Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.
Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.
Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?
Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!
Kaikki neuvot otetaan vastaan!
M 26
Kommentit (187)
Mitä väliä sillä on, jos joku viehättyy esim. pitkistä miehistä? Ihan turha kai tästä nyt on kiukutella ja syyttää toisia pinnalliseksi. Kaikkia nyt vaan ei voi miellyttää ja jos ei jollekin kelpaa omana itsenään, niin so what, eteenpäin.
Olen itse 170 cm ja kyllä itse kiinnostun ensisijaisesti yli 180 cm pitkistä miehistä. Olen pinnallinen siinä asiassa, mutta totta kai kovin moni muukin asia siihen kumppanin valintaan vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, jos joku viehättyy esim. pitkistä miehistä? Ihan turha kai tästä nyt on kiukutella ja syyttää toisia pinnalliseksi. Kaikkia nyt vaan ei voi miellyttää ja jos ei jollekin kelpaa omana itsenään, niin so what, eteenpäin.
Olen itse 170 cm ja kyllä itse kiinnostun ensisijaisesti yli 180 cm pitkistä miehistä. Olen pinnallinen siinä asiassa, mutta totta kai kovin moni muukin asia siihen kumppanin valintaan vaikuttaa.
Tää on kyllä totta, kyllähän ihmisillä saa olla erilaisia mielipiteitä ja viehättyä sellaisista kuin haluaa. Eikä siihen aina voi edes tietoisesti vaikuttaa millaisista kiinnostuu, se tulee jostain alitajunnasta. Mutta on myös meitä, jotka ensisijaisesti kiinnostuu alle 180cm miehistä, kun ei halua katsoa miestään niska kenossa. Rakastuessa tämmöiset pinnalliset seikat toki menettää merkityksensä, eli se mistä eniten viehättyy ei välttämättä lopulta ole se jonka kanssa päätyy yhteen, kun ne muut ominaisuudet merkitsee enemmän.
Tämä viesti ei liity ap:sen, vaan tässä ketjussa käyvään keskusteluun (miehen) pituudesta!
Eli ongelma on siinä että ihmiset eivät tänä päivänä löydä itselleen sopivaa kumppania! Johtuisiko se siitä että miehet pääsäännöllisesti haluavat naisen olevan kaunis, nuori ja hoikka. Naiset taas haluavat pääsäännöllisesti miehen olevan pitkä, komea sekä varakas. On varmasti myös muita kriteerejä molemmilla sukupuolilla, mutta itse luettelin omasta mielestäni ne tärkeimmät mitkä yleensä tulevat esille eri sukupuolilla, kun etsitään sitä omaa kumppania! Tämä johtaa siihen kun ei löydy kumppania ajoissa, niin tyydytään siihen huonompaan, eli kakkos vaihtoehtoon. Mikä tarkoittaa henkilöä, joka on varalla jos sitä ykkös vaihtoehtoa ei vaan lyödä ajoissa, niin silloin voi jäädä esim. perhe perustamatta! Mutta sitten te olette tämän toisen henkilön kanssa ainoastaan kavereita tai ainakin sinä koet asian niin, koska et ole kiinnostunut seksuaalisesti hänestä. Olet vain hänen kanssaan sekä lapsien takia, koska muutakaan vaihtoehtoa ei ollut tarjolla siinä hetkenä, etkä halua erota hänestä kun tiellä on pieniä lapsia. Odotat että seuraavat parikymmentä vuotta, että lapset lentävät pesästä, niin silloin otat joko eron tai hyväksyt oman tilanteen ja vietät elämänsä puolison kanssa.
En jaksa enää selittää tarkemmin, mutta uskon että ymmärsitte mitä tarkoitan täällä kommentilla!
Vierailija kirjoitti:
Tämä viesti ei liity ap:sen, vaan tässä ketjussa käyvään keskusteluun (miehen) pituudesta!
Eli ongelma on siinä että ihmiset eivät tänä päivänä löydä itselleen sopivaa kumppania! Johtuisiko se siitä että miehet pääsäännöllisesti haluavat naisen olevan kaunis, nuori ja hoikka. Naiset taas haluavat pääsäännöllisesti miehen olevan pitkä, komea sekä varakas. On varmasti myös muita kriteerejä molemmilla sukupuolilla, mutta itse luettelin omasta mielestäni ne tärkeimmät mitkä yleensä tulevat esille eri sukupuolilla, kun etsitään sitä omaa kumppania! Tämä johtaa siihen kun ei löydy kumppania ajoissa, niin tyydytään siihen huonompaan, eli kakkos vaihtoehtoon. Mikä tarkoittaa henkilöä, joka on varalla jos sitä ykkös vaihtoehtoa ei vaan lyödä ajoissa, niin silloin voi jäädä esim. perhe perustamatta! Mutta sitten te olette tämän toisen henkilön kanssa ainoastaan kavereita tai ainakin sinä koet asian niin, koska et ole kiinnostunut seksuaalisesti hänestä. Olet vain hänen kanssaan sekä lapsien takia, koska muutakaan vaihtoehtoa ei ollut tarjolla siinä hetkenä, etkä halua erota hänestä kun tiellä on pieniä lapsia. Odotat että seuraavat parikymmentä vuotta, että lapset lentävät pesästä, niin silloin otat joko eron tai hyväksyt oman tilanteen ja vietät elämänsä puolison kanssa.
En jaksa enää selittää tarkemmin, mutta uskon että ymmärsitte mitä tarkoitan täällä kommentilla!
En ymmärtänyt mitään, olipa tylsä kirjoitus! Joten annatko peppuseksiä nyt minulle komerossani! Lupaan olla hellä!
"En ymmärtänyt mitään, olipa tylsä kirjoitus! Joten annatko peppuseksiä nyt minulle komerossani! Lupaan olla hellä!"
https://www.iltalehti.fi/kaalimato/a/191de1a4-1420-4136-b1bc-614e95433e…
Siinä sinulle äidin pikku runkkari!
Vierailija kirjoitti:
Maahanm uuttaja naiset löytää kyllä oikeita töitä Suomessa.
Hän ei näytä arabi(lta), hänen (kusi)päänsä olisi karvainen, ja hän itse olisi tavallinen valkoinen huo(ra). Ja jotkut mustat eivät ole sellaisia, he eivät edes naineet häntä perseeseen!
Sanoi eräs tunnettu poliitikko nuorena!
Vierailija kirjoitti:
"En ymmärtänyt mitään, olipa tylsä kirjoitus! Joten annatko peppuseksiä nyt minulle komerossani! Lupaan olla hellä!"
https://www.iltalehti.fi/kaalimato/a/191de1a4-1420-4136-b1bc-614e95433e…
Siinä sinulle äidin pikku runkkari!
Vihervassarit on täällä taas riehumassa, menkää nuolemaan Pekan palleja sekä lohduttamaan sitä luuseria, ennen häviötään!
Hei miksi te tungette politiikkaa mukaan tänne keskusteluun? Tämän ketju ei ole sitä varten! Vaan täällä keskustellaan ihan muusta!
Vierailija kirjoitti:
Hei miksi te tungette politiikkaa mukaan tänne keskusteluun? Tämän ketju ei ole sitä varten! Vaan täällä keskustellaan ihan muusta!
Pekka on homo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?
Itselle kyllä riittää ihan se silmämääräinen tieto, että mies on minua lyhyempi, suht saman mittainen tai pidempi vaikka en sitäkään ihmeemmin rekisteröi (saati että siitä tulisi plus- tai miinuspisteitä) koska sillä pituudella ei vaan ole mitään väliä jos tyyppi on muuten just passeli. Ja jos taas ei ole, niin ei sitä voi paikata millään pituudella.
"Koko ketjua en tosiaan lukenut, mutta oikeastiko sillä on jollekin merkitystä onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä? Ja siis varsikin jos itse ei ole +180 cm?"
Kyllä sillä on väliä "onko mies 178 vaiko 185 cm pitkä", vai lasketko leikkiä? En ikinä seurustelisi 178 cm pitkän miehen kanssa, mikä mies se semmoinen edes on? 185 cm pitkän miehen kanssa voisin j
Eiköhän 178cm ole suurinta osaa naisia pidempi kuitenkin.
Joillain naisilla on kyllä tarkka pituussilmä. Eräälle laitoin kuvan jossa istuin sohvalla ja vähän narrasin olevani pidempi kuin olenkaan. Nainen epäili heti pituuttani tästä kuvasta jossa siis istuin enkä ainakaan itse mitenkään pystyisi päättelemään pituutta kun puhuttiin vain n. 10 sentin heitosta. Ehkä jos olisin joku metrinen lyhytkasvuinen ja väittäisin olevani 185cm niin sen voisi huomata.
Hei kaikille hassuttelioille, siellä ruudun toisella puolella! Minä olen ruskean aukon tutkia sekö 10v pikku poika vielä! Minä saan viikkorahaa 10 €, kahdelta isiltäni . Heti sen jälkeen, kun he ovat touhunnet tuhmia kanssasi huoneessani viikonloppuisin! En kuulemma saa kertoa tästä kenellekään, sillä muuten sinivalkobiili heidät viimein talteen poimii! Enkä halua sitä!
Perseeseen perseeseen! Pekka haluaa nyt sinun ottavan!
Tänne on löytänyt joku rasisti persu!
Minä kysyn ennen tapaamista. Joskus on muutama tyyppi valehdellut olevansa jotain 172 cm, mutta vastassa on ollut korkeintaan 164 cm mies. Helppo huomata kun olen itse vajaa 170 cm enkä käytä korkkareita. Ei sinänsä haittaisi lyhyempi mies, mutta valehtelusta menee maku koko tyyppiin.
Vierailija kirjoitti:
Tänne on löytänyt joku rasisti persu!
Iso musta patukka kulman takana odottaa, iso musta patukka takanasi jököttää, iso musta patukka persereiän sislläsi touhuaa!
Vierailija kirjoitti:
Joillain naisilla on kyllä tarkka pituussilmä. Eräälle laitoin kuvan jossa istuin sohvalla ja vähän narrasin olevani pidempi kuin olenkaan. Nainen epäili heti pituuttani tästä kuvasta jossa siis istuin enkä ainakaan itse mitenkään pystyisi päättelemään pituutta kun puhuttiin vain n. 10 sentin heitosta. Ehkä jos olisin joku metrinen lyhytkasvuinen ja väittäisin olevani 185cm niin sen voisi huomata.
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin ego edellä porhaltava tyyppi, joka vaikka valehtelee saadakseen mitä haluaa tai vaikuttaakseen "paremmalta". Narsisti.
Nee ke rei tä tämä palsta halajaa suomeen!
T. Itse ruskean reiän ritari Pekka Haavisto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei ole ällöttävämpää kuin ego edellä porhaltava tyyppi, joka vaikka valehtelee saadakseen mitä haluaa tai vaikuttaakseen "paremmalta". Narsisti.
Yhyy läski huo ra! Mene hoitoon siitä!
Minä seuraan viihdeuutisia, mutta en kyllä ole huomannut ikinä yhtään juttua jossa hehkutettaisiin sitä että uusi kumppani olisi pidempi kuin edellinen. Ja mitä nyt ympäristön ihmisiä, niitä normaaleita pariskuntia katsoo, niin kaikenlaisia pituuseroja on. Oma isäni on tosi paljon pidempi kuin äitini (en tiedä isän pituutta, mutta on kyllä keskivertoa pidempi ja äiti taas on keskivertoa lyhempi) ja meidän serkkupojat on myös tosi pitkiä kaikki, mutta sekä siskon että minun miehet on lyhyemmän puoleisia vähän päälle 170cm.