikka jakaa himokkaana kaikille, muttei arvosta kaltaisiaan jakelijoita, vaan muiden kohdalla pitää pidättyväisyyttä hyveenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapa, jolla hän puhuu naisista, ei vastaa minun käsitystäni yleisestä ihmisarvon kunnioittamisesta. En harrasta seksiä muuten kuin vakavassa suhteessa, enkä todellakaan halua vakavaa suhdetta tuollaisen ihmisen kanssa. Muutenkin olen ollut varattu kohta jo 20 vuotta.
Joten todellakin jättäisin hänet väliin, ja sehän varmaankin korottaisi minut hänen silmissään taivaisiin saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismia tuleekin moralisoida.
En todellakaan hyppää sänkyyn kaikkien kanssa. Mutta olimme jo tuttuja toisillemme ennen ekoja treffejä joten se nyt vaan oli "KLIK". Tuntui oikealta ja hyvältä. 3 viikon tapailun jälkeen asuimme jo yhdessä. Ei ole tarvinnut katua mitään. Menimme naimisiin ja 2 lastakin on saatu ja kasvatettu aikuisiksi. Yhä yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Eka vastaaja.
Siis mitä? Sanoinko jossain kohti että muut eivät saisi harrastaa seksiä ensitreffeillä? Vai mitä tarkoitat? Oon kyllä kokeillut sitäkin, että harrastaa seksiä nopeemmin mutta siitä tuli vaan paha mieli :D Jos tällä hetkellä tuntuu tuolta, niin eihän se m
Pitää varmaan ensin kokeilla ennen kuin tietää mikä on oma mieltymys? En ole sen jälkeen harrastanut seksiä ekalla kerralla kun huomasin, että ei ole mun juttu.
varmaan +20v. sitten onnistui ja ovat vieläkin yhdessä ja onnellisesti naimisissa vieläkin niinku nää yhet kehuskelee täälä, koitappa kokeilla samaa vuonna 2024 tulet yllättymään lopputuloksesta, tai sitten et.
Elokuussa tuli 25v avioliittoa täyteen, helmikuussa tuli 33v niistä ekoista treffeistä. Kolme lasta on kasvatettu aikuiseksi.