Mikä vikana? Miehet ovat ensin aivan mielettömän kiinnostuneita
Ulkonäköäni kehutaan todella paljon, olen kuulema niin kuuma, vaikka omasta mielestäni olen vain sellainen naapurintyttö. Minulla on aika paljon mielenkiinnonkohteita ja harrastuksia mm huonekalujen entisöinti, urheilen myös paljon. Olen analyyttinen ja kiinnostunut psykologiasta, tykkään keskustella itsestäni ja muista. Miksi olemme sellaisia kuin olemme.
Kuulen usein että minulla on hyvä energia. Mutta olen kuullut myös että minulla on käsittelemättömiä asioita, tai että vaikutan siltä että pelkään että minua sattuu ihmissuhteissa. Nämä ihan vaan olemuksestani ja uskon että ne ovat totta. Olen hyvin läsnä ja vahva, mutta olen myös hyvin herkkä ihminen ja avoin tunteistani. Tämä voi olla "liikaa".
Sitten muutaman tapaamisen jälkeen miehet usein vetäytyvät. Tai sitten minä lopetan tapailun, koska saan tunteen että mies ei ole hakemassa mitään vakavampaa. Hän ei ns ole saatavilla.
Mutta minua kiinnostaa mikä voisi aiheuttaa sen että mies perääntyy? Tosin lähes aina he yrittävät tulla myöhemmin takaisin.
Voi olla että olen todella intensiivinen ja ehkä tämä teksti itsessäänkin kertoo jotain. Itse mielellään aina jatkaisin ihmisiin tutustumista, koska meissä on niin paljon kerroksia.
Kommentit (194)
Ehkä menet liian takki avoimena niihin juttuihin? Miehet haluaisivat vain jotain kevyttä, mutta vaistoavat että elät tosi tunteella, eivätkä ehkä siksi halua edetä, etteivät satuttaisi sinua. Ethän anna tarrautuvaa kuvaa itsestäsi?
🇺🇦🇮🇱
Ei tarvitse kuin lukea tuo sepustuksesi ajatuksen kanssa niin ymmärtää miksi ainakin fiksut miehet kaasuttavat helvetin lujaa karkuun kohti auringonlaskua.
Nuorempana se meni juurikin näin, pano ja pakoon.
Ai psykologiasta? Olet siis ylianalysoinut miehet uuvuksiin ja sitten ne häipyivät.
Harrastatko huonekalujen entisöinnin lisäksi myös napanöyhdän kaivelua?
Kaffebulla kirjoitti:
Ehkä menet liian takki avoimena niihin juttuihin? Miehet haluaisivat vain jotain kevyttä, mutta vaistoavat että elät tosi tunteella, eivätkä ehkä siksi halua edetä, etteivät satuttaisi sinua. Ethän anna tarrautuvaa kuvaa itsestäsi?
Näin vähän itsekin luulen. En ole takertuva, vaan ennemminkin usein etäinen.
Ne tulee takaisin vain tarkistaakseen saako sinulta seksiä helposti, ei mistään muusta syystä.
Luulen että moni haluaa vain seksiä, ja kun sitä ei heti tipu (niin kuin ei pidäkään), niin sitten he vaan poistuvat. Takaisin tulevat jos ei ketään muutakaan ole kierroksissa sillä hetkellä.
Pidä vaan taso ja lippu korkealla jatkossakin. Tekstisi perusteella vaikutat oikein hyvältä tyypiltä.
Toki tuo "liika tunteilu" saattaa olla turn-off, niin kuin mainitsitkin, joten jos sitä saa hillittyä, niin hyvä niin :).
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin lukea tuo sepustuksesi ajatuksen kanssa niin ymmärtää miksi ainakin fiksut miehet kaasuttavat helvetin lujaa karkuun kohti auringonlaskua.
Ahaa, mielenkintoista, mistä sellainen vaikutelma tulee? Miksi yrität loukata minua? Tapaan kuitenkin nimenomaan fiksuja ja koulutettuja miehiä.
Exäni sanoi ettei muinulta ainakaan älyä puutu.
Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät sinua hyväkseen vain seksi heillä mielessä, taidat olla bimbo tai blondi.
Ihan sama mitä av:lta kysyy, vastaus on aina sama. Toki ap ei maininnut mitään, harrastaako hän näiden kaikkien lueteltujen miesten kanssa seksiä vai ei, mutta av mamma tietää.
Miehet näkevät sisäisen kauneutesi, jota ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttävät sinua hyväkseen vain seksi heillä mielessä, taidat olla bimbo tai blondi.
Ihan sama mitä av:lta kysyy, vastaus on aina sama. Toki ap ei maininnut mitään, harrastaako hän näiden kaikkien lueteltujen miesten kanssa seksiä vai ei, mutta av mamma tietää.
Ei sillä ole mitään väliä harrastaako. Sillä on väliä onko seksi miehillä mielessä ja tietysti on.
Joopa joo. Älä luule ittestäs liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Miehet näkevät sisäisen kauneutesi, jota ei ole.
Olen sellainen ihminen joka näkee kaikissa ja kaikessa hyvää. Sinä et ilmeisesti näe?
Saatan olla tässä ihan väärässä, sillä en ole kovin hyvä ihmistuntija. Mutta ainakin minulle avausviestistäsi huokuu että et ole ihan "normaali", neurotyypillinen. 5 kappaletta tekstiä, josta iso osa on itsesi kehumista. Ehkä miehet aistivat että tämä nainen on hieman epätavallinen, ja vetäytyvät siksi?
Ehkä olet jotenkin liian adhd-touhottaja ja se tuntuu rasittavalta? Miehet haluavat leppoisaa ja rauhallista eloa, jossa ei tarvitse suorittaa ja tehdä koko ajan jotain tyhjänpäiväistä.
Olen itse myös aika intensiivinen, täysillä elävä ja vahvasti tunteva. Kaikki aiemmat parisuhdeyritelmät ovat kuolleet parin kuukauden kohdalla niin, että mies on jättänyt ja itse olen ollut ihan puulla päähän lyöty, että miksi. Toisaalta olen myös introvertti eikä mulla ole kavereita ikinä ollut kuin pari kappaletta ja heidänkin kanssaan tapaan hyvin harvakseltaan. Sekin on koettu ongelmaksi, kun mulla ei ole tarvetta viettää aikaa ystävien kanssa ja haluaisin ilmeisesti viettää liikaa aikaa kulloisenkin poikaystäväyritelmän kanssa. Mutta löysin lopulta samankaltaisen miehen muuttamatta itsestäni mitään ja olemme olleet yhdessä jo 15 vuotta. Kyllä sullekin se vielä löytyy!
Vierailija kirjoitti:
Avaus oli niin outo, että todennäköisesti persoonassasi on jotain sellaista, minkä vuoksi miehet unohtavat koko jutun. Ja jos ei seksiä ole tippunut, niin hirveästi ei ole syytä jatkaa.
Täsmälleen sama fiilis jäi itselleni. Luin avausviestin, ja ensimmäinen ajatus oli että kyseisen viestin kirjoittaja ei ole ihan neurotyypillinen.