Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?

Vierailija
26.01.2024 |

Haluatko kertoa?

Kommentit (213)

Vierailija
201/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole oma tarina, mutta tuli juuri vastaan tiktokissa ja oli hauska. Jenkeissä on paljon yleisempää tämä "astraalitasolla toimiminen" ja nainen kertoi että hänelle joku henki oli sanonut, että "nyt äkkiä. Tuleva aviomiehesi on täällä. Sinun täytyy tehdä parantava loitsu heti" ja henkilö teki valopallon, jonka lähetti sydämestään tämän miehen sydämeen. Tilanteeseen liittyi kiireen tuntu ja tämä tapahtui suomalaisittain siis "mielikuvituksessa", mutta nainen näki paikan, joka oli joku kivinen silta. Se tapahtui ilmeisesti elokuussa.

Myöhemmin, kun nainen tapasi tämän miehen, mies osasi kertoa tasan tarkkaan siitä, kuinka oli ollut tuolla sillalla (fyysisesti) ja yhtäkkiä hän tunsi jotakin sydämessään, jonka jälkeen hänen elämänsä muuttui täysin. Lopetti päihteiden käytön ja muutenkin elämä parani monella osa-alueella. Mutta tuo tapahtui lokakuussa. 

Naiselle tuo tilanne kiireineen tapahtui kuitenkin elokuussa. Mitäpä tuosta voisi päätellä.

Siitä voisi päätellä, että aika-avaruusjana ei ole yksi yhteen meidän kronologisen aikamme kanssa. Samasta syystä tulevaisuuden katseleminen on joskus usvan peitossa, eikä näe tarkkaa aikaa milloin jotakin tapahtuu, Tietää vain, että se tapahtuu.

Vierailija
202/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten olin isovanhempieni luona kylässä. Heräsin yöllä uneen, jossa pitkä ulkonäöltään sukulaista muistuttava mies tuli talolle ja koputti oveen lujaa. Säpsähdin hereille ja kuulostelin miettien mikä ihme oli herättänyt minut (todelliset äänet joskus häiritsee nukkumista ja sekoittuu uniin), mutta mitään ei kuulunut, joten jatkoin unia. Aamulla isoäitini sanoi heränneensä siihen, että joku hakkasi ovea ja hän meni katsomaan, mutta siellä ei ollutkaan ketään. He nukkuivat alhaalla lähempänä ulko-ovea. Ihmettelin, että miten meillä voi olla niin samankaltaiset unet yhtä aikaa, Pari tuntia myöhemmin saimme puhelinsoiton, että isoisäni veli oli kuollut sinä yönä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun yksin. Viikko isäni kuoleman jälkeen istuessani olohuoneessa katsomassa tv:tä takanani olevan vitriinin ovi aukeaa itsekseen. No kävin tyynesti laittamassa sen kiinni. Tämä toistui vielä kahdesti,  joten sanoin kovaan ääneen että anna isä niitten ovien olla. Aukeamiset loppuivat eikä sitä ole sen jälkeen koskaan tapahtunut. Ovia on aina pitänyt nykäistä kunnolla että aukeavat, eivät ole mitenkään "löysästi" suljetut.

Vierailija
204/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat kunnan puurivarit,nyt jo puretut. 

Siellä oli pimeää energiaa ja pelkäsin olla yksin.

Luulen että myös ex pelkäsi vaikka pilkkasi kokemaani.

Keittiön ikkunassa lepatti pitsinen verhokappa, vaikka kaikki ikkunat ja ovet olivat kiinni.

Tv:n edestä kulki tumma ihmishahmo.

Keittiön pöydän alta kuului ikäänkuin kissan rääkäisy, eikä kissaa meillä ollut.

Sängyn päätyä koputteltiin öisin.

Kattoon ilmestyi öljyisen  näköinen musta kädenjälki.

Pitsalaatikko liukui sohvapöydällä.

Muutin ensi   pois. Kun kävin vielä hakemassa tavaroita,huomasin sohvalla peitot ja tyynyt  eli ex nukkui sohvalla eikä makuuhuoneessa.

Pian exäkin muutti pois. Nyt talot on purettu ja tontilla  Lidl.

Vierailija
205/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lounaalla Kuusamossa kurssikeskuksessa ja tunsin että hampaan amalgaamipaikka alkoi ottamaan signaalia. Se kuulosti, kuin radioasemaa haetaan ja rätisee. Paremmin tunnistin sen kuin kuulin. Ruokana oli perunamuussia, lihapullia ja ruskeakastiketta, joten rätinä ei johtunut pureskelusta. Vastapäätä pöydässä syömässä istui uudet kurssikaverit, enkä voinut sanoa mikä tuli, ettei aivan hörhönä pitäneet. Miten sanoa, että minun hampaan paikka alkoi lähettämään ääntä? 

Vierailija
206/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräänä kesäaamuna heräsin taloyhtiön roskakatoksesta ilman mitään muistikuvia, päälleni oli oksennettu ja joku oli vaihtanut kaikki setelini kolikoiksi. Täysin selittämätön tapahtuma.

Tyhmyyttä ei pidä sekoittaa yliluonnolliseen kokemukseen. Eiköhän se kohdallasi ollut mitä normaalein tapahtuma.

Vierailija
207/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On suorastaan yliluonnollista, miten tällainen keskustelu aina vetää puoleensa jankkaajia ja selittäjiä, jotka eivät vaan kestä sitä, että heidän mielestään muut ihmiset ajattelevat väärin ja kokevat väärin.

Heilläkin itselläänkin on ns. yliluonnollisia kokemuksia (telepatiaa, enteitä, varoituksia jne.), mutta ne menevät heiltä ohi, koska he eivät tunnista niitä. 

Vierailija
208/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus joudutte tilanteeseen, jossa ikään kuin tyhjästä ilmestyy joku ihminen auttamaan jossain asiassa ja tämän jälkeen myös katoaa hyvin nopeasti, kyseessä ei ollut ihminen vaan enkeli. 

No minä pysähdyin auttamaan penkaan juuttunutta autoa ja kun se irtosi niin katosin nopeasti sanaakaan samomatta koska oli jo kiire töihin. En ole enkeli enkä edes kuulu kirkkoon.

Kyllä sinä penkkaan ajaneen näkökulmasta olit enkeli - kaikki eivät pysähdy auttamaan.

Vierailija
209/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Saan naiset peitämään kaula-aukkonsa ja muutkin paljaat pinnat pelkällä katseella.

Oletko incel vai Superman??

Todennäköisesti joku limainen ällötys.

Vierailija
210/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asumme mieheni lapsuuden kodissa ja täällä on appivanhempieni tavaroita. Anoppi kuoli noin 15 vuottaa sitten jolloin pysähtyi keittiön kello täsmälleen siihen aikaan. Oli puntit osuneet lehtikoriin. No appiukko kuoli tästä muutama vuosi eteenpäin ja saunan kello pysähtyi samana yönä kuolinaikaan. On myös kaikkea muuta kummallista tapahtunut mutta noi ehkä on sellaiset joita en osaa selittää. 

Ensimmäinen asia mielessä mitä teen kun kuolen: "Täytyypä käydä pysäyttämässä saunan kello!" Sen jälkeen en koskekaan siihen". 

Haluamatta nyt liikaa uppoutua tähän vyyhtiin niin muistutan, että ihmisiä kuolee kirjaimellisesti jatkuvasti ja keskivertotalossa on rutosti kelloja. Niistä loppuu joskus patterit yms. Jos joskus nämä kaksi asiaa sattuu osumaan vartin sisään toisistaan niin ei ihmetytä ollenkaan.

Lisäksi huomioin että "en osaa selittää"

No tässä nyt kysyttiin yliluonnollisia ilmiöitä joten niistä kirjoitin. Mulle on ihan sama mitä sä teet kuoltuasi. 

Hah haa. Tuo kirjoittaja, joka ei usko yliluonnolliseen, on juuri niitä tyyppejä, joka edesmentyään ilmaantuu kummittelemaan ikävällä tavalla, koska ei ymmärrä kuolleensa.

Vierailija
211/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään ei ole luonnotonta, jos se tapahtuu luonnossa. Se ettei ilmiölle ole olemassa selitysmallia, ei tee siitä yli- eikä epäluonnollista. Esimerkiksi tiede ei vieläkään ole ratkaissut ns. tietoisuuden vaikeaa ongelmaa eli sitä, miten aivot voivat synnyttää niin kompleksin monimutkaisen kokemuksen omasta olemassaolosta. Lääketieteen kehittyessä tietoisuuteeen liittyviä tiloja ns. kliinisen kuoleman tai syvän kooman aikana on päästy tutkimaan yhä useammin erityisesti, koska nykyään yhä suurempi osa sydänpysähdyksen saaneista voidaan elvyttää. Yllättävän monet ovat raportoineet hyvin eläviä, monimutkaisia ja yhdenmukaisia tietoisuuden kokemuksia tilassa, jossa aivojen ei voida olettaa kykenevän sellaista tuottaa. Tietoisuus edellyttää aina aivojen synkronista monimutkaista toimintaa, ja ilman sitä tietoisuutta ei nykykäsityksen mukaan voi olla olemassa. Silti on kerätty erittäin systemaattista näyttöä mm. kuolemanrajakokemuksiin liittyvistä

Juu, tällainen on tapahtunut itselleni kerran krapulassa :D Kuulostaa hassulta, mutta tuolloin katselin itseäni huoneen nurkasta. Pidän outona sitä, että kun ihminen on tiedottomana esim. sairaalassa, läheiset palvovat ruumista, kun sielu ei ole siinä. Jotenkin creepyä. Hengellinen etsii sielua ehkä samasta huoneesta, mutta ei siitä ruumiista.

Eivät palvo ruumista vaan hyvästelevät sitä henkeä, joka ehkä viipyilee paikalla. Itse olen tehnyt näin - suljin hellästi hetkeä aiemmin kuolleen vainajan silmät. 

Vierailija
212/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylellä oli joskus niitä Ville Haapasalon ohjelmia, Ville meni yhdessä jaksossa johonkin paikkaan, jossa oli joku tunnetun buddhalaisen munkin leposija jos oikein muistan. Hän huomasi myös jälkikäteen, että rannekello oli pysähtynyt just samaan aikaan kun oli astunut sisään siihen rakennukseen.

Kun isäni kuoli niin minulle jäi hänen rannekellonsa. Käytin kelloa itse jonkin aikaa. Sitten annoin sen silloisen puolisoni käyttöön. Kello pysähtyi kun hän oli käyttänyt sitä pari päivää. No, vaihdettiin paristot ja kello toimi hänellä muutaman päivän, pysähtyi taas tai ainakin huomattavasti jätätti. Hän laittoi kellon sivuun ja seurattiin, no se toimi taas ja pysyi ajassa. Otin sen sitten taas kokeeksi käyttöön itselleni, toimi täysin moitteettomasti. 

Vierailija
213/213 |
03.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, näen enneunia ja jos on voimakas tunne silloin unessa ja käyn sen muutaman kerran läpi niin se toteutuu. 

Olen nähnyt läheisten tulevat sairaudet ( ei diagnoosi) vaan kun he sairastuu johonkin sekä läheisen kuoleman jolloin pääsen hyvästelemään ennenkuin siitä ilmoitetaan. 

Mieheni kolarin ja kun joku tulee käymään vaikka ei ole ilmoittanut ( he tietävät että teidän laittaa kahvinkeitin päälle jo ). 

Olen aikaisemmassa elämässä elänyt sodassa vaikka en ole syntynyt edes silloin kun Suomessa sodittiin mutta nämä unet tulevat parillina vuosina aina keväällä voimakkaasti uniin. 

Kun kuollut ihminen ei tule kynnyksen yli niin hän on vielä matkalla, mutta jos hän astuu huoneeseen ei puhu mutta kulkee sinun ohi, niin hänellä on vielä jäänyt jotain kesken. Koskaan vainaja ei puhu unessa ellei hänellä ole asiaa ja tulee noutamaan toisen ihmisen luokseen hän puhuu katsellaan. 

Minulla on telepatia kykyjä paljon myös. 

Jos uni on raskas ja tiedän että en halua sen tapahtuvan herään ja haluan unohtaa, mutta jos unessa tiedän jonkun tapahtuvan niin en pysty estämään, silloin olen levoton.

Välttää näitä voi kun ajattelee muita asioita unessa.

Viimeksi näin että veljeni sairastuu ja niinhän siinä kävi ja hyvin vakavasti. Olen läsnä kun tiedän mitä on edessä mutten puhu siitä.

Monihan ei näitä usko ennen kuin kokee.