Voi vee millaseksi jeesusteluksi tuo keskustelu taas meni. Kaikki vastaan Halla-aho. Kenellä kirkkain sädekehä.
Kommentit (228)
Keskustalaiset ei äänestä halveksimiaan persuja. Ja varsinkin Halla-aho on inhottava. Peltokangas, Tynkkynen, Mäenpää, Rydman ja monta muuta. Tyhjänpäiväisiä suunsoittajia.
Toisella kierroksella äänestän Haavistoa tai Stubbia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Stupido ja isis pekka on selvästi liittoutuneet Halla ahoa vastaan. Kummallista.
Koulukiusaaja ja narsisti pelkäävät että muutoin fiksuin voittaisi.
Murhaajan ihailema H-a on sitten ok. Tiedäthän kuka on norjalainen Breivik ja mitä hän teki?
Vierailija kirjoitti:
Olet hyvä esimerkki siitä kuinka jussi vetoaa heikkolahjaisiin.
Minua niin ärsyttää tämä jatkuva ja aiheeton halveksunta. Itse äänestän Halla-ahoa. Olen ihan tavallinen nainen, äiti ja ammatiltani sairaanhoitaja.
Ja sinusta on ok että H-a kehottaa rais***aan naisia? Siinäpä äiti ja sairaanhoitaja. Wau
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua niin ärsyttää tämä jatkuva ja aiheeton halveksunta. Itse äänestän Halla-ahoa. Olen ihan tavallinen nainen, äiti ja ammatiltani sairaanhoitaja.
Ja sinusta on ok että H-a kehottaa rais***aan naisia? Siinäpä äiti ja sairaanhoitaja. Wau
Eipä Niinistökään halunnut kriminalisoida ra iskausta avioliitossa silloin nuorena mutta ihan hyvä oresidentti hänestä silti tuli.
Mietin asiaa siltä kantilta, että lähivuosina Suomi (ehkä välillisesti mutta kuitenkin) joutuisi sotaan. Kenen haluan silloin olevan kylmäpäinen ja johdonmukainen presidentti, vastaus on Halla-aho. Koskaan aiemmin en ole persuja äänestänyt. Niin se maailma ja mielipiteet muuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko koronapiikit?
-winner-
winnerin kannattaa jo miettiä uutta nimimerkkiä ;) onneksi vihervassarin kommentointi on jo huomattavasti vähentynyt :)
Pupu-jussi on sivari, joka oli kirjastotätinä sivariaikansa. Siinä sinulle sota-ajan johtaja.
Vierailija kirjoitti:
Rehn 14 % äänet kun siirtyvät Halla-aholle, ollaan melko hyvässä asemassa. Osa maalaisista jo on siirtynyt Keskusta Perussuomalaisiin. 14 + 18 = 32 %
Presidentinvaalit on asia erikseen. Itse äänestän ainakin ekalla kierroksella vihreää, toisella kierroksella vihreää tai kokoomuslaista, kumpaakaan puoluetta en missään tapauksessa äänestäisi missään muissa vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta ääni väristen: minä jouduin Brysselissä vastaamaan kysymykseen, onko Suomi rasistinen maa...
XDDDDddddd
Ps:ä maalataan rasisteiksi
Oiretta ikäänkuin lääkitään, mutta itse SYYTÄ ei poisteta tai yritetä korjata. Oireilu lisääntyy samassa tahdissa kuin media haukkuu aina oireen saaneita rasistisiksi.
Hyvät kansalaiset, onko ihan ok, että kasvatamme tätä rasisteiksi haukuttua joukkoa lisää puuttumatta itse syyhyn?
koska se syy on haitta-m a a h a n m u u t t o ja siihen liittyvät ei toivotut ilmiöt kuten raisgaukset kaikki Juttaa myöten päivittelevöt asiaa ja naama norsun veenä, kukaan vaan ei puutu ongelmaan vaan oireisiin. Tällä hetkellä persujen joukko kasvaa ja jatkaa tehokkaasti kasvuaan. Kiitos oikeastaan kuuluu medialle ja poliitikoille jotka eivät lähde korjaamaan syytä vaan päivittelevät aina vaan jo 20 vuottakin vanhoja oireita.
Rasismia ei olisi ellei siihen johtavia syitä olisi
Halla ahon oikea kannatus on persujen kannatus plus jotain siihen vielä päälle.
Keskusta Halla-ahon taakse! Ruotsi on malliesimerkki siitä miten saadaan yhteiskuntaan aikaan kaaos ja pelko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho ainoa parlementtarismin kannataja
Ay-liike masinoi lakkoa laillista hallitusta ja kansan äänestämää eduskuntaa vastaan. Tätä voisi pitää maanpetturuutena.
Lainsäädäntövalta Suomessa kuuluu perustuslain mukaan eduskunnan luottamusta nauttivalle hallitukselle, ei ay-liikkeelle. Hallituksella on äänestäjien mandaatti, ay-liikkeellä ei ole.
Kaikki viime hallituskaudet ay-liike on vastustanut kaikkia työelämän uudistuksia, Marinin vasemmistohallituksen aikana tyhjä muutospaperi palasi pöytiin kun vasemmiston vallassa tarvinnut tehdä mitään.
Ay-liike saa nyt syyttää vain itseään ettei ole aiemmin hyväksynyt mitään työelämämuutoksia, tässä taloustilanteessa hallituksella ei voi olla muuta mahdollisuutta kuin ajaa muutokset läpi.
Hallitus ei voi eikä saa antaa nyt periksi, se tarkottaisi ulkoparlamentaaristen korporatiivien valtaa vasto
Vihervassarit ne ei hyväksy kuin yhden mielipiteen, omansa. Kaikki muut on väärässä. Oli kyse sitten mistä tahansa, viresvassarit luulee voivansa määrätä, mitä muut saavat ajatella. Sellaista suvaitsevaisuutta siellä.
Myös heidän kielenkäyttö muita, etenkin persuja kohtaan on todella törkeää.
https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/mpmaenp/halla-aho-scripta-blogissaan-v…
Sairas maa tämä suomi jos tosta pressan haluatte
Seta ja sateenkaariväki kannattaa Haavistoa. Minä en.
Mistä tämän näkee? Linkkiä olisiko kellään, kiitos paljon!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on juuri sellainen ala-arvoista kommentointia minkä kohteeksi joutuu jos kannattaa Halla-ahoa tai perussuomalaisia.
Persut aktivoitunut tänään palstaileen.
Tosiasiassa persut on kaikkein Venäjä myönteisin puolue.
Tosin jos yhtään ajattelee niin koko nimi on kuin tehty kusettaan ihmisiä uskoon että juuri he ovat suomalaisten puolella
Teija Sutinen: halla aho puolusti hallitusta työmarkkinakiistassa, ei armoa ulkoparlamentaarisille toimijoille, kuten ammattiyhdistysliikettä kuvasi. Ei inahdustakaan siihen suuntaan, että tarjoaisi presidenttinä kahvit osapuolille ja lepyttelisi.
Arvosteli rasismikeskustelussa suorasukaisesti Sauli NIINISTÖÄ ja näytti ärtyneeltä itseensä tajutessaan, että taisi mennä hieman liian pitkälle. Gallup-kolmosen kohtalona oli olla liki kaikkien haastamana.
Rehn 14 % äänet kun siirtyvät Halla-aholle, ollaan melko hyvässä asemassa. Osa maalaisista jo on siirtynyt Keskusta Perussuomalaisiin. 14 + 18 = 32 %