Mikä vikana? Miehet ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita
Ulkonäköäni kehutaan todella paljon, olen kuulema niin kuuma, vaikka omasta mielestäni olen vain sellainen naapurintyttö. Minulla on aika paljon mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia mm huonekalujen entisöinti, urheilen myös paljon. Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista. Miksi olemme sellaisia kuin olemme.
Kuulen usein että minulla on hyvä energia. Mutta olen kuullut myös että minulla on käsittelemättömiä asioita, tai että vaikutan siltä että pelkään että minua sattuu ihmissuhteissa. Nämä ihan vaan olemuksestani ja uskon että ne ovat totta. Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani. Tämä voi olla "liikaa".
Sitten muutaman tapaamisen jälkeen miehet usein vetäytyvät. Tai sitten minä lopetan tapailun, koska saan tunteen että mies ei ole hakemassa mitään vakavampaa. Hän ei ns ole saatavilla.
Mutta minua kiinnostaa mikä voisi aiheuttaa sen että mies perääntyy? Tosin lähes aina he yrittävät tulla myöhemmin takaisin.
Voi olla että olen todella intensiivinen ja ehkä tämä teksti itsessäänkin kertoo jotain. Itse mielellään aina jatkaisin ihmisiin tutustumista, koska meissä on niin paljon kerroksia.
Kommentit (194)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät sinua hyväkseen vain seksi heillä mielessä, taidat olla bimbo tai blondi.
Ihan sama mitä av:lta kysyy, vastaus on aina sama. Toki ap ei maininnut mitään, harrastaako hän näiden kaikkien lueteltujen miesten kanssa seksiä vai ei, mutta av mamma tietää.
Ei sillä ole mitään väliä harrastaako. Sillä on väliä onko seksi miehillä mielessä ja tietysti on.
Todella sairasta tunkea joku seksi joka keskusteluun. Se ei ole millään lailla olennaista, suorastaan kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niille liian kova haaste. Hyvin harva mies osaa tai edes haluaa keskustella mitään syvällisempää tai analysoida mitään vaan ne haluaa että kaikki on kevyttä, mukavaa ja helppoa. Sunlainen nainen taas näyttää miesten silmissä vaikealta ja hankalalta.
Miksi tätä on miinustettu? Useimmat miehet olettaa naisen ottamaan vastuulleen miehen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin. Vihapuheesta jankkaaville. Oon elänyt vuosia omani kanssa. Kavereilla sama. Mies lähtee naisesta hakemaan kotona olevaa hyvinvointikeskusta. Viihdekeskuksen mennessä kii lähdetään vieraisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sä olet niille liian kova haaste. Hyvin harva mies osaa tai edes haluaa keskustella mitään syvällisempää tai analysoida mitään vaan ne haluaa että kaikki on kevyttä, mukavaa ja helppoa. Sunlainen nainen taas näyttää miesten silmissä vaikealta ja hankalalta.
Miksi tätä on miinustettu? Useimmat miehet olettaa naisen ottamaan vastuulleen miehen kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin. Vihapuheesta jankkaaville. Oon elänyt vuosia omani kanssa. Kavereilla sama. Mies lähtee naisesta hakemaan kotona olevaa hyvinvointikeskusta. Viihdekeskuksen mennessä kii lähdetään vieraisiin.
Minkä me voidaan sun ja kavereidesi huonolle miesmaulle? En määkään väitä, että kaikki miehet on varmasti herkkiä, älykkäitä, hauskoja ja romanttisia vaikka omani on. Iso osa kuitenkin on. Jos et jaksa etsiä parempaa niin ei se maailman vika ole.
Ap: lla on todennäköisesti joku "pelottava" tapa toimia, joka karkottaa hänen tiedostamattaan, tai antaa pinnallisesti erilaisen kuvan persoonastaan kuin oikeasti on. Molempiin auttaa sekä itsetuntemus että oikean kumppanin löytäminen, yhden outo on toisen ihana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä me voidaan sun ja kavereidesi huonolle miesmaulle? En määkään väitä, että kaikki miehet on varmasti herkkiä, älykkäitä, hauskoja ja romanttisia vaikka omani on. Iso osa kuitenkin on. Jos et jaksa etsiä parempaa niin ei se
Voi,osuiko hermoon? Myönsit muuten "vahingossa" just sen mistä mä sanoinkin jo. Miehet lähtee hakemaan pehmeää tyynyä mihin voi purkaa pahaa oloa.
"Ja arvatenkaan nainen ei myöskään tajua sitä, että hän ei ole miehen ainoa nainen."
Sitä en osaa sanoa, mutta jonkinlainen itsen suojaaminen tosiasioiltahan tilanne on. Mies on kyllä ihan fiksu, hyvin koulutettu ja käyttäytyy hyvin, hän ei vain halua mitään oikeaa suhdetta eikä ole sellaista luvannutkaan. Joten mielestäni hän ei tee mitään väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.
Ja jos seksiä on tippunut, niin ei ole kauheasti syytä jatkaa.
Koska naisen täytyy jättää vahva ensivaikutelma. Naisten pitäisi hyväksyä faktat. Mies hakee piikaa,terapeuttia ja synnyttäjää. Mielellään tienaavaa sellasta.
Mikäs siinä, jos miehellä on tarjolla vastaavaa eli erinomaiset geenit ja mittava varallisuus, minkä lisäksi hän luonnollisesti on antelias, yksiavioinen, pitkä ja komea herrasmies.
Minkä ikäinen olet? Ja mitä tarkoittaa, että miehet perääntyvät, mutta yrittävät tulla sitten takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.
Koska naisen täytyy jättää vahva ensivaikutelma. Naisten pitäisi hyväksyä faktat. Mies hakee piikaa,terapeuttia ja synnyttäjää. Mielellään tienaavaa sellasta.
Mikäs siinä, jos miehellä on tarjolla vastaavaa eli erinomaiset geenit ja mittava varallisuus, minkä lisäksi hän luonnollisesti on antelias, yksiavioinen, pitkä ja komea herrasmies.
Lue loppuosuus.
Mielenkiintoa tulee pitää yllä. Esimerkiksi ehdotuksen pimpittämisestä voi nainen kuiskata vaikkapa lähikaupan kassajonossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue loppuosuus.
Kyllä mä sen luin. Tienaaminen on itsestäänselvyys, mutta miehen pitää tienata huomattavasti enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla, että ap on vain raskasta seuraa tai hän ei ns. noudata tavanomaisia sosiaalisia tapoja. Ihan kivaa ja syvällistä, että joku tykkää analysoida ihmisiä, mutta jos keskustelu pyörii aihepiirissä jatkuvasti, on se raskasta kenelle tahansa. Toisen pitäisi sitä jaksaakseen olla samanlainen, mutta on asia erikseen jaksaisiko ap itsekään kuunnella toisen jatkuvia analyysejä.
Lisäksi ap: n tekstissä kiinnitti huomion kuvaus, että hän tykkää puhua/keskustella itsestään. Niinpä. Pelkästään tuossa lauseessa saattaa olla ratkaisun avain. Hän saattaa olla ihminen, jonka kiinnostuksen kohde ja puheenaihe on häiritsevän paljon oma napa ja omat mielenliikkeet. Yleensä sellaisesta ihmisestä pidetään eniten - kumppanina ja ystävänä, kaverina jne - joka ei pääasiassa jauha itsestään, saati jauha alvariinsa niitä minä-itse analyysejään. Harva jaksaa kuunnella, varsinkin tapailun alkuvaiheessa halutaan myös pitää hauskaa ja jutella suht keveitä asioita.
Herpeksen tartuttamisesta voi nykyään saada tuomion. Itsellä ei sitä ole.
En uskalla ruveta seurustelemaan ollenkaan, kun tätä palstaa luen.
En tykkää yhden illan jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Herpeksen tartuttamisesta voi nykyään saada tuomion. Itsellä ei sitä ole.
En uskalla ruveta seurustelemaan ollenkaan, kun tätä palstaa luen.
En tykkää yhden illan jutuista.
Samat ajatukset mulla.