Jos teet pastakastikkeen ja käytät siihen 400g jauhelihaa, montako kertaa syöt tuosta?
Kommentit (108)
Meidän 3 hengen perhe syö siitä 2 kertaa eli satsissa on 6 annosta. Mutta olemme pieniruokaisia ja hoikkia kaikki. Lisukkeeksi spagettia, salaattia ja parmesania.
Joo eihän toi määrä pidä nälkää poissa pitkään.
4 annosta pastan kanssa.
Jos teen tuosta kastikkeen Shepherd's piehen missä on lisäksi vaikka porkkanaa ja papuja annoksia tulee 6
Vain 400grammaa ? Ainoastaan Yhden kerran jos saan lisukkeeksi 500 grammaa pastaa,juustosämpylän ja litran maitoa. Olen jo iso poika, En oo mikään lapsi enää.
Kerran, tuosta tulee kaksi kunnon lautasellista, jotka syödään yhdellä syöntikerralla.
Ja joku miettii, miksi suomalaisista on yli puolet lihavia. 🤣
14 annosta suurperhe, jauhelihan lisäksi kastikkeessa kasviksia ja 1purkki papuja.
Vierailija kirjoitti:
14 annosta suurperhe, jauhelihan lisäksi kastikkeessa kasviksia ja 1purkki papuja.
1 purkki??
Kaksi, en käytä pastaa/riisiä/perunaa jne, eli salaatin kanssa tuo määrä.
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen ja syön tuosta 2 kertaa. Mutta en syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä
N31/182/64
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1 purkki??
1 purkki. Vai sanotaanko sitä tölkiksi? Sellainen pahvitörtsä. Tietysti myös tomaattimurskaa 2 tai kolme purkkia. Joskus vähän suurustankin.
Oon dieetillä ja siihen kuuluu min. 500-600 gr lihaa joka päivä. Jauhelihaa syön harvemmin, mutta kassleria ostan noin 3 kg ja se riittää noin 4 päivää. Pastaa ym vastaavaa pyrin välttämään koska olen tarkka painostani, enkä halua lihota muodottomaksi.
10 annosta, eli 2x5 annosta. Siinähän on 40g lihaa per syöjä, jos tasan jakaa. Minä ja kaksi nuorempaa lasta ollaan pieniruokaisia, teini ja mies syö meitä enemmän, mutta ei mitään ahmatteja hekään ole, vaan normaaliruokaisia. Jauhelihan joukkoon laitetaan litra tomaattimurskaa (tai puolet paseerattua) ja purkkien huuhteluvedet. Siitä tulee tuollainen Fiskarsin ø26 cm paistokasari melkein piripintaan. Lisukkeena pasta ja runsaasti kasviksia. Proteiinia tulee myös muista päivän aterioista ja proteiinin lähteitä on muukin kuin liha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen normaalipainoinen ja syön tuosta 2 kertaa. Mutta en syö kuin yhden lämpimän aterian päivässä
N31/182/64
Kiva kun olet olemassa 🤗
Säilyy usko , että ihmisen pituisia, normaalipainoisia naisiakin on vielä olemassa, tässä teletappien luvatussa maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31/182/64
Kiva kun olet olemassa 🤗
Säilyy usko , että ihmisen pituisia, normaalipainoisia naisiakin on vielä olemassa, tässä teletappien luvatussa maassa.
Aha...? Aika outoa. Mä näen normaalipainoisia naisia joka päivä ulkosalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N31/182/64
Kiva kun olet olemassa 🤗
Ja pituuteenhan voi hirveästi itse vaikuttaa? T. Teletappi45/ 158/ 54
Vierailija kirjoitti:
Nelisen kertaa.
Kaksi , mutta yleensä joku muu on syömässä toisen annoksen, joten yhteensä 4 annosta ja ne ovat aika reiluja nälkäisillekin.
Oon iso mies, syön 400g jauhelihaa yhden annoksen.