Voi vee millaseksi jeesusteluksi tuo keskustelu taas meni. Kaikki vastaan Halla-aho. Kenellä kirkkain sädekehä.
Kommentit (228)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rasismia ei olisi ellei siihen johtavia syitä olisi
Useimmiten se syy on se, että pelätään kaikkea erilaista. Näin erityisesti oppimattomimman kansanosan kohdalla. Sama ilmiö näkyy USAssa trumppilaisten kohdalla.
Näin unta että päättävä poliitikko joutui raaan rikoksen uhriksi. Päätöksiä alkoi syntyä, ja syitä rasismin ehkäisemiseksi alettiin etsiä alku-juuri-syistä eikä enää tapahtunut oireilun moittimista mikä todettiin tehottomaksi itse alkuperäisen ongelman poistamiseen.😇
En pelkää muuta kuin tulla ryöstetyksi erilaistenkeskuudessa, tilastollinen todennäköisyys on suuri.
Naiset Raisgataan. Tilastojen kiistäminen ei poista niitä.
Kysyn uudelleen ja uudelleen; Mikä on se syy, joka johtaa rasismiin?
Täällä ollaan kylläkin maalta ja persupopulisti ei ääntäni saa ikinä!
Joskus nuorena ja naiviina äänestin heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seta ja sateenkaariväki kannattaa Haavistoa. Minä en.
Oletko miettinyt että saatat ehkä olla piilohomo?
Okei, jos sinä et kannata pedofiilejä, olet piilopedofiili? Tai jos et pidä raiskaajista, olet potentiaalinen raiskaaja itsekin?
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: En ajatellut äänestäväni Halla-ahoa mutta nyt aion koska kävi sääliksi käy kun tyyppiä on kiusattu lapsesta lähtien ja sama touhu jatkuu aikuisten taholta. Joku Fatim Diarrakin siellä postailee twitterissä fasistijuttuja. Käsittämätöntä "politiikkaa".
Joku Halla-ahon vanha opettaja joskus ihmetteli tuota väitettä että hän oli koulukiusattu. Kertoi että Jussi itse oli kiusaaja.
Ei mitään uutta taivaan alla. Näin se toimii tänäkin päivänä, miten opettajat syyttävät kiusattua kiusaajaksi. Helppo tapa pestä kätensä.
Minusta on hirveän tervettä, että Sauli Niinistöäkin joskus vähän arvostellaan. Kuuluu demokratiaan, ettei kukaan ole erehtymätön.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset kehä kolmosen sisäpuolella elää jossain omassa "Hyväksytään kaikki, parannetaan maailma ja ilmasto" hörhökuplassa. Huomaa, kun lukee noita hesarinki kommentteja. "Persut on kamalia ihmisiä, ihan hirveetä rasisteja hyiii!" Mutta sen ulkopuolella on selvä enemmistö (onneksi), joille on tärkeitä perinteiset arvot. Joten eiköhän me nähdä sunnuntaina oikein hyvä vaali-ilta, uskosin näin! :D
Voisiko olla mahdollista, että Kehä III sisälle tiivistyy sivistys ja kansainvälisyys? Ainakin tutkimusten mukaan kaupungeissa yleensä näin tapahtuu.
Viekö Suomea enemmän eteenpäin maaseudun peräkammarin pojat, vai kaupunkilaiset?
Urpilaisen maneerit "ihanat". Joka kommenttinsa jälkeen "Minä teille kerron miten asiat on" ilme. Tyypillistä opettajankoulutuksen käyneille.
Ihmiset kehä kolmosen sisäpuolella elää jossain omassa "Hyväksytään kaikki, parannetaan maailma ja ilmasto" hörhökuplassa. Huomaa, kun lukee noita hesarinki kommentteja. "Persut on kamalia ihmisiä, ihan hirveetä rasisteja hyiii!" Mutta sen ulkopuolella on selvä enemmistö (onneksi), joille on tärkeitä perinteiset arvot. Joten eiköhän me nähdä sunnuntaina oikein hyvä vaali-ilta, uskosin näin! :D