Voi vee millaseksi jeesusteluksi tuo keskustelu taas meni. Kaikki vastaan Halla-aho. Kenellä kirkkain sädekehä.
Kommentit (228)
Ihan luontevaa, että demokratian kannattajat vastustaa fass istia.
Vierailija kirjoitti:
Jutta ääni väristen: minä jouduin Brysselissä vastaamaan kysymykseen, onko Suomi rasistinen maa...
Kyllä kai, kun toverit oli ensin Helsingistä tuutanneet ulkomaille tuota skeidaa. Omat jätökset saivat lapioida.
Vierailija kirjoitti:
Montakohan vuotta nää jauhaa samaa? On vissin nyt pelko persiissä, kun joukolla hyökätään persuja vastaan.
Suomen kansa, menkää sunnuntaina äänestämään ja osoitetaan porukalla, mitä mieltä ollaan katujengeistä, aseista, huumeista, väkivallasta, razgaugsista jne.
Juuri näin. Kaikki äänestämään. Ruotsi on tehnyt suuren virheen, toimitaan me Suomessa eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tää sen nyt naulas. Halla-aho saa ääneni sunnuntaina.
Uskon monien suomalaisten havahtuneen Halla-ahon viisauteen, kun näitä vaalikeskusteluja ovat seuranneet.
Aiemmin mielikuvat perustuneet poliittisesti värittyneen lehdistön otsikoihin ja nyt ihmiset näkevät oikeasti millaisia ehdokkaat ovat.
Olin itse äänestämässä Stubbia, koska äänestän useimmiten kokoomusta, mutta sunnuntaina Halla-aho saa ääneni ja olen täysin varma että ehdokkaani on porukan paras vaihtoehto. En ymmärrä miten vasta nyt hoksasin asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unkarissa asiat on muuten hyvin. 4 lapsen äidin ei enää ikinä tarvitse maksaa veroja! Miettikääs sitä. Kaikki tienestit tulee puhtaana käteen.
Mulle kelpais.
Kuka 4 lapsen äiti saa Unkarissakaan niin paljoa verotettavaa tuloa, että veroetu jossakin näkyisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta ääni väristen: minä jouduin Brysselissä vastaamaan kysymykseen, onko Suomi rasistinen maa...
Meeppä ite sinne sivistyneiden ihmisten joukkoon olemaan Suomen kasvot. Loppuu tuo lapsellisuus
Halla-ahokin tuli sieltä maitojunalla pois. Samoin Käteinen. Teukka sentään edustaa urheasti.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meeppä ite sinne sivistyneiden ihmisten joukkoon olemaan Suomen kasvot. Loppuu tuo lapsellisuus
Meeppä töihin.
Täälläkään ei näemmä saa sanoa ikäviä tosiasioita, vaikka valtakunnan lehdet ja poliisikin on ne jo julkisesti myöntänyt.
Vierailija kirjoitti:
Ihan luontevaa, että demokratian kannattajat vastustaa fass istia.
Mutta se ei ole demokratiaa, ettei asioista saa puhua oikeilla nimillä, jos pitää pelätä yhtä ehdokasta.
Johan Bäckman olisi ollut ainoa, jolle ei olisi se sana ollut ollenkaan hankalaa heittää joka kommenttiin ja puhua toisten päällekin ;D
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kuin jotain surkeaa näytelmää katsoisi. Tästä narusta nyitään epätoivoisesti viimeiseen asti, kun oikein muutakaan ei ole.
Olet hyvä esimerkki siitä kuinka jussi vetoaa heikkolahjaisiin.
Minua niin ärsyttää tämä jatkuva ja aiheeton halveksunta. Itse äänestän Halla-ahoa. Olen ihan tavallinen nainen, äiti ja ammatiltani sairaanhoitaja.
Palstan sensuuri kerää ääniä Halla-aholle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho oli kyllä ihan oikeassa siinä, että se ns. rasismikohu masinoitiin Suomesta käsin, eli vihervasemmisto raportoi ulkomaille, että Suomi on kamala rasistinen maa ja toimittajat kyselivät ulkomaalaisilta, että mitä mieltä olette Suomen kamalasta rasismista.
Ja jos sinulta kysytään, että mitä mieltä olet maan x rasismista, niin vaikka ei olisi asiasta mitään käsitystä asiasta, niin jokainen hyvä ihminen vastaa tuohon, että kamalaa, paha juttu, ei saa olla rasistinen.
Silloin tulee vihervasemmiston masinoima totuudenvastainen käsitys siitä, että Suomi olisi erityisen rasistinen maa. Tai että Suomi kaipaa Venäjää vapauttamaan meidät fasismin ikeestä. Kannattaa muistaa satu pojasta ja sudesta, naiivi lapsukainen.
Vierailija kirjoitti:
Minua niin ärsyttää tämä jatkuva ja aiheeton halveksunta. Itse äänestän Halla-ahoa. Olen ihan tavallinen nainen, äiti ja ammatiltani sairaanhoitaja.
Otitko koronapiikit?
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho oli kyllä ihan oikeassa siinä, että se ns. rasismikohu masinoitiin Suomesta käsin, eli vihervasemmisto raportoi ulkomaille, että Suomi on kamala rasistinen maa ja toimittajat kyselivät ulkomaalaisilta, että mitä mieltä olette Suomen kamalasta rasismista.
Ja jos sinulta kysytään, että mitä mieltä olet maan x rasismista, niin vaikka ei olisi asiasta mitään käsitystä asiasta, niin jokainen hyvä ihminen vastaa tuohon, että kamalaa, paha juttu, ei saa olla rasistinen.
Tällä hauki on kala- tyyppisellä jankutuksella ja loputtomalla toistolla pyritty estämää ihmisiä näkemästä ja ajattelemasta itse. Ihan ala-arvoista touhua. Hyvin vahvasti ehdollistettu ajattelu tiettyyn suuntaan kaventamalla tulkintaa ja näkökulmia. Sivistymättömyys kiteytyy suomalaisen poliitikon papukaijamaisessa toistossa ja innostuneessa hihkumisessa maailmanparantamisesta. Esimerkit löytyvät helposti.
Kuka presidenttiehdokkaista muistuttaa kaikin tavoin eniten Hitl3riä? Kenen puolue Na5i-puoluetta? Nämä ovat lähes yksi yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan normaali ihminen ei äänestä Halla-ahoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silloin tulee vihervasemmiston masinoima totuudenvastainen käsitys siitä, että Suomi olisi erityisen rasistinen maa. Tai että Suomi kaipaa Venäjää vapauttamaan meidät fasismin ikeestä. Kannattaa muistaa satu pojasta ja sudesta, naiivi lapsukainen.
Ei ole ensimmäinen kerta, kun vihervasemmiston hyödylliset idiootit syöttävät suoraan Puten lapaan.
Muistakaa rokotukset!!
Ettei halla-laho pääse iskemään!!
Meille vakuutettiin että mitään dramaattista ei hinnoissa tapahdu