Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vikana? Miehet ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita

Vierailija
23.01.2024 |

Ulkonäköäni kehutaan todella paljon, olen kuulema niin kuuma, vaikka omasta mielestäni olen vain sellainen naapurintyttö. Minulla on aika paljon mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia mm huonekalujen entisöinti, urheilen myös paljon. Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista. Miksi olemme sellaisia kuin olemme.

Kuulen usein että minulla on hyvä energia. Mutta olen kuullut myös että minulla on käsittelemättömiä asioita, tai että vaikutan siltä että pelkään että minua sattuu ihmissuhteissa. Nämä ihan vaan olemuksestani ja uskon että ne ovat totta. Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani. Tämä voi olla "liikaa".

Sitten muutaman tapaamisen jälkeen miehet usein vetäytyvät. Tai sitten minä lopetan tapailun, koska saan tunteen että mies ei ole hakemassa mitään vakavampaa. Hän ei ns ole saatavilla.

Mutta minua kiinnostaa mikä voisi aiheuttaa sen että mies perääntyy? Tosin lähes aina he yrittävät tulla myöhemmin takaisin.

Voi olla että olen todella intensiivinen ja ehkä tämä teksti itsessäänkin kertoo jotain. Itse mielellään aina jatkaisin ihmisiin tutustumista, koska meissä on niin paljon kerroksia.

Kommentit (194)

Vierailija
41/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon itsekin todella herkkä ja tunteellinen nainen. Ymmärrän että se pelottaa ja miehet ketkä sitä ei jaksa/halua ymmärtää on vain helvettiä sulle. Tuut löytään kyllä jonkun, kuka arvostaa sussa tätä. Herkät ja tunteelliset naiset rakastaa ja välittää täysillä, mutta tottakai ne nagtiivisetkin tunteet on tällöin vahvat. Oon oppinut arvostamaan itsessäni tätä puolta ja tiedän, että tämän takia en pystyisi olla hetkeäkään suhteessa, missä mua kohdeltaisiin huonosti. Pidän tuota vahvuutena, koska mielummin yksin, kuin onnettomassa suhteessa.

Olen ehdottomasti samaa mieltä! ole sinäkin vaan juuri sellainen kuin olet :)

Vierailija
42/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ap:n kuvaus itsestään ja tilanteestaan oikeastaan kertoo jo vastauksen. Kun miehet pääsevät tutustumaan paremmin ap:n persoonaan, heistä tuleekin äkkiä vetäytyviä ja mahdollisimman niukkasanaisia. 

"Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista."

"Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani."

Eli olet kävelevä miinakenttä.

Jokainen sana, katse ja ele ylitulkitaan, ja niitä aletaan analysoimaan puhe- ja tekstiryöpyllä. Ei toki yllätä, että tulet tänne "keskustelemaan" siitä, miten miehet eivät ymmärrä sitä, miten loistava ihminen ja kumppani sinä oikein olisitkaan. 

Jos haluat parisuhteen, ala olla itsesi vastakohta. Käyttäydy vetäytyvästi, vastaile lyhytsanaisesti, älä esitä liian kiinnostunutta, äläkä j***lauta analysoi jokaista sanaa, ilmettä, elettä, ihan mitä tahansa ärsykettä. Ei pahalla, mutta kaltaisesi nainen on sellainen, jonka 90% miehistä pitää mielellään kirvesvarren mitan päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin aloituksen, ja ensimmäinen ajatukseni oli: 

"Henkilö jonka tämän kirjoitti, on autistinen".

AP valtaosin vain kehuu itseään, reflektointi tuntuu hyvin pintapuoliselta ja teeskentelevältä. 

Vierailija
44/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa jotain helppoa ja yksinkertaista. Miehelle tärkeintä naisessa on perustoiminnot, eli terve pillu, kyky tehdä kotitöitä ja ruokaa sekä mieluiten hoitaa talouden kulut. Sinun persoona ja luonne on vain rasite ja jos osaat jotain niin se kuulostaa kovin paljon sille, että et silloin päivystä hellan luona etkä makuuhuoneessa. Miehet ei jaksa vastata millään tavalla mihinkään persoonoihin, he haluaa olla omissa oloissaan ja kertoo kyllä koska on nälkä ja sinua tarvitaan seksiin.

Vaikka tämä onkin provosoivasti kirjoitettu, niin valitettavasti tässä piilee myös totuuden siemen. Myöskään ne miehet, jotka kyllä haluavat jakaa harrastuksensa kumppanin kanssa - oli se sitten liikunta, videopelit, vanhat autot, mikä tahansa - eivät sitten kuitenkaan halua, että "naisensa" on heitä etevämpi jossain, tai (auta armias!) harrastaa ns. "väärin".

Teet miestä kovempaa

Kylläpä tuosta heijastuukin ihan uskomaton mieskuva! Eivät sentään kaikkien miesten itsetunto ole reippaasti pakkasen puolella. Tunnen useamman parin, missä nainen on alun perin ollut miestään koulutetumpi (esim lääkiksessä, kun mies vasta hakee opiskelupaikkaa) ja itsekin olin yliopistossa, mieheni ajoi taksia, eikä se suhteen syntymistä estänyt.

Mutta voi sanoa, että nainen todella väistää luodin, jos tuollainen mies ei kiinnostu! 

Vierailija
45/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ap:n kuvaus itsestään ja tilanteestaan oikeastaan kertoo jo vastauksen. Kun miehet pääsevät tutustumaan paremmin ap:n persoonaan, heistä tuleekin äkkiä vetäytyviä ja mahdollisimman niukkasanaisia. 

"Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista."

"Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani."

Eli olet kävelevä miinakenttä.

Jokainen sana, katse ja ele ylitulkitaan, ja niitä aletaan analysoimaan puhe- ja tekstiryöpyllä. Ei toki yllätä, että tulet tänne "keskustelemaan" siitä, miten miehet eivät ymmärrä sitä, miten loistava ihminen ja kumppani sinä oikein olisitkaan. 

Jos haluat parisuhteen, ala olla itsesi vastakohta. Käyttäydy vetäytyvästi, vastaile lyhytsanaisesti, älä esitä liian kiinnostunutta, äläkä j***lauta analysoi jokaista sanaa, ilmettä, elettä, ihan mitä tahansa ärsykettä. Ei pahal

Väärin! En todellakaan analysoi jokaista sanaa. Enkä myöskään koskaan ikinä ala pelaamaan mitään tai esittämään jotain muuta kun olen.

Vierailija
46/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet haluaa jotain helppoa ja yksinkertaista. Miehelle tärkeintä naisessa on perustoiminnot, eli terve pillu, kyky tehdä kotitöitä ja ruokaa sekä mieluiten hoitaa talouden kulut. Sinun persoona ja luonne on vain rasite ja jos osaat jotain niin se kuulostaa kovin paljon sille, että et silloin päivystä hellan luona etkä makuuhuoneessa. Miehet ei jaksa vastata millään tavalla mihinkään persoonoihin, he haluaa olla omissa oloissaan ja kertoo kyllä koska on nälkä ja sinua tarvitaan seksiin.

Vaikka tämä onkin provosoivasti kirjoitettu, niin valitettavasti tässä piilee myös totuuden siemen. Myöskään ne miehet, jotka kyllä haluavat jakaa harrastuksensa kumppanin kanssa - oli se sitten liikunta, videopelit, vanhat autot, mikä tahansa - eivät sitten kuitenkaan halua, että "naisensa" on heitä etevämpi jossain, tai (auta armias!) harra

Se ei automaattisesti tarkoita, että miehellä on joka kerta huono itsetunto, jos vaikka itse miehenä on LVI-alan opiskelija ja nainen on lääkäri. Siihen liittyy paljon muitakin asioita, ihan evoluutiosta lähtien.

Vierailija
47/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen että moni haluaa vain seksiä, ja kun sitä ei heti tipu (niin kuin ei pidäkään), niin sitten he vaan poistuvat. Takaisin tulevat jos ei ketään muutakaan ole kierroksissa sillä hetkellä.

Pidä vaan taso ja lippu korkealla jatkossakin. Tekstisi perusteella vaikutat oikein hyvältä tyypiltä.

Toki tuo "liika tunteilu" saattaa olla turn-off, niin kuin mainitsitkin, joten jos sitä saa hillittyä, niin hyvä niin :).

Metsään meni. Jos miehet olisivat kiinnostuneita "vain" seksistä, hehän jatkaisivat tapailua paljon pidempään, eli kuluttaisivat ainakin parikin vuotta, eli sen suhteen NRE-vaiheen (New Relationship Energy). 

Sen sijaan tuo pari kuukautta kertoo siitä, että miehet alkavat tuossa ajassa tutustumaan AP:hen oikeasti, ja ottavat heti hajurakoa, kun huomaavat, mitä on tarjolla.

Vierailija
48/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kohdannut poikia, et Miehiä.

Vierailija
49/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä niin, etpä tietenkään.

Vierailija
50/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin aloituksen, ja ensimmäinen ajatukseni oli: 

"Henkilö jonka tämän kirjoitti, on autistinen".

AP valtaosin vain kehuu itseään, reflektointi tuntuu hyvin pintapuoliselta ja teeskentelevältä. 

Okei, mielenkiintoista jos se oli sinusta niin selkeä. Kirjoittelen usein miesten kanssa paljonkin ja juttu luistaa todella hyvin. Oneglmia tulee vasta kun tunteita tulee mukaan.

Vierailija
51/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos paljastuuu, että nainen on yltiöpäinen feministi, haaviston kannattaja, propalestiina, ateisti tai rapmusiikin kuuntelija ja teatteri-ihminen, se on turn off meille perussuomalaisille uroksille

No ei, mutta uskistollot ovat. 

Vierailija
52/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein sellaisen ihmiskokeen äsken, että luin AP:n aloituksen siten että kuvittelin kirjoittajan olevan heteromies naisen sijaan.

Ja täytyy sanoa että jos lukisin tuollaisen viestin miehen kirjoittamana, niin ensimmäinen reaktioni olisi että tämä mies vaikuttaa vähän omituiselta. En usko että kiinnostuisin miehestä joka kirjoittaa noin, oli sitten komea tai ei. 

Vierailija
53/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista, että liiaksi (ja ääneen, et vain mielessäsi) analysoit ja psykologisoit kulloinkin tapailemaasi miestä. Vaikka analyysisi olisi täysin oikeanlainen (ja oikeastaan sitä suuremmalla syyllä), sellainen on ihan hirveän ärsyttävää. Useimmat kokevat, että se on samaa kuin arvostelu, mutta vielä pahempaa. 

Vierailija
54/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ei automaattisesti tarkoita, että miehellä on joka kerta huono itsetunto, jos vaikka itse miehenä on LVI-alan opiskelija ja nainen on lääkäri. Siihen liittyy paljon muitakin asioita, ihan evoluutiosta lähtien."

Yhteiskuntaluokka siihen liittyy, jos lasketaan pois miehen heikko itsetunto. 

Ap:lta kysyisin minkä ikäinen hän on? Millaisia miehiä nämä ovat olleet taustoiltaan? Monestako miehestä nyt puhutaan? Jos viidestä, ei siitä voi päätellä mitään, jos 15, siitä voi jo jotain päätellä.

Lähden siitä, että osa on voinut olla vaikka varattuja ja hakemassa seksiä, jolloin heidän huomattuaan, ettei sitä ole tarjolla, loppuu tapailukin.

Millä perusteella valitset miehen? Jos olet hyvännäköinen, niin veikkaan, että olisi tarvetta tarkentaa miestyyppiä, jota etsit. Selvitä onko teillä yhteistä ja kuulutteko samoihin "piireihin" kotitaustan ja harrastusten sekä opintojen suhteen.

Vierailija
55/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että se ei ole sosiaalisesti hyväksyttävää että AP kysyisi suoraan näiltä miehiltä, miksi heidän kiinnostuksensa lopahti. Yhdellä kysymyksellä koko tämä mysteeri selviäisi.

Vierailija
56/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ohis: muuttuuko maailma, elämä ja ihmiset teidän mielissä jotenkin helpommin hallittaviksi jos kaikkeen isketään diagnoosi?

Kyllä. Kyllä muuttuu. 

Eli antaa itselleen ikäänkuin luvan operoida ennakkoluulojen- ja käsitysten pohjalta? Selittää.

Ajattelitko että vaikka autistit ihan vain pahuuttaan käyttäytyvät sen autismin mukaan ja kyllä lopettaisivat jos heitä vain tarpeeksi kieltää?

Vierailija
57/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pätee ainakin mun ex aviomieheen. Ex alkoi jossain vaiheessa pettämään ja halusi avioeron. Syyksi kertoi että häntä ärsyttää kun olen niin omatoiminen enkä ole riippuvainen hänestä. Kehui kyllä että makuuhuonepalvelu oli hyvää mutta haluaa alkaa kokeilemaan erilaisia naisia. Lisäksi sanoi että ei voinut sietää kun pakotin häntä kotitöihin (vaadin että ex osallistuu imurointiin, kaupassakäyntiin, pyykin pesuun tasavertaisesti). 

Exällä on nyt uusi nainen. Naisella on ilmeisesti joku älyllinen vajavuus, koska lapset ja useampi yhteinen tuttu on sanonut että nainen on aina hiljaa ja kun puhuu vähän niin huomaa että se ei pysy keskusteluissa kärryillä eikä ymmärrä perusjuttuja. Lapset sanoo että nainen siivoaa miehen luona koko ajan. Ilmeinen match exälle. Siivouspalvelut toimii ja akka on pääosin hiljaa kun ei kapasiteetti riitä puhumiseen.

Vierailija
58/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Se ei automaattisesti tarkoita, että miehellä on joka kerta huono itsetunto, jos vaikka itse miehenä on LVI-alan opiskelija ja nainen on lääkäri. Siihen liittyy paljon muitakin asioita, ihan evoluutiosta lähtien."

Yhteiskuntaluokka siihen liittyy, jos lasketaan pois miehen heikko itsetunto. 

Ap:lta kysyisin minkä ikäinen hän on? Millaisia miehiä nämä ovat olleet taustoiltaan? Monestako miehestä nyt puhutaan? Jos viidestä, ei siitä voi päätellä mitään, jos 15, siitä voi jo jotain päätellä.

Lähden siitä, että osa on voinut olla vaikka varattuja ja hakemassa seksiä, jolloin heidän huomattuaan, ettei sitä ole tarjolla, loppuu tapailukin.

Millä perusteella valitset miehen? Jos olet hyvännäköinen, niin veikkaan, että olisi tarvetta tarkentaa miestyyppiä, jota etsit. Selvitä onko teillä yhteistä ja kuulutteko samoihin "piireihin" kotitaustan ja harrastusten sekä opintojen suhteen.

No miestyyppi on aina se sama, mitä hyvännäköiset naiset etsivät. Ei se muutu yhtään miksikään.

Vierailija
59/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko mahdollista, että liiaksi (ja ääneen, et vain mielessäsi) analysoit ja psykologisoit kulloinkin tapailemaasi miestä. Vaikka analyysisi olisi täysin oikeanlainen (ja oikeastaan sitä suuremmalla syyllä), sellainen on ihan hirveän ärsyttävää. Useimmat kokevat, että se on samaa kuin arvostelu, mutta vielä pahempaa. 

Tuollainen on henkistä väkivaltaa, tunnen yhden tällaisen naisen. Mutta yleensähän tuo alkaa vasta suhteessa ja kaveruudessa ja sitä tekee myös juoruilija. Henkilö siis projisoi kaikki omat tunteensa muihin, mikä on merkki vakavammasta häiriintyneisyydestä.

Mutta en nyt ap:n kohdalla tuosta nähnyt merkkejä. 

Vierailija
60/194 |
23.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja voi olla, että Suomen sisältä ei tällaista miestä löydy, "

No tietenkin löytyy. Itse olen sellaisen löytänyt ja monella kaverillanikin on mies jonka ego ei mitenkään horju siitä jos vaimo on josain hyvä tai jopa ansaitsee enemmän. Ennemminkin ovat ylpeitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kaksi