Jos teet pastakastikkeen ja käytät siihen 400g jauhelihaa, montako kertaa syöt tuosta?
Kommentit (108)
Jos kauhee nälkä niin kaksi kertaa. Jos tavis nälkä niin kolme.
Saadaan 5-6 annosta kahden naisen talouteen
4 annosta, eli minulle riittää 2 päivän lounas ja päivällinen
Jos höystän pelkällä tomaattimurskalla, niin nelisen annosta. Jos pilkon mukaan porkkanaa ja/tai muuta kasvista, niin jopa 6 annosta.
Siis, jos söisin yksin? Niin kyllä tuosta varmaan kolmesti voisin syödä, mutta hankalahan pastat on säilyvyyden kannalta. Jos haluaisi kunnollista, niin pitäisi jokaiselle kerralle keittää omat spagetit. Pasta ei ole kunnollista uudelleen lämmitettynä. Saati sitten, että söisit samaa ruokaa putkeen kolmena kertana. Ja viimeisellä kerralla olisi jo spagetit ollut kaksi päiväö jääkaapissa. Hyvin luultavasti yksin ollessani söisin siis vain kaksi kertaa.
Perhe syö kerran tuosta.
Mä en lihaa käytä, mutta avokki on tuollainen normikokoinen, vähän päälle 80-kiloinen mies ja jos se tekee jauhelihakastikeen itselleen, niin neljä kertaa se siitä syö.
Kolmen päivän ruoka. Toki spagetit pitää keittää erikseen joka kerta. Olisi periaatteessa järkevää laittaa ruokaa noin, mutta ei oikein jaksa aina kolmena päivänä peräkkäin samaa syödä.
4-5 kertaa. Olen 55 v mies, jolla on hieman ylimääräistä vyötäröllä.
Meillä 2 miestä ja minä, on yksi syömiskerta.
3-5 annosta vähän käytetyn pastan määrästä riippuen, ja toki sen miten paljon lihaa on tarkoitus olla annoksessa.
2-4 annosta, riippuen kuinka isosti syö