Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outo (mies) tapailukuvio

Vierailija
28.01.2024 |

Olen tapaillut reilun kuukauden miestä, joka pommittaa kehuillaan pitkin päivää. Rakkauttaan hän on tunnustanut muutaman tapaamisen jälkeen jo.  Rakkauskirjeitä on sadellut niin paperisessa, kuin digitaalisessalin muodossa. Puhumattakaan teetetyistä valokuvista piirongin päällä. Kaiken kaikkiaan hän on lyhyessä ajassa äärimmäisen sitoutunut ja syvällä parisuhteessa.  Puhuu meistä kumppaneina.

Samalla olemme tilanteessa, jossa itse edelleen harkitsen ja pohdin, enkä todellakaan ole varma tulevaisuudesta. Koen miehen käytöksen outona ja ajoittain epäasiallisenakin. Asumme lähekkäin (5km säteellä) ja näen miestä tuon tuosta "vahingossa"  jos olen sopinut muuta, enkä myöntynyt hänen tapaamisehdotukseensa.  Pidän tätä outona. Töiden vuoksi tapaamme myös satunnaisesti, mutta viime aikoina "sattumankaupalla" olemme tavanneet usein.  Emme ole samassa työpaikassa, mutta yhteiset verkostot meillä on.

Tapaaminen usein sovitaan minun aikataululla, koska hänelle sopii ihan milloin vain.  Olen huomauttanutkin tästä, ettei kalenteria tulisi raivata yhden, puoli tuntemattoman ihmisen vuoksi vaan elää normaalisti ja sopia tapaamisia miten sattuu sopimaan. Olen kokoajan puhunut hiljaa etenemisen puolesta. Minusta näin lyhyellä tuttavuudella ykkösprioriteetti en vain voi olla, mutta olen ja se on kammottavaa.  

Olen pohtinut omaa käytöstäni ja sen merkitystä tässä oudohkossa dynamiikassa. En usko antaneeni signaaleja tämän menon hyväksynnästä tai varsinkaan sitä ruokkinut.  Homma menee jatkuvasti oudommaksi enkä  halua enää ottaa selvää mitä tulevan pitää.  En haluaisi ketään satuttaa ja ymmärrän etten hänen tunteitansa vastuualueellani voi kantaakaan.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä vaivan saat kun muutatte yhteen.Hän kiehnää koko ajan kyljessäsi.

Hyvästi vapaus!

Jos tykkää, että on kiinni.

Ei kannata pariutua jos halut ja tarpeet ei kohtaa. Esimerkiksi vaimoni tykkää, että olen lähellä ja kosketan ja suoraan sanoen kiehnään. Toki on hetkiä kun tarvitsee oman tilan. Minä taas tykkään yli kaiken olla lähellä, koskea ja hipsuttaa.

Tarpeet kohtaa winwin-tilanne.

Vierailija
22/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mess ap uudestaan sänkyys nukkumaan. Oot ihan sekaisin.

Rauhoitu hyvä nainen, muuten joudut lataamoon noiden luulojesi vuoksi.

Kirjottelet höpöjä sunnuntaiaamuna, vapaapäivänäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap näytät olevan kotoisin, sen kuuluisan Porvoon maisemista.

Vierailija
24/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on sekasin kuin seinäkello!

Vierailija
25/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on sekasin kuin seinäkello!

Minusta näyttää, että ap:n kello on pysähtynyt jo aikoja sitten.

Vierailija
26/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n stalkkeri kumppani näytti heränneen 😁

Vierailija
27/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pelottavalta, Hui! 

Niinpä. Jotkut satu tarinat ovat pelottavia.

Vierailija
28/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että saatiin  mt-häiriöinen trollikin linjoille. Tosin se palstaa yhtään tietäen oli odotettavissakin. 

Kiitos kuitenkin, kun pidät ketjua ylhäällä pommittamalla viestejäsi. Kehoittaisin vielä  opiskelemaan englanninkieltä vähän lisää.

Ap

Vierailija
29/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu mikä hullu. Mies luiskaan ja hätäseen.

Vierailija
30/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap alapeukuttelee itse täällä, kaikkia hänelle epämieluisia kommentteja.

Vierailija
31/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä vaivan saat kun muutatte yhteen.Hän kiehnää koko ajan kyljessäsi.

Hyvästi vapaus!

Jos tykkää, että on kiinni.

Ei kannata pariutua jos halut ja tarpeet ei kohtaa. Esimerkiksi vaimoni tykkää, että olen lähellä ja kosketan ja suoraan sanoen kiehnään. Toki on hetkiä kun tarvitsee oman tilan. Minä taas tykkään yli kaiken olla lähellä, koskea ja hipsuttaa.

Tarpeet kohtaa winwin-tilanne.

No teillähän on sitten hyvä tilanne 😚

Vierailija
32/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on vaaka horoskooppi merkiltään..?

Kyllä minäkin rakastun ja rakastan aika voimakkaasti. Pommitan viesteillä ja haluan olla lähellä. Enkä koe olevani mikään narsisti tai vainoaja. Mutta jos sua ahdistaa tuo käytös niin sit keskustelet asiasta. 

Vierailija
33/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on vaaka horoskooppi merkiltään..?

Kyllä minäkin rakastun ja rakastan aika voimakkaasti. Pommitan viesteillä ja haluan olla lähellä. Enkä koe olevani mikään narsisti tai vainoaja. Mutta jos sua ahdistaa tuo käytös niin sit keskustelet asiasta. 

Nää harvemmin selvenee horoskoopeilla.  Lähtisin itse tarkastelemaan asiaa kiintymyssuhteista ja traumoista käsin.  Normaalia tuo sinunkaan käytös suhteessa ei ole, jos tuntemattomaa ihmistä rakastat kolmannella tapaamisella ja perustat elämäsi tämän henkilön varaan?  Normaalius toki subjektiivista, joten puhutaanpa mieluummin termillä, ettei ole tervettä tai stabiilia.

Minä olen miehelle sanonut käytöksestä useampaan otteeseen jo.  Minusta se on jo liikaa sanomista näin lyhyessä aikavälissä

Ap

Vierailija
34/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos roolit olisi toisinpäin olisitte jo avioliitossa.

Yli innokkaita, pakkomielteisiä, kyttääviä naisia ei ole koska miehet ottaa heidät heti vaimoksi. Tässä taas yksi asia missä mies ja nainen on erilainen.

Oli roolit kummin päin tahansa ei tuo tervettä ole eikä alku hyvälle parisuhteelle.  Erillisyyttä ja kykyä olla ja toimia myös itsenäisenä yksilönä tarvitaan.  Itsensä näkeminen osana toista ja toisen jatkeena tietää aina ongelmia ja kumpuaa omista hoitamattomista epäterveistä malleista.  Ei näin- ei miehenä tai naisena.

"hyvä parisuhde" Tämä määritelmä on niin ihanteellinen ettei kenenkään parisuhde loppujen lopuksi ole sellainen. totuus on että tarrautuva nainen on vaimo materiaalia kun taas tarrautuva mies on hullu.

Vierailija
35/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yli innokkaita, pakkomielteisiä, kyttääviä naisia ei ole koska miehet ottaa heidät heti vaimoksi. Tässä taas yksi asia missä mies ja nainen on erilainen.

Kysyin tätä mieheltä ja kolme hänen kaveriaan on myös kylässä. Miesraati totesi että ottaisivat jos nainen on seksikäs.

Vierailija
36/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiheesta löytyy ihan kirjallisuutta. Teistä narsisteista. 

-sivusta

Vierailija
37/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap alapeukuttelee itse täällä, kaikkia hänelle epämieluisia kommentteja.

No eikö se ole meidän kaikkien aloittajien oikeus? Myös sinun.

Vierailija
38/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostat ihan joltain psykiatrian heebolta. Kirjallisuus puhuu puolestaan.

Vierailija
39/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysyin tätä mieheltä ja kolme hänen kaveriaan on myös kylässä. Miesraati totesi että ottaisivat jos nainen on seksikäs.

Kysy nyt vielä onko heillä edes kokemusta tuollaisesta seurustelukumppanista. Harva oikeasti tuollaista haluaa.

Vierailija
40/91 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on tää sama ilmiö havaittavissa. 95% kommenteista viittaa aina kaikkeen muuhun kuin itse aloitukseen. Aion itse kirjoittaa nyt asiallisen viestin vastaamaan aloitusta.

Tsemppiä aloittajalle. Luin ketjun läpi ja vaikuttaisi siltä, että sulla on hyvin realistiset ajatukset ko tilanteesta.  Eteenpäin vaan elämässä.  Ei todella tarvi enää juipille selitellä mitään, ongelmaa vaan luvassa jos tota kuvioo jatkaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän