Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vikana? Miehet ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita

Vierailija
23.01.2024 |

Ulkonäköäni kehutaan todella paljon, olen kuulema niin kuuma, vaikka omasta mielestäni olen vain sellainen naapurintyttö. Minulla on aika paljon mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia mm huonekalujen entisöinti, urheilen myös paljon. Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista. Miksi olemme sellaisia kuin olemme.

Kuulen usein että minulla on hyvä energia. Mutta olen kuullut myös että minulla on käsittelemättömiä asioita, tai että vaikutan siltä että pelkään että minua sattuu ihmissuhteissa. Nämä ihan vaan olemuksestani ja uskon että ne ovat totta. Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani. Tämä voi olla "liikaa".

Sitten muutaman tapaamisen jälkeen miehet usein vetäytyvät. Tai sitten minä lopetan tapailun, koska saan tunteen että mies ei ole hakemassa mitään vakavampaa. Hän ei ns ole saatavilla.

Mutta minua kiinnostaa mikä voisi aiheuttaa sen että mies perääntyy? Tosin lähes aina he yrittävät tulla myöhemmin takaisin.

Voi olla että olen todella intensiivinen ja ehkä tämä teksti itsessäänkin kertoo jotain. Itse mielellään aina jatkaisin ihmisiin tutustumista, koska meissä on niin paljon kerroksia.

Kommentit (194)

Vierailija
21/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joopa joo. Älä luule ittestäs liikoja. 

Eli palstamiesten elämän tarkoitus on nujertaa sinut omalle, onnettomalle tasolleen. Naiset on vaan miehen palvelijoita ja arvon kohottajia muiden miesten silmissä, vai?

Vierailija
22/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla tässä ihan väärässä, sillä en ole kovin hyvä ihmistuntija. Mutta ainakin minulle avausviestistäsi huokuu että et ole ihan "normaali", neurotyypillinen. 5 kappaletta tekstiä, josta iso osa on itsesi kehumista. Ehkä miehet aistivat että tämä nainen on hieman epätavallinen, ja vetäytyvät siksi? 

Miten muuten tämän asian voisi esittää? Miehet todella ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita ja suunnilleen kehuvat minut maasta taivaisiin. Kerroin vain mitä minulle on sanottu, en mitään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse myös aika intensiivinen, täysillä elävä ja vahvasti tunteva. Kaikki aiemmat parisuhdeyritelmät ovat kuolleet parin kuukauden kohdalla niin, että mies on jättänyt ja itse olen ollut ihan puulla päähän lyöty, että miksi. Toisaalta olen myös introvertti eikä mulla ole kavereita ikinä ollut kuin pari kappaletta ja heidänkin kanssaan tapaan hyvin harvakseltaan. Sekin on koettu ongelmaksi, kun mulla ei ole tarvetta viettää aikaa ystävien kanssa ja haluaisin ilmeisesti viettää liikaa aikaa kulloisenkin poikaystäväyritelmän kanssa. Mutta löysin lopulta samankaltaisen miehen muuttamatta itsestäni mitään ja olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta. Kyllä sullekin se vielä löytyy!

Lisään vielä, että mulla on nuorena diagnosoitu asperger, joten olen ehkä myös vähän outo tyyppi. Sitä outoutta ei ole koskaan pidetty kuitenkaan huonona vaan tuota intensiivisyyttä. Säkin kuulosta vähän samankaltaiselta, mutta toki noita asperger-piirteitä ihmisissä on aina enemmän tai vähemmän ihan ilman varsinaista aspergeria.

Vierailija
24/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät sinua hyväkseen vain seksi heillä mielessä, taidat olla bimbo tai blondi.

Ihan sama mitä av:lta kysyy, vastaus on aina sama. Toki ap ei maininnut mitään, harrastaako hän näiden kaikkien lueteltujen miesten kanssa seksiä vai ei, mutta av mamma tietää. 

Veikkaan kyllä, että asialla on se ylilaudalta tipahtanut käenpoikanen, eikä mamma.

Vierailija
25/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.

Täsmälleen sama fiilis jäi itselleni. Luin avausviestin, ja ensimmäinen ajatus oli että kyseisen viestin kirjoittaja ei ole ihan neurotyypillinen.

Ok, kiitos! Jotain tällaista hainkin, ei näitä voi itse tietää. Saan kyllä asperger testistä hieman kohonneen tuloksen. En ehkä olekaan ns normaali, mutta ei tämä minua haittaa yhtään.

Vierailija
26/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis: muuttuuko maailma, elämä ja ihmiset teidän mielissä jotenkin helpommin hallittaviksi jos kaikkeen isketään diagnoosi?

Vierailija
27/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttävät sinua hyväkseen vain seksi heillä mielessä, taidat olla bimbo tai blondi.

Ihan sama mitä av:lta kysyy, vastaus on aina sama. Toki ap ei maininnut mitään, harrastaako hän näiden kaikkien lueteltujen miesten kanssa seksiä vai ei, mutta av mamma tietää. 

Ei sillä ole mitään väliä harrastaako. Sillä on väliä onko seksi miehillä mielessä ja tietysti on. 

Harvemmin mies nyt puhtaan platonista suhdetta hakee, mutta eiköhän näiden seksijankkaajien ongelma ole lähinnä se, etteivät he itse osaa ajatella muuta. Joku nyt, eikö vielä, mitä se tuolla tarkoittaa.., pelimies jaksaa peliä, aitoa kontaktia hakeva mies väsyy ja jatkaa matkaa. 

Tämä ihan kaikille teille  "mies haluaa vain seksiä" jankkajille. Kyllä teidän rasittavuus näykyy ihan irl. 

Vierailija
28/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatan olla tässä ihan väärässä, sillä en ole kovin hyvä ihmistuntija. Mutta ainakin minulle avausviestistäsi huokuu että et ole ihan "normaali", neurotyypillinen. 5 kappaletta tekstiä, josta iso osa on itsesi kehumista. Ehkä miehet aistivat että tämä nainen on hieman epätavallinen, ja vetäytyvät siksi? 

Miten muuten tämän asian voisi esittää? Miehet todella ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita ja suunnilleen kehuvat minut maasta taivaisiin. Kerroin vain mitä minulle on sanottu, en mitään muuta.

Kiinnostuvat ensin ulkonäöstäsi. Mutta sitten kun ovat viettäneet hieman aikaa kanssasi, alkavat huomata että olet aika erikoinen tyyppi ja epätavallinen persoona, jonka jälkeen miesten kiinnostus lopahtaa ja he vetäytyvät. 

Tämä on siis pelkkä veikkaus, jonka tein aloitusviestisi perusteella.

PS. olen siis mies, ja minulle on kerran käynyt juuri näin, erään autismin kirjolla olevan naisen kanssa. Ihastuin ulkonäköön, mutta pian aloin aistia että naisessa ei ollut kaikki ihan "kondiksessa" mentaalipuolella.

Vierailija
29/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeahan se on lyhyen tekstin perusteella sanoa, mikä mättää. Mutta niin kuin ap itsekin sanoo, myös hän vetäytyy. Tutustuminen nyt on aina kahden kauppa. 

Avauksessa jo ihmetyttää suoraan se, että ensimmäisiä asioita, joita hän kertoo on huonekalujen entisöinti. Ihan ok harrastus ja hyvä, että kiinnostuksen kohteita löytyy. Mutta ei kai se nyt liity parisuhteen saantiin?

Muutenkin naisille tuntuu tulevan yllätyksenä, ettei pelkkä ulkonäkö riitä. 

Vierailija
30/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on se miesten ensivaikutelma joka varmaankin perustuu hyvin paljon ihan vain ulkoisiin asioihin ja hyvin nopeaan tutustumiseen. Olet todennäköisesti vain sen verran erilainen persoona kuin suurin osa muista ihmisistä on että sinulle ei löydy ihan hirveäb helposti sitä "vastaparia". Tätä monesti vaikeuttaa se jos olet ulkonäöllisesti sellainen joka vetää puoleensa paljon miehiä koska ne miehet eivät ole yleensä hakemassa mitään erityistä persoonaa vaan "vain naista".

Sinulle voisi sopia paremmin sellainen miesten tapaamistapa jossa tapaisit miehiä suuremmalla skaalalla jolloin miehetkin ovat erilaisempia luonteen ja kiinnostusten suhteen.

Vierailija
31/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse myös aika intensiivinen, täysillä elävä ja vahvasti tunteva. Kaikki aiemmat parisuhdeyritelmät ovat kuolleet parin kuukauden kohdalla niin, että mies on jättänyt ja itse olen ollut ihan puulla päähän lyöty, että miksi. Toisaalta olen myös introvertti eikä mulla ole kavereita ikinä ollut kuin pari kappaletta ja heidänkin kanssaan tapaan hyvin harvakseltaan. Sekin on koettu ongelmaksi, kun mulla ei ole tarvetta viettää aikaa ystävien kanssa ja haluaisin ilmeisesti viettää liikaa aikaa kulloisenkin poikaystäväyritelmän kanssa. Mutta löysin lopulta samankaltaisen miehen muuttamatta itsestäni mitään ja olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta. Kyllä sullekin se vielä löytyy!

Kuulostat kyllä hyvin samanlaiselta! Kiitos! Minäki olen introvertti.

Vierailija
32/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis: muuttuuko maailma, elämä ja ihmiset teidän mielissä jotenkin helpommin hallittaviksi jos kaikkeen isketään diagnoosi?

Kyllä. Kyllä muuttuu. 

Vierailija
33/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan kyllä, että asialla on se ylilaudalta tipahtanut käenpoikanen, eikä mamma.

