Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko suhteella mitään toivoa, jos on hypätty sänkyyn ekoilla treffeillä?

Vierailija
30.01.2024 |

Mietin, että pilasinko kaiken.

Kommentit (235)

Vierailija
21/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pihtaa tai käytä seksiä vaihdon välineenä. Harrastan seksiä silloin, kun se minulle sopii, ihmisen kanssa jota haluan. Joskus ekoilla treffeillä, joskus ei ollenkaan. Nykyinen suhteeni alkoi seksillä ja on kestänyt kymmenen vuotta. Sitä edellinen suhteeni keskti 20 vuotta ja ei alkanut seksillä. Muutama one night stand- juttu on ollut välissä.

Vierailija
22/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi niin päin. Itselle todennäköisyys millekään pidemmälle laskee mitä hitaammin edetään. En sano etteikö _voisi_ kehittyä jotain vakavaa, jopa elämänmittaista vaikka alku olisi hidas ja seksuaalinen värinä puuttuisi, mutta en pidä sitä kovin todennäköisenä. Ainakin sitten naisen pitäisi olla todella aloitteellinen jos haluaisikin enää kuumentaa suhdetta, ja harva nyt sitä on. Jos sen sijaan heti on ollut kemiaa ja himoja niin se lupaa hyvää jatkollekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle. 

Vierailija
24/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ettei sinun millään suhteella ole tulevaisuutta, jos mietit tällaisia.

Vierailija
25/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan ihmisistä. Itselläni on alkanut pitkiäkin parisuhteita niin, että on heti ensitapaamisella menty sänkyyn. Toisaalta on alkanut myös sellaisista tapaamista, joissa ei ole menty sänkyyn heti.

Nyt tapailen erästä miestä, jonka kanssa suudeltiin kolmansilla ja seksiä sitten neljänsillä treffeillä. Jonkun mielestä tämäkin voi olla liian nopeaa etenemistä. Itsestä kuitenkin seksi ja seksuaalinen vetovoima on tärkeää kahden aikuisen välisissä parisuhteissa. Sen takia en hirveän kauan haluaisi pidätellä näissä asioissa. 

Vierailija
26/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en oikein taas ymmärrä niitä, jotka menevät sänkyyn ilman suurta vetovoimaa ja ihastuksen tunnetta, oli kysymys ensimmäisistä tai kymmenensistä treffeistä. Miksi kukaan lähtee naimaan lähes tuntematonta pelkän puutteessa olemisen vuoksi?

Vierailija
27/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en näkisi tulevaisuutta sellaiselle suhteelle, joka menee seksin harrastamisesta jotenkin pilalle. 

Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..

Vierailija
28/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin lähestymme 40. hääpäivää.  Hyvin , erittäin hyvin, sujunut.

Vierailija
29/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina vaan sanotaan, että ei saa olla liian helppo ja että miehen mielenkiinto loppuu siihen paikkaan, kun "palkinto" on saatu..

No eikö ole hyvä että tuollainen mies paljastaa oikean karvansa heti eikä hetken päästä? Jos pill u on miehelle palkinto jonka jälkeen mielenkiinto kuolee, ei hänestä ole parisuhteeseen myöhemminkään.

Vierailija
30/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä tapaile tollasia miehiä

Vierailija
31/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sillä on väliä että loppuuko se mielenkiinto ensimmäisten vai kuudensien treffien jälkeen?

Vierailija
32/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen. 

Vierailija
33/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse henk.koht en ajattele, että omalla kohdalla voisi tulla vakavempaa jos harrastettaisiin seksiä ensimmäisellä kerralla. En tiedä onko vanhemmalla sukupolvella tää yleisempää.

N22

Mielenkiinnosta kysyn mitä alapeukutettavaa siinä on jos en omalle kohdalle ajattele, että vakavempaa voisi syntyä kun menty sänkyyn ensimmäisellä kerralla :D

Et ole mikään uniikki lumihiutale, menit sänkyyn tai et, et ole muiden yläpuolella. Siksi.

En ajattele että olisin :D Mun mielenkiinto ei vaan pysy silloin

Vierailija
34/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä sanota missään. Ne, ketkä katoavat seksin jälkeen ekojen treffien jälkeen, katoaisivat myös seksin jälkeen kymmenensien treffien jälkeen. 

Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.

Vierailija
35/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät katoa, jos ne on saatu jo sitoutettua parisuhteeseen. Siksi kannattaa odottaa.

Öh..ei 10 treffit ole vielä kyllä millään mittapuulla parisuhde. Tuo on vain tapailua vielä. 

Vierailija
36/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihminen, jota ei kiinnosta parisuhde sitoutuisi parisuhteeseen? Oletko jotenkin tyhmä vai muuten vaan vähän heikkolahjainen?

Vierailija
37/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Öh..ei 10 treffit ole vielä kyllä millään mittapuulla parisuhde. Tuo on vain tapailua vielä. 

Tapaamiskertojen määräkö sen parisuhteen määrittää??

Vierailija
38/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himosta hypättiin sänkyyn noin tunti ekan tapaamisen jälkeen ja sama himo on jatkunut yli 30 vuotta.   Itse olen enemmänkin epäillyt pitkiä kyräileviä seurustelusuhteita, joissa niin oleellinen asia suhteessa kuin seksi , jätetään kokematta.

Vierailija
39/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en oikein taas ymmärrä niitä, jotka menevät sänkyyn ilman suurta vetovoimaa ja ihastuksen tunnetta, oli kysymys ensimmäisistä tai kymmenensistä treffeistä. Miksi kukaan lähtee naimaan lähes tuntematonta pelkän puutteessa olemisen vuoksi?

Missä on sanottu että sänkyyn ollaan menty ilman suurta vetovoimaa tai ihastuksen tunnetta?

Vierailija
40/235 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tapaamiskertojen määräkö sen parisuhteen määrittää??"

Voihan sitä sopia parisuhteesta vaikka ei olisi toista tavannut kertaakaan oikeassa elämässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme