Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö ystävän raskaudesta iloita jos itsellä on tuska lapsettomuudesta?

Vierailija
26.01.2024 |

Olenko myrkyllinen ystävä jos tunnen pelkästään kipua ja vihaa ystävän kertoessa raskaudestaan enkä pysty iloitsemaan hänen puolestaan? Itsellä lapsettomuutta ja kaksi kesken päättynyttä raskautta. Ajatuskin johonkin vauvakutsuille osallistumisesta saa aikaan ahdistuskohtauksen.

Kommentit (215)

Vierailija
201/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nauravat, kun saavat kiusata entuudestaan kärsiviä ihmisiä. Oikeastaan vihaan tuon kaltaisia niin paljon, että voisin liittyä kerhoon. Minä nauran, kun jonkun koira kuolee kipeänä sairauteensa. Ai että, miten katsoisin silmiin ja nauraisin oikein räkäisesti tuollaisten ihmissaastojen kyyneleille. 

Ihan varmasti, sen uskon. Nauttisit varmaan kun jonkun vauva kuolisi. Katkerat jankateelliset ihmiset on just tommosia

Vierailija
202/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ei ole oikeaa kärsimystä ollutkaan jos luulet että lapsettomuus päon paha rasti

Itse asiassa olen kokenut elämässäni paljon kaikenlaista ikävää. Kiusaamista, läheisten yllättäviä kuolemia, parisuhdeongelmia, ongelmia uran kanssa, pelkoja ynnä muuta. Mutta lapsettomuus on ollut ylivoimaisesti pahin juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei ole oikeaa kärsimystä ollutkaan jos luulet että lapsettomuus päon paha rasti

Itse asiassa olen kokenut elämässäni paljon kaikenlaista ikävää. Kiusaamista, läheisten yllättäviä kuolemia, parisuhdeongelmia, ongelmia uran kanssa, pelkoja ynnä muuta. Mutta lapsettomuus on ollut ylivoimaisesti pahin juttu.

Miksi haluat lapsen?

Vierailija
204/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut nauravat, kun saavat kiusata entuudestaan kärsiviä ihmisiä. Oikeastaan vihaan tuon kaltaisia niin paljon, että voisin liittyä kerhoon. Minä nauran, kun jonkun koira kuolee kipeänä sairauteensa. Ai että, miten katsoisin silmiin ja nauraisin oikein räkäisesti tuollaisten ihmissaastojen kyyneleille. 

Ihan varmasti, sen uskon. Nauttisit varmaan kun jonkun vauva kuolisi. Katkerat jankateelliset ihmiset on just tommosia

Nautin lemmikkien kuolinuutisista, en vauvojen. 

Vierailija
205/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi haluat lapsen?

Minulla on lapsi (nykyään). En koe järkeväksi alkaa selostaa tuollaista asiaa jollekin, joka vaikuttaa tahallaan haluavan polkea toisia jalkoihinsa. Muistutat kovasti entisiä kiusaajiani. 

Vierailija
206/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://simpukka.info/opasvihkot-ja-esitteet/ Täältä voi ladata oppaan Lapsenmuotoinen unelma -tahaton lapsettomuus kriisinä. Suosittelen.

Ap, se mitä tunnet, on todella yleistä ja täysin normaalia. Se ei tee sinusta pahaa ihmistä, eikä tarkoita, ettet oikeasti toivoisi ystävillesi hyvää.

Voimia! Jos Simpukka ei ole vielä tuttu, tutustu ihmeessä! Vertaistuki on parasta maailmassa ja kannattelee synkkien kohtien yli.

Vierailija
207/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin uutisista siis siksi, että velat ovat usein näitä eläinhörhöjä.

Vierailija
208/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nautin uutisista siis siksi, että velat ovat usein näitä eläinhörhöjä.

Kerropa nyt ihan rehellisesti, montako lasta sinulla muka on? Toivon hartaasti että ei yhtäkään, koska olet jäte, joka pitäisi vetäistä lihamyllyn läpi. 

Vierailija
209/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain kanavaa, jossa voi ilmoittaa mieleltään sairaita ihmisiä vietäväksi psykiatrisiin tutkimuksiin? Palstalla on useita, jotka ovat vaarallisia muille ja kipeästi pakkohoidon tarpeessa. Huoli-ilmoitus? Rikosilmoitus? 

Vierailija
210/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jotain kanavaa, jossa voi ilmoittaa mieleltään sairaita ihmisiä vietäväksi psykiatrisiin tutkimuksiin? Palstalla on useita, jotka ovat vaarallisia muille ja kipeästi pakkohoidon tarpeessa. Huoli-ilmoitus? Rikosilmoitus? 

Mitähän rikollista mahtaa olla siinä, että ei tykkää jostain tai tiinen tykkää jostain? Niinpä. Ei mitään. Mitähän vaarallista on siinä, että vihaa jotain tai nauttii jostain? Sairas olet sinä itse. Meinaatko ihan tosissasi, että jos joku vihaa sinistä, kun sinä pidät sinisestä, niin tämä on rikollinen? 

Vierailija
211/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerropa nyt ihan rehellisesti, montako lasta sinulla muka on? Toivon hartaasti että ei yhtäkään, koska olet jäte, joka pitäisi vetäistä lihamyllyn läpi."

Heh... Voi voi. Vai että ihan lihamyllyn läpi. Kuules lihamyllyjen läpi vedetään vain ruoaksi kelpaavaa hyvää jauhelihaa. Ei ihmisiä. Ihmiset ovat arvokkaita.

Vierailija
212/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kirjoittaja täällä on ollut mieleltään sairas ja pakkohoidon tarpeessa? Pakkohoidon peruste ei ole eriävöt mieltymykset...

Vierailija
213/215 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mun lapseton kaveri ei onnitellut mua raskaudesta, vaan kehtaa olla myrtsi. Byäääää! Rikos! Ilmoitettava poliisille ja hullujen huoneelle, byääää!"

Vierailija
214/215 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei liity millään lailla lapsettomuuteesi. Uskon, että hän tiedostaa tuskasi. Ole avoin, älä myrkyllinen. 

Vierailija
215/215 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö minun iloita ystäväni häistä, jos olen itse epäonnekas rakkauselämässä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi