Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo (mies) tapailukuvio

Vierailija
28.01.2024 |

Olen tapaillut reilun kuukauden miestä, joka pommittaa kehuillaan pitkin päivää. Rakkauttaan hän on tunnustanut muutaman tapaamisen jälkeen jo.  Rakkauskirjeitä on sadellut niin paperisessa, kuin digitaalisessalin muodossa. Puhumattakaan teetetyistä valokuvista piirongin päällä. Kaiken kaikkiaan hän on lyhyessä ajassa äärimmäisen sitoutunut ja syvällä parisuhteessa.  Puhuu meistä kumppaneina.

Samalla olemme tilanteessa, jossa itse edelleen harkitsen ja pohdin, enkä todellakaan ole varma tulevaisuudesta. Koen miehen käytöksen outona ja ajoittain epäasiallisenakin. Asumme lähekkäin (5km säteellä) ja näen miestä tuon tuosta "vahingossa"  jos olen sopinut muuta, enkä myöntynyt hänen tapaamisehdotukseensa.  Pidän tätä outona. Töiden vuoksi tapaamme myös satunnaisesti, mutta viime aikoina "sattumankaupalla" olemme tavanneet usein.  Emme ole samassa työpaikassa, mutta yhteiset verkostot meillä on.

Tapaaminen usein sovitaan minun aikataululla, koska hänelle sopii ihan milloin vain.  Olen huomauttanutkin tästä, ettei kalenteria tulisi raivata yhden, puoli tuntemattoman ihmisen vuoksi vaan elää normaalisti ja sopia tapaamisia miten sattuu sopimaan. Olen kokoajan puhunut hiljaa etenemisen puolesta. Minusta näin lyhyellä tuttavuudella ykkösprioriteetti en vain voi olla, mutta olen ja se on kammottavaa.  

Olen pohtinut omaa käytöstäni ja sen merkitystä tässä oudohkossa dynamiikassa. En usko antaneeni signaaleja tämän menon hyväksynnästä tai varsinkaan sitä ruokkinut.  Homma menee jatkuvasti oudommaksi enkä  halua enää ottaa selvää mitä tulevan pitää.  En haluaisi ketään satuttaa ja ymmärrän etten hänen tunteitansa vastuualueellani voi kantaakaan.

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kuulla, että olen läheisriippuvainen tai narsisti kun haluan olla rakastamalleni henkilölle kiltti, kohtelias, avulias, hellä,... Ja vielä kaiken kukkuraksi miellyttää häntä.

Vierailija
82/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kuulla, että olen läheisriippuvainen tai narsisti kun haluan olla rakastamalleni henkilölle kiltti, kohtelias, avulias, hellä,... Ja vielä kaiken kukkuraksi miellyttää häntä.

Jos haluat miellyttää kumppaniasi, ja hän pyytää antamaan tilaa, miten toimit? 

Jos et kykene, niin onko tämä avuliaisuutta vai itsekkyyttä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tunne ei ole molemminpuolinen?

Vierailija
84/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat miellyttää kumppaniasi, ja hän pyytää antamaan tilaa, miten toimit? 

Jos et kykene, niin onko tämä avuliaisuutta vai itsekkyyttä? 

Annan tietysti tilaa. Miksi en kykenisi? Kykenen paljon vaativampiinkin hommiin.

Vierailija
85/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entä jos tunne ei ole molemminpuolinen?

No silloin ei varmaan ole myöskään parisuhdetta.

Vierailija
86/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa samantyyppiseltä mieheltä kuin mitä itse tapailin. Kävi ilmi, että hänellä oli todella huono itsetunto, yritti mahdollisimman nopeasti edetä suhteessa ja sitoutua tiiviisti, ettei tulisi jätetyksi. Homma vaan muuttui todella creepyksi.

Vierailija
87/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se automaattisesti ole merkki huonosta itsetunnosta ettei halua tulla jätetyksi. Minulla on todella hyvä itsetunto ja olen sosiaalinen ja seurallinen. Mutta vihaan jätetyksi tulemista. Jättämistä myös.

ESTJ

Vierailija
88/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiköhän ap eroon miehestä?

Jäikö vainoamaan?

Vierailija
89/91 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsiköhän ap eroon miehestä?

Jäikö vainoamaan?

Tarina ei kerro.

Vierailija
90/91 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Vierailija
91/91 |
21.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko känsälä on omituinen mies kun se pitää mieluummin vauvaa sylissä kun stripparia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä