Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut yliluonnollisia kokemuksia?

Vierailija
26.01.2024 |

Haluatko kertoa?

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
13.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri pari tuntia sitten sattui jännä yhteensattuma. Kuuntelin Yle Radio Suomea. Sieltä kuului Phil Collinsin Another day in paradise. Sitä ei enää kuule kovin usein. Tästä laulusta tulee mieleeni aina eräs mies, jonka kohtasin kauan sitten. Kun menin tuntemisen alkuvaiheilla hänen luokseen kylään, hän laittoi tämän kappaleen soimaan jossain vaiheessa. Samoin tänäänkin kuullessani laulun radiosta tämä mies menneisyydestä tuli elävästi mieleeni. Sitten havahduin; tänään on 13.2. kuten oli silloinkin ja illantuntikin taisi osua yksiin. Viesti menneisyydestä, haikean suloinen. 

Luin tämän 13.2.2025.

Vierailija
102/164 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kauan ollut epäily, että veljeni, ehkä vaimo ollut auttamassa, on käynyt etsimässä kotitalostamme edesmenneiden vanhempiemme arvoesineitä. Sormuksia ei näy, pari arvokkaampaa kelloakin pitäisi olla jossain muun muassa. Onhan mahdollisuuksia muitakin, kuten epärehellinen kotihoitaja äidin viimeisinä vuosina, tai sitten ne esineet vaan on piilotettu jonnekin tavarakasojen alle. Mutta on syytä epäillä veljeä, on ennenkin tehnyt vähän arveluttavia juttuja. Kuten keksinyt, että äiti tarvitsee nyt yhden 4000€ maksavan jutun. Suurinpiirtein ostopäivästä lähtien tämä juttu on ollut veljen ahkerassa käytössä, suuttui kun joskus vihjaisin asiasta.

Tänään olin kotitalollani katselemassa tv:tä. Veli tuli pikaisesti käymään pihassa. Juteltiin siinä muutama minuutti, ja kun palasin sisälle, oli tv mennyt äänettömälle. Ihmettelin hieman, ja laitoin äänet päälle. Poistuin huoneesta ja palasin kohta takaisin. Tv oli taas äänettömällä. Olin jo muutaman tunnin miettinyt, kysyisinkö jotain niistä arvoesineistä. Tuli vaan sellainen mielleyhtymä, että kun tv menee äänettömälle, niin tarkoittaako se, että äiti tai isä haluaa viestittää minulle, että älä puhu veljellesi tuosta mitään? Hämmentävää vaan. Kun sitä epäilee, eikä voi olla varma. Ja jos sanoo ääneen niin saa vihat päällensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
14.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Saan naiset peitämään kaula-aukkonsa ja muutkin paljaat pinnat pelkällä katseella.

Oletko incel vai Superman??

Vierailija
104/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Erään kerran sain päivällä tiedon, että nuori sukulainen oli hukkunut ollessaan yksin vesillä. Menin myöhemmin päivällä käymään toisessa kyläpaikassa, lapsiperheessä. Menin huoneeseen, jossa oli leluja lattialla, astuin vahingossa sellasen soivan laulukirjan päälle, lastenlauluja siis. Siitä alkoi soida sävel kaksi on paatissa soutajaa. Ajattelin saman tien, että siinä veneessä oli enkeli mukana, ei ollut yksin 'paatissa'.

Ite ajattelin tästä, että tyyppi on hukutettu tms eikä ollutkaan yksin vesillä

Vierailija
105/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kauan ollut epäily, että veljeni, ehkä vaimo ollut auttamassa, on käynyt etsimässä kotitalostamme edesmenneiden vanhempiemme arvoesineitä. Sormuksia ei näy, pari arvokkaampaa kelloakin pitäisi olla jossain muun muassa. Onhan mahdollisuuksia muitakin, kuten epärehellinen kotihoitaja äidin viimeisinä vuosina, tai sitten ne esineet vaan on piilotettu jonnekin tavarakasojen alle. Mutta on syytä epäillä veljeä, on ennenkin tehnyt vähän arveluttavia juttuja. Kuten keksinyt, että äiti tarvitsee nyt yhden 4000€ maksavan jutun. Suurinpiirtein ostopäivästä lähtien tämä juttu on ollut veljen ahkerassa käytössä, suuttui kun joskus vihjaisin asiasta.

Tänään olin kotitalollani katselemassa tv:tä. Veli tuli pikaisesti käymään pihassa. Juteltiin siinä muutama minuutti, ja kun palasin sisälle, oli tv mennyt äänettömälle. Ihmettelin hieman, ja laitoin äänet päälle. Poistuin huoneesta ja palasin kohta takaisin. Tv oli taas äänettö

Tv äänettömällä niinkö sinäkin asian suhteen. Laitoit telkkariin äänet takas päälle, joten ehkä voisit tehdä niin myös itsesi suhteen ja kysyä asiasta.

Vierailija
106/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14 v. Näin unen, että kaupunki kotimme ovikello soi. Menin avaamaan ja siellä oli pieni käppyrä, mustiin pukeutunut nainen, joka vaati minulta jotakin todella tärkeää ja arvokasta. Huusin vastaan, mutta nainen vain lähestyi minua. Kerroin unesta aamulla äidilleni. Puolen päivän aikaan äitini kertoi, että minulle yksi maailmankaikkeuden rakkain ihminen oli kuollut! Vuosi oli 1966. Olen opiskellut ja ollut hyvin tiedepohjaisessa, eksaktissa ammatissa. Siinä ei olettamuksille ole sijaa. Silti se uni vain vaivaa. 

Vierailija
107/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut telepatiaa toisen ihmisen kanssa. Suut supussa istuttiin ja katsottiin toisiamme, mutta jotenkin me silti juteltiin ja ihan oikea ääni siitä kuului. Tosi mystinen tila.

Vierailija
108/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös nähnyt asioita unissa, jotka ovat tapahtuneet.

-edellinen

Vierailija
109/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokenut mitään yliluonnollista. Enneunia olen pitänyt aina ihan luonnollisena asiana. Olen nähnyt niitä ihan pikkulapsesta asti. 

Vierailija
110/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin retkellä Suomen rannikolla ja yhdessä paikassa tunsin kylmän henkäyksen ja niinkuin lintujen laulu olisi hetkeksi hiljennyt. Rupesin katsomaan tarkemmin lohkareikkoa jonka seassa olin ja tajusin etteivät ne ehkä olekaan tietä rakentaessa siihen nostettu. Netistä löytyi tieto että paikka on ikivanha hautaröykkiö. Olen käynyt sen jälkeen muillakin muinaismuistoilla ja vanhoilla asuinpaikoilla mutta niillä ei ole vastaavaa tapahtunut. 

Vierailija
111/164 |
15.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kertoa. Teetättää koulutehtäväsi muualla.

Vierailija
112/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 20-vuotiaana helluntailaisten kokouksessa.  Jokin lähestyi minua: katso mitä he tekevät.  Siellä oli sitä kaatuilua.

Ajattelin etten voisi millään tulla uskoon.  Sitten jokin vaikutti tönäisevän ensimmäisen olennon pois: kuulit mitä hän sanoi.

Tosin käsitys, että ihmiset voidaan saada hypnoosiin valvetilassakin, ehkä ei ollut kyse henkimaailmasta.

Ajatus johtui tästä kun luulin koko perheen oltava pelastettu, että yksin ei voi.

Vierailija
113/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus joudutte tilanteeseen, jossa ikään kuin tyhjästä ilmestyy joku ihminen auttamaan jossain asiassa ja tämän jälkeen myös katoaa hyvin nopeasti, kyseessä ei ollut ihminen vaan enkeli. 

"Enkeli" on vain uskonnollissävytteinen yksi nimike asialle, joka voi tapahtua.

Vierailija
114/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On, paljonkin. Osasta voi kertoa, osasta ei. Olen kokenut etiäisiä ja nähnyt enneunia. Muutamille enneunitapauksille on todistaja, olin esim. yhden unen kertonut siskolle, joka sitten toteutui. Olen tavannut edesmenneet 2 kissaani ja ollut yhteydessä yhteen edesmenneeseen ihmiseen. Olen kokenut ruumiista irtautumisen ja käynyt "kuoleman portilla" (eli nähnyt tunnelin suun), olen nähnyt (ja valokuvannut) suuria selittämättömiä valipalloja. Siinä niitä " voi anonyyminä puhua" tapahtumia.

MInkälaisia valopalloja? Mullakin on kokemusta hehkuvasta valopallosta, kuvaa en ehtinyt ottaa..

(Sivusta). Olettaisin, että fotoneja. Ne ei koe aikaa. Yhteensopivia aivojemme kanssa. Ne voivat lomittua. "Ja olla läsnä" äärellisessä äärettömyydessämme. Aivot luo subjektiivisesti kuvan. Toisille enkeli, toisille valopallo, toisille jokin randomi kanssakulkija, jota ei ollut. Toisille enne tai aavistus (koska elektronikolikon toinen puoli), koska aivot toimii sähköisesti (ei migreenihenkilönkään sanota hallusinoivan, kun aivonsa itse tuottaa visuaalisia "sahalaita" valoilmiöitä kaikkeen ulkopuoliseen, mitä katsekentässä on. Ja myös silmät kiinni). En samaistu mihinkään "valotunnelijuttuun" sen kanssa, jolle vastasit. Enkä aio enempää täsmentää omin kokemuksin.

Vierailija
115/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on, täällä maailmassa on sellaisia asioita joista tiede ei tiedä mitään. Toiset sanoo niitä enkeleiksi.

Pinheadin sanoin: Demons to some, angels to others.

Vierailija
116/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni ajoittuvat luultavasti osin unen ja valveen rajoille. Kovin todelta ne kuitenkin silloin tuntuivat. Isoäitini kuoli, kun olin 11-vuotias. Näin hänet usean kerran yöllä seisomassa sänkyni jalkopäässä. Olisin mieluummin halunnut nähdä hänet vieressäni istumassa.

Parikymppisenä asuin ja elin avomieheni kanssa. Hänen äitinsä asui noin 40 km päässä meistä. Näin aamuyöstä näyn, että miehen äidilläni on vaikea tilanne, kipuja tms. Vaadin miestä ajamaan äitinsä luokse, koska tämä ei edes vastannut puhelinsoittoihin. Löysimme 53-vuotiaan vainajan. Muutimme hänen taloonsa ja useana yönä tapasin hänet tietyssä kohtaa asuntoa.

Joskus olen havahtunut siihen, että läheiselleni tapahtuu jotakin pelottavaa. Viimeisin on se, että äitini ystävä kuoli sillä aikaa, kun äiti oli saunomassa. Soitin hänelle seuraavana aamuna tietämättä asiasta mitään.

Nauti tapaamisistasi isoäitisi kanssa. Omani kuoli edellisen hallituksen Uudenmaan sulun aikana (korona). Minä tällä puolella ja hän ulkopuolella. Olin alle 50v (en enää). Täällä oli myrskytuulta puuskissa pari päivää sitten. Isoja vanhoja puita pihapiirissä. Jossa olin ollut haravoimassa kolme tuntia vanha takkinsa päälläni. Minulle rakkain aikuinen ikinä. Yöllä näin unta hänestä. (Myrsky ei loppunut yöksikään). Pappa oli siinä myös. Seisoimme rinnakkain rinteessä vanhan mummolani rinteessä. Puolivälissä rinnettä, hyvin suuresta puusta katkesi p u o l i v ä l i s t ä runko, joka lensi muualle johonkin pois. Noin vain. Havainnointimme ulottumattomiin. Oli turvallinen ja rakastettu olo. Kaikkiin kysymyksiin vastaus. Nukuin koko yön hyvin ja häiriöttä. Vaikka herkkäunisen peltikatto vuoteen yläpuolella kertoi kovalla äänellään tuulen tarinaa. Hyvä muistutus. En ollut heitä ajatellut moneen aikaan. Ei voida todeta, että ovat pois ja pois mielestä. Ihan mieletön määrä oppia ja asioita, joita kannan mukanani. Ajattelematta ja yhdistämättä. Kuin hengitys, jota ei tarvitse miettiä.

Vierailija
117/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Erään kerran sain päivällä tiedon, että nuori sukulainen oli hukkunut ollessaan yksin vesillä. Menin myöhemmin päivällä käymään toisessa kyläpaikassa, lapsiperheessä. Menin huoneeseen, jossa oli leluja lattialla, astuin vahingossa sellasen soivan laulukirjan päälle, lastenlauluja siis. Siitä alkoi soida sävel kaksi on paatissa soutajaa. Ajattelin saman tien, että siinä veneessä oli enkeli mukana, ei ollut yksin 'paatissa'.

------------Jotenkin liikuttava. 

Vierailija
118/164 |
14.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden, jo kuolleen, kaverin läheisyydessä oli jotain "sähköistä energiaa". Esineitä tippui oudosti, ilman että kumpikaan olisi koskenut niihin. Pitsiverho leijui, vaikkei ollut ilmavirtaa. En osannut pelätä enkä kokenut noita asioita yliluonnollisina. Jotain siinä ihmisessä vaan oli. Telekinesiaa? Mutta ei tietoista.

Esineiden tippumisessa ei ole mistään painovoimaa mystisemmästä asiasta kyse. 

Joidenkin kotona on ilmeisesti normaalia, että tavarat sinkoilevat itsekseen alas hyllyiltä ja pöydiltä. 

Kerran näin kun lasinen astia lensi seinähyllyltä lattialle ja hajosi sinne, hyllyn alla oli pöytä ja se lasikippo lensi reilusti sen pöydän reunan ohi. Kaverini näki myös tuon, hän kertoi muistakin oudoista tapauksista tuossa talossa, kaveriltani oli kadonnut sytkäri ja sitä etsiessään hän tunsi kun jotain osui hänen selkäänsä ja putosi lattialle, se oli se sytkäri! Joskus siellä oli nähty tumma varjohahmo joka kulki huoneesta toiseen, sen näki useampi ihminen.

Vierailija
119/164 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole luonnotonta, jos se tapahtuu luonnossa. Se ettei ilmiölle ole olemassa selitysmallia, ei tee siitä yli- eikä epäluonnollista. Esimerkiksi tiede ei vieläkään ole ratkaissut ns. tietoisuuden vaikeaa ongelmaa eli sitä, miten aivot voivat synnyttää niin kompleksin monimutkaisen kokemuksen omasta olemassaolosta. Lääketieteen kehittyessä tietoisuuteeen liittyviä tiloja ns. kliinisen kuoleman tai syvän kooman aikana on päästy tutkimaan yhä useammin erityisesti, koska nykyään yhä suurempi osa sydänpysähdyksen saaneista voidaan elvyttää. Yllättävän monet ovat raportoineet hyvin eläviä, monimutkaisia ja yhdenmukaisia tietoisuuden kokemuksia tilassa, jossa aivojen ei voida olettaa kykenevän sellaista tuottaa. Tietoisuus edellyttää aina aivojen synkronista monimutkaista toimintaa, ja ilman sitä tietoisuutta ei nykykäsityksen mukaan voi olla olemassa. Silti on kerätty erittäin systemaattista näyttöä mm. kuolemanrajakokemuksiin liittyvistä ruumiista irtaantumisen kokemuksista, joissa syvässä tiedottomuuden tilassa oleva potilas on kyennyt hyvin eksaktisti kuvaamaan esimerkiksi huoneessa olleen lääkärin ja hoitajien toimintaa.

Nämä eivät ole mitään yksittäistapauksia -esimerkiksi yhden tutkimuksen mukaan 92 % NDE ruumiista irtaantumiskokemuksen omanneista potilaista osasi täysin virheettömästi kuvata ympärillään olevia tapahtumia aikana, jolloin heidän sydämensä oli pysähtynyt. Yleensä tällaisiin tilanteisiin liittyy kokemus tietoisuuden laajenemisesta, ruumiista irtaantumisesta ja "ultratodellisuuden" kokemuksesta, jossa ihminen aistii kaiken tarkemmin ja selkeämmin kuin koskaan. Jos tietoisuus kykenee jollain tasolla irtaantumaan kehosta, mullistaa se käsityksemme todellisuudesta täysin. Toisaalta se ei ole minkäänlaisessa ristiriidassa monien ikivanhojen oppisuuntauksien ja uskontojen kanssa, joissa monesti tunnistetaan ihmisen sielun ja ruumiini erillisyys. 

Vierailija
120/164 |
15.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on loppujen lopuksi kovin luonnollista. Ihminen on vaan erkaantunut todellisesta minuudestasn. Johon kuuluu herkkyys kokea erilaisia asioita. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi