Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naiset te pystytte arvioimaan miehen pituuden, kuinka pitkä mies oikein on? Koskee tinder-treffejä.

Vierailija
28.01.2024 |

Kävin eilen tinder-treffeillä naisen kanssa, oli kyllä molemmilla kivaa sekä juttua riitti mistä puhua, mutta treffien lopuksi nainen kysyi minulta kuinka pitkä oikein olen. Tämä tuli hieman yllätyksenä minulle, mutta vastasin rehellisesti että olen 185 cm pitkä. No nainen naurahti ja sanoi että "et kyllä varmasti ole noin pitkä", mikä hieman tuntui oudolle minusta, kun kysyin että kuinka pitkä hän luulee minun olevan? Johon nainen vastasi, että jossain siinä 178 cm rajamailla, mikä on minusta aika outoa, sillä koskaan kukaan muu nainen ei ole ikinä epäillyt pituuttani. Kysyin myös että haittaako minun pituus häntä, nainen vastasi "voisit olla hieman pidempi", mitä tämä tarkoittaa? Naisen oma pituus on 161 cm ja hän käytti korkkarit jalassa, luulisi että pituuteni ei olisi ongelma hänelle. Harmi sinänsä luulin jo tästä voisi syntyä jonkinlainen seurustelusuhde, sillä kokoilta meillä synkkasi asiat aika hyvin, oli myös samanlaiset mielenkiinto kohteet sekä arvot. Mutta tuskin enää tavataan, sillä hän sanoi ollaan vaan frendejä, mikä ei haittaa minua sillä ketään ei voi pakottaa seurustelemaan jos ei halua.

Haluaisin kysyä onko muilla samanlaisia kokemuksia, kun treffit menevät hyvin mutta lopuksi toinen ilmoittaa tai sanoo jotain sellaista mitä et osannut odottaa?

Toivoin asiallista palautetta naisilta kiitos etukäteen sekä että ketjua ei poistettaisi, koska tekstissäni on varmaan paljon kirjoitus virheitä!

Kaikki neuvot otetaan vastaan!

M 26

Kommentit (187)

Vierailija
161/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset miksi olette niin tyhmiä? HÄH?

Vierailija
162/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka mies valehtelee pituutensa? 

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naisten paikkahan on keittiössä, eikä täällä palstalla lojumassa saatana!

Vierailija
164/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Oli isäsi kun sua teki!

Vierailija
165/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei hittarit täällä ketjussa runkkaamassa menkää töihin!

Vierailija
166/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M37

Pienimunainen mies se täällä inisee xD!

Vierailija
167/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on kyllä tarkka pituussilmä. Eräälle laitoin kuvan jossa istuin sohvalla ja vähän narrasin olevani pidempi kuin olenkaan. Nainen epäili heti pituuttani tästä kuvasta jossa siis istuin enkä ainakaan itse mitenkään pystyisi päättelemään pituutta kun puhuttiin vain n. 10 sentin heitosta. Ehkä jos olisin joku metrinen lyhytkasvuinen ja väittäisin olevani 185cm niin sen voisi huomata.

Ei vaan naiset on tyhmiä sutturoita sekä esineitä, joille jumala unohti luoda normaalit aivot!

Vierailija
168/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain naisilla on kyllä tarkka pituussilmä. Eräälle laitoin kuvan jossa istuin sohvalla ja vähän narrasin olevani pidempi kuin olenkaan. Nainen epäili heti pituuttani tästä kuvasta jossa siis istuin enkä ainakaan itse mitenkään pystyisi päättelemään pituutta kun puhuttiin vain n. 10 sentin heitosta. Ehkä jos olisin joku metrinen lyhytkasvuinen ja väittäisin olevani 185cm niin sen voisi huomata.

Ei vaan naiset on tyhmiä sutturoita sekä esineitä, joille jumala unohti luoda normaalit aivot!

HAHAHA! Totta harmi vain että naiset eivät tiedä sitä

Vierailija
169/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olisi minulle liian pitkä. Tosin jos mukava niin ei se haittaisi. Mutta jos olisi kaksi täsmälleen samanlaista miestä, toinen 175cm ja toinen 185cm niin valitsisin sen 175cm pitkän. 😊

Vierailija
170/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse 178cm ja aika helppo nyt on arvioida onko mies nyt lyhyempi vai pidempi. 

Vierailija
171/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa typeriä naisia täällä taas vaihteeksi kommentoimassa! Menkää töihin sinne keittiöön te palvelijattaret!

Vierailija
172/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen itse 178cm ja aika helppo nyt on arvioida onko mies nyt lyhyempi vai pidempi. 

Niin varmaan, sinun kanan aivoillako? Salli mun nauraa! KOTKOTKOTKOT!

Vierailija
173/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että pitäiskö vetää raja johonkin 180cm. Monet lyhyet miehet valehtelee pituudestaan. Jos laittais 180cm rajaksi, niin ehkä paikalle saapuisi min 175cm mies. Tuo n175cm on siis se mun oikea alaraja.

Ja sitten naiset valittaa kun miehet pinnallisia. Pitääpä tästä lähtien ottaa vaaka mukaan ja katsoa kuinka moni nainen valehtelee painonsa.

Vierailija
174/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole pakko meitä haluta. Ole ilman vaan, omassa hyvässä ja älykkäässä, lyhyessä seurassasi.

Vierailija
175/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori siitä. Naisten aivot ja kroppa on parempi kuin miehillä, koska tein miehen prototyypin krapula-aamuna paskasta ja naiset jo hiukan ihmisten tekoa hajoitelleena ja paljon selväpäisempänä, miehen kylkiluusta.

T. Jumala (olen rakkaus)

Vierailija
176/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sun ole pakko meitä haluta. Ole ilman vaan, omassa hyvässä ja älykkäässä, lyhyessä seurassasi.

Miks tarvii haluta? Sihän olet jo mun omaisuutta saatana!

t. vasemmiston nuoret tummat miehet :D

Vierailija
177/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon miettinyt, että pitäiskö vetää raja johonkin 180cm. Monet lyhyet miehet valehtelee pituudestaan. Jos laittais 180cm rajaksi, niin ehkä paikalle saapuisi min 175cm mies. Tuo n175cm on siis se mun oikea alaraja.

Ja sitten naiset valittaa kun miehet pinnallisia. Pitääpä tästä lähtien ottaa vaaka mukaan ja katsoa kuinka moni nainen valehtelee painonsa.

Ja painoon pystyy jopa itse vaikuttamaan, pituuteen ei.

Vierailija
178/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en harrasta enää nettideittejä. Miehet valehtelevat pituudesta ja usein käyttävät vanhoja kuvia. Tavatessa pettymys on aina suuri. 

Luuletko etteivät naiset tee samoin? Jos paikalle saapuu +15 kiloa painavampi yksilö niin luulevat ettei sitä muka huomaa kun housun nappi meinaa räjähtää ja mittaa varressa se 160 senttiä.

Vierailija
179/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 163cm nainen ja pystyn kyllä arvioimaan miehen pituuden muutamien senttien hajonnalla. Erotan, onko henkilö 180cm, 184cm vai 188cm. Kokemuksella kun vertaan itseeni.

Vierailija
180/187 |
01.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa arvata sut just sen pituiseksi kuin haluaa ja sun ei auta kuin elää sen kanssa. Jos näytät lyhyemmältä, niin ehkä se johtuu huonosta ryhdistä 🤷

. . .niin, että nainen päättää, minkä pituinen mies on. . . Ruma, 180 senttinen mies on 170, mutta miellyttävä ja komea 185? Näinkö se nykyään menee?