Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?

Vierailija
26.01.2024 |

Haluatko kertoa?

Kommentit (101)

Vierailija
61/101 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka se kello olisi pysähtynyt sekunnilleen johonkin hämmästyttävän kohtaan, on kyseessä vain 1/43200 todennäköisyydellä tapahtuva asia. Se, että kuljet Helsingin kadulla jonkun tietyn ihmisen ohi on luokkaa 1/1000000 todennäköisyydellä tapahtuva asia. Aika harva pitää sitä kuitenkaan yliluonnollisena että Helsingin keskustassa kulkee ihmisen ohi. 

Vierailija
62/101 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden, jo kuolleen, kaverin läheisyydessä oli jotain "sähköistä energiaa". Esineitä tippui oudosti, ilman että kumpikaan olisi koskenut niihin. Pitsiverho leijui, vaikkei ollut ilmavirtaa. En osannut pelätä enkä kokenut noita asioita yliluonnollisina. Jotain siinä ihmisessä vaan oli. Telekinesiaa? Mutta ei tietoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/101 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa ei tainnut olla sattuma

Ja mitenköhän mahtaisit tuon väitteen perustella, koska fakta nyt on se, että ihan joka ikinen kello maailmassa pysähtyy kun niistä loppuu veto tai virta?

Vierailija
64/101 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On, paljonkin. Osasta voi kertoa, osasta ei. Olen kokenut etiäisiä ja nähnyt enneunia. Muutamille enneunitapauksille on todistaja, olin esim. yhden unen kertonut siskolle, joka sitten toteutui. Olen tavannut edesmenneet 2 kissaani ja ollut yhteydessä yhteen edesmenneeseen ihmiseen. Olen kokenut ruumiista irtautumisen ja käynyt "kuoleman portilla" (eli nähnyt tunnelin suun), olen nähnyt (ja valokuvannut) suuria selittämättömiä valipalloja. Siinä niitä " voi anonyyminä puhua" tapahtumia.

Montako unta olet nähnyt jotka eivät ole käyneet toteen?

Vierailija
65/101 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden, jo kuolleen, kaverin läheisyydessä oli jotain "sähköistä energiaa". Esineitä tippui oudosti, ilman että kumpikaan olisi koskenut niihin. Pitsiverho leijui, vaikkei ollut ilmavirtaa. En osannut pelätä enkä kokenut noita asioita yliluonnollisina. Jotain siinä ihmisessä vaan oli. Telekinesiaa? Mutta ei tietoista.

Esineiden tippumisessa ei ole mistään painovoimaa mystisemmästä asiasta kyse. 

Vierailija
66/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran hävisi matematiikan kirja, sellanen sinikantinen pöydältä ja tilalle oli tullut punainen laatikko.

Vierailija
67/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esineiden tippumisessa ei ole mistään painovoimaa mystisemmästä asiasta kyse. 

Joidenkin kotona on ilmeisesti normaalia, että tavarat sinkoilevat itsekseen alas hyllyiltä ja pöydiltä. 

Vierailija
68/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljonkin ja olen niistä kirjoittanut parissa aikaisemmassa ketjussa, joten ei jaksa jankata niitä uudestaan😏

Vierailija
69/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken vessassa käydessäni koin pahan hengen läsnäolon, ainakin hajusta päätellen.

Vierailija
70/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulin keittiöstä myöhään illalla tv:tä katsoessa melua kuin joku hakkaisi tiskipöydän peltipintaa nyrkillä ja heiluttaisi altaassa olevia astioita,luulin isokokoisen kissani riehuvan ja huudahdin keittiön suuntaan että "rauhoitu!"

Vain tajutaksni että kissa tuijottaa silmät suurina nojatuolista. Ja samassa äänet keittiöstä lakkasivat.

Vierailija
71/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, paljonkin. Osasta voi kertoa, osasta ei. Olen kokenut etiäisiä ja nähnyt enneunia. Muutamille enneunitapauksille on todistaja, olin esim. yhden unen kertonut siskolle, joka sitten toteutui. Olen tavannut edesmenneet 2 kissaani ja ollut yhteydessä yhteen edesmenneeseen ihmiseen. Olen kokenut ruumiista irtautumisen ja käynyt "kuoleman portilla" (eli nähnyt tunnelin suun), olen nähnyt (ja valokuvannut) suuria selittämättömiä valipalloja. Siinä niitä " voi anonyyminä puhua" tapahtumia.

Montako unta olet nähnyt jotka eivät ole käyneet toteen?

Suurin osa unista ei ole enneunia, tietenkään, vaan syntyy päivän tapahtumista tai huolista tms. Yleensä pidän varsinaisina enneunina vain tärkeistä tapahtumista kertovia unia, vaikka näen kyllä myös unia joistain "pikkuasioista", jotka toteutuvat. Nämä voivat olla juuri sellaisia unia, jotka muistaa vain, koska niin tapahtui oikeasti.

Yksi esimerkki enneunestani on sellainen, jossa muutin osoitteeseen katu x, numero y, rappu c, tunsin kadun nimeltä, mutta en tiennyt tarkkaan missä se on saati kyseinen talo. Kerroin unen siskolle. Olin ajatellut että tarvitsen uuden asunnon. Useita päiviä myöhemmin lähdin keskellä päivää töistä asuntotoimistoon (olin asiakaspalvelussa eikä siihen aikaan olisi mielellään saanut poistua, hiukan erilaisia töitä tekevä kollega joutui tuuraamaan), tuli tunne että on mentävä. Toimistossa kysyin onko mitään sopivaa asuntoa? Ei, ei ole, pienistä asunnoista on kova pula. Sitten joku soitti sinne toimistoon ja virkailija sanoi, että täältä juuri vapautui asunto, se on kadulla x, numero y ja rappu c, oletko kiinnostunut? No olin! Asuin siellä pitkään ja tykkäsin.

Toinen esimerkki, asuin jo perheen kanssa omakotitalossa: näin unen jossa autotalli oli täynnä jotain purkurojua, kasa oli melkein kattoon ja päällimmäisenä oli hajonnut pesukone. Pian tapahtui vesivahinko sekä löytyi homevaurio. Purkujäte välivarastoitiin autotalliin ennen vientiä kaatopaikalle. Näky oli sama kuin unessa. Lopuksi hajosi myös pesukone.

Vierailija
72/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äsken vessassa käydessäni koin pahan hengen läsnäolon, ainakin hajusta päätellen.

Sopisi hyvän ajatuksen vuoksi vaikka tarinaksi mutta lähinnä kyse on vain energiasta kuitenkin. Onko ollut erityisiä ajatuksia ihmisistä tai asioista?

Vierailija
73/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin keittiöstä myöhään illalla tv:tä katsoessa melua kuin joku hakkaisi tiskipöydän peltipintaa nyrkillä ja heiluttaisi altaassa olevia astioita,luulin isokokoisen kissani riehuvan ja huudahdin keittiön suuntaan että "rauhoitu!"

Vain tajutaksni että kissa tuijottaa silmät suurina nojatuolista. Ja samassa äänet keittiöstä lakkasivat.

Asutko siis yksin vai joidenkin kanssa yhdessä? Jos asut yksin niin aika rennosti kykenet suhtautumaan. Olen säikähtänyt pahasti välillä kun kylpyhuoneen oveen pamautetaan oikein voimalla tai mitä tahansa muuta ääntä kuuluu jostakin, asun siis yksin tällä hetkellä. Näen myös kaikenlaista. Täytyy sen verran sanoa että olen useiden vuosien ajan totuttautunut kaikenlaiseen joten enää kaikki ei pelota aina yhtä paljon, olen oppinut ymmärtämään eikä pelkoa samalla tavalla tarvitse tulla. Säikähdän kyllä yllättäviä asioita tietenkin. 

Vierailija
74/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tapahtunut monenlaista outoa, kummituksia, enneunia ym.. viimeisin vähän outo juttu oli kun jostain tuli todella vahvasti mieleen että ex-miehen sisko eroaa. En tiedä miksi edes ajattelin häntä. Ei olla missään tekemisissä enkä varsinaisesti tiedä hänen elämästään mitään. Hän on ollut miehensä kanssa vuosikaudet ja ns. normaali pari jonka on olettanut olevan aina yhdessä. Sitten parin viikon päästä kuulin että ovat eronneet eikä kukaan ollut osannut sitä odottaa. Tuo tunne itsellä oli tosi vahva ja outo, niinkuin joku ääni olisi sanonut sen.

Vierailija
75/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummoni kertoi joskus vuosia sitten samanlaisesta kokemuksesta, tapahtui yöaikaan. Keittiöstä kuului kovaa meteliä, aivan kuin astoita olisi hakattu toisiaan vasten, loppui huudosta.

Vierailija
76/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mummoni kertoi joskus vuosia sitten samanlaisesta kokemuksesta, tapahtui yöaikaan. Keittiöstä kuului kovaa meteliä, aivan kuin astoita olisi hakattu toisiaan vasten, loppui huudosta.

Joskus yöaikaan kokemus voi johtua hämärästä todellisuudentajusta koska se todellisuus voi olla sekoittunut uneen. Saattaa kuvitella kuulevansa oikeasti vaikka kyseessä olisikin unikokemus. Olen itsekin monta kertaa herännyt yöllä ja on tuntunut siltä että uni jatkuisi vaikka olen hereillä. On myös kokemuksia siitä kun herää unesta ja itse itkee tai huutaa ääneen. Unen ja valveen ero on mielenkiintoinen. 

Vierailija
77/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko siis yksin vai joidenkin kanssa yhdessä? Jos asut yksin niin aika rennosti kykenet suhtautumaan. Olen säikähtänyt pahasti välillä kun kylpyhuoneen oveen pamautetaan oikein voimalla tai mitä tahansa muuta ääntä kuuluu jostakin, asun siis yksin tällä hetkellä. Näen myös kaikenlaista. Täytyy sen verran sanoa että olen useiden vuosien ajan totuttautunut kaikenlaiseen joten enää kaikki ei pelota aina yhtä paljon, olen oppinut ymmärtämään eikä pelkoa samalla tavalla tarvitse tulla. Säikähdän kyllä yllättäviä asioita

Asun yksin ja kyllä säikähdin kun tajusin,ettei se ole kissa. 

Vierailija
78/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tapahtunut monenlaista outoa, kummituksia, enneunia ym.. viimeisin vähän outo juttu oli kun jostain tuli todella vahvasti mieleen että ex-miehen sisko eroaa. En tiedä miksi edes ajattelin häntä. Ei olla missään tekemisissä enkä varsinaisesti tiedä hänen elämästään mitään. Hän on ollut miehensä kanssa vuosikaudet ja ns. normaali pari jonka on olettanut olevan aina yhdessä. Sitten parin viikon päästä kuulin että ovat eronneet eikä kukaan ollut osannut sitä odottaa. Tuo tunne itsellä oli tosi vahva ja outo, niinkuin joku ääni olisi sanonut sen.

Mulla on myös näitä, että tiedän etukäteen miten joku asia yksityiskohtaisesti menee. En mitenkään arvaile tai pohdi näitä, tieto tulee jostain ja on taustalla. Välillä kyllä mietin, mitä hyötyä näistä on. Monet juuri ylläolevan kaltaisia "tietoiskuja", jotka eivät vaikuta yhtään mihinkään mitenkään. Kai sitä jonkinlaiset kanavat näitä tietoja saa. Toimintamekanismi olisi kiinnostava oppia.

Joskus näillä on vaikutusta omaan elämään. Kerran esimerkiksi sain "ohjeen" lähteä työstä aikaisemmin ja mennä tietyn kadun kautta. Minulla ei ollut mitään asiaa sinne ja olin ajatellut mennä suoraan kotiin toista kautta. Ärsytti kun tunne ei lakannut ja taisin ääneen mutista, että mennään sittensaatana. Näin kadulla ihmisen, jonka ei olisi pitänyt olla ko. kaupungissa. Mitään hyötyä tuostakaan ei ollut varsinaisesti, ko. henkilön kanssa tuli suhteen tapainen ja hän rikkoi minut pahasti käytöksellään, enemmän siis haittaa. Olin pitkään toivoton asian takia. Olen tulkinnut, että kyseessä oli jokin oppiläksy, jonka seurauksena piti nousta ns. seuraavalle tasolle ja läpi käydä se rikkoontuminen ja eheytyminen.

Vierailija
79/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInkälaisia valopalloja? Mullakin on kokemusta hehkuvasta valopallosta, kuvaa en ehtinyt ottaa..

Vierailija
80/101 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MInkälaisia valopalloja? Mullakin on kokemusta hehkuvasta valopallosta, kuvaa en ehtinyt ottaa..

Valopalloja oli kaksi, olivat "kuin kuu", maasta katsottuna saman kokoisia, mutta soikeampia, toinen loisti kuin kuu, toinen oli vähän harmaampi ja loisti enemmän vain "reunoista". (ja ne olivat samaan aikaan taivaalla kun täysikuu nousi) Minkäläisen valopallon sinä näit?

Olen kuullut että valopallo voisi olla alus tai olento, tietysti myös meteori.