Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.
Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.
Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?
Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!
Kaikki neuvot otetaan vastaan!
M 26
Kommentit (187)
"Just näin, tätä naiset eivät ikinä myönnä, että pitkät miehet viehättävät heitä enemmän kun lyhyet. "
Tietenkin myöntävät, se on ulkonäössä ainoa asia, jota olen koskaan edellyttänyt. Pidän pitkistä miehistä, enkä ole koskaan deittallut tai seurustellut alle 192 cm miehen kanssa. Naimisissa olen reilusti tuota pitemmän miehen kanssa.
Jos mies sanoisi deitti-imoituksessa olevansa pitempi kuin on, niin huomaisin sen heti ja tapaaminen jäisi ainoaksi. Valehteleminen on huono merkki.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vertaa miehiin, jonka pituuden tietää 😃 Aikoinaan, ku naamatusen tapailtiin, arvioin, että kaipaamani henkilö on suunnilleen yhden mun veljen pituinen. Lopulta paljastui, että on sentin pidempi 😎
Aivan. Kun kaikki lähipiirin miehet ovat pitkiä (yli 190 cm), niin kyllä sen huomaa heti, jos joku lyhyempi väittää olevansa tuon pituinen. Pituuden osaan nimenomaan noiden pitkien kohdalla arvioida ihan muutaman sentin tarkkuudella oikein.
Turhaan te säälittävät lampaat mietitte täällä jotain pituutta! Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Ei mitään muuta tarvitse tietää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sitä tullut kohdattua tuo naisen pettyminen pituuteen treffeillä. Se kun ei riitä että on pidempi kuin nainen, vaan täytyy olla päätä pidempi.
Mistä tiedät, että pituus oli pettymyksen aiheuttaja, eikä kusipäisyytesi tai tyhmyytesi, jotka näkyvät kirkkaasti?
Tuollainen kommentti kertoo enemmän sinusta kuin minusta. Helpottiko, kun pääsit haukkumaan tuntematonta netissä? Taisi osua jotenkin omaan nilkkaan tämä pituuasia, kun noin hermostuit?
Tiedän kuule ihan siitä, että on suoraan sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Miksi menet treffeille noin pinnallisten naisten kanssa? Itselleni ei ole tullut ikinä mieleenkään kysyä kenenkään pituutta enkä siihen edes kiinnitä huomiota ellei sitten mies ole oikeasti joku puolimetriä pidempi. Enkä kyllä silloinkaan kysy harrastatko koripalloilua/onko isäsi kirahvi? vaan tosiaan sen vain noteeraan että mies on pitkä. Mitään merkitystä sillä ei ole.
Alan kyllä ymmärtää miksi monesta deittailu on raskasta/tylsää jos siellä jankataan jomman kumman pituudesta senttien tarkkuudella. Kas kun ei ole mittanauha mukana.
Sitä kun ei valitettavasti etukäteen tiedä, että mikä nainen on naisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Tästä pituus standardista pitäisi tehdä ihan oma ketju! Kun näyttää siltä että se jakaa ihmisten mielipiteitä näin paljon!
Siksi, koska on ärsyttävää kun joku lyhyt mies yrittää iskeä mua, jossain baarissa tai yökerhossa. Kun en ole kiinnostunut kääpiöistä ollenkaan. Pakko se on sanoa näille kääpiöille menkään kotiin kasvamaan ensin, tulkaa sen jälkeen uudestaan yrittämään!
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?
Itselle kyllä riittää ihan se silmämääräinen tieto, että mies on minua lyhyempi, suht saman mittainen tai pidempi vaikka en sitäkään ihmeemmin rekisteröi (saati että siitä tulisi plus- tai miinuspisteitä) koska sillä pituudella ei vaan ole mitään väliä jos tyyppi on muuten just passeli. Ja jos taas ei ole, niin ei sitä voi paikata millään pituudella.
"Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?"
Kyllä sillä on väliä "onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä", vai lasketko leikkiä? En ikinä seurustelisi 178 cm pitkän miehen kanssa, mikä mies se semmoinen edes on? 185 cm pitkän miehen kanssa voisin jopa harkitakin! Miehen pituudella on todellakin väliä, kun etsii puolisoa! Otetaan vaikka esim. aina kun näet pareja tuolla ulkona liikkuessaan, niin kuinka usein nainen on pidempi kun mies? Varmaan 000.1% missä nainen on miestä pidempi, tämä pätee kaikkiin tuntemani pareihin! Itsekin tahdon että mies on minua reippaasti pidempi, sillä muuten tunnen oloni, että olisin jonkun pikkupojan kanssa enkä aikuisen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?
Itselle kyllä riittää ihan se silmämääräinen tieto, että mies on minua lyhyempi, suht saman mittainen tai pidempi vaikka en sitäkään ihmeemmin rekisteröi (saati että siitä tulisi plus- tai miinuspisteitä) koska sillä pituudella ei vaan ole mitään väliä jos tyyppi on muuten just passeli. Ja jos taas ei ole, niin ei sitä voi paikata millään pituudella.
"Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?"
Kyllä sillä on väliä "onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä", vai lasketko leikkiä? En ikinä seurustelisi 178 cm pitkän miehen kanssa, mikä mies se semmoinen edes on? 185 cm pitkän miehen kanssa voisin j
Milläs muulla on väliä kun pelkällä pituudella? Mites työpaikka, mt-ongelmat jne? Vai kelpaako sinulle ihan mikä vaan mies, kunhan täyttää sinun pituus vaatimuksen? Jotenkin säälittää naisia, joilla on näin typeriä vaatimuksia, kai ymmärrät miten pinnallinen olet?
M 186cm
Vierailija kirjoitti:
Tästä pituus standardista pitäisi tehdä ihan oma ketju! Kun näyttää siltä että se jakaa ihmisten mielipiteitä näin paljon!
Tuo pituus standardi ketju poistettaisiin saman tien. Sillä naiset haluavat uskotella, että miehen pituudella ei muka massa ole väliä, kun etsivät sopivaa parisuhde kumppania itselleen!
"Milläs muulla on väliä kun pelkällä pituudella? Mites työpaikka, mt-ongelmat jne? Vai kelpaako sinulle ihan mikä vaan mies, kunhan täyttää sinun pituus vaatimuksen? Jotenkin säälittää naisia, joilla on näin typeriä vaatimuksia, kai ymmärrät miten pinnallinen olet?
M 186cm"
Kai ymmärrät että naiset yleensä huijaavat miehiä, jos sanovat että pituudella ei ole merkitystä heille kumppanin valinnassa? Se on täysin luonnollista, että nainen haluaa itseään pidemmän miehen, myös komeus on tärkeää. Ne jotka täällä mutaa sanoo, he haluavat uskotella itselleen olevansa toista mieltä. Sillä uskon ja tiedän että he myös sisimmässään tietävät, että eivät puhu totta. Mutta koska ihmisen on helpompaa valehdella kun sanoa tosiasiat, niin asian ovat nyt miten ovat!
Vierailija kirjoitti:
Turhaan te säälittävät lampaat mietitte täällä jotain pituutta! Niin Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Jumalan kuvaksi hän loi hänet, mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. Ei mitään muuta tarvitse tietää!
Ei päde nykypäivänä tuollainen 😇
Ryhdistä ja ruumiinrakenteesta riippuen voi näyttää pidemmältä tai lyhyemmältä kuin onkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Milläs muulla on väliä kun pelkällä pituudella? Mites työpaikka, mt-ongelmat jne? Vai kelpaako sinulle ihan mikä vaan mies, kunhan täyttää sinun pituus vaatimuksen? Jotenkin säälittää naisia, joilla on näin typeriä vaatimuksia, kai ymmärrät miten pinnallinen olet?
M 186cm"
Kai ymmärrät että naiset yleensä huijaavat miehiä, jos sanovat että pituudella ei ole merkitystä heille kumppanin valinnassa? Se on täysin luonnollista, että nainen haluaa itseään pidemmän miehen, myös komeus on tärkeää. Ne jotka täällä mutaa sanoo, he haluavat uskotella itselleen olevansa toista mieltä. Sillä uskon ja tiedän että he myös sisimmässään tietävät, että eivät puhu totta. Mutta koska ihmisen on helpompaa valehdella kun sanoa tosiasiat, niin asian ovat nyt miten ovat!
Nykyään ei riitä se että olet "naista vähän pidempi" vaan nainen haluaa, että olet minimissään häntä päätä pidempi, kun naiselle on vielä korkokengät jaloissa! Media vielä tukee tänä väitettä, kun lukee naisten lehteä, missä hehkutetaan yleensä tosipitkää naisen miesystävää. Jos että usko, sen kun alatte seuraamaan vaikka IS tai IL viihdeuutisia. Sieltä kyllä löytyy, vähän väliä "uutisia naisen uudesta miesystävästään, joka on pidempi kun edellinen kumppani!"
Jännää miten arka aihe miehen pituus onkaan tänäkin päivänä suomessa, niin naisille että miehille! Se on niinkin kiinnostava aihe, että siitä uutisoidaan ihan valtamediassa asti. Naisen pituus näyttää tuskin edes ketään kiinnostavan toisin kun miehen!
Maahanm uuttaja naiset löytää kyllä oikeita töitä Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sillä on väliä "onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä", vai lasketko leikkiä? En ikinä seurustelisi 178 cm pitkän miehen kanssa, mikä mies se semmoinen edes on? 185 cm pitkän miehen kanssa voisin j
Anna kun arvaan, olet joku 150-165cm kainalosauva nainen, siksi haluat pitkän miehen? Anteeksi nyt vaan, mutta etsi oman pituinen mies! Meillä pitkillä miehillä on varaa mistä valita, sinun kaitainen nainen on hyvä harjoittelu esine! Jolla saa hyvin opittua, miten naisen kanssa tulisi viihtymään saman katon alla. Sitten kun se on tehty, voin hyvin potkia sinut pihalle sekä ryhtyä suhteeseen pitkän naisen kanssa!
T. Suht pitkä mies sinulle kainalosauva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo pituus standardi ketju poistettaisiin saman tien. Sillä naiset haluavat uskotella, että miehen pituudella ei muka massa ole väliä, kun etsivät sopivaa parisuhde kumppania itselleen!
Niin poistetaankin! Palsta mammat eivät yleensä haluan puhua totta täällä!
Olen 170 cm ja haluaisin, että mies olisi saman pituinen tai pidempi.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kyllä takuulla edes huomaisi mitään, jos 178cm mies sanoisi olevansa 185cm, en kertakaikkiaan osaa arvioida niin tarkkaan, kun kuitenkin on yli 15cm pituuseroa. Sen nyt huomaa onko 170 vai 178, kun sen 170-senttisen silmiin katsoakseen ei tartte katsoa ylöspäin.
Mä olen yhdeltä, koska hän oli hurjan pitkä (193cm). Minusta hän oli jo liian pitkä koska jouduin katsomaan häntä niskat kenossa ylöspäin sekä pussatessa piti varvistella ja hänen kumartua eli yhtään ei harmittanut kun suhde ei muutenkaan jatkunut kovinkaan pitkään.
Nykyisen mieheni pituutta en tiedä mutta hän on aivan täydellinen siinäkin suhteessa ja max puolipäätä mua pidempi.