Veikkaa vain. Nämä seksijankkaajat täyttävät vain nämä ketjut ja saavat yleensä peukutukset eli jos ylilauta ei masinoi tänne hyökkäyksiä, niin kyllä se peruspalstailijasta kertoo enemmän. 

Vierailija
34/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos paljastuuu, että nainen on yltiöpäinen feministi, haaviston kannattaja, propalestiina, ateisti tai rapmusiikin kuuntelija ja teatteri-ihminen, se on turn off meille perussuomalaisille uroksille

Vierailija
35/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vaikka tämä onkin provosoivasti kirjoitettu, niin valitettavasti tässä piilee myös totuuden siemen. Myöskään ne miehet, jotka kyllä haluavat jakaa harrastuksensa kumppanin kanssa - oli se sitten liikunta, videopelit, vanhat autot, mikä tahansa - eivät sitten kuitenkaan halua, että "naisensa" on heitä etevämpi jossain, tai (auta armias!) harrastaa ns. "väärin"."

No kuvailit tuossa lähinnä sellaisen miehen jonka kanssa ei kannata suhteeseen lähteä. Pikkupoika jonka hauras ego ei kestä että hän ei ole paras kaikessa.

Sitten kun löydät sen miehen joka hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet ja pitää sinun kiinnostuksiasi ja tapaa harrastaa jotain vain viehättävänä niin sellaisesta miehestä kannattaa pitää kiinni.

Vierailija
36/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itsekin todella herkkä ja tunteellinen nainen. Ymmärrän että se pelottaa ja miehet ketkä sitä ei jaksa/halua ymmärtää on vain helvettiä sulle. Tuut löytään kyllä jonkun, kuka arvostaa sussa tätä. Herkät ja tunteelliset naiset rakastaa ja välittää täysillä, mutta tottakai ne nagtiivisetkin tunteet on tällöin vahvat. Oon oppinut arvostamaan itsessäni tätä puolta ja tiedän, että tämän takia en pystyisi olla hetkeäkään suhteessa, missä mua kohdeltaisiin huonosti. Pidän tuota vahvuutena, koska mielummin yksin, kuin onnettomassa suhteessa.

Vierailija
37/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on se miesten ensivaikutelma joka varmaankin perustuu hyvin paljon ihan vain ulkoisiin asioihin ja hyvin nopeaan tutustumiseen. Olet todennäköisesti vain sen verran erilainen persoona kuin suurin osa muista ihmisistä on että sinulle ei löydy ihan hirveäb helposti sitä "va

Kyllä tuo kuulostaa enemmän naisten, kuin miesten tapaamistavalta.

Vierailija
38/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostuvat ensin ulkonäöstäsi. Mutta sitten kun ovat viettäneet hieman aikaa kanssasi, alkavat huomata että olet aika erikoinen tyyppi ja epätavallinen persoona, jonka jälkeen miesten kiinnostus lopahtaa ja he vetäytyvät. 

Tämä on siis pelkkä veikkaus, jonk

Niin se on enemmänkin jotain mitä minä en sano, kun että puhuisin oudoista asioista.

Puhun yleensä aika vakavista aiheista, en pidä small talkista vaan ennemmin syvällisemmistä aiheista. Minulla todellakin on kaikki kondiksessa, olemme vain erilaisia. Tuo todellakin kertoo sinusta aika paljon että sinusta on olemassa normi ja epänormaali. Oikeasti sellaista ei ole.

Mutta ei minua siis haittaa jos mies olikin vain ulkonäön perässäja muu ei kelpaa. Kiinnostaa vaan tarkemmin mistä se voisi johtua.

ap

Vierailija
39/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kyllä muuttuu. 

Eli antaa itselleen ikäänkuin luvan operoida ennakkoluulojen- ja käsitysten pohjalta? Selittää.

Vierailija
40/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaikka tämä onkin provosoivasti kirjoitettu, niin valitettavasti tässä piilee myös totuuden siemen. Myöskään ne miehet, jotka kyllä haluavat jakaa harrastuksensa kumppanin kanssa - oli se sitten liikunta, videopelit, vanhat autot, mikä tahansa - eivät sitten kuitenkaan halua, että "naisensa" on heitä etevämpi jossain, tai (auta armias!) harrastaa ns. "väärin"."

No kuvailit tuossa lähinnä sellaisen miehen jonka kanssa ei kannata suhteeseen lähteä. Pikkupoika jonka hauras ego ei kestä että hän ei ole paras kaikessa.

Sitten kun löydät sen miehen joka hyväksyy sinut juuri sellaisena kuin olet ja pitää sinun kiinnostuksiasi ja tapaa harrastaa jotain vain viehättävänä niin sellaisesta miehestä kannattaa pitää kiinni.

Ja voi olla, että Suomen sisältä ei tällaista miestä löydy, eli aina kannattaa kääntää katse myös muualle Eurooppaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan