Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pettynyt olet (asteikolla 0 - 5), jos Ukraina ei saakaan Venäjään liitettyjä alueita ja operaatio loppuu?

Vierailija
23.01.2024 |

Itse olen sen verran realisti, että asia olisi ihan odotuksieni mukaista. Sanottakoon siksi, että 0. Tällä hetkellähän ei ole tiedossa mitään syytä miksi Ukraina tuli nykyistä merkittävämmäksi hyökkäyskyvyssään.

Jos Venäjä valloittaa koko Ukrainan, niin sitten pettymykseni nousee jo numeroon 1.

Mutta sanottakoon, että ei kauheasti ole kiinnostanut tämä entisten neuvostovaltojen välinen kahina. Ainahan siellä on ollut jotain isompaa tai pienempää. Kuuluu kulttuuriin ja nuoremmankin sukupolven on aika tottua siihen.

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5.

Rauhaa ei vaan näytä tulevan eli sota jatkuu. Tämä tarkoittaa ennen pitkää Venäjän ja Putinin tuhoa.

Vierailija
82/87 |
01.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin jos? Venäjä pitää satavarmasti kaikki valtaamansa alueet. Mikä olisi sellainen realistinen skenaario, että Venäjä suostuisi luopumaan niistä?

Ihan normaali sodankäynnin lopputulos. Voittaja päättää, mihin rajat vedetään ja häviäjä ei voi muuta kuin suostua, ettei tilanne pahene entisestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
03.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mja ei juhtaan pjettyny.Jukraina onj jliian jpieni mjaa pjyzyakzeen jitzenaizena.

Vierailija
84/87 |
05.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin jos? Venäjä pitää satavarmasti kaikki valtaamansa alueet. Mikä olisi sellainen realistinen skenaario, että Venäjä suostuisi luopumaan niistä?

Ihan normaali sodankäynnin lopputulos. Voittaja päättää, mihin rajat vedetään ja häviäjä ei voi muuta kuin suostua, ettei tilanne pahene entisestään.

Juuri näin. Nää nykyajan mielensäpahoittaja ajattelee, että sivarit ja totaalit ovat ihan ok ja sotaa voidaan käydä mielipahalla ja paheksumalla vihollista. No nyttepäs näette miten Ukrainalla sujuu! 

Vierailija
85/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjä pitkittää sotaa ja etenee vuosi vuodelta. Ukrainalta alkaa käymään sotilaat vähiin.

Hyvältä näyttää Venäjän puolelta.

Vierailija
86/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On aika realistista, että ukraina joutuisi luopumaan jostain alueista. Venäjä ollut odotettua vahvempi.

Vierailija
87/87 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sota loppuu, olen iloinen. Jos Venäjä ei hyökkää muualle, olen yllättynyt ja iloinen.

Jos sota loppuu ja Ukraina menettää alueitaan, en ylläty. 

Pessimisti pettyy vain harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä