Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?

Vierailija
26.01.2024 |

Haluatko kertoa?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat kokemukseni ajoittuvat luultavasti osin unen ja valveen rajoille. Kovin todelta ne kuitenkin silloin tuntuivat. Isoäitini kuoli, kun olin 11-vuotias. Näin hänet usean kerran yöllä seisomassa sänkyni jalkopäässä. Olisin mieluummin halunnut nähdä hänet vieressäni istumassa.

Parikymppisenä asuin ja elin avomieheni kanssa. Hänen äitinsä asui noin 40 km päässä meistä. Näin aamuyöstä näyn, että miehen äidilläni on vaikea tilanne, kipuja tms. Vaadin miestä ajamaan äitinsä luokse, koska tämä ei edes vastannut puhelinsoittoihin. Löysimme 53-vuotiaan vainajan. Muutimme hänen taloonsa ja useana yönä tapasin hänet tietyssä kohtaa asuntoa.

Joskus olen havahtunut siihen, että läheiselleni tapahtuu jotakin pelottavaa. Viimeisin on se, että äitini ystävä kuoli sillä aikaa, kun äiti oli saunomassa. Soitin hänelle seuraavana aamuna tietämättä asiasta mitään.

Vierailija
82/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni ajoittuvat luultavasti osin unen ja valveen rajoille. Kovin todelta ne kuitenkin silloin tuntuivat. Isoäitini kuoli, kun olin 11-vuotias. Näin hänet usean kerran yöllä seisomassa sänkyni jalkopäässä. Olisin mieluummin halunnut nähdä hänet vieressäni istumassa.

Parikymppisenä asuin ja elin avomieheni kanssa. Hänen äitinsä asui noin 40 km päässä meistä. Näin aamuyöstä näyn, että miehen äidilläni on vaikea tilanne, kipuja tms. Vaadin miestä ajamaan äitinsä luokse, koska tämä ei edes vastannut puhelinsoittoihin. Löysimme 53-vuotiaan vainajan. Muutimme hänen taloonsa ja useana yönä tapasin hänet tietyssä kohtaa asuntoa.

Joskus olen havahtunut siihen, että läheiselleni tapahtuu jotakin pelottavaa. Viimeisin on se, että äitini ystävä kuoli sillä aikaa, kun äiti oli saunomassa. Soitin hänelle seuraavana aamuna tietämättä asiasta mitään.

Kerro lisää näistä vainajahenkien tapaamisista. Näyttivätkö samalta kuin eläessään, kommunikoitteko jotenkin? Kestikö tilanne kuinka kauan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätte varmaan että tuore tatuointi on hiton kosketusarka?

Olin sinä  päivänä ottanut tatuoinnin lapaluun päälle. Nukkumaan käydessä olin vatsallani,pelkissä alushousuissa,peitto jalkojen päällä ja räpläsin vielä kännykkääni. Ja äkkiä joku/jokin tökkäsi tatskaan niin että parahdin kivusta. Sänkyni lähellä ei mitään ollut joka olisi siihen  osunut eikä lemmikkimarsuni myöskään voinut olla syyllinen. Se tökkäisy tuntui lyijykynältä,sormelta ym. inhottavalta. Nukuin loppuyön valo palaen.

Vierailija
84/101 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen nähnyt näkynä edesmenneen sukulaiseni. Hän ei puhunut mitään mutta oli täysin samannäköinen kuin eläessänsä.

Vierailija
85/101 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden, jo kuolleen, kaverin läheisyydessä oli jotain "sähköistä energiaa". Esineitä tippui oudosti, ilman että kumpikaan olisi koskenut niihin. Pitsiverho leijui, vaikkei ollut ilmavirtaa. En osannut pelätä enkä kokenut noita asioita yliluonnollisina. Jotain siinä ihmisessä vaan oli. Telekinesiaa? Mutta ei tietoista.

Esineiden tippumisessa ei ole mistään painovoimaa mystisemmästä asiasta kyse. 

Joidenkin kotona on ilmeisesti normaalia, että tavarat sinkoilevat itsekseen alas hyllyiltä ja pöydiltä. 

Kannattaa panostaa vähän paremmin kiinnittimiin, mutta ihan yhtä normaalia tuo painovoima on jokaisen kotona. 

Vierailija
86/101 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin keittiöstä myöhään illalla tv:tä katsoessa melua kuin joku hakkaisi tiskipöydän peltipintaa nyrkillä ja heiluttaisi altaassa olevia astioita,luulin isokokoisen kissani riehuvan ja huudahdin keittiön suuntaan että "rauhoitu!"

Vain tajutaksni että kissa tuijottaa silmät suurina nojatuolista. Ja samassa äänet keittiöstä lakkasivat.

Asutko siis yksin vai joidenkin kanssa yhdessä? Jos asut yksin niin aika rennosti kykenet suhtautumaan. Olen säikähtänyt pahasti välillä kun kylpyhuoneen oveen pamautetaan oikein voimalla tai mitä tahansa muuta ääntä kuuluu jostakin, asun siis yksin tällä hetkellä. Näen myös kaikenlaista. Täytyy sen verran sanoa että olen useiden vuosien ajan totuttautunut kaikenlaiseen joten enää kaikki ei pelota aina yhtä paljon, olen oppinut ymmärtämään eikä pelkoa samalla tavalla tarvit

Ei tavallisia asumisen ääniä kannata säikkyä. 

Vierailija
87/101 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin keittiöstä myöhään illalla tv:tä katsoessa melua kuin joku hakkaisi tiskipöydän peltipintaa nyrkillä ja heiluttaisi altaassa olevia astioita,luulin isokokoisen kissani riehuvan ja huudahdin keittiön suuntaan että "rauhoitu!"

Vain tajutaksni että kissa tuijottaa silmät suurina nojatuolista. Ja samassa äänet keittiöstä lakkasivat.

Asutko siis yksin vai joidenkin kanssa yhdessä? Jos asut yksin niin aika rennosti kykenet suhtautumaan. Olen säikähtänyt pahasti välillä kun kylpyhuoneen oveen pamautetaan oikein voimalla tai mitä tahansa muuta ääntä kuuluu jostakin, asun siis yksin tällä hetkellä. Näen myös kaikenlaista. Täytyy sen verran sanoa että olen useiden vuosien ajan totuttautunut kaikenlaiseen joten enää kaikki ei pelota aina yhtä paljon, olen oppinut

Toivottavasti saisimme ketjuun lisää henkimaailmakokemuksia.

Vierailija
88/101 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti koko palsta on pilalla. Tämä on ilmeisesti jokin kiusaajien mekka. Onko todella näin huono tilanne Suomalaisilla? Tappelua vain kaikissa ketjuissa, täytyy siirtyä kaksplussalle.

Vierailija
89/101 |
28.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden, jo kuolleen, kaverin läheisyydessä oli jotain "sähköistä energiaa". Esineitä tippui oudosti, ilman että kumpikaan olisi koskenut niihin. Pitsiverho leijui, vaikkei ollut ilmavirtaa. En osannut pelätä enkä kokenut noita asioita yliluonnollisina. Jotain siinä ihmisessä vaan oli. Telekinesiaa? Mutta ei tietoista.

Joidenkin kotona on ilmeisesti normaalia, että tavarat sinkoilevat itsekseen alas hyllyiltä ja pöydiltä. 

Tuli mielikuva, kuinka perhe olisi keittiössä lounasta syömässä, kaapista sinkoaisi kattila päin vastakkaista seinää. Perheenäiti huokaa kyllästyneenä ja käy nostamassa kattilan takaisin kaappiin. 

Seuraavaksi aterinlaatikko pamahtaa auki, ja kaikki aterimet lentävät rytinällä huoneen poikki kohti keittiön ovea, ja rämähtävät lattialle.

Vanhemmat käyvät siivoamassa aterimet paikoilleen ja kiroavat, että tänään on harvinaisen sitkeä painovoima.

Seuraavaksi olohuoneessa tv lähtee itsekseen käyntiin näyttäen lumisadekanavaa, josta kuuluu aavemaisia kuiskailuja.

Perheen isä käy kiskaisemassa johdon irti seinästä puhisten, ettei rupea kenkkuilevan painovoiman takia maksamaan yhtään isompia sähkölaskuja. 

Vierailija
90/101 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri pari tuntia sitten sattui jännä yhteensattuma. Kuuntelin Yle Radio Suomea. Sieltä kuului Phil Collinsin Another day in paradise. Sitä ei enää kuule kovin usein. Tästä laulusta tulee mieleeni aina eräs mies, jonka kohtasin kauan sitten. Kun menin tuntemisen alkuvaiheilla hänen luokseen kylään, hän laittoi tämän kappaleen soimaan jossain vaiheessa. Samoin tänäänkin kuullessani laulun radiosta tämä mies menneisyydestä tuli elävästi mieleeni. Sitten havahduin; tänään on 13.2. kuten oli silloinkin ja illantuntikin taisi osua yksiin. Viesti menneisyydestä, haikean suloinen. 

Vierailija
91/101 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä kesäaamuna heräsin taloyhtiön roskakatoksesta ilman mitään muistikuvia, päälleni oli oksennettu ja joku oli vaihtanut kaikki setelini kolikoiksi. Täysin selittämätön tapahtuma.

Nää on hauskoja.

Vierailija
92/101 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Saan naiset peitämään kaula-aukkonsa ja muutkin paljaat pinnat pelkällä katseella.

Vierailija
93/101 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla kulkiessa vastaantulevat naiset puhuu minulle pääni sisällä kertoen haluavansa lemmenleikkeihin kanssani, vaikka heidän huulensa ei liiku eivätkä edes katso minua?

Vierailija
94/101 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus joudutte tilanteeseen, jossa ikään kuin tyhjästä ilmestyy joku ihminen auttamaan jossain asiassa ja tämän jälkeen myös katoaa hyvin nopeasti, kyseessä ei ollut ihminen vaan enkeli. 

No minä pysähdyin auttamaan penkaan juuttunutta autoa ja kun se irtosi niin katosin nopeasti sanaakaan samomatta koska oli jo kiire töihin. En ole enkeli enkä edes kuulu kirkkoon.

Vierailija
95/101 |
13.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti koko palsta on pilalla. Tämä on ilmeisesti jokin kiusaajien mekka. Onko todella näin huono tilanne Suomalaisilla? Tappelua vain kaikissa ketjuissa, täytyy siirtyä kaksplussalle.

Me kyllä tullaan perässä kunhan tämä paikka on ensin trollattu autioksi.

Vierailija
96/101 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Olen nähnyt kun puolituttu joutui riivattuun tilaan, kasvot muistutti sen manaaja alokuvan demonin kasvoja. Eteenkin ne silmät jäi mieleen.

Miten juttu jatkui?

Kävi päälle ja yritti lyödä, kun pidin hänen käsistä kiinni niin nauroi ja sanoi että tulee seuraan mua ikuisesti.

Kyseessä lienee psykoosi.

Vierailija
97/101 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri kelle vastasit, mutta miten selittyy sellainen tapaus kun seinällä olleelta hyllyltä lensi lasinen tuoppi lattialle kaverini jalkoihin särkyen sinne? Se tuoppi ei siis vain pudonnut hyllyn reunalta alas, silloin se olisi pudonnut alempana olleelle pöydälle, vaan se lensi reilusti pöydän reunan ohi.

Vierailija
98/101 |
14.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmassa asunnossani tapahtui jatkuvasti jotain selittämätöntä. Tavarat liikkuivat itsestään outoihin paikkoihin tai katosivat täysin.

Koputuksia keittiön kaappien sisältä. Valojen vilkkumista ja itsestään päälle menemistä varsinkin olohuoneessa. TV ja  CD-soitin meni itsestään päälle usein.

Kerran keittiöstä kuului kauhea meteli, kuin astiakaappi olisi romahtanut alas. Menin tutkimaan eikä äänelle löytynyt mitään selitystä.

Eteisen roikkkuva kattolamppu sekä henkarit heiluivat itsestään. Vetoa ei ollut.

Eteisessä myös näyttäytyi yli kaksimetrinen tumma hahmo. Ihmisen muotoisia mustia hahmoja näin kaksi kertaa. Toisella kerralla hahmo oli takanani noin metrin päässä.

Outoja valon välkähdyksiä seinissä ja lattialla.

Musiikkia ei mistään eli kaikki laitteet kiinni ja musiikki kuuluu pöydän alta.

Makuuhuoneessa nukkumisen lopetin ahdistavan ilmapiirin takia. Nukuin olohuoneessa ja öisin makuuhuoneesta kuului keskustelun ääniä mutta sanoista ei saanut selvää.

Muutaman kerran näin suoraan edessäni kun tavara lentää kaaressa itsestään hyllystä lattialle.

Avomieheni oli myös silminnäkijänä näille oudoille tapahtumille. Tuntui että ilmiöiden esiintyminen vain kiihtyi ennen hänen kuolemaansa. Hän pelkäsi olla yksin siinä asunnossa. Minä elin näiden outouksien kanssa yksin kolme vuotta ennenkuin myin kämpän pois.

Vierailija
99/101 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmassa asunnossani tapahtui jatkuvasti jotain selittämätöntä. Tavarat liikkuivat itsestään outoihin paikkoihin tai katosivat täysin.

Koputuksia keittiön kaappien sisältä. Valojen vilkkumista ja itsestään päälle menemistä varsinkin olohuoneessa. TV ja  CD-soitin meni itsestään päälle usein.

Kerran keittiöstä kuului kauhea meteli, kuin astiakaappi olisi romahtanut alas. Menin tutkimaan eikä äänelle löytynyt mitään selitystä.

Eteisen roikkkuva kattolamppu sekä henkarit heiluivat itsestään. Vetoa ei ollut.

Eteisessä myös näyttäytyi yli kaksimetrinen tumma hahmo. Ihmisen muotoisia mustia hahmoja näin kaksi kertaa. Toisella kerralla hahmo oli takanani noin metrin päässä.

Makuuhuoneessa nukkumisen lopetin ahdistavan ilmapiirin takia. Nukuin

Vieläköhän tuossa asunnossa tapahtuu tuollaista. Olisi hienoa jos noita tapahtumia saisi videoitua.

Vierailija
100/101 |
15.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makuuhuoneessa nukkumisen lopetin ahdistavan ilmapiirin takia. Nukuin

Uskon. Asuin myös kymmenisen vuotta vastaavanlaisessa talossa. Meillä se hahmo näkyi vain heijastuksissa, esim. kodinkoneen rosteripinnalta näkyi kuin joku mies olisi seisonut siinä edessä, vaikka oikeasti siinä ei ollut ketään. Esineitä lenteli ja katosi. Sähkölaitteet räpsyi päälle ja pois. Meilläkin kävi kerran niin että kuului musiikkia "ei mistään", huoneessa ei ollut edes mitään laitetta josta olisi voinut kuulua musiikkia. Kuitenkaan tämä hahmo ei vaikuttanut mun mielestä "pahalta" eikä tapahtumat sinänsä olleet uhkaavia, mutta tottakai se pelotti kun kaikki oli niin luonnotonta.

Näitä on mahdoton saada videolle. Joka suuntaan pitäis olla kamerat isossa talossa, ja miten todistaa esimerkiksi tuo musiikkijuttu, ettei jossain piilossa ollut kaiutinta. Itse tiedän, ettei ollut.